Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mun pitäisi naisena säästellä itseäni?

Vierailija
01.04.2015 |

Perustelkaa mulle miksi mun pitäisi pysyä jalat ristissä nyt sinkkuna? Miksi en saisi harrastaa seksiä jos huvittaa? Laskeeko seksi mun arvoa jollain tavalla? Miksi? Eikä sitä iänikuista lukko-avain-teoriaa, kiitos!

Kommentit (141)

Vierailija
121/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:19"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:52"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:48"]Itse seurustelin mukavan ja nätin naisen kanssa 1.5 v, Pidin häntä viehättävänä siihen asti kun sain tietää enemmän hänen edellisistä seksikumppaneistaan jonka jälkeen koko ihminen alkoi etoa minua. Voi olla että asiaan vaikutti se että asuttiin pienessä kaupungissa pohjois-karjalassa jossa kaikki tuntee toisensa. M25 [/quote] Millä tavalla tämä ihminen sitten muuttui tämän tiedon myötä? Yht äkkiä hänestä tulikin paha ja inhottava ihminen, vaikka aikaisemmin olit ajatellut hänestä hyvää? Tajuatko itsekään, miten pinnallinen, lapsellinen ja esineellistävä olet? [/quote]En tiedä tapausta, mutta epärehellisyys varmasti haittaa. Nämä asiat täytyy kertoa heti avoimesti. Muuten miettii mitä muuta salattavaa naisella on? [/quote] Nainen varmaan aavisti, mitä mies olisi ajatellut. Raukka rakastui luuseriin eikä nähnyt, ettei mies ole sen rakkauden ja salailun arvoinen. Mielummin rehellisyys ja kannattaa panostaa siihen kumppanin valintaan. Ei pinnallista kakaraa, vaan mies, joka haluaa ihmisen rinnalleen. Jos siis nainen itsekin haluaa olla ihminen ihmiselle.

[/quote] Jos mies ei halua että nainen on jakanut itseään lukemattomille miehille eikä kumppani sitä hyväksy niin mies on lapsellinen luuseri... en tajua tätä logiikkaa.

Vierailija
122/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:11"]Olen 33-vuotias nainen, enkä ole koskaan harrastanut irtosuhteita, yhdenyönjuttuja, fuckbuddeilyä tai muutakaan "kevytkenkäistä" toimintaa. En halua, ei kiinnosta, enkä pystyisikään hyppäämään sänkyyn miehen kanssa, jonka kanssa ei ole suhdetta. Ensin haluan tutustua ja päättää alkaa seurustella... Ja sittenkään ei ole kiire.

Arvatkaa vaan kuinka monta miesystäväehdokasta on pysynyt maisemissa, kun ovat tämän kuulleet? Pitäisi antaa nopeasti, koska täytyyhän "tavaraa kokeilla". Jaahas, mielestäni olen hiukan enemmän kuin tavara ja pikkuisen arvokkaampi kuin joku testiajo. Tuntuu aivan mahdottomalta löytää mies, joka haluaa oikeasti rakastua ja suhteen ja avioliiton ja ehkä lapsiakin. Totuttaudun jo ajatukseen, että tulen olemaan aina yksin :(. [/quote] 

Usein lukee tällaisia tarinoita, mutta minä (reilu parikymppinen nainen) en ole koskaan harrastanut seksiä ennen kuin seurustelua on takana jo viikkoja tai kuukausia. Yksikään seurustelukumppaneista ei tästä hetkahtanut. En ole uskossa eikä kukaan kumppaneistani ole ollut.

Juhlin myös pian 1-vuotishääpäivääni pari päivää ennen kuin täytän 22, kun viimeisin seurustelukumppanini halusi viedä minut alttarille asti.

Miten minä löydän nämä tyypit ja mukaville samanmielisille naisille osuu vain ääliöitä ja pervoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiton MARKKINA-ARVO?? Jos panetaa niin mee ja pane ja jos ei paneta nii piä ne jalat ristissä? Niin yksinkertaista se on. Kyllä mullakin on historiaa ja yhdenillanjuttuja takana, mutta ei mun "markkina-arvo" oo kyllä ilmeisesti laskenut, kun onnellisessa parisuhteessa nyt elän...

N23

Vierailija
124/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:30"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:11"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:53"]Tuo voi olla ihan tottakin. Mutta en usko että olen ainut jolle semmoisilla asioilla on merkitystä. M25 [/quote] Olet oikeassa. Juntteja ja lapsellisia miehiä piisaa Suomessa, mutta onneksi niitä fiksujakin on riittävästi joukossa. Muuten...en ole ikinä käsittänyt tuota, että jos tiedostaa, että omassa ajattelumaailmaan on joku selvä vinouma, sille ei tee mitään, vaan makaa laakereillaan vedoten siihen, että on niitä muitakin yhtä pönttöjä...eihän siinä ole mitään järkeä! Sama kun hakkaisi päätä seinään, tajuaa että sattuu ja eihän tässä pointtia ole, mutta kun kaveri vieressä hakkaa vieläkin raivokkaammin, niin eihän tätä nyt voi kesken jättää?! [/quote] En pidä itseäni millään tavalla vinoutuneena jos minulle on merkitystä sillä, että kenen ja kuinka monen kanssa kumppanini on ollut. Jos oma kumppanisi olisi harrastanut seksiä sanotaan joka kymmenennen vastaan tulevan vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa niin sekö ei haittaisi sinua ? M25 [/quote] mitä se toisen menneisyys vaikuttaa mihinkään? Pääasia, että suhteessa on uskollinen ja muutenkin suhde toimii.

[/quote] No menneisyys keroo ihmisestä mielestäni todella paljon. Mutta toin vaan oman kantani esiin joka varmaan on tällaisten palstojen tarkoitus. jos sinulle kumppanisi menneisyys on yhdentekevä niin se on ihan ok enkä ala siitä arvostelemaan.

Vierailija
125/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan pitänyt tyrkyistä naisista. Heissä ei ole sitä kemiaa, jota katsoessa kaikki muu häipyy kuvaruudusta. Soraa tiellä..

Vierailija
126/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä palaa keskusteluun. Kysymys teille, jotka puhuvat näistä "koko kylän pyöristä" ja "nainen on pannut puolta kylää", oletteko siis tosiaan kotoisin jostain pikkukylästä jossa kaikki tuntee toisensa? Onko muualla jotenkin erilainen suhtautuminen seksiin? Itse olen kotoisin Helsingistä ja tuntuu erikoiselta että toisten panemiset ja panemattomuudet muita niin hetkauttaisi. En ole kuullut että täällä puhuttaisiin muiden kumppanien määristä. Onko tää maalla ja kaupungissa asuvien välinen kulttuuriero? Siksi aloitin tämän keskustelun kun en ymmärrä tätä palstalla viljeltyä käsitystä että kaikki tietävät jonkun yksittäisen naisen kumppanimäärän ja siitä välittävät. Valaiskaa tätä mulle.

Vierailija
127/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:48"]

Ap täällä palaa keskusteluun. Kysymys teille, jotka puhuvat näistä "koko kylän pyöristä" ja "nainen on pannut puolta kylää", oletteko siis tosiaan kotoisin jostain pikkukylästä jossa kaikki tuntee toisensa? Onko muualla jotenkin erilainen suhtautuminen seksiin? Itse olen kotoisin Helsingistä ja tuntuu erikoiselta että toisten panemiset ja panemattomuudet muita niin hetkauttaisi. En ole kuullut että täällä puhuttaisiin muiden kumppanien määristä. Onko tää maalla ja kaupungissa asuvien välinen kulttuuriero? Siksi aloitin tämän keskustelun kun en ymmärrä tätä palstalla viljeltyä käsitystä että kaikki tietävät jonkun yksittäisen naisen kumppanimäärän ja siitä välittävät. Valaiskaa tätä mulle.

[/quote]

Olen vähän alta 100k ihmisen kaupungista. 

Edelleenkään. Minä en välitä mitä toiset ihmiset elämällään tekevät ja millainen seksielämä heillä on. Mun puolesta jokainen voi harrastaa mitä vain lain puitteissa. Mutta myös minulla on oikeus valita kumppanini niiden kriteerien mukaan, jotka itse päätän, eikä kenelläkään pitäisi mitään sanomista siihen. 

En lutkittele tai hauku ketään seksikäyttäytymisen(kään) perusteella, joten toivon että minunkin valintojani kunnioitettaisiin ilman mitään "kunnon mies sitä ja tätä"-pakotusta.

Vierailija
128/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:11"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:53"]Tuo voi olla ihan tottakin. Mutta en usko että olen ainut jolle semmoisilla asioilla on merkitystä. M25 [/quote] Olet oikeassa. Juntteja ja lapsellisia miehiä piisaa Suomessa, mutta onneksi niitä fiksujakin on riittävästi joukossa. Muuten...en ole ikinä käsittänyt tuota, että jos tiedostaa, että omassa ajattelumaailmaan on joku selvä vinouma, sille ei tee mitään, vaan makaa laakereillaan vedoten siihen, että on niitä muitakin yhtä pönttöjä...eihän siinä ole mitään järkeä! Sama kun hakkaisi päätä seinään, tajuaa että sattuu ja eihän tässä pointtia ole, mutta kun kaveri vieressä hakkaa vieläkin raivokkaammin, niin eihän tätä nyt voi kesken jättää?!

[/quote] En pidä itseäni millään tavalla vinoutuneena jos minulle on merkitystä sillä, että kenen ja kuinka monen kanssa kumppanini on ollut. Jos oma kumppanisi olisi harrastanut seksiä sanotaan joka kymmenennen vastaan tulevan vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa niin sekö ei haittaisi sinua ? M25
[/quote]
Ei, ei sitten pätkääkään. Se ei muuta (muuttaisi) miestäni ihmisenä millään tavalla, eikä vähennä hänen arvoaan. Minun mielipiteeni on se, että tuollainen arvottaminen on vinoutunutta.

Vierailija
129/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:11"]Olen 33-vuotias nainen, enkä ole koskaan harrastanut irtosuhteita, yhdenyönjuttuja, fuckbuddeilyä tai muutakaan "kevytkenkäistä" toimintaa. En halua, ei kiinnosta, enkä pystyisikään hyppäämään sänkyyn miehen kanssa, jonka kanssa ei ole suhdetta. Ensin haluan tutustua ja päättää alkaa seurustella... Ja sittenkään ei ole kiire.

Arvatkaa vaan kuinka monta miesystäväehdokasta on pysynyt maisemissa, kun ovat tämän kuulleet? Pitäisi antaa nopeasti, koska täytyyhän "tavaraa kokeilla". Jaahas, mielestäni olen hiukan enemmän kuin tavara ja pikkuisen arvokkaampi kuin joku testiajo. Tuntuu aivan mahdottomalta löytää mies, joka haluaa oikeasti rakastua ja suhteen ja avioliiton ja ehkä lapsiakin. Totuttaudun jo ajatukseen, että tulen olemaan aina yksin :(. [/quote] 

Usein lukee tällaisia tarinoita, mutta minä (reilu parikymppinen nainen) en ole koskaan harrastanut seksiä ennen kuin seurustelua on takana jo viikkoja tai kuukausia. Yksikään seurustelukumppaneista ei tästä hetkahtanut. En ole uskossa eikä kukaan kumppaneistani ole ollut.

Juhlin myös pian 1-vuotishääpäivääni pari päivää ennen kuin täytän 22, kun viimeisin seurustelukumppanini halusi viedä minut alttarille asti.

Miten minä löydän nämä tyypit ja mukaville samanmielisille naisille osuu vain ääliöitä ja pervoja?

[/quote]

Aloitit viimeisimmän suhteesi ollessasi alle 20?

Vierailija
130/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:48"]

[/quote]

Olen vähän alta 100k ihmisen kaupungista. 

Edelleenkään. Minä en välitä mitä toiset ihmiset elämällään tekevät ja millainen seksielämä heillä on. Mun puolesta jokainen voi harrastaa mitä vain lain puitteissa. Mutta myös minulla on oikeus valita kumppanini niiden kriteerien mukaan, jotka itse päätän, eikä kenelläkään pitäisi mitään sanomista siihen. 

En lutkittele tai hauku ketään seksikäyttäytymisen(kään) perusteella, joten toivon että minunkin valintojani kunnioitettaisiin ilman mitään "kunnon mies sitä ja tätä"-pakotusta.
[/quote]
Kuten sinulla, niin minulla on oikeus mielipiteisiini. Ei se ainut oikea mielipide ole sekään, että ei neitsyt nainen=kutka ja huora. Sitä täällä kyllä saa viljellä, mutta auta armias, jos erehdyt kyseenalaistamaan tuollaisen ajattelumallia ja jopa sanomaan, että tuollainen on esineellistävää ja idioottimaista, niin olet automaattisesti lutka taikka huora, tai alkaa itkuvirsi siitä, miten MINÄ olen epäreilu :D. Naurettavaa. Minä olen naisena kyllästynyt tähän lutkitteluun ja huoritteluun (kun siihen ei ole ollut edes aihetta) ja minulla on oikeus sanoa, että tuollaiseen neitsyys-asiaan liittyvä markkina-arvoteoria on täyttä paskaa ja nainenkin on vain ihminen, jolla on oikeus päättää omasta ruumiistaan menettämättä silti ihmisarvoaan. Ihan sama, miten paljon miehet tästä "ilkeilystä" itkette.

Vierailija
131/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:21"]

Kuten sinulla, niin minulla on oikeus mielipiteisiini. Ei se ainut oikea mielipide ole sekään, että ei neitsyt nainen=kutka ja huora. Sitä täällä kyllä saa viljellä, mutta auta armias, jos erehdyt kyseenalaistamaan tuollaisen ajattelumallia ja jopa sanomaan, että tuollainen on esineellistävää ja idioottimaista, niin olet automaattisesti lutka taikka huora, tai alkaa itkuvirsi siitä, miten MINÄ olen epäreilu :D. Naurettavaa. Minä olen naisena kyllästynyt tähän lutkitteluun ja huoritteluun (kun siihen ei ole ollut edes aihetta) ja minulla on oikeus sanoa, että tuollaiseen neitsyys-asiaan liittyvä markkina-arvoteoria on täyttä paskaa ja nainenkin on vain ihminen, jolla on oikeus päättää omasta ruumiistaan menettämättä silti ihmisarvoaan. Ihan sama, miten paljon miehet tästä "ilkeilystä" itkette.

[/quote]

Toki sinulla on oikeus mielipiteeseesi, mutta minä en voi vastata siitä, mitä ihmiset näppäimistöltään suoltavat, tai miten he käyttäytyvät.

Vierailija
132/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:48"] Ap täällä palaa keskusteluun. Kysymys teille, jotka puhuvat näistä "koko kylän pyöristä" ja "nainen on pannut puolta kylää", oletteko siis tosiaan kotoisin jostain pikkukylästä jossa kaikki tuntee toisensa? Onko muualla jotenkin erilainen suhtautuminen seksiin? Itse olen kotoisin Helsingistä ja tuntuu erikoiselta että toisten panemiset ja panemattomuudet muita niin hetkauttaisi. En ole kuullut että täällä puhuttaisiin muiden kumppanien määristä. Onko tää maalla ja kaupungissa asuvien välinen kulttuuriero? Siksi aloitin tämän keskustelun kun en ymmärrä tätä palstalla viljeltyä käsitystä että kaikki tietävät jonkun yksittäisen naisen kumppanimäärän ja siitä välittävät. Valaiskaa tätä mulle. [/quote] Olen vähän alta 100k ihmisen kaupungista.  Edelleenkään. Minä en välitä mitä toiset ihmiset elämällään tekevät ja millainen seksielämä heillä on. Mun puolesta jokainen voi harrastaa mitä vain lain puitteissa. Mutta myös minulla on oikeus valita kumppanini niiden kriteerien mukaan, jotka itse päätän, eikä kenelläkään pitäisi mitään sanomista siihen.  En lutkittele tai hauku ketään seksikäyttäytymisen(kään) perusteella, joten toivon että minunkin valintojani kunnioitettaisiin ilman mitään "kunnon mies sitä ja tätä"-pakotusta. [/quote] Kuten sinulla, niin minulla on oikeus mielipiteisiini. Ei se ainut oikea mielipide ole sekään, että ei neitsyt nainen=kutka ja huora. Sitä täällä kyllä saa viljellä, mutta auta armias, jos erehdyt kyseenalaistamaan tuollaisen ajattelumallia ja jopa sanomaan, että tuollainen on esineellistävää ja idioottimaista, niin olet automaattisesti lutka taikka huora, tai alkaa itkuvirsi siitä, miten MINÄ olen epäreilu :D. Naurettavaa. Minä olen naisena kyllästynyt tähän lutkitteluun ja huoritteluun (kun siihen ei ole ollut edes aihetta) ja minulla on oikeus sanoa, että tuollaiseen neitsyys-asiaan liittyvä markkina-arvoteoria on täyttä paskaa ja nainenkin on vain ihminen, jolla on oikeus päättää omasta ruumiistaan menettämättä silti ihmisarvoaan. Ihan sama, miten paljon miehet tästä "ilkeilystä" itkette.

[/quoMinä taas en ymmärrä miksi naiset sitten niin ylireagoi miesten mielipiteisiin jos ei sillä kerta ole mitään väliä. Naisella on kyllä oikeus päättää omasta ruumistaan ja miehellä on oikeus päättää omista kriteereistään. On toki olemassa näitä "aikusia" tosimiehiä jotka tyytyy niihin lutkiinkin.

Vierailija
133/141 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:21"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:48"] Ap täällä palaa keskusteluun. Kysymys teille, jotka puhuvat näistä "koko kylän pyöristä" ja "nainen on pannut puolta kylää", oletteko siis tosiaan kotoisin jostain pikkukylästä jossa kaikki tuntee toisensa? Onko muualla jotenkin erilainen suhtautuminen seksiin? Itse olen kotoisin Helsingistä ja tuntuu erikoiselta että toisten panemiset ja panemattomuudet muita niin hetkauttaisi. En ole kuullut että täällä puhuttaisiin muiden kumppanien määristä. Onko tää maalla ja kaupungissa asuvien välinen kulttuuriero? Siksi aloitin tämän keskustelun kun en ymmärrä tätä palstalla viljeltyä käsitystä että kaikki tietävät jonkun yksittäisen naisen kumppanimäärän ja siitä välittävät. Valaiskaa tätä mulle. [/quote] Olen vähän alta 100k ihmisen kaupungista.  Edelleenkään. Minä en välitä mitä toiset ihmiset elämällään tekevät ja millainen seksielämä heillä on. Mun puolesta jokainen voi harrastaa mitä vain lain puitteissa. Mutta myös minulla on oikeus valita kumppanini niiden kriteerien mukaan, jotka itse päätän, eikä kenelläkään pitäisi mitään sanomista siihen.  En lutkittele tai hauku ketään seksikäyttäytymisen(kään) perusteella, joten toivon että minunkin valintojani kunnioitettaisiin ilman mitään "kunnon mies sitä ja tätä"-pakotusta. [/quote] Kuten sinulla, niin minulla on oikeus mielipiteisiini. Ei se ainut oikea mielipide ole sekään, että ei neitsyt nainen=kutka ja huora. Sitä täällä kyllä saa viljellä, mutta auta armias, jos erehdyt kyseenalaistamaan tuollaisen ajattelumallia ja jopa sanomaan, että tuollainen on esineellistävää ja idioottimaista, niin olet automaattisesti lutka taikka huora, tai alkaa itkuvirsi siitä, miten MINÄ olen epäreilu :D. Naurettavaa. Minä olen naisena kyllästynyt tähän lutkitteluun ja huoritteluun (kun siihen ei ole ollut edes aihetta) ja minulla on oikeus sanoa, että tuollaiseen neitsyys-asiaan liittyvä markkina-arvoteoria on täyttä paskaa ja nainenkin on vain ihminen, jolla on oikeus päättää omasta ruumiistaan menettämättä silti ihmisarvoaan. Ihan sama, miten paljon miehet tästä "ilkeilystä" itkette. [/quoMinä taas en ymmärrä miksi naiset sitten niin ylireagoi miesten mielipiteisiin jos ei sillä kerta ole mitään väliä. Naisella on kyllä oikeus päättää omasta ruumistaan ja miehellä on oikeus päättää omista kriteereistään. On toki olemassa näitä "aikusia" tosimiehiä jotka tyytyy niihin lutkiinkin. [/quote] Kyllä sinäkin reagoisit, jos saisit jatkuvasti miehenä kuunnella miehiä esineellistäviä ja halventavia kommentteja. Lutkaa ja huoraa käytetään ihan yleisinä haukkumasanoina, vaikka haukkumisella ei olisi mitään tekemistä todellisuuden kanssa (esim vaikka tyttö on neitsyt). Lutkittelun ja huorittelun on tarkoitus halventaa sukupuolen perusteella ja alentaa ihmisarvoa, totta hitossa minua kiinnostaa naisena tuollainen asia. Saanko haukkua sinua juntiksi ja väkivaltaiseksi siaksi ihan vain siitä syystä, että olet mies ja et oletettavasti ole enää neitsyt? Reilua?

[/quote] Jos olen juntti tai väkivaltainen sika niin sitten olen sen ansainnut, ihan kuin nainen on ansainnut lutka nimen jos käyttäytyy sen mukaisesti, ja seksuaalinen vapaushan kaikilla ihmisillä on mutta silti saa järkeäkin käyttää. 

Vierailija
134/141 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aikomus harrastaa seksiä vain sellaisten miesten kanssa, joita pidän luotettavina ja joita kohtaan mulla on tunteita meni sen jälkeen roskakoriin kun mies, joka vei neitsyyden haukkui sen jälkeen lutkaksi :D Ja oltiin parikymppisiä jo. Eipä enää ton jälkeen kiinnosta mitä joku mies ajattelee, voin kertoa.

Vierailija
135/141 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta tarvitse itseään säästellä eikä seksinkään suhteen sitkutella. Omille, nyt aikuisille lapsilleni ole sanonut, että minusta olisi hyvä kokeilla yhdessä olemista ja yhdessä asumistakin ennen vakavampia sitoumuksia joista voi olla vaikeampi päästä eroon. Minusta seksuaalinen kokemattomuus ei tee kenestäkään parempaa tai 'puhtaampaa', miten ihmeessä tekisi? Seksuaalisuus on niin tärkeä osa ihmisen elämää, että en voi kenellekään suositella 'sian ostamista säkissä' parisuhdetta solmittaessa, eli seksinkin pitää suhteessa toimia.

Vierailija
136/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:48"] Ap täällä palaa keskusteluun. Kysymys teille, jotka puhuvat näistä "koko kylän pyöristä" ja "nainen on pannut puolta kylää", oletteko siis tosiaan kotoisin jostain pikkukylästä jossa kaikki tuntee toisensa? Onko muualla jotenkin erilainen suhtautuminen seksiin? Itse olen kotoisin Helsingistä ja tuntuu erikoiselta että toisten panemiset ja panemattomuudet muita niin hetkauttaisi. En ole kuullut että täällä puhuttaisiin muiden kumppanien määristä. Onko tää maalla ja kaupungissa asuvien välinen kulttuuriero? Siksi aloitin tämän keskustelun kun en ymmärrä tätä palstalla viljeltyä käsitystä että kaikki tietävät jonkun yksittäisen naisen kumppanimäärän ja siitä välittävät. Valaiskaa tätä mulle. [/quote] Olen vähän alta 100k ihmisen kaupungista.  Edelleenkään. Minä en välitä mitä toiset ihmiset elämällään tekevät ja millainen seksielämä heillä on. Mun puolesta jokainen voi harrastaa mitä vain lain puitteissa. Mutta myös minulla on oikeus valita kumppanini niiden kriteerien mukaan, jotka itse päätän, eikä kenelläkään pitäisi mitään sanomista siihen.  En lutkittele tai hauku ketään seksikäyttäytymisen(kään) perusteella, joten toivon että minunkin valintojani kunnioitettaisiin ilman mitään "kunnon mies sitä ja tätä"-pakotusta. [/quote] Kuten sinulla, niin minulla on oikeus mielipiteisiini. Ei se ainut oikea mielipide ole sekään, että ei neitsyt nainen=kutka ja huora. Sitä täällä kyllä saa viljellä, mutta auta armias, jos erehdyt kyseenalaistamaan tuollaisen ajattelumallia ja jopa sanomaan, että tuollainen on esineellistävää ja idioottimaista, niin olet automaattisesti lutka taikka huora, tai alkaa itkuvirsi siitä, miten MINÄ olen epäreilu :D. Naurettavaa. Minä olen naisena kyllästynyt tähän lutkitteluun ja huoritteluun (kun siihen ei ole ollut edes aihetta) ja minulla on oikeus sanoa, että tuollaiseen neitsyys-asiaan liittyvä markkina-arvoteoria on täyttä paskaa ja nainenkin on vain ihminen, jolla on oikeus päättää omasta ruumiistaan menettämättä silti ihmisarvoaan. Ihan sama, miten paljon miehet tästä "ilkeilystä" itkette.

[/quoMinä taas en ymmärrä miksi naiset sitten niin ylireagoi miesten mielipiteisiin jos ei sillä kerta ole mitään väliä. Naisella on kyllä oikeus päättää omasta ruumistaan ja miehellä on oikeus päättää omista kriteereistään. On toki olemassa näitä "aikusia" tosimiehiä jotka tyytyy niihin lutkiinkin.
[/quote]
Kyllä sinäkin reagoisit, jos saisit jatkuvasti miehenä kuunnella miehiä esineellistäviä ja halventavia kommentteja. Lutkaa ja huoraa käytetään ihan yleisinä haukkumasanoina, vaikka haukkumisella ei olisi mitään tekemistä todellisuuden kanssa (esim vaikka tyttö on neitsyt). Lutkittelun ja huorittelun on tarkoitus halventaa sukupuolen perusteella ja alentaa ihmisarvoa, totta hitossa minua kiinnostaa naisena tuollainen asia. Saanko haukkua sinua juntiksi ja väkivaltaiseksi siaksi ihan vain siitä syystä, että olet mies ja et oletettavasti ole enää neitsyt? Reilua?

Vierailija
137/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:02"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:27"]

[/quote]

Aloitit viimeisimmän suhteesi ollessasi alle 20?

[/quote]

Kyllä, olin 19. Asuimme kuitenkin kumpikin omillamme ja olimme yliopisto-opiskelijoita, elimme tämän suhteen aika samanlaista elämää kuin ikätoverit nyt yli 20-vuotiaina.

En ole siis alkanut seurustelemaan viimeksi yläkouluikäisenä, jos ajat takaa sitä että olen ollut aika nuori. 

Vierailija
138/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on fiksua harrastaa seksiä ennenkuin päättää aloittaa seurustelun. Kun ei siinä ole kyse vain mekaanisesta tavaroiden yhteen laittamisesta. Vaan intohimosta ja kemiasta. Ja hyvä parisuhde tarvitsee vähän kipinääkin.

Vierailija
139/141 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästää mille??? Jätät suuren nautinnon elämästä vain siksi, että voit ehkä joskus antaa sitten jollekin? Katua sitä sitten vanhempana, kun ei tullut elettyä eikä koettua. Jos se joskus jotain häirisee, että olet elänyt, on se sen ongelma, ei sinun. Tämä on kristillisaivopesusoopaa mitä meihin on satoja vuosia iskostettu. 

Itse ahdistavan uskovaisen kasvatuksen saaneena ja itseäni säätelleenä olin mustasukkainen vaimoni historiasta. Turhaan! Onneksi kasvoin yli siitä kapeasta paskasta ja nyt voin nauttia elämästä. Osaan arvostaa sitä, että vaimoni osaa arvostaa sitä mitä meillä on. Ei se järvi soutamalla kulu.

Nauti elämästä!

Vierailija
140/141 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:42"]

Itse en miehenä pane kaikkea mikä liikkuu ja odotan samaa myös naiseltani. Jos ei itse arvosta itseään, miksi kukaan muukaan? Kyllä ne naiset ketkä tietää arvonsa ja ymmärtävät olla jakamatta kaikille vastaantuleville ovat meidän miesten unelmia kun vaimoa ja perhettä etsitään.

Tuollaisella naisella on varaa valita juuri sellainen mies kuin hän haluaa. Itse rengastaisin heti jos sellaiseen törmäisin. Valitettavasti vaan me muut joudumme tyytymään näihin rämpättyihin sperma-ämpäreihin, jotka joka viikonloppuna roikkuvat 3 promillen kännissä eri miehen kimpussa. Rehellisen suomalaisen naisen jolla ei ole alkoholi-ongelmaa on harvinainen tapaus ja varmasti jo naimisissa kun ikää on yli 30.

Harmittaa kun ei itse tätä parikymppisenä tajunnut. Ne ketkä tajusivat napata silloin ne hyvät mimmit, elävät nyt unelma elämää perheineen. 

Eli valinta on teidän naiset. Saatte juuri sellaisia miehiä kuin itse olette.

[/quote]

Itse oon tullut vähän samoihin ajatuksiin. Mutta kun ei alle kaksvitosena löytynyt sitä prinssiä mulle, vaan jouduin sitten aikas sinisilmäisenä yhden narsistin käsiin. Olisin kyllä mielelläni tavannut elämäni rakkauden jo alle 20-vuotiaana.