Parisuhde seksi avautuminen
hyvä mies, mutta seksi jättää kylmäksi.
Useita vuosia yhdessä.
Mua vaan ottaa päähän miehen ”neitimäisyys” sängyssä, siis kun olen itse joskus kiimassa ehdottanut seksiä menkkojen aikaan, ei käy koska sotkuista.
Olen pyytänyt suuseksiä, joudun sitä pyytämään, (itse annan ihan pyytämättäkin/koskaan melkein 10v suhteessa ei ole miehen tätä tarvinnut pyytää) , havahduin siihen taas että itse en sitä ole saanut ties kuinka moneen kuukauteen. Ilmeisesti pitää jotenkin vastenmielisenä,sellainen tunne itselleni väistämättäkin tulee.
Mies on jotenkin todella rajoittunut seksin suhteen, haluaisin joskus vain tarttua kiinni mutta ei sovi, munaan ei saa koskea, kiusoittelua ei voi olla vaan jutun on aina johdettava itse aktiin (koska muuten tulee kulli kipeäksi) tai jotain muuta?? Haluaisin itse sellaista kiusoittelua arkeen eikä sen tarvisi johtaa mihinkään.
Peppua ei saa hipelöidä seksin aikana, ja tuntuu että on jotenkin todella rajoittunutta tää homma..
Mitä mieltä naiset? Miehet?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä...ei heru ellei erikseen aina pyydä. Ja miehelle taas tulee antaa joka kerta. Itsestään selvää.
Kuka sitä kullia pakottaa lutkuttamaan?!
Seksi on yliarvostettua.
Sitten kun lapset on tehty voidaan parisuhteessakin keskittyä muihin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä...ei heru ellei erikseen aina pyydä. Ja miehelle taas tulee antaa joka kerta. Itsestään selvää.
Itse olen kyllä seksissä yleensä antanut toiselle koska olen nauttinut siitä kun toinen nauttii ja siitä syystä että kumppani myös nauttii. Ilman odotuksia vastapalveluksista.
M35
Sama. Ensimmäiset 2 vuotta meni ihan jees ja sitten kaikki laski, kuin lehmän häntä. Mies ei ole ikinä ollut mikään hyperseksuaalinen (enkä minäkään), mutta alkuunsa oli kokeilunhaluinen, mutta sitten yhtäkkiä tuli kaikkia esteitä, että se ja se ei nyt sovi. Eskmerkiksi seksi menkkojen aikana on ehdoton ei, vaikka koskaan ei tullut esimerkiksi mitään verivahinkoja sänkyyn ja alussa ei haitannut menoa. Ei saa koskea, kun "sinulla on niin kylmät kädet". Johonkin pepun taputukseen murahtaa, että äläs nyt. Aina väsyttää tai aina on just syönyt vatsan täyteen, ettei pysty.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ensimmäiset 2 vuotta meni ihan jees ja sitten kaikki laski, kuin lehmän häntä. Mies ei ole ikinä ollut mikään hyperseksuaalinen (enkä minäkään), mutta alkuunsa oli kokeilunhaluinen, mutta sitten yhtäkkiä tuli kaikkia esteitä, että se ja se ei nyt sovi. Eskmerkiksi seksi menkkojen aikana on ehdoton ei, vaikka koskaan ei tullut esimerkiksi mitään verivahinkoja sänkyyn ja alussa ei haitannut menoa. Ei saa koskea, kun "sinulla on niin kylmät kädet". Johonkin pepun taputukseen murahtaa, että äläs nyt. Aina väsyttää tai aina on just syönyt vatsan täyteen, ettei pysty.
jos hänellä on jotain muita hoitoja... saman vaon jyystäminen alkaa kuulemma kyllästyttää miehiä noin parin kolmen vuoden jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kyllä seksissä yleensä antanut toiselle koska olen nauttinut siitä kun toinen nauttii ja siitä syystä että kumppani myös nauttii. Ilman odotuksia vastapalveluksista.
M35
M35, siis Tämä! Itsekin tällä mentaliteetilla annan, se on itelle ikäänkuin itsestäänselvyys koska siitä tykkää niin paljon kun näkee että toinen nauttii. Toki tätä toivoisi myös itse saavansa tai siis toivoisi sitä että toisella olisi myös tällainen ajatus että nauttisi siitä itsekin niin paljon et haluaisi antaa sitä hyvää toiselle
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos hänellä on jotain muita hoitoja... saman vaon jyystäminen alkaa kuulemma kyllästyttää miehiä noin parin kolmen vuoden jälkeen...
Tuskinpa on. Itsellä on se käynyt mielessä, mutta toki pitää ensin erota.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kovin tutulle. 🙄🙄
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa on. Itsellä on se käynyt mielessä, mutta toki pitää ensin erota.
Tai ottaa rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Huomattavasti matalampi libido ja erilaiset mielikuvat seksin likaisuudesta. Onko neuroottinen luonne, pystyykö syömään päiväystuotteita, kuinka siisti on jne.???
Ei ole neuroottinen luonne, vähän kontrollifriikki siivouksen suhteen kyllä välillä. Pystyy syömään päiväystuotteita helposti kyllä. 😂 jos se nyt jotenkin asiaan liittyy.
Mutta yhdyn tuohon ajatukseesi siitä että tuntuisi että libido on matalampi kuin normaalisti miehillä (ts ei ole niin kovin seksuaalinen kuin moni mies) ja tuo seksin likaisuus myös..
Minut jättää kylmäksi että ap syyttää omasta tilanteestaan muita. Miksi olet valinnut sellaisen miehen joka ei selvästikkään sinua miellytä? Miksi ihmeessä luulet että sinä olet tärkeämpi, jos mies ei halua hän ei halua, ja se on ihan yhtä ok, kuin että sinä haluat.
Hehheh, jo on ongelmat. No minkälaista vastausta odotat? Soosoo mies! Olet vääränlainen ja sinun tulisi olla erilainen, koska nainen ei valitse kumppaniaan väärin.
AP ! Tilanteenne on täysin normaali. Eriparinen sukupuolivietti. Tästä kärsii 90% kaikista pareista. Siis, pidempään yhdessä olleista pareista. Sinä satut kuulumaan niihin 30% pareista joissa nainen haluaa enemmän seksiä kuin mies. 60% prosentissa pareista mies haluaa enemmän. Tämä on niin peruskauraa, niin nähty, niin näillä palstoilla luettu, niin omakohtaisesti koettu!
Vierailija kirjoitti:
Jos ei koe että kumppani kohtelee hyvin, se vaikuttaa vääjäämättä myös haluihin. Hän ei yksinkertaisesti enää halua sinua.
Kaappihomo, joka on sen ekat 2v suostunut seksiin, jotta saanut kulissit kuntoon. Tuttu tarina ja pilaavat monien naisten tulevaisuuden.
Kiinnostaisi myös tietää millaisesta taustasta tulee? Seksin likaisuus- mielikuvat voi johtua kasvatuksestakin jos seksi on nähty jotenkin pahana, likaisena tai toisaalta jos seksistä ei puhuttu mitään niin sekin voi vaikuttaa. Kaikki eivät toki ole kokeilunhaluisia tai libido voi olla matala, sinänsä se ei ole mikään sairaus itsessään.
Oletteko keskustelleet yhdessä näistä asioista mitkä täällä mainitsit? Siis oikeasti keskustellut että mitä mielessä pyörii ja miksi asian suhteen.
Tuohan on tyypillistä naisten käytöstä "kylmät kädet" ym. Ei halua ja haaveilee muista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei koe että kumppani kohtelee hyvin, se vaikuttaa vääjäämättä myös haluihin. Hän ei yksinkertaisesti enää halua sinua.
Ollaan asiasta keskusteltu ja hän ei tiedä miksi näin. Ei ole kuulemma minussa vikaa, mutta häntä ei vaan kiinnosta. Tuon menkkaseksihommankin selitti jotenkin niin, ettei halua sotkua, vaikka KOSKAAN ei ole mitään sotkua tullut ja pyyhe ollut alla.
Huomattavasti matalampi libido ja erilaiset mielikuvat seksin likaisuudesta. Onko neuroottinen luonne, pystyykö syömään päiväystuotteita, kuinka siisti on jne.???