Parisuhde seksi avautuminen
hyvä mies, mutta seksi jättää kylmäksi.
Useita vuosia yhdessä.
Mua vaan ottaa päähän miehen ”neitimäisyys” sängyssä, siis kun olen itse joskus kiimassa ehdottanut seksiä menkkojen aikaan, ei käy koska sotkuista.
Olen pyytänyt suuseksiä, joudun sitä pyytämään, (itse annan ihan pyytämättäkin/koskaan melkein 10v suhteessa ei ole miehen tätä tarvinnut pyytää) , havahduin siihen taas että itse en sitä ole saanut ties kuinka moneen kuukauteen. Ilmeisesti pitää jotenkin vastenmielisenä,sellainen tunne itselleni väistämättäkin tulee.
Mies on jotenkin todella rajoittunut seksin suhteen, haluaisin joskus vain tarttua kiinni mutta ei sovi, munaan ei saa koskea, kiusoittelua ei voi olla vaan jutun on aina johdettava itse aktiin (koska muuten tulee kulli kipeäksi) tai jotain muuta?? Haluaisin itse sellaista kiusoittelua arkeen eikä sen tarvisi johtaa mihinkään.
Peppua ei saa hipelöidä seksin aikana, ja tuntuu että on jotenkin todella rajoittunutta tää homma..
Mitä mieltä naiset? Miehet?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen todellakin istuu tietyllä tavalla kukkaronsa päällä ja parisuhteessa tämä näkyy. Nainen päättää lopulta onko seksiä vai ei. Muu on raiskausta. On ihan sama mitä huutaa somessa tai kertoo olevansa, totuus tulee usein esiin. Jos naiset haluatte mieheltänne vaan rahat ja kainalon, jossa nukkua, niin antakaa hänelle myös elää omaa seksuaalisuuttaan. Tällöinhän se ei todellakaan ole pois muusta kuin omasta vallankäytöstänne.
Feministit, osaatteko vastata tähän.
Olen feministi ja nainen. Eiks kaikki naiset muka oo feministejä? Äläkä poika tuu puhumaan mistään kukkaroista, se nyt on aivan törkeää esineellistämistä ja viittausta prostituutioon. Seksihalut synnytetään yhdessä kumppanin kanssa. Kukkaro- vertauksesi kertoo ehkä eniten omasta asenteestasi enemmän ja siihen kannattaisikin paneutua ennen kun panee 😉
Tytteli alkaa katsomaan Yleä ja lukemaan mediaa muutenkin, jossa itseään myyvät naiset nostetaan ihan normaaleiksi ammatinharjoittajiksi siinä missä muutkin. Se on ihan normaalia ja työväline siinä missä timpurin sahakin. M47
Tytteli kuule seuraa kaikkia medioita enemmän kuin tarpeeksi. Media eikä mikään anna oikeutusta naisia koskeviin kukkaropuheisiin vaikka prostituutiota maailmassa omasta mielestäni ikävä kyllä onkin.
Antaa tai ei, niin sitä on ja tulee olemaan enenevissä määrin, kiitos lankeaa osittain myös feministeille halusit kuulla sen tai et. Minä en tuollaisia puheenparsia käytä, mutta ymmärrän täysin miksi noita käytetään.
Ei tässä nyt ollut kyse siitä mitä minä haluan kuulla tai en. Vaan siitä että tuollaisten sanojen käyttö on rakenteellista väkivaltaa naisia kohtaan, koska tuolla yleistetään asia koskemaan kaikkia naisia. Hyvä siis jos et itse sanaa käytä, mutta mieti myös asiaa että ymmärrät miksei sitä pidäkään käyttää.
Laittasin tollasen miehen kyllä vaikka torille kiertoon. Miehenkin pitää olla rohkea ja tehdä vaikka mitä, kuten naisenkin. Seksihän suorastaan vaatii tekoja, ja monenlaisia.