Miksi mun pitäisi naisena säästellä itseäni?
Perustelkaa mulle miksi mun pitäisi pysyä jalat ristissä nyt sinkkuna? Miksi en saisi harrastaa seksiä jos huvittaa? Laskeeko seksi mun arvoa jollain tavalla? Miksi? Eikä sitä iänikuista lukko-avain-teoriaa, kiitos!
Kommentit (141)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 17:49"]Siis miksi? Kenen mielipiteisiin nyt viittaat ap? [/quote] No yleinen mielipide tuntuu olevan että naisen "markkina-arvo" kärsii, kun availee rasiaansa. Mun markkina-arvo kun on pohjalla muutenkin, kun oon yksinhuoltaja. Ap
[/quote]
No itsepähän (hetero-)naisena päätät miesten markkina-arvosta ja siihen vaikuttavista tekijöistä. Senkun vain pudotat munaansa kaikkialla uittavat pohjille, niin loppuu kaksinaismoralismi maailmasta.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:29"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:12"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:00"] No kertokaa nyt, miehet varsinkin, miten mun markkina-arvon käy jos viikonloppuna haen miehen baarista. Ap [/quote] Äijäporukassa jos sun "puristuksista" ja "puskureista" alkaa olemaan useammallakin kokemusta, niin kyllä se kysyntä rajoittuu jo tietyn tyyppisiin miehiin... Jos sen tyyppisiä miehiä olet hakemassakin, niin eihän siinä sitten mitään ongelmaa ole. [/quote] No eihän kukaan varmaan niin paljon paneskele että ne miehet jo tuntee toisensa. Ainakaan Helsingissä ei varmaan ole mahdollista. :D
[/quote]
Ei ehkä Helsingissä, mutta pienemmillä paikkakunnilla nuo suorituskyky-arvioinnit ihan yleistä jätkäporukan ajanvietettä.
[/quote]
Toiminee myös toisinpäin? Eli oliko se makkara tarjouksessa ja kannattiko vaivautua?
Naisen pillu täysin ylimainostettua paskaa, tuskin ketään kiinnostaa pennin vertaa kenelle sinä sitä "rasiaasi" avaat tai olet avaamatta. Kirjoitat omasta pillustasi tyyliin kuin kyseessä olisi joku maailmoja mullistava asia, kun sinä sitä jollekin annat.
Sitä pillua saa jokainen tuolta kadunkulmalta alle satasella, joten en oikein tajua mistä tässäkin ketjussa oikein vouhkataan.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:45"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:02"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:27"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:11"]Olen 33-vuotias nainen, enkä ole koskaan harrastanut irtosuhteita, yhdenyönjuttuja, fuckbuddeilyä tai muutakaan "kevytkenkäistä" toimintaa. En halua, ei kiinnosta, enkä pystyisikään hyppäämään sänkyyn miehen kanssa, jonka kanssa ei ole suhdetta. Ensin haluan tutustua ja päättää alkaa seurustella... Ja sittenkään ei ole kiire.
Arvatkaa vaan kuinka monta miesystäväehdokasta on pysynyt maisemissa, kun ovat tämän kuulleet? Pitäisi antaa nopeasti, koska täytyyhän "tavaraa kokeilla". Jaahas, mielestäni olen hiukan enemmän kuin tavara ja pikkuisen arvokkaampi kuin joku testiajo. Tuntuu aivan mahdottomalta löytää mies, joka haluaa oikeasti rakastua ja suhteen ja avioliiton ja ehkä lapsiakin. Totuttaudun jo ajatukseen, että tulen olemaan aina yksin :(. [/quote] Usein lukee tällaisia tarinoita, mutta minä (reilu parikymppinen nainen) en ole koskaan harrastanut seksiä ennen kuin seurustelua on takana jo viikkoja tai kuukausia. Yksikään seurustelukumppaneista ei tästä hetkahtanut. En ole uskossa eikä kukaan kumppaneistani ole ollut. Juhlin myös pian 1-vuotishääpäivääni pari päivää ennen kuin täytän 22, kun viimeisin seurustelukumppanini halusi viedä minut alttarille asti. Miten minä löydän nämä tyypit ja mukaville samanmielisille naisille osuu vain ääliöitä ja pervoja? [/quote] Aloitit viimeisimmän suhteesi ollessasi alle 20? [/quote] Kyllä, olin 19. Asuimme kuitenkin kumpikin omillamme ja olimme yliopisto-opiskelijoita, elimme tämän suhteen aika samanlaista elämää kuin ikätoverit nyt yli 20-vuotiaina. En ole siis alkanut seurustelemaan viimeksi yläkouluikäisenä, jos ajat takaa sitä että olen ollut aika nuori. [/quote] "Olimme yliopisto-opiskelijoita" Aika nopeaan sitten olette valmistuneet?
[/quote]
Wtf, emme ole kumpikaan valmistuneet? Puhuin imperfektissä koska kuvasin tilannetta, joka vallitsi silloin kun aloimme seurustelemaan.
Otin asian esille siksi että onhan 19-vuotiaan, omillaan asuvan korkeakouluopiskelijan elämäntilanne aika erilainen kuin kotona asuvan ja lukiota vielä suorittavan. Ihan sama seksin aloittamisen suhteen siis olimmeko yli vai alle 20.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:04"]
Uskon, että ajatus siitä ettei naiset saisi harrastaa monen kanssa seksiä tulee biologiasta. On paljon järkevämpää, että nainen harrastaa vain yhden miehen kanssa seksiä jotta myös tietää jälkeläisen olevan hänen. Nainen joka harrastaa monien miesten kanssa seksiä "ei voi tietää" kenen lapsi on.
En todellakaan väitä tätä asiaa faktana, mutta olen juuri miettinyt, että miksi asiaan suhtaudutaan niin negatiivisesti vielä tänäkin päivänä. Ehkäpä nykypäivän tieto ei kuitenkaan kumoa sisäistä oletusta.
[/quote]
Miten minä sitten muka tiedän, että ketä pakettia tässä pitäisi pilttinään kasvattaa, jos on tullut pökittyä yhtä sun toista, ja niitä paketteja on vaikka 15 samanaikaisesti? Biologisesti fakta on, että ihmisillä kummatkin vanhemmat "kasvattavat ja huolehtivat", aika useilla eläimillä on näin. Jos niitä huolehdittavia on useita niin...., ihan vaan sitä siis yritän sanoa, että "sossu huolehtii", ei ole "biologinen fakta". -M29
[/quote]
Eihän sitäkään katsota nais porukassa ainakaan hyvällä jos mies lentelee kukasta kukkaan. Ei hänkään silloin ole sopiva isä.
En sanonutkaan väitteeni olevan fakta vaan olen pohtinut mistä ilmiö johtuu. Miesten, että naisten aika pysyvä "mielipide", että nainen joka harrastaa seksiä monen kanssa on lutka, huora, likainen, venynyt, löysä jnejnejne. Vaikka faktat tiedetään ettei näin ole, mutta silti se on monen takaraivossa ja ensimmäinen reaktio on luokkaa "hyi". Mistä tämä johtuu
En itsekään ymmärrä. Miehet kuitenkin samaan aikaan yrittävät haalia mahdollisimman paljon seksiä, joten miksi pitäisi säästää itseään sellaiselle...?
Itse en miehenä pane kaikkea mikä liikkuu ja odotan samaa myös naiseltani. Jos ei itse arvosta itseään, miksi kukaan muukaan? Kyllä ne naiset ketkä tietää arvonsa ja ymmärtävät olla jakamatta kaikille vastaantuleville ovat meidän miesten unelmia kun vaimoa ja perhettä etsitään.
Tuollaisella naisella on varaa valita juuri sellainen mies kuin hän haluaa. Itse rengastaisin heti jos sellaiseen törmäisin. Valitettavasti vaan me muut joudumme tyytymään näihin rämpättyihin sperma-ämpäreihin, jotka joka viikonloppuna roikkuvat 3 promillen kännissä eri miehen kimpussa. Rehellisen suomalaisen naisen jolla ei ole alkoholi-ongelmaa on harvinainen tapaus ja varmasti jo naimisissa kun ikää on yli 30.
Harmittaa kun ei itse tätä parikymppisenä tajunnut. Ne ketkä tajusivat napata silloin ne hyvät mimmit, elävät nyt unelma elämää perheineen.
Eli valinta on teidän naiset. Saatte juuri sellaisia miehiä kuin itse olette.
En minä ainakaan pidä sinkkuna seksiä harrastavaa naista lutkana... Itse en kuitenkaan pystyisi siihen, että joka viikonloppu olisi eri mies ja jostain baarista umpitunnelissa haettu (en edes uskaltaisi lähteä ventovieraan matkaan ja vielä kännissä). Minulla oli pari fuck buddya, jotka "hoisi" mun seksuaaliset tarpeeni.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:42"]Itse en miehenä pane kaikkea mikä liikkuu ja odotan samaa myös naiseltani. Jos ei itse arvosta itseään, miksi kukaan muukaan? Kyllä ne naiset ketkä tietää arvonsa ja ymmärtävät olla jakamatta kaikille vastaantuleville ovat meidän miesten unelmia kun vaimoa ja perhettä etsitään.
Tuollaisella naisella on varaa valita juuri sellainen mies kuin hän haluaa. Itse rengastaisin heti jos sellaiseen törmäisin. Valitettavasti vaan me muut joudumme tyytymään näihin rämpättyihin sperma-ämpäreihin, jotka joka viikonloppuna roikkuvat 3 promillen kännissä eri miehen kimpussa. Rehellisen suomalaisen naisen jolla ei ole alkoholi-ongelmaa on harvinainen tapaus ja varmasti jo naimisissa kun ikää on yli 30.
Harmittaa kun ei itse tätä parikymppisenä tajunnut. Ne ketkä tajusivat napata silloin ne hyvät mimmit, elävät nyt unelma elämää perheineen.
[/quote]
Mutta miksi ajattelet että ihminen joka harrastaa paljon seksiä, ei arvosta itseään? Mitäs jos se olen juuri minä, joka arvostan itseäni kun osaan nauttia vartalostani ja nuoruudestani? Jos itken kotona ja masturboin yksin, eikö se juuri tarkoita että en arvosta itseäni?
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 17:49"]Siis miksi? Kenen mielipiteisiin nyt viittaat ap?
[/quote]
No yleinen mielipide tuntuu olevan että naisen "markkina-arvo" kärsii, kun availee rasiaansa. Mun markkina-arvo kun on pohjalla muutenkin, kun oon yksinhuoltaja.
Ap
[/quote]
Ei luottotiedotonkaan voi ottaa pikavippiä joten yh:na suosittelisin olen tarkka tavaran jakamisessa !
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:42"]Itse en miehenä pane kaikkea mikä liikkuu ja odotan samaa myös naiseltani. Jos ei itse arvosta itseään, miksi kukaan muukaan? Kyllä ne naiset ketkä tietää arvonsa ja ymmärtävät olla jakamatta kaikille vastaantuleville ovat meidän miesten unelmia kun vaimoa ja perhettä etsitään.
[/quote]
Mutta miksi ajattelet että ihminen joka harrastaa paljon seksiä, ei arvosta itseään? Mitäs jos se olen juuri minä, joka arvostan itseäni kun osaan nauttia vartalostani ja nuoruudestani? Jos itken kotona ja masturboin yksin, eikö se juuri tarkoita että en arvosta itseäni?
[/quote]
Seksin perimmäisin tarkoitus on saada jälkeläinen tai orgasmi. Jos seksillä hakee hyväksyntää niin se on eri asia. Runkkaaminen on hyvää seksiä.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 17:49"]Siis miksi? Kenen mielipiteisiin nyt viittaat ap?
[/quote]
No yleinen mielipide tuntuu olevan että naisen "markkina-arvo" kärsii, kun availee rasiaansa. Mun markkina-arvo kun on pohjalla muutenkin, kun oon yksinhuoltaja.
Ap
[/quote]
Ei luottotiedotonkaan voi ottaa pikavippiä joten yh:na suosittelisin olen tarkka tavaran jakamisessa !
[/quote]
Mutta miten mun yksinhuoltajuus liittyy seksun harrastamiseen? Siis jos lapsi on isovanhemmillaan kylässä kun harrastelen?
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:42"]Itse en miehenä pane kaikkea mikä liikkuu ja odotan samaa myös naiseltani. Jos ei itse arvosta itseään, miksi kukaan muukaan? Kyllä ne naiset ketkä tietää arvonsa ja ymmärtävät olla jakamatta kaikille vastaantuleville ovat meidän miesten unelmia kun vaimoa ja perhettä etsitään.
[/quote]
[/quote]
Seksin perimmäisin tarkoitus on saada jälkeläinen tai orgasmi. Jos seksillä hakee hyväksyntää niin se on eri asia. Runkkaaminen on hyvää seksiä.
[/quote]
En tarkoittanut muiden ihmisten antamaa arvostusta, vaan arvostusta omaa kehoa kohtaan ja sen kuuntelemista ja siitä nauttimista. Runkkaaminen pelkkänä seksinä on aika yksipuolista ja itse haluan rikkaamman seksielämän.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 17:54"]
No ei nyt tarvitse säästellä, mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa, että ei sitä tarvitse silti holtittomasti lähteä jakelemaan. Kai sinkkunakin voi olla yksi tai kaksi seksikumppania? N21, jolla lähemmäs 30 kumppania ollut.....
[/quote]
Mikä sitten on holtittomasti jakelemista ja mitä väärää siinä on? En nyt ihan ymmärtänyt ajatuksenjuoksuasi.
Minä ainakin harrastin sinkkuna seksiä aina kun vain sopiva kumppani löytyi. Nyt parisuhteessa sitten saakin olla ilman... En oikeasti usko, että kumppanien määrä vaikuttaa kenenkään järkevän miehen käsityksiin sinusta. Jos mies alkaa puhua markkina-arvostasi, kannattaa muutenkin juosta kauas.
[/quote]
No kyllä minua nykyään harmittaa aivan älyttömästi, että olen niin paljon irtosuhteita harrastanut (15-18 ikävuosina). Nyt kun olen menossa naimisiin ja löytänyt sen elämäni kumppanin, voin sanoa, että mitään ei jää käteen "ympäriinsä" jakelusta. Varmasti olisin selvinnyt yhdellä tai kahdella seksikumppanilla ja säästynyt vaikka miltä.
Lisäksi mitä saa irti jostain irtosuhteista? Kännipanoista baarin jälkeen? Eikö se tuttu ja "turvallinen" seksikumppani tyydytä kuitenkin pääsääntöisesti paremmin?
Mieheni ei ikinä ole minua arvostellut seksikumppanien määrän perusteella, mutta ihan oikeasti naiset, sisimmässänne tiedätte että ei ole mitään hienoa harrastaa seksiä useiden miesten kanssa.
N21
Näin miehenä olen sitä mieltä, että seksiin kuuluu muutakin kuin se itse akti. Kosketus, katse, läheisyys jne.. siihen ei nämä rämpätyt tunteettomat jakorasiat pysty.
Kyllä masturbointi voittaa huonon seksin.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 19:14"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 17:54"] No ei nyt tarvitse säästellä, mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa, että ei sitä tarvitse silti holtittomasti lähteä jakelemaan. Kai sinkkunakin voi olla yksi tai kaksi seksikumppania? N21, jolla lähemmäs 30 kumppania ollut..... [/quote] Mikä sitten on holtittomasti jakelemista ja mitä väärää siinä on? En nyt ihan ymmärtänyt ajatuksenjuoksuasi. Minä ainakin harrastin sinkkuna seksiä aina kun vain sopiva kumppani löytyi. Nyt parisuhteessa sitten saakin olla ilman... En oikeasti usko, että kumppanien määrä vaikuttaa kenenkään järkevän miehen käsityksiin sinusta. Jos mies alkaa puhua markkina-arvostasi, kannattaa muutenkin juosta kauas. [/quote] No kyllä minua nykyään harmittaa aivan älyttömästi, että olen niin paljon irtosuhteita harrastanut (15-18 ikävuosina). Nyt kun olen menossa naimisiin ja löytänyt sen elämäni kumppanin, voin sanoa, että mitään ei jää käteen "ympäriinsä" jakelusta. Varmasti olisin selvinnyt yhdellä tai kahdella seksikumppanilla ja säästynyt vaikka miltä. Lisäksi mitä saa irti jostain irtosuhteista? Kännipanoista baarin jälkeen? Eikö se tuttu ja "turvallinen" seksikumppani tyydytä kuitenkin pääsääntöisesti paremmin? Mieheni ei ikinä ole minua arvostellut seksikumppanien määrän perusteella, mutta ihan oikeasti naiset, sisimmässänne tiedätte että ei ole mitään hienoa harrastaa seksiä useiden miesten kanssa. N21
[/quote]
En minä ainakaan harrastanut seksiä sen takia, että siinä olisi muuta hienoa kuin seksuaalinen tyydytys. Olen lähes koko ikäni ollut parisuhteessa, mutta en näe siinä mitään pahaa, että sinkkuaikana harrastin seksiä useamman ihmisen kanssa. Olen erittäin seksuaalinen ja nautin seksistä, joten mitä pahaa siinä on? Minä ainakin sain irtoseksistä orgasmeja, kivoja kokemuksia ja tyydytystä. Ilman seksiä olen jatkuvasti pahantuulinen ja puutteessa, eikä masturbointi korvaa oikeaa ihmistä mitenkään. En ymmärrä, että miksi edes vertaillaan irtosuhteita ja tuttua ja turvallista kumppania. Eiköhän suurin ole sinkkuina juuri siksi, että ei ole löytänyt itselleen sopivaa tuttua ja turvallista kumppania, jolloin seksitarpeet pitää tyydyttää jotenkin muuten. Ja jos itse ei kaipaa seksiä sinkkuna, ei se kuitenkaan oikeuta tuomitsemaan muita millään tavoin.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 17:43"]
Perustelkaa mulle miksi mun pitäisi pysyä jalat ristissä nyt sinkkuna? Miksi en saisi harrastaa seksiä jos huvittaa? Laskeeko seksi mun arvoa jollain tavalla? Miksi? Eikä sitä iänikuista lukko-avain-teoriaa, kiitos!
[/quote]Teetkö kaikki muutkin asiat elämässäsi sillä periaatteella, että mitähän ne musta ajattelee. Olet ilmeisesti joku laumasielu millä ei ole omaa tahtoa.