Nyt saa sataa :)
Päätin sitten sään innoittamana mennä ostamaan itsellenikin kunnon sadeasun :) Hankin pirteän keltaiset Rukan sadetakin ja housut meinasin vielä ostaa sydvestinkin, mutta se sai vielä toistaiseks jäädä kaupan hyllylle. Nyt ei sitten ainakaan sää ole esteenä ulkoilulle eikä tarvitse aina pelätä kastumista.
Kommentit (6)
Heh. En sittten kerinnyt asustetta kokeilemaan, kun alkoi nää aurinkokelit :/ Toisaalta nyt vois kilpailla auringonkanssa kumpi loistaa keltaisempana :D No kevään sateita odotellessa ;)
-ap
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 18:54"]
Kyllä tuommoisten hankita tulee varmasti tarpeeseen, kun kevät alkaa kunnolla tulemaan ja sateet yleistyy :) Kohta varmaan hyökkää goremammat möykkää ja julistaa ostoksesi huonoutta :D Ei sitten kannata välittää ;)
[/quote]
Mä oon sitten varmaan semmonen "goremamma", mutta miks hitossa mä kenenkään ostokset haukkuisin? Jokainenhan saa pukeutua kuten haluaa :D
[/quote]
Mä oon sitten varmaan semmonen "goremamma", mutta miks hitossa mä kenenkään ostokset haukkuisin? Jokainenhan saa pukeutua kuten haluaa :D
[/quote]
Kyllä täällä välillä on aikamoista arvostelua toisten pukeutumisesta / pukeutumatta jättämisestä jos se ei satu kirjoittajaa miellyttää. Sinä oletkin sitten niitä harvoja fiksuja ketä semmoinen ei häiritse :) Olen kanssasi samaa mieltä et jos ite tykkää vaatteistaan niin ei siinä muilla ole sanomista.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:57"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä täällä välillä on aikamoista arvostelua toisten pukeutumisesta / pukeutumatta jättämisestä jos se ei satu kirjoittajaa miellyttää. Sinä oletkin sitten niitä harvoja fiksuja ketä semmoinen ei häiritse :) Olen kanssasi samaa mieltä et jos ite tykkää vaatteistaan niin ei siinä muilla ole sanomista.
[/quote]
No joo tuo on totta että täällä kyllä on kirjoittajaa joka lähtöön, joillekin se oma tapa on ainoa oikea tapa. Ne on vaan yritettävä jättää omaan arvoonsa :)
Kyllä tuommoisten hankita tulee varmasti tarpeeseen, kun kevät alkaa kunnolla tulemaan ja sateet yleistyy :) Kohta varmaan hyökkää goremammat möykkää ja julistaa ostoksesi huonoutta :D Ei sitten kannata välittää ;)