Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuihtunut parisuhde!

Vierailija
24.03.2015 |

Jep, parisuhteemme on täysin kuihtunut. Emme juurikaan puhu toisillemme muusta kuin lapsistamme tai heihin liittyvistä asioista (vaipoista, syömisistä, leikeistä, nukkumisista jne.). Sitten kun lapset saadaan nukkumaan, ollaankin täysin some:n pauloissa (juu, yritän viritellä joskus keskustelua, mutta turhaan, sillä jos ei some kiinnosta, niin tulee jokin hyvä peli tms.) tai vaihdetaan vielä jokunen sana lasten päivästä. En edes muista milloin olisimme puhuneet meistä ja meidän parisuhteesta tai milloin minulta olisi kysytty miten minun päivä on mennyt. Yhteistä aikaa ei vietetä, vaikka siihen olisi mahdollisuus... etenkään miehen ehdotuksesta. Ja en edes muista milloin meillä olisi ollut viimeksi seksiä... tai minua olisi edes halattu. En kestä tätä "parisuhdetta".

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin neljä vuotta sitten eron juuri tuollaisessa tilanteessa ja se on yksi fiksuimmista asioista mitä ikänään olen tehnyt! Elämänlaatu parani oitis ja ahdistus katosi. Lapsetkin ovat paljon rennompia ja käyttäytyvät paremmin. Vanhempien huono suhde vaikuttaa lapsiin!

Vierailija
2/8 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mee hyvin, mutta eipähän ole mun ongelma. Meillä menee mainiosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas elellään sopuisasti, mutta mitään tunteita mulla ei enää tuota miestä kohtaan ole. Tykkään kuin jostain serkusta, kiva tyyppi mutta ei mua varten. En viihdy hänen kanssaan enkä jaksa olla aina se, joka keksii yhteistä puuhaa. Miten tällaisessa tilanteessa kannattaa tehdä? Lapset 3 ja 5. Seksiä oli viimeksi joskus ennen joulua, en muista tarkkaan.

Vierailija
4/8 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse olet yrittänyt miten? Keskustellut miehen kanssa ongelmasta vai roikkunut av:lla? Tiiät kyllä varmasti itsekkin mitä oikeasti pitäisi tehdä.

Älä syyllistä sitä miestäsi siitä kun hän ei lue ajatuksiasi. Ala itse tekemään asialle jotain, niin varmasti ukkoki innostuu taas susta. Jos ei niin JSSAP.

Vierailija
5/8 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia vaippa-aikana. Toki sitten iso työ sen jälkeen. Helpompi lähteä jonkun uuden ja mukamas paremman perään ja lapset kärsii. Ai niin, onhan se tietty naisen oikeus tehdä niin kun parisuhde on niiiin huono.

Vierailija
6/8 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:48"]Meillä taas elellään sopuisasti, mutta mitään tunteita mulla ei enää tuota miestä kohtaan ole. Tykkään kuin jostain serkusta, kiva tyyppi mutta ei mua varten. En viihdy hänen kanssaan enkä jaksa olla aina se, joka keksii yhteistä puuhaa. Miten tällaisessa tilanteessa kannattaa tehdä? Lapset 3 ja 5. Seksiä oli viimeksi joskus ennen joulua, en muista tarkkaan.
[/quote]
Miksi tämä sai alapeukkuja eikä yhtään vinkkiä, miten kannattaisi toimia?

Vierailija
7/8 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlesta Kataja ja rikasta minua. Suosittelen.

Vierailija
8/8 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:48"]Meillä taas elellään sopuisasti, mutta mitään tunteita mulla ei enää tuota miestä kohtaan ole. Tykkään kuin jostain serkusta, kiva tyyppi mutta ei mua varten. En viihdy hänen kanssaan enkä jaksa olla aina se, joka keksii yhteistä puuhaa. Miten tällaisessa tilanteessa kannattaa tehdä? Lapset 3 ja 5. Seksiä oli viimeksi joskus ennen joulua, en muista tarkkaan.
[/quote]
Miksi tämä sai alapeukkuja eikä yhtään vinkkiä, miten kannattaisi toimia?
[/quote]

Siksi koska AV:llä osataan vain alapeukuttaa eikä antaa neuvoja.

Minä tosin suosittelen pariterapiaan menoa. Avasi monta juttua meillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä