En ole rokotettu - nyt on korona todettu
Tänään tuli ilmoitus että olen positiivinen. Jouduin testiin kun olin osa mahdollista tartuntakejua.
Oireita ei ollut ja nyt saan jäädä kotiin toistaiseksi.
Onneksi työnantaja oli ilmoittanut että meidän firmassa ei tehä etätöitä. Nyt, jos kysyy, niin haistattelen pomolleni kyllä ihan suoraan!
Kiva että nyt loppuvuoden aikana loma!
Kommentit (72)
Mitä väliä sillä onko rokotettu vai ei?
Lähes jokainen sairastaa koronan lieväoireisena tai jopa oireettomasti 🤔
Vierailija kirjoitti:
Sä voit saada tuosta long covidin!
Tuuraan palstan LC hörhöä tässä.
Nyt voisi oikeasti nauraa vedet silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on aika huono olo, kuume noussut korkealle ja yskä pahenee.
ap
Toivotaan, ettei enää tuosta pahene.
Olen rokottamaton. Kolme päivää kipeänä ja siinä se oli se tappava pandemia.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap vielä hengissä?
Olen nyt tehohoidossa hengityskoneessa.
Rukoilen että hoitaja antaisi minulle koronarokotteen mutta hoitaja otti minua kädestä kiinni ja sanoi kyyneleet silmissä sen olevan myöhäistä.
Terkkuja teholta
-Ap
Muistakaa, että omaa kokemusta ei voi yleistää. Mun nelikymppinen, normaalipainoinen työkaveri oli koronan takia sairaalahoidossa. Ei onneksi teholla. Ikinä ei voi tietää etukäteen, miten tässä arvonnassa käy. Hänellä ei ollut rokotetta, sairasti ennen rokotusten alkamista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap vielä hengissä?
Olen nyt tehohoidossa hengityskoneessa.
Rukoilen että hoitaja antaisi minulle koronarokotteen mutta hoitaja otti minua kädestä kiinni ja sanoi kyyneleet silmissä sen olevan myöhäistä.
Terkkuja teholta
-Ap
Yritä kuitenkin sitten sieltä ruumishuoneelta laittaa jotain viestiä että tiedetään missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, että omaa kokemusta ei voi yleistää. Mun nelikymppinen, normaalipainoinen työkaveri oli koronan takia sairaalahoidossa. Ei onneksi teholla. Ikinä ei voi tietää etukäteen, miten tässä arvonnassa käy. Hänellä ei ollut rokotetta, sairasti ennen rokotusten alkamista
Ja sitten se 57v hampaaton rappioalkoholisti, joka oli ylen ohjelmassa. Ihan perusterve nuori mies sekin, ja niin vain joutui teholle ja happiviiksiin. 😔
Vierailija kirjoitti:
Nyt on aika huono olo, kuume noussut korkealle ja yskä pahenee.
ap
En usko, että olet oikea ap.
Kuulin juuri musertavan uutisen. Tuttavani, joka oli Koronan vuoksi teholla, on kuollut. Vaimo ja 4 lasta jäävät kaipaamaan. Aika synkkä joulu. En edelleenkään ymmärrä, miksi hän ei ollut ottanut rokotusta. Perusterve, tupakoimaton, normaalipainoinen. Ikää 55. Kuoli ihan turhaan.
Mutta ihmiset pelkäävät rokotetta vaikka siitä vammautuninen on tuhat kertaa epätodenäköisempää? Eikö se tee heistä tuhat kertaa enemmän valopäitä?