Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole rokotettu - nyt on korona todettu

Vierailija
20.12.2021 |

Tänään tuli ilmoitus että olen positiivinen. Jouduin testiin kun olin osa mahdollista tartuntakejua.

Oireita ei ollut ja nyt saan jäädä kotiin toistaiseksi.

Onneksi työnantaja oli ilmoittanut että meidän firmassa ei tehä etätöitä. Nyt, jos kysyy, niin haistattelen pomolleni kyllä ihan suoraan!

Kiva että nyt loppuvuoden aikana loma!

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun saa rauhassa olla kotona päivisin kun lapset koulussa, niin ajattelin perehtyä päivisin PS5sen.

Lääkkeenä riittää sipsipussi.

Mitäs pelejä pelaat?

Ei mitään hajua. Ehdotuksia?

Ostin nyt vain konsoolin ja ajattelin huomenna avata kun muksut koulussa ja vaimo duunissa.

-ap

Suosittelen Destiny 2 peliä.

Vierailija
22/72 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sitten tälle sivulle ja ota heti kaikki käyttöön:

https://c19early.com/

D-vit, sinkki, melatoniini, mustakuminaöljy ainakin. Auttaa lääkärin mukaan valtavasti.

Koronan tehohoito-osastolla työskentelevä lääkäri antaa näitä potilaille sairaalassa, antaa tässä vinkkejä ja nuo ylläolevat on poimittu tästä:

Eikös kaikkien pitäis syödä näitä aina? Minä syön. Silti aina välillä nuha yllättää... Sinkkisuihke kyllä tekee taudista lievemmän, olen kokenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

D-vit, sinkki, melatoniini, mustakuminaöljy ainakin. Auttaa lääkärin mukaan valtavasti.

Koronan tehohoito-osastolla työskentelevä lääkäri antaa näitä potilaille sairaalassa, antaa tässä vinkkejä ja nuo ylläolevat on poimittu tästä:

Eikös kaikkien pitäis syödä näitä aina? Minä syön. Silti aina välillä nuha yllättää... Sinkkisuihke kyllä tekee taudista lievemmän, olen kokenut.

Pitäisi, mutta niin harva silti käyttää tieteellisesti todistettuja ravintolisiä.

Varsinkin nyt koronan aikana pitäisi mandatoida d-vitamiinilisät.

Tehohoitolääkärin mukaan koko 2v aikana voi laskea yhden käden sormilla ne tapaukset, jotka omaavat normaalin d-vitamiinitason ja olisi joutuneet koronan takia happihoitoon. Kirjaimellisesti kaikki joutuu happihoitoon d-vitamiinipuutoksen takia.

Miksi tämän tietäessä valtiot ei määrää d-vitamiinia kaikille, nyt heti?

Vierailija
24/72 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on omikroni niin eikö myös rokotetut jää karanteeniin koska omikroni kiertää rokotteiden antaman suojan tosi hyvin?

Meistä kaikista tuli nyt rokottamattomia ja triplarokotetut taitaa olla rokotettuja nyt?

Vierailija
25/72 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä (rokottamaton) sairastin kuukausi sitten, jalkoja paleli päivän, nuhaa ja kevyttä yskää oli myös. Aikaisempi flunssa syyskuussa oli rajumpi.

Itsekin kävin tänään testissä kun on nyt pari päivää ollut vilunväristyksiä ja kurkkukipeä. Sen verran erikoinen olo, että oiskohan nyt tuo omikroni. Eikä ole yhtään koronapiikkiä suojaamassa.

Vierailija
26/72 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi, mutta niin harva silti käyttää tieteellisesti todistettuja ravintolisiä.

Tehohoitolääkärin mukaan koko 2v aikana voi laskea yhden käden sormilla ne tapaukset, jotka omaavat normaalin d-vitamiinitason ja olisi joutuneet koronan takia happihoitoon. Kirjaimellisesti kaikki joutuu happihoitoon d-vitamiinipuutoksen takia.

Liian halpaa ja on vaikea ehdollistaa passia vitamiinilisien taakse. Vai miten meinasit toteuttaa tiekartan Kiinan malliin?

Vierailija
27/72 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian halpaa ja on vaikea ehdollistaa passia vitamiinilisien taakse. Vai miten meinasit toteuttaa tiekartan Kiinan malliin?

Ainiin, aina välillä unohdan sen ettei tässä ole kyse viruksesta/terveydestä.

Vierailija
28/72 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä (rokottamaton) sairastin kuukausi sitten, jalkoja paleli päivän, nuhaa ja kevyttä yskää oli myös. Aikaisempi flunssa syyskuussa oli rajumpi.

Miten sairastatte näin paljon? Lähipiiristäni hävisi flunssatkin koronan myötä. Käsihygienia ja muut turvatoimenpiteet auttavat. Ehkä ette käytä niitä. 

Vierailija
29/72 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut tällaiselle viestille? Eikö täällä saa jakaa omien kokemuksiaan? Onko ihmisistä näin ikävää, että rokottamaton sairastaa taudin lievänä, kuten 99% väestöstä?

Onko ainoastaan vakavalla koronalla ja teho-osastolla pelottelu sallittu?

Vierailija
30/72 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viikon päästä voi olla jo paskempi olo. Korona on siitä jännä, kun aaltoilee. Jos joku haluaa väkisin menettää haju tai makuaistinsa ja arpeuttaa keuhkonsa, niin ei se tietysti multa ole pois. 

Vierailija
31/72 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut tällaiselle viestille? Eikö täällä saa jakaa omien kokemuksiaan? Onko ihmisistä näin ikävää, että rokottamaton sairastaa taudin lievänä, kuten 99% väestöstä?

Alapeukut tulee juurikin sanasta rokottamaton. Hyvä, jos rokottamaton selviää lievillä oireilla, mutta moni ei selviä ja siksi sairaalat on kaatumassa. Rokottamaton on itsekäs ja alinta saastaa.

No on aika tyhmää liioitella, kun todellisuus viruksesta on tämä:

99% delta-variantin sairastaneista on selvinnyt kotihoidolla

"Britanniassa on laskettu, että yksi prosentti deltavariantin saaneista on joutunut sairaalahoitoon."

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008473266.html

Kaudella 2019 - 2020 Suomessa todetuista influenssatapauksista ainakin 4% johti kuolemaan. (Lähde: THL huhtikuu 2020)

Vierailija
32/72 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sairastatte näin paljon? Lähipiiristäni hävisi flunssatkin koronan myötä. Käsihygienia ja muut turvatoimenpiteet auttavat. Ehkä ette käytä niitä. 

Lapsi aloitti syyskuussa päiväkodissa, tuo siis sieltä virukset ja pöpöt kotiin. Korona tosin taisi tulla miehen työpaikalta. Normaalia elämää.

Ennen tätä olin kipeä viimeksi alkuvuodesta 2020.

Vierailija
33/72 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en seurustele kuin ihmisten kanssa, joiden kanssa on sovittu, ettei viranomaisille käräytellä ketään.

Vierailija
34/72 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukut tulee juurikin sanasta rokottamaton. Hyvä, jos rokottamaton selviää lievillä oireilla, mutta moni ei selviä ja siksi sairaalat on kaatumassa. Rokottamaton on itsekäs ja alinta saastaa.

Miten niin itsekäs? Rokotteellahan suojellaan ainoastaan itseään, ja sekään suoja ei aina toimi? Rokotettuja on ollut sairaalassa yllättävän paljon ja kuolleitakin on huomattava määrä, valitettavasti.

Voit rokotettuna altistaa myös muita ihmisiä koronalle.

Vierailija
35/72 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Britanniassa on laskettu, että yksi prosentti deltavariantin saaneista on joutunut sairaalahoitoon."

Kaudella 2019 - 2020 Suomessa todetuista influenssatapauksista ainakin 4% johti kuolemaan. (Lähde: THL huhtikuu 2020)

Jepjep 1% kuolee ja 20% saa pysyviä vammoja. Mutta rokotevastaiselle hörhölle ei tuota ongelmia pelata venäläistä rulettia tolla tavalla koska "se nyt vaan on rosentti"... voi viddu teitä valopäitä.

Vierailija
36/72 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ylipainoisten pandemia. Muiden ei pitäisi välittää koko roskasta.

Ylipaino altistaa koronainfektion vaikealle muodolle. Teho-osastoilla hoidetuista koronapotilaista 85 prosenttia on ollut joko ylipainoinen tai lihava.

https://yle.fi/uutiset/3-12212414

Tutkijat selvittivät painoindeksin ja vakavan koronataudin yhteyttä laajassa tutkimuksessa. Tehohoidon tarve lisääntyi tasaisesti painoindeksin kasvaessa. Sairaalaan joutumisen riski alkoi kasvaa jo normaalista painoindeksistä 23 lähtien.

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/094b5005-200f-4be8-ae99-2185b…

Koronaraportti: Ylipainoisten osuus tehohoitopotilaissa on suurempi kuin väestössä. Vain joka kymmenes tehohoitopotilas on painoindeksin mukaan normaalipainoinen.

https://yle.fi/uutiset/3-11364205

Tehohoito­potilailla yksi yhteinen piirre – jo pienikin ylipaino voi kasvattaa riskiä vakavaan korona­tautiin. Myös lievällä ylipainolla voi olla vaikutusta sairaala­hoidon riskiin koronavirus­potilailla. Lihavuus saattaa vaikuttaa myös korona­rokotteen tehoon.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007853044.html

Vierailija
37/72 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää lomaa!

Vierailija
38/72 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia en seurustele kuin ihmisten kanssa, joiden kanssa on sovittu, ettei viranomaisille käräytellä ketään.

Tällaisten viestien takia kannatan pakkorokotuksia ja natsipassia.

Vierailija
39/72 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin kävin tänään testissä kun on nyt pari päivää ollut vilunväristyksiä ja kurkkukipeä. Sen verran erikoinen olo, että oiskohan nyt tuo omikroni. Eikä ole yhtään koronapiikkiä suojaamassa.

Mä kävin kans testissä tänään. Tosi kova nuha oli muutaman päivän ja kuumetta max 38 astetta. Sitten yhtäkkiä lämpö normaali ja nuha loppui. Nyt on sellainen tyyntä myrskyn edellä -fiilis, liian terve olo flunssaiseksi. Yleensä tässä vaiheessa flunssaa on jo kunnon yskä. Kurkkukipua ei ole, hajuaisti poissa mutta makuaisti ja ruokahalu tallessa.

Eikä ole piikkejä mullakaan.

Vierailija
40/72 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep 1% kuolee ja 20% saa pysyviä vammoja. Mutta rokotevastaiselle hörhölle ei tuota ongelmia pelata venäläistä rulettia tolla tavalla koska "se nyt vaan on rosentti"... voi viddu teitä valopäitä.

1% ei kuole, eikä 20% saa pysyviä vammoja.

Muuten hyvä yritys.

"Tilastokeskus julkaisi viikko sitten vuoden 2020 kuolinsyytilastot. 

- 0-64 vuotiaita koronaan kuoli 42

- Alle 50 vuotiaita kuoli 10 (joista naisia 0)

- Kellään ei ollut vielä rokotetta

Ajatus: Jos rajoitustoimia otetaan käyttöön, pitäisikö ne kohdistaa vain riskiryhmäläisiin?"

"Alle 50 vuotiaiden todennäköisyys kuolla koronaan on siis niin pieni, että on moninkertaisesti todennäköisempää kuolla esimerkiksi auto-onnettomuudessa, hukkua tai kymmeniin muihin syihin.

Tilastokeskuksen tilasto:

https://www.tilastokeskus.fi/ajk/koronavirus/koronavirus-ajankohtaista-…

@JukkaLepikko https://twitter.com/JukkaLepikko/status/1472558898456449024

Itsemurhiinkin kuoli enemmän kuin koronaan 2020, joten kuka tässä onkaan se valopää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän