Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mun pitäisi naisena säästellä itseäni?

Vierailija
01.04.2015 |

Perustelkaa mulle miksi mun pitäisi pysyä jalat ristissä nyt sinkkuna? Miksi en saisi harrastaa seksiä jos huvittaa? Laskeeko seksi mun arvoa jollain tavalla? Miksi? Eikä sitä iänikuista lukko-avain-teoriaa, kiitos!

Kommentit (141)

Vierailija
101/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:48"]Itse seurustelin mukavan ja nätin naisen kanssa 1.5 v, Pidin häntä viehättävänä siihen asti kun sain tietää enemmän hänen edellisistä seksikumppaneistaan jonka jälkeen koko ihminen alkoi etoa minua. Voi olla että asiaan vaikutti se että asuttiin pienessä kaupungissa pohjois-karjalassa jossa kaikki tuntee toisensa. M25 [/quote] Millä tavalla tämä ihminen sitten muuttui tämän tiedon myötä? Yht äkkiä hänestä tulikin paha ja inhottava ihminen, vaikka aikaisemmin olit ajatellut hänestä hyvää? Tajuatko itsekään, miten pinnallinen, lapsellinen ja esineellistävä olet?

[/quote] Jos se tekee minusta lapsellisen ja pinnallisen että en tunne vetoa jakorasiaan niin sitten minä varmaan olen sitä enkä voi asialle mitään. M25

Vierailija
102/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaisesti irtoseksiin suhtautuvan miehen logiikkaa: naisen pitää olla siveellinen ja vähän käytetty, koska itsekin olen. Tietysti omalla kohdallani tämä ei johdu vapaaehtoisesta kullini varjelusta, vaan siitä että en ole saanut vaikka olen kovasti halunnut ja yrittänyt. Mut naisen täytyy silti olla sellainen että kieltäytyy vapaaehtoisesti seksistä, vaikka itse olisin jo pannut 2000 naista jos se minusta olisi ollut kiinni. Ps vitun huorat naiset kun ette ole mulle antaneet.

Joo okei, tiedän ettei läheskään kaikki siveyttä vaimoltaan vaativat miehet ole tällaisia, ehkä vaan se ei-niin-loogisesti asiaan suhtautuva osa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:11"]Olen 33-vuotias nainen, enkä ole koskaan harrastanut irtosuhteita, yhdenyönjuttuja, fuckbuddeilyä tai muutakaan "kevytkenkäistä" toimintaa. En halua, ei kiinnosta, enkä pystyisikään hyppäämään sänkyyn miehen kanssa, jonka kanssa ei ole suhdetta. Ensin haluan tutustua ja päättää alkaa seurustella... Ja sittenkään ei ole kiire.

Arvatkaa vaan kuinka monta miesystäväehdokasta on pysynyt maisemissa, kun ovat tämän kuulleet? Pitäisi antaa nopeasti, koska täytyyhän "tavaraa kokeilla". Jaahas, mielestäni olen hiukan enemmän kuin tavara ja pikkuisen arvokkaampi kuin joku testiajo. Tuntuu aivan mahdottomalta löytää mies, joka haluaa oikeasti rakastua ja suhteen ja avioliiton ja ehkä lapsiakin. Totuttaudun jo ajatukseen, että tulen olemaan aina yksin :(.
[/quote]
Jaat samat arvot mitä minä. Kelpaako 23-vuotias mies? :D

Vierailija
104/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:48"]Itse seurustelin mukavan ja nätin naisen kanssa 1.5 v, Pidin häntä viehättävänä siihen asti kun sain tietää enemmän hänen edellisistä seksikumppaneistaan jonka jälkeen koko ihminen alkoi etoa minua. Voi olla että asiaan vaikutti se että asuttiin pienessä kaupungissa pohjois-karjalassa jossa kaikki tuntee toisensa. M25
[/quote]
Millä tavalla tämä ihminen sitten muuttui tämän tiedon myötä? Yht äkkiä hänestä tulikin paha ja inhottava ihminen, vaikka aikaisemmin olit ajatellut hänestä hyvää? Tajuatko itsekään, miten pinnallinen, lapsellinen ja esineellistävä olet?
[/quote] Esineellistävä? Anteeksi nyt vain, mutta naiset esineellistävät itse itsensä antamalla itseään joka jannulle. Lapsellista on, jos ei pysty hillitsemään itseään ja pinnallista on panna kylillä aina eri miestä. Sama pätee miehiin.
T. Nainen

Vierailija
105/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:37"]

Laadukkaat miehet ei puhu naisista lutkina tai huorina, samalla kun itse käyvät painamassa näitä lutkia ja huoria. Olet alinta pohjasakkaa, et mikään saalis. Laadukas mies kunnioittaa naisia ihan sellaisenaan, ihmisenä.

[/quote]

Ei toki naisten kuullen. En minäkään naisten seurassa ketään lutkittele, mutta kyllä miesten kesken tiedetään ketkä ovat lutkia, ja keitä kannattaa vältellä. :)

Vierailija
106/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:48"]Itse seurustelin mukavan ja nätin naisen kanssa 1.5 v, Pidin häntä viehättävänä siihen asti kun sain tietää enemmän hänen edellisistä seksikumppaneistaan jonka jälkeen koko ihminen alkoi etoa minua. Voi olla että asiaan vaikutti se että asuttiin pienessä kaupungissa pohjois-karjalassa jossa kaikki tuntee toisensa. M25 [/quote] Millä tavalla tämä ihminen sitten muuttui tämän tiedon myötä? Yht äkkiä hänestä tulikin paha ja inhottava ihminen, vaikka aikaisemmin olit ajatellut hänestä hyvää? Tajuatko itsekään, miten pinnallinen, lapsellinen ja esineellistävä olet?

[/quote]En tiedä tapausta, mutta epärehellisyys varmasti haittaa. Nämä asiat täytyy kertoa heti avoimesti. Muuten miettii mitä muuta salattavaa naisella on?

Vierailija
107/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:47"]Niin siis mistä muut ihmiset tietää, kuinka paljon kukakin seksiä harrastaa?

[/quote]
No siitä naamasta! Himokkaalla naisella on salainen seksi-ilme, jonka vain lassukat tunnistaa.

Vierailija
108/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:53"]Tuo voi olla ihan tottakin. Mutta en usko että olen ainut jolle semmoisilla asioilla on merkitystä. M25
[/quote]
Olet oikeassa. Juntteja ja lapsellisia miehiä piisaa Suomessa, mutta onneksi niitä fiksujakin on riittävästi joukossa. Muuten...en ole ikinä käsittänyt tuota, että jos tiedostaa, että omassa ajattelumaailmaan on joku selvä vinouma, sille ei tee mitään, vaan makaa laakereillaan vedoten siihen, että on niitä muitakin yhtä pönttöjä...eihän siinä ole mitään järkeä! Sama kun hakkaisi päätä seinään, tajuaa että sattuu ja eihän tässä pointtia ole, mutta kun kaveri vieressä hakkaa vieläkin raivokkaammin, niin eihän tätä nyt voi kesken jättää?!

Vierailija
109/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi harrastaa irtoseksiä, kunhan muistaa kumin. :)
Itse en ole yhdenyönjuttuja harrastanut, mutta olen ehtinyt 20 eri miehen kanssa sänkyyn. Muutaman kanssa tapailin ja loppujen kanssa oli seksisuhde. Nykyisin olen vakavassa suhteessa, eikä menneisyyteni tee musta mitenkään huonompaa naista.
N24

Vierailija
110/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]En tiedä tapausta, mutta epärehellisyys varmasti haittaa. Nämä asiat täytyy kertoa heti avoimesti. Muuten miettii mitä muuta salattavaa naisella on?

Vierailija
111/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:11"] Olet oikeassa. Juntteja ja lapsellisia miehiä piisaa Suomessa, mutta onneksi niitä fiksujakin on riittävästi joukossa. Muuten...en ole ikinä käsittänyt tuota, että jos tiedostaa, että omassa ajattelumaailmaan on joku selvä vinouma, sille ei tee mitään, vaan makaa laakereillaan vedoten siihen, että on niitä muitakin yhtä pönttöjä...eihän siinä ole mitään järkeä! Sama kun hakkaisi päätä seinään, tajuaa että sattuu ja eihän tässä pointtia ole, mutta kun kaveri vieressä hakkaa vieläkin raivokkaammin, niin eihän tätä nyt voi kesken jättää?!

[/quote]

Vinouma?!

Eri ihmisillä on eri arvot. En itsekään arvosta tavaraansa ympäri kylää jakavia naisia ja näitä välttelen. Ei se ole mikään vinouma vaan preferenssi. Eiköhän itselläsikin ole jonkinlaiset kriteerit kumppanin suhteen?

Vierailija
112/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:48"]Itse seurustelin mukavan ja nätin naisen kanssa 1.5 v, Pidin häntä viehättävänä siihen asti kun sain tietää enemmän hänen edellisistä seksikumppaneistaan jonka jälkeen koko ihminen alkoi etoa minua. Voi olla että asiaan vaikutti se että asuttiin pienessä kaupungissa pohjois-karjalassa jossa kaikki tuntee toisensa. M25
[/quote]
Millä tavalla tämä ihminen sitten muuttui tämän tiedon myötä? Yht äkkiä hänestä tulikin paha ja inhottava ihminen, vaikka aikaisemmin olit ajatellut hänestä hyvää? Tajuatko itsekään, miten pinnallinen, lapsellinen ja esineellistävä olet?
[/quote] Esineellistävä? Anteeksi nyt vain, mutta naiset esineellistävät itse itsensä antamalla itseään joka jannulle. Lapsellista on, jos ei pysty hillitsemään itseään ja pinnallista on panna kylillä aina eri miestä. Sama pätee miehiin.
T. Nainen
[/quote]
Antamalla? Kyllä minä seksissä ihan saan ja annan, sinä se tässä nimenomaan naisena esineellistät naisia jonain antavana osapuolena! Harva "antaa" jokaiselle kylänmiehelle ja vaikka "antaisikin", niin mitäs sitten? Mitä sillä on merkitystä ihmisarvoon ja muuhun? Sama kun sanoisi, että kaikki jotka ei elä kuin minä, ovat huonoja ja vääriä ihmisiä. Ja minä huom en ole harrastanut irtosuhteita, mutta en voi ymmärtää tätä jakoa hyviin ja huonoihin naisiin SEKSIN perusteella? Herranen aika, entäs luonne, ahkeruus, iloisuus, muut asiat? Ei mitään merkitystä, jos nainen on "lutka", niin automaattisesti on huono ja alempiarvoinen ihminen? Mitä ihmettä??

Vierailija
113/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:52"]

[/quote]
Nainen varmaan aavisti, mitä mies olisi ajatellut. Raukka rakastui luuseriin eikä nähnyt, ettei mies ole sen rakkauden ja salailun arvoinen. Mielummin rehellisyys ja kannattaa panostaa siihen kumppanin valintaan. Ei pinnallista kakaraa, vaan mies, joka haluaa ihmisen rinnalleen. Jos siis nainen itsekin haluaa olla ihminen ihmiselle.

Vierailija
114/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:52"]Vihaisesti irtoseksiin suhtautuvan miehen logiikkaa: naisen pitää olla siveellinen ja vähän käytetty, koska itsekin olen. Tietysti omalla kohdallani tämä ei johdu vapaaehtoisesta kullini varjelusta, vaan siitä että en ole saanut vaikka olen kovasti halunnut ja yrittänyt. Mut naisen täytyy silti olla sellainen että kieltäytyy vapaaehtoisesti seksistä, vaikka itse olisin jo pannut 2000 naista jos se minusta olisi ollut kiinni. Ps vitun huorat naiset kun ette ole mulle antaneet.

Joo okei, tiedän ettei läheskään kaikki siveyttä vaimoltaan vaativat miehet ole tällaisia, ehkä vaan se ei-niin-loogisesti asiaan suhtautuva osa.
[/quote]
Onnittelut olet saanut sataa miestä. Oliko vaikea suostutella?

Vierailija
115/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:01"]Ihan hyvin voi harrastaa irtoseksiä, kunhan muistaa kumin. :)
Itse en ole yhdenyönjuttuja harrastanut, mutta olen ehtinyt 20 eri miehen kanssa sänkyyn. Muutaman kanssa tapailin ja loppujen kanssa oli seksisuhde. Nykyisin olen vakavassa suhteessa, eikä menneisyyteni tee musta mitenkään huonompaa naista.
N24
[/quote]
Saa kunhan olet vain rehellinen asiasta.

Vierailija
116/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:11"] Olet oikeassa. Juntteja ja lapsellisia miehiä piisaa Suomessa, mutta onneksi niitä fiksujakin on riittävästi joukossa. Muuten...en ole ikinä käsittänyt tuota, että jos tiedostaa, että omassa ajattelumaailmaan on joku selvä vinouma, sille ei tee mitään, vaan makaa laakereillaan vedoten siihen, että on niitä muitakin yhtä pönttöjä...eihän siinä ole mitään järkeä! Sama kun hakkaisi päätä seinään, tajuaa että sattuu ja eihän tässä pointtia ole, mutta kun kaveri vieressä hakkaa vieläkin raivokkaammin, niin eihän tätä nyt voi kesken jättää?!

[/quote]

Vinouma?!

Eri ihmisillä on eri arvot. En itsekään arvosta tavaraansa ympäri kylää jakavia naisia ja näitä välttelen. Ei se ole mikään vinouma vaan preferenssi. Eiköhän itselläsikin ole jonkinlaiset kriteerit kumppanin suhteen?
[/quote]
On. Missään nimessä en hyväksyisi kumppaniksi ihmistä, joka arvottaa toisia sinun tavallasi. Voit toki puhua omista asenteistasi "preferenssinä", minusta olet vain idiootti. Tämä toki vain minun mielipiteeni :).

Vierailija
117/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:11"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:53"]Tuo voi olla ihan tottakin. Mutta en usko että olen ainut jolle semmoisilla asioilla on merkitystä. M25 [/quote] Olet oikeassa. Juntteja ja lapsellisia miehiä piisaa Suomessa, mutta onneksi niitä fiksujakin on riittävästi joukossa. Muuten...en ole ikinä käsittänyt tuota, että jos tiedostaa, että omassa ajattelumaailmaan on joku selvä vinouma, sille ei tee mitään, vaan makaa laakereillaan vedoten siihen, että on niitä muitakin yhtä pönttöjä...eihän siinä ole mitään järkeä! Sama kun hakkaisi päätä seinään, tajuaa että sattuu ja eihän tässä pointtia ole, mutta kun kaveri vieressä hakkaa vieläkin raivokkaammin, niin eihän tätä nyt voi kesken jättää?!

[/quote] En pidä itseäni millään tavalla vinoutuneena jos minulle on merkitystä sillä, että kenen ja kuinka monen kanssa kumppanini on ollut. Jos oma kumppanisi olisi harrastanut seksiä sanotaan joka kymmenennen vastaan tulevan vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa niin sekö ei haittaisi sinua ? M25

Vierailija
118/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voit toimia aivan kuin olet kotoa oppinut.

Vierailija
119/141 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:11"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:53"]Tuo voi olla ihan tottakin. Mutta en usko että olen ainut jolle semmoisilla asioilla on merkitystä. M25 [/quote] Olet oikeassa. Juntteja ja lapsellisia miehiä piisaa Suomessa, mutta onneksi niitä fiksujakin on riittävästi joukossa. Muuten...en ole ikinä käsittänyt tuota, että jos tiedostaa, että omassa ajattelumaailmaan on joku selvä vinouma, sille ei tee mitään, vaan makaa laakereillaan vedoten siihen, että on niitä muitakin yhtä pönttöjä...eihän siinä ole mitään järkeä! Sama kun hakkaisi päätä seinään, tajuaa että sattuu ja eihän tässä pointtia ole, mutta kun kaveri vieressä hakkaa vieläkin raivokkaammin, niin eihän tätä nyt voi kesken jättää?!

[/quote] En pidä itseäni millään tavalla vinoutuneena jos minulle on merkitystä sillä, että kenen ja kuinka monen kanssa kumppanini on ollut. Jos oma kumppanisi olisi harrastanut seksiä sanotaan joka kymmenennen vastaan tulevan vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa niin sekö ei haittaisi sinua ? M25
[/quote]
mitä se toisen menneisyys vaikuttaa mihinkään? Pääasia, että suhteessa on uskollinen ja muutenkin suhde toimii.

Vierailija
120/141 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:52"]Vihaisesti irtoseksiin suhtautuvan miehen logiikkaa: naisen pitää olla siveellinen ja vähän käytetty, koska itsekin olen. Tietysti omalla kohdallani tämä ei johdu vapaaehtoisesta kullini varjelusta, vaan siitä että en ole saanut vaikka olen kovasti halunnut ja yrittänyt. Mut naisen täytyy silti olla sellainen että kieltäytyy vapaaehtoisesti seksistä, vaikka itse olisin jo pannut 2000 naista jos se minusta olisi ollut kiinni. Ps vitun huorat naiset kun ette ole mulle antaneet. Joo okei, tiedän ettei läheskään kaikki siveyttä vaimoltaan vaativat miehet ole tällaisia, ehkä vaan se ei-niin-loogisesti asiaan suhtautuva osa. [/quote] Onnittelut olet saanut sataa miestä. Oliko vaikea suostutella?

[/quote]

Naisen sata miestä on ainakin varmemmin oikeasti laadukkaita ja hyvin valittuja urosyksilöitä, kun tarjouksia on tullut moninkertaisesti. Miehillä taas tilanne on toinen, se sata on juuri se mitä ollaan saatu irti siitä moninkertaisesta joukosta, mitä on yrittänyt iskeä.

Ja en ole siis alkuperäinen kirjoittaja. Olen itseasiassa mies itsekin. Tosin en läheskään sataa naista saanut :D Kunhan vaan halusin tuoda tämän pointin esille.