Kypärä pakko
Jalan kulkijoille, mitäs mieltä tämmösestä? säästöjä tulisi kun kaatuessa
ei loukkaa päätään.
Kommentit (16)
Sää oot tainnu kaatua päälles aika monta kertaa.;)
Vierailija kirjoitti:
Kömpelö kätilö. Ei se minun vika ollut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kömpelö kätilö. Ei se minun vika ollut.
;)
Ap
Miten aikuisen ihmisen päähän pälkähtää kirjoittaa kypäräpakosta kirjoittaessaan kypärä pakko ja jalankulkioista jalan kulkija? En kykene ymmärtämään.
Se on ihan saa tanan sama miten sen kirjottaa kunhan asia tulee ymmärretyksi. Nyt ei olla ylioppilaskirjoituksissa.
Kannatan kypäräpakkoa, jos on juonut alkoholia enemmän kuin 3,8 annosta. Kypärättömät jalankulkijat puhallutettava.
Maski- ja kuulosuojainpakko sekä valvontakamera makuuhuoneeseen kaikille nuhhijoille, t kokematon miespoika
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan saa tanan sama miten sen kirjottaa kunhan asia tulee ymmärretyksi. Nyt ei olla ylioppilaskirjoituksissa. Sinunlla toisivat mennä yy-öö-kriotuskset pnekin alle tosi uragal, vai kriotidtko edes äikäng klieltä?
Kyllä joku kukkahattutäti tai kaikkea pelkäävä tuota on varmasti jo vaatinut
Vierailija kirjoitti:
Yhdys sanojen opettelu pakkokin tekisi hyvää.
No mä saisin koko ajan sakot ja varmaan joutuisin vankilaankin, jos siitä sais rangaistuksen.
Minulla on todella todella paha lukihäiriö en osaa jaotella tekstiä enkä tiedä mihin laitetaan pilkut tiedän vain, että sanojen ; että jotta koska kun mutta ennen tulee pilkku.
Missä voisi opetella kirjoittamaan?? Auttakaa .
En oikeasti osaa enkä tiedä miten jaksotetaan ja välillä en osaa yhdyssanoja.
Tosin muilla kielillä osaan kirjoittaa virheettömästi.
Puhun viittä eri kieltä mutta Suomea en osaa enkä varsinkaan ruotsia, koska liian paljon G : tä ja d: tä ja b: tä ja ne menee sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan saa tanan sama miten sen kirjottaa kunhan asia tulee ymmärretyksi. Nyt ei olla ylioppilaskirjoituksissa.
Äidinkielen opettajilla on tylsää, niin ne tulee tänne pätemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan saa tanan sama miten sen kirjottaa kunhan asia tulee ymmärretyksi. Nyt ei olla ylioppilaskirjoituksissa. Sinunlla toisivat mennä yy-öö-kriotuskset pnekin alle tosi uragal, vai kriotidtko edes äikäng klieltä?
En ole tämän kirjoittaja, mutta olet selkeästi amis juntti nimittäin äidinkieli on pakollinen kirjoittaa.
Eli ruotsi tai Suomi riippuen onko siis rantaruottalainen vai supisuomalainen .
Terveisin abrobatur no, kuha ei amis.
Lukio lukematta läpi, mut kuha ei amis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L:n paperit sain.
Ei se kypärä riitä. huolestuneiden poliitikkojen mietintöön kuuluu kansalaisen turvavarustus (pakollinen). Kypärä, valo, suuntavilkut, gps paikannin, pelastusliivit ja talvisin nastakengät.
Yhdys sanojen opettelu pakkokin tekisi hyvää.