Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten lihotte läskit?

Vierailija
01.04.2015 |

Itse en liho vaikka juon colaa joka päivä sekä syön karkkia ja sipsiä usein. En ymmärrä miten läskit ootte saanu itsenne niin lihavaksi.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen lihoo kun tarpeeksi ksuan syö enemmän kuin kuluttaa

Vierailija
2/45 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni läski on luultavasti terveempi, ja syö terveellisemmin kuin sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä sitä, että miksei läskin mieli sano missään kohtaa seis. Kun lihominen alkaa, miksi sitä pitää jatkaa? Itse jos huomaan lihovani, vähennän saman tien syömistä tai ainakin panostan sen laatuun ja lisään liikkumista. Eikö läskeillä ole mitään itsehillintää, ettei mennä hakemaan uutta sipsipussia ja colapulloa. Mielenheikkoutta sanon minä.

Vierailija
4/45 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 15:58"]

Ihminen lihoo kun tarpeeksi ksuan syö enemmän kuin kuluttaa

[/quote]

> ksuan syö<

Vierailija
5/45 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin samanlainen kuin sinä jonnekin 30-vuotiaaksi asti. Join viikoittain useamman kerran keskikaljaa reippaasti, söin eineksiä ja pikaruokaa, karkkia, harvoin mitään terveellistä suuhun eksyi. Ja olin liiankin laiha. Valitettavasti tämä ilo loppui kolmenkympin jälkeen, ja nyt nelikymppisenä on oltava todella tiukka syömisten kanssa ettei liho. Olen tälläkin hetkellä normaalipainon ylärajoilla, vaikka elintapani ovat 10 vuoden takaiseen minuun verrattuna suorastaan askeettiset.

Vierailija
6/45 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taipuvainen uskomaan, että lihavuus on yleensä mielenterveysongelma. Jonkinlainen. Masennus, joku elämänhallinnan tunteeseen tai sen puuttumiseen liittyvä juttu, jotain sellaista. Tai no totta kai juuri sinulla se johtuu kilpirauhasesta, mutta sinä oletkin poikkeus.

Vierailija
7/45 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun on ihan pikkulapsesta lähtien ollut lihava niin ei se haittaa enää :) Tuntuisi oudolta olla laiha, kun on aina ollut lihava, se on osa identiteettiä. En mä tosin ole varmaankaan kymmeneen vuoteen lihonut enää, vaan olen pysynyt samankokoisena läskinä.

Vierailija
8/45 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä karkkeja, sipsejä, limpparia tms. Syön monipuolista ruokaa liikaa. Paljon kasviksia, lihaa, juustoa, leipää jne. Välillä pizzaa tai ranskalaisia, mutta silloinkin runsaasti kasviksia. Syön 1-3 kertaa päivässä epäsäännöllisesti suuria annosmääriä. Liikun paljon ja olen hyvässä kunnossa, pystyn vaativiin liikuntasuorituksiin useissa lajeissa. Painoindeksi on noin 30. En jaksa laihduttaa, ruoka on suuri ilo ja nautinto elämässäni.

Vierailija
9/45 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 15:51"]

Itse en liho vaikka juon colaa joka päivä sekä syön karkkia ja sipsiä usein. En ymmärrä miten läskit ootte saanu itsenne niin lihavaksi.

[/quote]

En mäkään kyllä tajua,jotenkin mystisesti tämä läski on kertynyt kehoon ajan myötä.Ei muuten tee hampaille hyvää tuo colan juonti joka päivä,kai käytät edes pilliä? Kaverille tehtiin vähän aika sitten iso hammasremontti,oli lipittänyt limuja suunnilleen koko ikänsä,hiilihappo ja sokeri on pahasta.

Vierailija
10/45 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki liho huomaamattaan. Itse lihoin puolessa vuodessa 15 kiloa, eikä syytä löytynyt. Laihduttaminen on vaikeaa. Painoa saa tippumaan syömällä vähän ja harvoin, mutta paluu tavalliseen 4xpäivässä hivuttaa takaisin ylös. Tiedän, että en ole ainoa!

Vierailija
11/45 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin ja sain peräti neljää eriä lihottavaa lääkettä. Sairaus vaikuttaa myös liikkumiseen. Lääkäri totesi paisumisestani että ae on nesteen aiheuttamaa pöhöttymistä. Todella ikävää olla pöhöttyneen juopon näköinen jota ihmiset aina yrittävät valistaa milloin mistäkin. Todellisuudessa olen raitis pescovegetaristi.

Vierailija
12/45 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon, että se on laiskuus ja ahneus. Tai sitten isot luut, huonot geenit, hidas aineenvaihdunta, nivelviat jne.

Vierailija
13/45 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskien puolisot on "syöttäjiä". 

Vierailija
14/45 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tänään syönyt aamulla cecar-salaattia ja juonut pannullisen kahvia, nyt söin lihapullia kermaperunoilla ja illalla varmaan syön viel ehkä saarioisen tonnikalasalaatin.

t. bmi 30+

Vierailija
15/45 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikuntaa ! Säännöllisesti siideriä ja olutta ja väkeviä alkoholia + rasvainen, suolainen ja hiilihydraatteja paljon ravinnossa ! Tämä on hyvä resepti säkiksi ( mätisäkiksi )

Vierailija
16/45 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko syömällä liikaa emt.

Vierailija
17/45 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin seurustella, syötiin miehen kanssa paljon ja usein. Minä jotenkin automaattisesti luulin että voin syödä yhtäpaljon kuin mieskin. No siinä niitä kiloja kertyi huomaamatta bilettäessä ja roskaruokaa mättäessä molemmille. saimme lapsen, söimme ja söimme. No sitten heräsimme että hups, molemmilla painoindeksi 30. Minulla oli 33, miehellä 37. No nyt ollaan jo lähes normaalipainoisia, mutta ei sitä välttämättä elämän tuiskeessa tajua että on kiloja kertynyt.

Vierailija
18/45 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos energiansaanti on pienempää kuin kulutus, kehon oma paino laskee AINA.

Jos kehosi ei toimi näin, suosittelen soittamaan esim. johonkin yliopistoon tai tutkimuslaitokseen, koska kehosi on silloin nykytietämyksen mullistava ja fysiikan kirjat on tehtävä uusiksi.

Ja ei, sairaudet tai luulosairaudet tai lääkitys tai mikään mukaan ei kumoa tätä fysikaalista luonnonlakia. Ei BED, ei kilpirauhanen, ei mikään. Nesteiden kertyminen on asia erikseen.

Jos kulutuksesi on 2500 kcal vuorokaudessa, et liho vaikka söisit 2 levyä suklaata. Tällöin ei toisin saa syödä oikeastaan mitään muutakaan. Paino on valintoja ja fysiikkaa, ei muuta. Simppeliä +/- -laskua.

Vierailija
19/45 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai tänään on läski-ilta. milloin on taas se wt-tatuointien arvostelukimara, mä sen viimekertaisen missasin

Vierailija
20/45 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin söin nii ku ap silloin kun olin laiha. Sitten aloin syömään oikeeta ruokaa ja liikkumaan niin lihoin normaalipainon ylärajoille. ja ei oo lihas mikä mulla painaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi