Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun pitäisi naisena säästellä itseäni?

Vierailija
01.04.2015 |

Perustelkaa mulle miksi mun pitäisi pysyä jalat ristissä nyt sinkkuna? Miksi en saisi harrastaa seksiä jos huvittaa? Laskeeko seksi mun arvoa jollain tavalla? Miksi? Eikä sitä iänikuista lukko-avain-teoriaa, kiitos!

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:06"]

Voi sitä vinkumisen ja ulinan määrää, jos kaikki naiset ottaisivatkin tästä "haarat-kii-älkääkä-jaelko-itseänne"-aatteesta vaarin. Kyllä sitten ulistaisiin miten naiset pihtaa ja miksei voisi vähän pillua antaa kun on sinkkukin jne.

[/quote]

Mukuloilleko te sitä römpsäänne jakelette?

Vierailija
62/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 17:43"]

Perustelkaa mulle miksi mun pitäisi pysyä jalat ristissä nyt sinkkuna? Miksi en saisi harrastaa seksiä jos huvittaa? Laskeeko seksi mun arvoa jollain tavalla? Miksi? Eikä sitä iänikuista lukko-avain-teoriaa, kiitos!

[/quote]

Harrasta ihmeessä jos huvittaa. Mutta sitten et enää kelpaa kaikille. Se tuskin haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:09"]

Voi sitä vinkumisen ja ulinan määrää, jos kaikki naiset ottaisivatkin tästä "haarat-kii-älkääkä-jaelko-itseänne"-aatteesta vaarin. Kyllä sitten ulistaisiin miten naiset pihtaa ja miksei voisi vähän pillua antaa kun on sinkkukin jne.

[/quote]

Mukuloilleko te sitä römpsäänne jakelette?

[/quote]

No miehethän ovat ikuisia lapsia, eli kyllä.

Vierailija
64/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eli sellaisten vinkujien kanssa sitten haluatte paneskella, kun ette kestä sitä vinkumista? Asia selvä.

Vierailija
65/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 19:58"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 19:44"]Tokihan sä saat tehdä ihan mitä haluat, koska se on sun elämä ja sun valinnat. Tee mikä itsestäsi parhaalta tuntuu. Itse en deittaile naisia, joilla on paljon seksikumppaneita, mutta en heitä tuomitsekaan. [/quote] Mistä tiedät niiden naisten seksinumppanien määrän? [/quote] Näkee naamasta ja voi päätellä toiminnasta. [/quote] No millainen on naisen naama joka on harrastanut paljon seksiä? :D voi saakeli

[/quote]

Tämän näköinen?

http://i39.tinypic.com/e6sjl2.jpg
[/quote]
No musta ei ainakaan osaa sanoa! Oon ihan siveellisen enkelin näköinen, pukeudun nätisti ja meikkaan vähän, olen todella ujo ja varautunut. Mutta sängyssä olenkin peto ja olen harrastanut seksiä 20 miehen kanssa.

Vierailija
66/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:11"]

[/quote]

Eli sellaisten vinkujien kanssa sitten haluatte paneskella, kun ette kestä sitä vinkumista? Asia selvä.

[/quote]

Oppia ikä kaikki... Riittävän kauan kun vinkuu, niin naiselta kun naiselta irtoaa...

Vierailija
67/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne samat tyypit, jotka hössöttää markkina-arvosta myös itkee, että miksei naiset ikinä anna.

Vierailija
68/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on, kun naiset sanoo, että saa panna niin monen kanssa kun haluaa ja sitten kumminkin miehelle pitää valehdella omaa lukua alaspäin? Eikö tuo ole vähä ristiriitaista käytöstä eli jotain hävettävää on omassa toiminnassa.

Vierailija
69/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:20"]Mikä siinä on, kun naiset sanoo, että saa panna niin monen kanssa kun haluaa ja sitten kumminkin miehelle pitää valehdella omaa lukua alaspäin? Eikö tuo ole vähä ristiriitaista käytöstä eli jotain hävettävää on omassa toiminnassa.
[/quote]
No kun ne on miehet, jotka sitten tuomitsevat, niin kuin tässäkin keskustelussa nähdään. Itse en valehtele mun lukua. Tuntuu vaan väärältä ja ajattelen että ennemmin tai myöhemmin puhun itseni pussiin ja jään kiinni että luku oli väärä. Olen aika huono salailemaan.
Ap

Vierailija
70/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:20"]Mikä siinä on, kun naiset sanoo, että saa panna niin monen kanssa kun haluaa ja sitten kumminkin miehelle pitää valehdella omaa lukua alaspäin? Eikö tuo ole vähä ristiriitaista käytöstä eli jotain hävettävää on omassa toiminnassa. [/quote] No kun ne on miehet, jotka sitten tuomitsevat, niin kuin tässäkin keskustelussa nähdään. Itse en valehtele mun lukua. Tuntuu vaan väärältä ja ajattelen että ennemmin tai myöhemmin puhun itseni pussiin ja jään kiinni että luku oli väärä. Olen aika huono salailemaan. Ap

[/quote]

Osaako kukaan sanoa miksi miehet tuomitsevat? Miksi mies haluaa, että naisella on mahdollisimman vähän kumppaneita?

Vierailija
71/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:30"] No kun ne on miehet, jotka sitten tuomitsevat, niin kuin tässäkin keskustelussa nähdään. Itse en valehtele mun lukua. Tuntuu vaan väärältä ja ajattelen että ennemmin tai myöhemmin puhun itseni pussiin ja jään kiinni että luku oli väärä. Olen aika huono salailemaan. Ap

[/quote]

Eli naiset valehtelevat itsekkäistä syistä. Eikö se olisi hyvä, että se mies tietää millaisen naisen kanssa on sitoutumassa kenties loppuelämäkseen. 

Ja eikö se olisi ihan hyväksi naisen kannaltakin, mikäli mies ei kelpuutakaan häntä parisuhteeseen, sillä eikös nämä tällaiset miehet ole palstan mukaan "lassukoita" ja luusereita, joten miksi heidän kanssaan haluttaisiin edes parisuhteeseen. Kunnon mieshän hyväksyy naisen menneisyyden, joten miksi valehdella?

Olette te kyllä ristiriitaisia ja tekopyhiä.

Vierailija
72/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin sinkku, niin sekstailisin niin paljon ku sielu sietäis mukavien miesten kans.

Vierailija
73/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:36"]Jos mä olisin sinkku, niin sekstailisin niin paljon ku sielu sietäis mukavien miesten kans.
[/quoteja
ja siis nainen oon ;)

Vierailija
74/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetko sää kyltti kaulassa jossa on sun viimesimmät panot, vai päivitätkö ne kenties feissiin?

Tee niin kuin kaikki muutkin naiset tekee: valehtelet niin että korvat heiluu.

Vierailija
75/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:20"]Mikä siinä on, kun naiset sanoo, että saa panna niin monen kanssa kun haluaa ja sitten kumminkin miehelle pitää valehdella omaa lukua alaspäin? Eikö tuo ole vähä ristiriitaista käytöstä eli jotain hävettävää on omassa toiminnassa. [/quote] No kun ne on miehet, jotka sitten tuomitsevat, niin kuin tässäkin keskustelussa nähdään. Itse en valehtele mun lukua. Tuntuu vaan väärältä ja ajattelen että ennemmin tai myöhemmin puhun itseni pussiin ja jään kiinni että luku oli väärä. Olen aika huono salailemaan. Ap

[/quote]

Osaako kukaan sanoa miksi miehet tuomitsevat? Miksi mies haluaa, että naisella on mahdollisimman vähän kumppaneita?
[/quote]
Mulla ainakin se, että en itsekään ole ollut kevytkenkäinen, voiko sitten sanoa noin miehestä. Varmaan palstan mukaan olen sitten lassukka, jos en halua koko kylän pyörää.

Vierailija
76/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on lapsi, niin turha sinun enää on säästellä. Jos neitsyys on menetetty, ei ole enää mitään säästeltävää. 

Vierailija
77/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:33"]

[/quote] "Miehille naisen seksuaalinen uskottomuus aiheuttaa mahdollisen kelpoisuushaitan, jos hän panostaakin resurssejaan toisen miehen jälkeläisten elättämiseen."

Lähde: www.mv.helsinki.fi/home/praatika/Evoluutiopsykologia.doc

Ollaan luolamiehiä vieläkin.

Vierailija
78/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 19:44"]

Olisi vaikeaa myös löytää naista, joka ei ole harrastanut pelkkiä seksisuhteita ja johon lisäksi ihastuu. Ei sitä päältä päin näe. Parikymppisinä ei aleta edes seurustella ennen kuin on harrastettu seksiä.

[/quote]

Onko tämä totta? Onko tosiaan niin, että nykyaikana on vaikea löytää naista, joka ei olisi harrastanut seksisuhteita ilman seurustelua? Ja että parikymppiset ei edes ala seurustella ennen kuin ovat harrastaneet seksiä?

Olen itse -70 syntynyt ja vähän kauhuissani, että voiko tämä olla totta? Ovatko asiat nykyisin jo näin huonolla tolalla?

Vierailija
79/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 19:44"]

Olisi vaikeaa myös löytää naista, joka ei ole harrastanut pelkkiä seksisuhteita ja johon lisäksi ihastuu. Ei sitä päältä päin näe. Parikymppisinä ei aleta edes seurustella ennen kuin on harrastettu seksiä.

[/quote]

Onko tämä totta? Onko tosiaan niin, että nykyaikana on vaikea löytää naista, joka ei olisi harrastanut seksisuhteita ilman seurustelua? Ja että parikymppiset ei edes ala seurustella ennen kuin ovat harrastaneet seksiä?

Olen itse -70 syntynyt ja vähän kauhuissani, että voiko tämä olla totta? Ovatko asiat nykyisin jo näin huonolla tolalla?
[/quote]
En allekirjoita tuota.
N23

Vierailija
80/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:17"]

Ei häviä markkina arvo mihinkään. Parempi se on, että värkit ei ole kasvaneet umpeen ja osaat nauttia elämästä ja seksistä. Eniten ihmetyttää naiset, jotka eivät harrasta seksiä tai edes masturboi. Mielestäni raja kulkee siinä, mikä tuntuu itsestä hyvältä. Joskus irtosuhteet saattavat syödä harrastajan "sielua", jos ihmiset alkavat olemaan ikäänkuin käyttötavaraa. Se voi olla kuluttavaa. Eli niinkauan kuin molemmat päät ovat iloisia, niin anna palaa.

[/quote]

Mitä vikaa siinä on ettei masturboi? Itse en saa masturboimalla tyydytystä, koska dildo ei tunnu samalta kuin miehen penis.