Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Laatuaikaa" miehen kanssa.. Mitä teette?

Vierailija
02.04.2015 |

meillä on mukavan. 8 vuoden liitto takana.. 2 lasta. Viime vuonna hain eroa miehestäni, mutta yksin olo tuntui pahalta ja tavallaan aloin "säälimään" miestäni. Kun hän oli niin rikki jne. No ei siitä sen enempää.

Ollaan siis nyt saatu paljonkin apua tämän suhteen parantamiseksi. Ja arki toimiikin, petipuuhat toimii, mutta! Me emme edelleenkään osaa keskutella mistään? Toinen puhuu omista harrastuksistaan ja mä vaan kuuntelen tylsistyneenä. Minä haluaisin hirmusesti matkustella mutta mieheni mielestä se on rahan tuhlaamista jne. :/
Tiedän etten rakasta miestäni mutta hän rakastaa minua enemmän kuin ketään. Ja lapsien takia sitä yrittää pysyä itsekin kasassa.

Mutta siis jos teillä on laatuaikaa niin mitä yleensä teette? ja onko miehenne teidän paras ystävä? :)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:28"]

Yleensä tehdään yhdessä hyvää ruokaa kotona tai käydään ulkona syömässä, leffassa, näyttelyissä ym. Meillä on samanlaiset kiinnostusten kohteet ja laatuaikaa on vaikka puhuisimme vain keittönpöydän ääressä, olemme siis myös parhaita ystäviä.

[/quote]

Sama juttu. Parasta on ehkä lukea samalla pienellä sohvalla kirjaa villasukat jalassa ja teepannu käden ulottuvilla. Ja jos kirjassa on hauska kohta, se pitää siteerata toiselle ääneen.

Vierailija
22/23 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mun paras ystäväni :D
Laatuaikaa vietämme köllötellen, joka ilta lasten mentyä nukkumaan, sohvalla katsoen tv:tä; leffaa, sarjaa.. 90% illoista johtaa seksiin ;)
Toki siis käymme pari kertaa vuodessa hotellissa yms, mutta ne on ennemminkin shoppailureissuja joissa mieheni toimii makutuomarina/ kassien kantajana :D
Kai me vaan ollaan niin tylsiä että tääki riittää vielä pikein hyvin meille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paras ystäväni. Katsomme temptation islandia yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi