Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnat paljaana lääkärintarkastuksessa!

Vierailija
02.04.2015 |

Olipahan taas eilen kerrassaan erikoinen käynti lääkärillä. Minulla on lieviä selkäkipuja minkä vuoksi lääkäriin menin. Alkujutustelun jälkeen lääkäri halusi tutkia selkääni ja pyysi minua ottamaan yläosan pois. Otin paidat pois mutta jätin tietysti rintsikat, minkä havaittuaan lääkäri pyysi riisumaan nekin. Enhän minä vastustellut vaan otin ne kiltisti pois. Lääkäri teki tutkimuksen sinällään hyvin asiallisesti mutta vilkuili koko ajan rintojani. Se tuntui epämiellyttävältä. Meinasin lopulta sanoa siitä mutta tutkimus ehti päättyä ja sain pukea. Miksiköhän näitä mieslääkäreitä on jotka aina vaativat nähdä rinnat vaikka tutkimus/tarkastus rintoihin muuten mitenkään liittyisikään? 

Kommentit (151)

Vierailija
41/151 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:40"]

Lääkäri täällä.

Miehet on miehiä, vaikka olis lääkiksen käynytkin. ;)

Kyllä minäkin hehkeän naisen tullessa vastaanotolle koitan saada kouraistua vähän tissejä ja peppua ohimennen tutkimuksen lomassa, jos vain mahdollista. Kerran työnsin sormen erään nuoren naisen peppuun, vaikka tutkimuksen kannalta se ei ollut mitenkään olennaista. Kiihotti vain ajatus tämän naikkosen perseen penetraatiosta ;) Kahvitauoilla kehuskellaan aina toisille mieslääkäreille mitä kukakin on saanut tänään nähdä ja kosketella. :)

M38

[/quote]

paska provo 
[/quote]
Tiukka pipo.

Vierailija
42/151 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:41"]Menin kerran raskaana ollessani lääkäriin koska epäilin flunssan jälkitautina saaneeni poskiontelotulehduksen. Mieslääkäri pyysi riisumaan housut jotta tehtäisiin sisätutkimus. Kysyin hämmästyneenä että miksi ihmeessä kun olen täällä näiden pitkittyneiden flunssaoireiden vuoksi, miten sisätutkimus liittyy asiaan? Lääkäri meni hämilleen ja sanoi ettei sitten tehdä jos en näe tarpeelliseksi.
[/quote]
Kyll se on viirus !

No hyvä, mä luulin että kurkuss !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/151 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:44"]

Yäk; hymiöitä viljelevä mieslääkäri olisi totaalinen turn off!

[/quote]Heh, nähdään vastaanotolla ;)

Vierailija
44/151 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:34"]Näin tehdään lääkärillä. Rintsikat pois, jotta nähdään ryhti ja vaivat. Ei sen ihmeempää :) 

Kerro kun menet gynelle, siellä joudut ottamaan housutkin pois :)
[/quote]

Mä pidän gynegologilla housut jalassa :))

Vierailija
45/151 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:44"]

Yäk; hymiöitä viljelevä mieslääkäri olisi totaalinen turn off!

[/quote]Heh, nähdään vastaanotolla ;)

[/quote]

Missä pidät vastaanottoa? :)

Vierailija
46/151 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:08"]

Menin hakemaan lääkäriltä reseptiä voimakkaampiin kipulääkkeisiin (kuukautiskivut) niin jo oli tämä mieslääkäri asettelemassa jalkarautoja ja pyysi ottamaan housut pois. Sanoin, että en, menen mieluummin gynekologille. Vaivautuneena lääkäri kirjoitti reseptin.

[/quote]

Mikset sitten mennyt gynekologille? Onpa varsinaisen typerää mennä lääkäriin valittamaan vaivaa eikä sitten anna lääkärin ollenkaan tutkia, mikä voisi olla kovien kipujen syynä. Esim. endometrioosi, tulehdus tai muuta, jonka saattaisi voida sisätutkimuksella huomata.

Vierailija
47/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:03"]

En ymmärrä teitä mammoja, kuljette avokaulaisissa vaateissa, joista tissit pursuilee, kuljette kaduilla ja toreilla, mutta kuin läläri haluaa tehdä kunnolla työnsä, niin ollaan niiin tarkkoja tissien näkymisestä. huoh

[/quote]

Ehkä kyse ole aina siitä yhdestä ja samasta mammasta. Oletko tullut ajatelleeksi?

Vierailija
48/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin hakemaan lääkäriltä reseptiä voimakkaampiin kipulääkkeisiin (kuukautiskivut) niin jo oli tämä mieslääkäri asettelemassa jalkarautoja ja pyysi ottamaan housut pois. Sanoin, että en, menen mieluummin gynekologille. Vaivautuneena lääkäri kirjoitti reseptin.

[/quote]

Apua, kun tämä kirjoittaja on nolo :O Kyllähän se nyt pitää selvittää, josko ne kuukautiskivut ovat oire jostakin, eikä noin vaan määrätä nappeja naamaan... Ei ihme, jos lääkäri on ollut vaivaantunut! ;-D

Vierailija
49/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 10:11"]

[/quote]

Apua, kun tämä kirjoittaja on nolo :O Kyllähän se nyt pitää selvittää, josko ne kuukautiskivut ovat oire jostakin, eikä noin vaan määrätä nappeja naamaan... Ei ihme, jos lääkäri on ollut vaivaantunut! ;-D

[/quote]Tuo kirjoittaja ei ole ollut ainakaan alaikäinen tuolloin. Hyvin on tiennyt jo oikeutensa.

Vierailija
50/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyydän aina naislääkärin. Olen luonnostaan ujo enkä halua riisuutua vieraitten (miesten) nähden. Ja olen kahden lapsen äiti, mutta minkä sitä perusluonteelleen voi. 

Joillekin tuntuu olevan vaikea ymmärtää, että ihmisiä on erilaisia. Niin lääkäreitä kuin potilaitakin. 

Vierailija
51/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri voisi perustella tuollaisissa tilanteissa miksi ne otetaan pois, se olisi hyvää asiakaspalvelua.

Vierailija
52/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 10:15"]

Minä pyydän aina naislääkärin. Olen luonnostaan ujo enkä halua riisuutua vieraitten (miesten) nähden. Ja olen kahden lapsen äiti, mutta minkä sitä perusluonteelleen voi. 

Joillekin tuntuu olevan vaikea ymmärtää, että ihmisiä on erilaisia. Niin lääkäreitä kuin potilaitakin. 

[/quote]Niin niin, johtuukohan se kuitenkin siitä, että tuntisit olosi hieman jännittyneeksi ja kiihottuneeksi vieraan miehen edessä vähissä vaatteissa. Jotkut ovat vain piiloujoja.

Vierailija
53/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on huono itsetunto, enkä halua riisuutua vieraan miehen edessä, edes lääkärin. Oma mies on ainut, joka saa katsella minua alasti tai puolialasti. Hänelle kelpaan sellaisenaan, eikä tule tunnetta, että on arvioitavana. Omalääkäri on onneksi nainen. 

Vaikka lääkäri olisi kuinka asiallinen, niin vieras mies on vieras mies. 

Vierailija
54/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 10:22"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 10:15"]

[/quote]Niin niin, johtuukohan se kuitenkin siitä, että tuntisit olosi hieman jännittyneeksi ja kiihottuneeksi vieraan miehen edessä vähissä vaatteissa. Jotkut ovat vain piiloujoja.

[/quote]

No ei tosiaan ole. Terveyskeskus ei muutenkaan ole sellainen ympäristä, jossa vois kuvitella kiihottuvansa. Ahdistava paikka kaikin tavoin! 

t. se ujo äiti

Vierailija
55/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi komea omalääkäri. Mielellään hän saisi tutkia rintani. Ei oo vaan vielä ilmennyt mitään syytä miksi pitäis. Vinkkejä?

Vierailija
56/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannataa olla tyytyväinen että sun rinnat vielä kiinnostaa jotakin, kyllä maan vetovoima muutaa asia ajanmyötä!

Vierailija
57/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella järkyttynyt luettuani gynekologikäynnistä. Pitää riisua housut?

Tuollaisesta käytöksestä pitäisi vetää lääkäri oikeuteen!

Vierailija
58/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 10:29"]

Mulla on tosi komea omalääkäri. Mielellään hän saisi tutkia rintani. Ei oo vaan vielä ilmennyt mitään syytä miksi pitäis. Vinkkejä?

[/quote]Suosittelen, että pyydät vaan rohkeasti hänet ne tutkimaan. Voithan sanoa, että "eikö mun rinnat olisi hyvä kaiken varalta tutkia..." 

Vierailija
59/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keraan somalialinen mieshoitaja oli ottamassa Espoon terveyskeskuksessa kokeita. Olin menossa papa-kokeeseen.

Somalialainen mies sanoi: "Ja sitten sulle tulee SEX-kokeet."

Juu: ne sai jäädä välistä! Sanoin, että mulla on kuukautiset. Ei voi.

Vierailija
60/151 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 10:42"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 10:29"]

[/quote]Suosittelen, että pyydät vaan rohkeasti hänet ne tutkimaan. Voithan sanoa, että "eikö mun rinnat olisi hyvä kaiken varalta tutkia..." 

[/quote]

En varmaan kehtaa. Täytyy odottaa että tulee jotain aristusta tai ihottumaa tms. 

Enkä tiedä pystyisinkö pysymään tyynenä, jos se oikeasti tunnustelisi mun rintoja. Nöpöttää pelkkä ajatuskin! *huh* Täytyy jättää ajatuksen tasolle, ellei tule oikeaa ongelmaa.

t. 86

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä