Ruumiinlämpö 35.2, normaalia?
Viime aikoina olen palellut paljon. Normaalisti ruumiinlämpöni on 35.7-35.9 luokkaa enkä silloin palele, nyt palelen ja mittasin ruumiinlämmön, 35.2? 4 villapaitaa ja kerrospukeutunut, teetä, vähän alkaa helpottaa. :D Sormet ja nenä tosin yhä kylmät... En ole kipeä. Onko normaalia ja mistä voi johtua? Asunto ei kylmä, sillä toinen osapuoli pärjää t-paidalla.
Kommentit (26)
Olen pahoillani niiden puolesta jotka hyvässä uskossa kirjoittavat tälle palstalle saaden haukkuja ja ylimielisyyttä vastaansa. Ihmeellistä, ettei Jotkut voi saada sitä tietäväisen hekumaa solvaamatta kysyjää. Pitäisi muistaa sanonta jonka mukaan tyhmiä kysymyksiä ei ole, on vain tyhmiä vastauksia.
Kukaan ei ole haavoittuvampi kuin ihminen huolissaan terveydestään tai lähimmäisen terveydestä. Ylimielinen pilkka voi Tällöin iskeä syvälle, tarkoittamattakin.
Vauva ja terveys palstat ovat erityisen herkkiä alueita ja toivoisinkin kaikilta vastaajilta ymmärtämystä ja empatiaa.
Minulla lämpö myös junnannut 35 puolella, pahimmillaan 35,2. Taustalla pitkittynyttä stressiä, surua ja jodinpuutetta. Olen saanut lämpöä nousemaan niin, että on jo joskus yli 36 ja joskus jopa yli 36,5.
Jos mittaat digitaalimittarilla kainalosta, niin kokeilepa pitää sitä 15 min kainalossa vaikka piippaakin aiemmin.
Mulle on, flunssassa vieläkin vaan alenee
T: kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastava