Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun pitäisi naisena säästellä itseäni?

Vierailija
01.04.2015 |

Perustelkaa mulle miksi mun pitäisi pysyä jalat ristissä nyt sinkkuna? Miksi en saisi harrastaa seksiä jos huvittaa? Laskeeko seksi mun arvoa jollain tavalla? Miksi? Eikä sitä iänikuista lukko-avain-teoriaa, kiitos!

Kommentit (141)

Vierailija
81/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:00"]

No kertokaa nyt, miehet varsinkin, miten mun markkina-arvon käy jos viikonloppuna haen miehen baarista. Ap

[/quote]

Olet oikeassa siinä, että yhteiskunta valitettavasti tuomitsee naisen "huonoksi" herkemmin kuin miehen seksin takia. Onneksi nämä asenteet on muuttumassa.

Minun silmissä yhden yön juttu silloin tällöin tai fuckbuddykaan ei tee ihmistä huonoksi. Mutta jos uusi partneri tarttuu matkaan joka viikonloppu, niin pistää se miettimään ihmisen arvomaailmaa. Ja varsinkin jos touhuun tuntuu kelpaavan kuka tahansa vastaantulija. Seksissä on kuitenkin aina tautiriski ja mahdollisuus raskaudesta. Jos nämä riskit eivät merkkaa mitään, niin ei se minun silmissä pisteitä nosta oli sukupuoli kumpi tahansa. Useimmilla meistä kun on kaksi tervettä kättä, niin olisi noille riskeille olevan vaihtoehtojakin.

M36

Vierailija
82/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33-vuotias nainen, enkä ole koskaan harrastanut irtosuhteita, yhdenyönjuttuja, fuckbuddeilyä tai muutakaan "kevytkenkäistä" toimintaa. En halua, ei kiinnosta, enkä pystyisikään hyppäämään sänkyyn miehen kanssa, jonka kanssa ei ole suhdetta. Ensin haluan tutustua ja päättää alkaa seurustella... Ja sittenkään ei ole kiire.

Arvatkaa vaan kuinka monta miesystäväehdokasta on pysynyt maisemissa, kun ovat tämän kuulleet? Pitäisi antaa nopeasti, koska täytyyhän "tavaraa kokeilla". Jaahas, mielestäni olen hiukan enemmän kuin tavara ja pikkuisen arvokkaampi kuin joku testiajo. Tuntuu aivan mahdottomalta löytää mies, joka haluaa oikeasti rakastua ja suhteen ja avioliiton ja ehkä lapsiakin. Totuttaudun jo ajatukseen, että tulen olemaan aina yksin :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:54"]

Onko tämä totta? Onko tosiaan niin, että nykyaikana on vaikea löytää naista, joka ei olisi harrastanut seksisuhteita ilman seurustelua? Ja että parikymppiset ei edes ala seurustella ennen kuin ovat harrastaneet seksiä?

Olen itse -70 syntynyt ja vähän kauhuissani, että voiko tämä olla totta? Ovatko asiat nykyisin jo näin huonolla tolalla?

[/quote] Ei tän yllätyksenä pitäs tulla, kun vaan katsot mitä paskaa tuolta telkasta tulee. Tehty idiooteille joiden unelma ammatti on "Julkkis" ja harrastukset ryyppääminen sekä nussiminen. Pisa -tulokset on tippuneet ja matematiikka ei kiinnosta enää ketään. Ei tulevaisuus hyvältä näytä kun suurin osa nuorista on kiimaisia idiootteja.

Vierailija
84/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 10:04"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:45"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:02"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:27"]   [quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:11"]Olen 33-vuotias nainen, enkä ole koskaan harrastanut irtosuhteita, yhdenyönjuttuja, fuckbuddeilyä tai muutakaan "kevytkenkäistä" toimintaa. En halua, ei kiinnosta, enkä pystyisikään hyppäämään sänkyyn miehen kanssa, jonka kanssa ei ole suhdetta. Ensin haluan tutustua ja päättää alkaa seurustella... Ja sittenkään ei ole kiire.

Arvatkaa vaan kuinka monta miesystäväehdokasta on pysynyt maisemissa, kun ovat tämän kuulleet? Pitäisi antaa nopeasti, koska täytyyhän "tavaraa kokeilla". Jaahas, mielestäni olen hiukan enemmän kuin tavara ja pikkuisen arvokkaampi kuin joku testiajo. Tuntuu aivan mahdottomalta löytää mies, joka haluaa oikeasti rakastua ja suhteen ja avioliiton ja ehkä lapsiakin. Totuttaudun jo ajatukseen, että tulen olemaan aina yksin :(. [/quote]    Usein lukee tällaisia tarinoita, mutta minä (reilu parikymppinen nainen) en ole koskaan harrastanut seksiä ennen kuin seurustelua on takana jo viikkoja tai kuukausia. Yksikään seurustelukumppaneista ei tästä hetkahtanut. En ole uskossa eikä kukaan kumppaneistani ole ollut. Juhlin myös pian 1-vuotishääpäivääni pari päivää ennen kuin täytän 22, kun viimeisin seurustelukumppanini halusi viedä minut alttarille asti.   Miten minä löydän nämä tyypit ja mukaville samanmielisille naisille osuu vain ääliöitä ja pervoja? [/quote] Aloitit viimeisimmän suhteesi ollessasi alle 20? [/quote]   Kyllä, olin 19. Asuimme kuitenkin kumpikin omillamme ja olimme yliopisto-opiskelijoita, elimme tämän suhteen aika samanlaista elämää kuin ikätoverit nyt yli 20-vuotiaina. En ole siis alkanut seurustelemaan viimeksi yläkouluikäisenä, jos ajat takaa sitä että olen ollut aika nuori.    [/quote] "Olimme yliopisto-opiskelijoita" Aika nopeaan sitten olette valmistuneet?

[/quote]

Wtf, emme ole kumpikaan valmistuneet? Puhuin imperfektissä koska kuvasin tilannetta, joka vallitsi silloin kun aloimme seurustelemaan. 

Otin asian esille siksi että onhan 19-vuotiaan, omillaan asuvan korkeakouluopiskelijan elämäntilanne aika erilainen kuin kotona asuvan ja lukiota vielä suorittavan. Ihan sama seksin aloittamisen suhteen siis olimmeko yli vai alle 20.

[/quote]

Itse olin 19-vuotiaana vielä neitsyt, kuten moni muukin ja tuon ikäisenä vielä voi olla joitakin suhteita, joissa seurustellaan ennen seksiä, mutta se muuttuu muutamassa vuodessa tuon jälkeen.

Vierailija
85/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka sanoo ettet saisi jakaa tavaraasi? Totta kai saat, mutta älä sitten tule myöhemmin valittamaan, kun laadukkaat miehet eivät halua kanssasi parisuhteeseen menneisyytesi vuoksi. Jakorasia lutka on hot kun puhutaan yhden illan jutuista, saa aina taattua villiä seksiä, mutta parisuhteeseen ryhdytään siveellisten naisten kanssa.

Terv. M32

Vierailija
86/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:42"]Itse en miehenä pane kaikkea mikä liikkuu ja odotan samaa myös naiseltani. Jos ei itse arvosta itseään, miksi kukaan muukaan? Kyllä ne naiset ketkä tietää arvonsa ja ymmärtävät olla jakamatta kaikille vastaantuleville ovat meidän miesten unelmia kun vaimoa ja perhettä etsitään.

Tuollaisella naisella on varaa valita juuri sellainen mies kuin hän haluaa. Itse rengastaisin heti jos sellaiseen törmäisin. Valitettavasti vaan me muut joudumme tyytymään näihin rämpättyihin sperma-ämpäreihin, jotka joka viikonloppuna roikkuvat 3 promillen kännissä eri miehen kimpussa. Rehellisen suomalaisen naisen jolla ei ole alkoholi-ongelmaa on harvinainen tapaus ja varmasti jo naimisissa kun ikää on yli 30.

Harmittaa kun ei itse tätä parikymppisenä tajunnut. Ne ketkä tajusivat napata silloin ne hyvät mimmit, elävät nyt unelma elämää perheineen. 

Eli valinta on teidän naiset. Saatte juuri sellaisia miehiä kuin itse olette.
[/quote]
Kuulostat kyllä sellaiselta "hyvältä ja kiltiltä mieheltä" että ihan hemmetin hyvä, ettei kukaan sinua "napannut". Tai pikemminkin hyvä, ettet saanut kusetettua ketään parisuhteeseen. Hyi hitto millainen ihminen :/.

Vierailija
87/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:32"]No kuka sanoo ettet saisi jakaa tavaraasi? Totta kai saat, mutta älä sitten tule myöhemmin valittamaan, kun laadukkaat miehet eivät halua kanssasi parisuhteeseen menneisyytesi vuoksi. Jakorasia lutka on hot kun puhutaan yhden illan jutuista, saa aina taattua villiä seksiä, mutta parisuhteeseen ryhdytään siveellisten naisten kanssa.

Terv. M32
[/quote]
Laadukkaat miehet ei puhu naisista lutkina tai huorina, samalla kun itse käyvät painamassa näitä lutkia ja huoria. Olet alinta pohjasakkaa, et mikään saalis. Laadukas mies kunnioittaa naisia ihan sellaisenaan, ihmisenä.

Vierailija
88/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:32"]No kuka sanoo ettet saisi jakaa tavaraasi? Totta kai saat, mutta älä sitten tule myöhemmin valittamaan, kun laadukkaat miehet eivät halua kanssasi parisuhteeseen menneisyytesi vuoksi. Jakorasia lutka on hot kun puhutaan yhden illan jutuista, saa aina taattua villiä seksiä, mutta parisuhteeseen ryhdytään siveellisten naisten kanssa.

Terv. M32
[/quote]
Voi luoja mikä ääliö. Todellakin saa kunnollisen miehen vaikka olis pannutkin useampaa miestä ennen suhdetta.
Eikä seksikumppaneiden määrä kerro mitään siitä, onko vaimomatskuu vai ei.
T. 20 miehen kanssa pannut ja vakavassa suhteessa hyvän miehen kanssa oleva nainen

Vierailija
89/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:20"]Mikä siinä on, kun naiset sanoo, että saa panna niin monen kanssa kun haluaa ja sitten kumminkin miehelle pitää valehdella omaa lukua alaspäin? Eikö tuo ole vähä ristiriitaista käytöstä eli jotain hävettävää on omassa toiminnassa.
[/quote]
Johtuu tästä lutkittelusta ja huorittelusta. Minuakin huoriteltiin jo ennen, kun olin yhtään poikaa edes pussannut. Kyllä sellaisessa jatkuvassa haukkumis-ilmapiirissä itselleenkin tulee ristiriita oman pään sisällä, vaikka älyllisesti tietää, ettei seksissä mitään pahaa ole.

Vierailija
90/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:54"]

Onko tämä totta? Onko tosiaan niin, että nykyaikana on vaikea löytää naista, joka ei olisi harrastanut seksisuhteita ilman seurustelua? Ja että parikymppiset ei edes ala seurustella ennen kuin ovat harrastaneet seksiä?

Olen itse -70 syntynyt ja vähän kauhuissani, että voiko tämä olla totta? Ovatko asiat nykyisin jo näin huonolla tolalla?

[/quote] 

Tämä, kuten moni muukin asia av:lla, on täydellisen totta. Joka ikinen parikymppinen nussii kuin kani ennen seurustelun harkitsemistakaan. Ei ole yhden yhtä poikkeusta, ei hellareiden, lestojen tai muiden jumalahakuisten parissa, ei ole arkoja ja ujoja, ei romantikkoja, ei kerta kaikkiaan ketään.

Jokainen parikymppinen joka väittää olevansa poikkeus on paitsi löyhämoraalinen huora, myös valehtelija.

Vierailija
91/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:32"]No kuka sanoo ettet saisi jakaa tavaraasi? Totta kai saat, mutta älä sitten tule myöhemmin valittamaan, kun laadukkaat miehet eivät halua kanssasi parisuhteeseen menneisyytesi vuoksi. Jakorasia lutka on hot kun puhutaan yhden illan jutuista, saa aina taattua villiä seksiä, mutta parisuhteeseen ryhdytään siveellisten naisten kanssa. Terv. M32 [/quote] Laadukkaat miehet ei puhu naisista lutkina tai huorina, samalla kun itse käyvät painamassa näitä lutkia ja huoria. Olet alinta pohjasakkaa, et mikään saalis. Laadukas mies kunnioittaa naisia ihan sellaisenaan, ihmisenä.

[/quote]

Täältä löytyi näköjään ainakin yksi mälliämpäri, joka ei ole parisuhteeseen kelvannut..

Vierailija
92/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:30"] No kun ne on miehet, jotka sitten tuomitsevat, niin kuin tässäkin keskustelussa nähdään. Itse en valehtele mun lukua. Tuntuu vaan väärältä ja ajattelen että ennemmin tai myöhemmin puhun itseni pussiin ja jään kiinni että luku oli väärä. Olen aika huono salailemaan. Ap

[/quote]

Eli naiset valehtelevat itsekkäistä syistä. Eikö se olisi hyvä, että se mies tietää millaisen naisen kanssa on sitoutumassa kenties loppuelämäkseen. 

Ja eikö se olisi ihan hyväksi naisen kannaltakin, mikäli mies ei kelpuutakaan häntä parisuhteeseen, sillä eikös nämä tällaiset miehet ole palstan mukaan "lassukoita" ja luusereita, joten miksi heidän kanssaan haluttaisiin edes parisuhteeseen. Kunnon mieshän hyväksyy naisen menneisyyden, joten miksi valehdella?

Olette te kyllä ristiriitaisia ja tekopyhiä.
[/quote]
Ristiriitaisia ja tekopyhiä ovat kyllä ne ihmiset, joiden mielestä mies saa panna kaikkea mikä liikkuu, mutta naisesta tulee huora esim. 5 seksikumppanin jälkeen. Jos vaatii siveyttä ja kokemattomuutta toiselta, pitää sitä olla itsekin. Ja hyväksyä sekin tosiasia, että mitä vanhemmaksi tulee, sitä suuremmalla todennäköisyydellä jää yksin, jos olettaa, että kumppani on kokematon. Mutta samaa mieltä, että kannattaa kertoa tulevalle kumppanille ehdottomasti suoraan, sillä minä en missään nimessä kelpuuttaisi sellaista ihmistä kumppanikseni, jonka ihmisarvo määräytyy jonkun seksin mukaan. Mutta onneksi olen onnellisesti naimisissa järkevän ja ihanan miehen kanssa! Hänelle minun 10 edellistä suhdettani ei ole liikaa, koska mieheni ei ole idiootti.

Vierailija
93/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelin mukavan ja nätin naisen kanssa 1.5 v, Pidin häntä viehättävänä siihen asti kun sain tietää enemmän hänen edellisistä seksikumppaneistaan jonka jälkeen koko ihminen alkoi etoa minua. Voi olla että asiaan vaikutti se että asuttiin pienessä kaupungissa pohjois-karjalassa jossa kaikki tuntee toisensa. M25

Vierailija
94/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:32"]No kuka sanoo ettet saisi jakaa tavaraasi? Totta kai saat, mutta älä sitten tule myöhemmin valittamaan, kun laadukkaat miehet eivät halua kanssasi parisuhteeseen menneisyytesi vuoksi. Jakorasia lutka on hot kun puhutaan yhden illan jutuista, saa aina taattua villiä seksiä, mutta parisuhteeseen ryhdytään siveellisten naisten kanssa. Terv. M32 [/quote] Laadukkaat miehet ei puhu naisista lutkina tai huorina, samalla kun itse käyvät painamassa näitä lutkia ja huoria. Olet alinta pohjasakkaa, et mikään saalis. Laadukas mies kunnioittaa naisia ihan sellaisenaan, ihmisenä.

[/quote]

Täältä löytyi näköjään ainakin yksi mälliämpäri, joka ei ole parisuhteeseen kelvannut..
[/quote]
Ihan naimisissa olen ja vieläpä oikein kunnollisen miehen kanssa :). Vituttaako viettää loppuelämä yksin, tai rikkonaisissa ihmissuhteissa ;)?

Vierailija
95/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:48"]Itse seurustelin mukavan ja nätin naisen kanssa 1.5 v, Pidin häntä viehättävänä siihen asti kun sain tietää enemmän hänen edellisistä seksikumppaneistaan jonka jälkeen koko ihminen alkoi etoa minua. Voi olla että asiaan vaikutti se että asuttiin pienessä kaupungissa pohjois-karjalassa jossa kaikki tuntee toisensa. M25
[/quote]
Sun itsetuntos ei vaan kestänyt. Huono mies. Ei jatkoon.

Vierailija
96/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:48"]Itse seurustelin mukavan ja nätin naisen kanssa 1.5 v, Pidin häntä viehättävänä siihen asti kun sain tietää enemmän hänen edellisistä seksikumppaneistaan jonka jälkeen koko ihminen alkoi etoa minua. Voi olla että asiaan vaikutti se että asuttiin pienessä kaupungissa pohjois-karjalassa jossa kaikki tuntee toisensa. M25
[/quote]
Millä tavalla tämä ihminen sitten muuttui tämän tiedon myötä? Yht äkkiä hänestä tulikin paha ja inhottava ihminen, vaikka aikaisemmin olit ajatellut hänestä hyvää? Tajuatko itsekään, miten pinnallinen, lapsellinen ja esineellistävä olet?

Vierailija
97/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voi olla ihan tottakin. Mutta en usko että olen ainut jolle semmoisilla asioilla on merkitystä. M25

Vierailija
98/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:33"]

Osaako kukaan sanoa miksi miehet tuomitsevat? Miksi mies haluaa, että naisella on mahdollisimman vähän kumppaneita?

[/quote] "Miehille naisen seksuaalinen uskottomuus aiheuttaa mahdollisen kelpoisuushaitan, jos hän panostaakin resurssejaan toisen miehen jälkeläisten elättämiseen."

Lähde: www.mv.helsinki.fi/home/praatika/Evoluutiopsykologia.doc

Ollaan luolamiehiä vieläkin.

[/quote]

Tähän päätelmään itsekkin olen päätynyt ja käy kyllä järkeen. Harmi kun nyky-yhteiskunassa malli ei vain toimi!

Vierailija
99/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mistä muut ihmiset tietää, kuinka paljon kukakin seksiä harrastaa?

Vierailija
100/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle se alue on pyhä. En tiedä, enkä välitäl muiden suhtautumisesta.