Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole rokotettu - nyt on korona todettu

Vierailija
20.12.2021 |

Tänään tuli ilmoitus että olen positiivinen. Jouduin testiin kun olin osa mahdollista tartuntakejua.

Oireita ei ollut ja nyt saan jäädä kotiin toistaiseksi.

Onneksi työnantaja oli ilmoittanut että meidän firmassa ei tehä etätöitä. Nyt, jos kysyy, niin haistattelen pomolleni kyllä ihan suoraan!

Kiva että nyt loppuvuoden aikana loma!

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä (rokottamaton) sairastin kuukausi sitten, jalkoja paleli päivän, nuhaa ja kevyttä yskää oli myös. Aikaisempi flunssa syyskuussa oli rajumpi.

Miksi alapeukut tällaiselle viestille? Eikö täällä saa jakaa omien kokemuksiaan? Onko ihmisistä näin ikävää, että rokottamaton sairastaa taudin lievänä, kuten 99% väestöstä?

Onko ainoastaan vakavalla koronalla ja teho-osastolla pelottelu sallittu?

Alapeukut tulee juurikin sanasta rokottamaton. Hyvä, jos rokottamaton selviää lievillä oireilla, mutta moni ei selviä ja siksi sairaalat on kaatumassa. Rokottamaton on itsekäs ja alinta saastaa.

No on aika tyhmää liioitella, kun todellisuus viruksesta on tämä:

99% delta-variantin sairastaneista on selvinnyt kotihoidolla

"Britanniassa on laskettu, että yksi prosentti deltavariantin saaneista on joutunut sairaalahoitoon."

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008473266.html

Kaudella 2019 - 2020 Suomessa todetuista influenssatapauksista ainakin 4% johti kuolemaan. (Lähde: THL huhtikuu 2020)

Jepjep 1% kuolee ja 20% saa pysyviä vammoja. Mutta rokotevastaiselle hörhölle ei tuota ongelmia pelata venäläistä rulettia tolla tavalla koska "se nyt vaan on rosentti"... voi viddu teitä valopäitä.

1% ei kuole, eikä 20% saa pysyviä vammoja.

Muuten hyvä yritys.

"Tilastokeskus julkaisi viikko sitten vuoden 2020 kuolinsyytilastot. 

- 0-64 vuotiaita koronaan kuoli 42

- Alle 50 vuotiaita kuoli 10 (joista naisia 0)

- Kellään ei ollut vielä rokotetta

Ajatus: Jos rajoitustoimia otetaan käyttöön, pitäisikö ne kohdistaa vain riskiryhmäläisiin?"

"Alle 50 vuotiaiden todennäköisyys kuolla koronaan on siis niin pieni, että on moninkertaisesti todennäköisempää kuolla esimerkiksi auto-onnettomuudessa, hukkua tai kymmeniin muihin syihin.

Tilastokeskuksen tilasto:

https://www.tilastokeskus.fi/ajk/koronavirus/koronavirus-ajankohtaista-…

@JukkaLepikko https://twitter.com/JukkaLepikko/status/1472558898456449024

Itsemurhiinkin kuoli enemmän kuin koronaan 2020, joten kuka tässä onkaan se valopää?

Mutta ihmiset pelkäävät rokotetta vaikka siitä vammautuninen on tuhat kertaa epätodenäköisempää? Eikö se tee heistä tuhat kertaa enemmän valopäitä?

Vierailija
62/72 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä onko rokotettu vai ei?

Lähes jokainen sairastaa koronan lieväoireisena tai jopa oireettomasti 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä voit saada tuosta long covidin!

Tuuraan palstan LC hörhöä tässä.

Nyt voisi oikeasti nauraa vedet silmissä.

Vierailija
64/72 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on aika huono olo, kuume noussut korkealle ja yskä pahenee. 

ap

Toivotaan, ettei enää tuosta pahene.

Vierailija
65/72 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap vielä hengissä?

Vierailija
66/72 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rokottamaton. Kolme päivää kipeänä ja siinä se oli se tappava pandemia.

Vierailija
67/72 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt tehohoidossa hengityskoneessa.

Rukoilen että hoitaja antaisi minulle koronarokotteen mutta hoitaja otti minua kädestä kiinni ja sanoi kyyneleet silmissä sen olevan myöhäistä.

Terkkuja teholta

-Ap

Vierailija
68/72 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että omaa kokemusta ei voi yleistää. Mun nelikymppinen, normaalipainoinen työkaveri oli koronan takia sairaalahoidossa. Ei onneksi teholla. Ikinä ei voi tietää etukäteen, miten tässä arvonnassa käy. Hänellä ei ollut rokotetta, sairasti ennen rokotusten alkamista

Vierailija
69/72 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt tehohoidossa hengityskoneessa.

Rukoilen että hoitaja antaisi minulle koronarokotteen mutta hoitaja otti minua kädestä kiinni ja sanoi kyyneleet silmissä sen olevan myöhäistä.

Terkkuja teholta

-Ap

Yritä kuitenkin sitten sieltä ruumishuoneelta laittaa jotain viestiä että tiedetään missä mennään.

Vierailija
70/72 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa, että omaa kokemusta ei voi yleistää. Mun nelikymppinen, normaalipainoinen työkaveri oli koronan takia sairaalahoidossa. Ei onneksi teholla. Ikinä ei voi tietää etukäteen, miten tässä arvonnassa käy. Hänellä ei ollut rokotetta, sairasti ennen rokotusten alkamista

Ja sitten se 57v hampaaton rappioalkoholisti, joka oli ylen ohjelmassa. Ihan perusterve nuori mies sekin, ja niin vain joutui teholle ja happiviiksiin. 😔

Vierailija
71/72 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on aika huono olo, kuume noussut korkealle ja yskä pahenee. 

ap

En usko, että olet oikea ap.

Vierailija
72/72 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin juuri musertavan uutisen. Tuttavani, joka oli Koronan vuoksi teholla, on kuollut. Vaimo ja 4 lasta jäävät kaipaamaan. Aika synkkä joulu. En edelleenkään ymmärrä, miksi hän ei ollut ottanut rokotusta. Perusterve, tupakoimaton, normaalipainoinen. Ikää 55. Kuoli ihan turhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän