Sydänsairaudesta kärsivä 33-vuotias Kai kieltäytyi koronarokotteesta. Sitten hän sai koronan. Arvasitko jo miten hänelle kävi???
"– Pari päivää oli nuhaa ja yskää."
Rokottamattomaan puolisoon ei edes tarttunut.
https://yle.fi/uutiset/3-12236477
Ottakaapa siitä mallia.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Tauti on maailmanlaajuinen ja siihen on kuollut eri maissa jo noin koko Suomen väestön verran ihmisiä. Vanhoja ja nuoria, laihoja ja lihavia, ennestään sairaita ja urheilijoita. Yhdestä ainoasta tapauksesta, jossa virus ei ilmeisesti ollut tehnyt tuhojaan keuhkoissa, ei voi vetää mitään yleisiä johtopäätöksiä. Ei siis yhtään mitään. Tapauksella on arvoa lähinnä tarinana.
Jos jollain on tuuria, se ei tarkoita, että sinulla on. Tai että jos "virus ei ole edes sydänsairaalle vaarallinen" (niin kuin AP varmaankin ajattelet), niin se ei tarkoita, etteikö se voisi sinulle olla vaarallinen. Ainoa kohtuullisen varma suoja sairaalahoitoa vaativaa vakavaa koronaa vastaan on rokote.
Miksi kehitettiin rokote joka ei auta eliminoimaan virusta?
Miksi ei kehitetty viruslääkettä?
Miksi intiassa loislääke ennaltaehkäisevässä käytössä PIENELLÄ annoksella poisti tartunnat?
Sokeat jääräpäät..
Miksi tulette tänne valehtelemaan näistä muka koronaan kuolleista ja teholle joutuneista tutuistanne. Jostain kumman syystä juuri teidän tutuillanne korona on ollut aivan kauhea kokemus, vaikka yli 99 prosentille tartunnan saaneista tauti on täysin oireeton tai korkeintaan lieväoireinen.
He ottavat jotka haluavat ja he eivät ota jotka eivät halua. Mitä väliä sillä on? Jokainen tehkööt päätöksen itse ja eläkööt sen kanssa. Eikä tarvitse muiden elämään puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Rokotuspakko “olisi demokratian loppu”"
Totta. No ei sillä ettäkö perustuslaki sallisi moista pakkoa, se on tehty isorokon kaltaisiin 30% tappavuuden omaaviin tauteihin. Ei tähän:
"Tilastokeskus julkaisi viikko sitten vuoden 2020 kuolinsyytilastot.
- 0-64 vuotiaita koronaan kuoli 42
- Alle 50 vuotiaita kuoli 10 (joista naisia 0)
- Kellään ei ollut vielä rokotettaAjatus: Jos rajoitustoimia otetaan käyttöön, pitäisikö ne kohdistaa vain riskiryhmäläisiin?"
"Alle 50 vuotiaiden todennäköisyys kuolla koronaan on siis niin pieni, että on moninkertaisesti todennäköisempää kuolla esimerkiksi auto-onnettomuudessa, hukkua tai kymmeniin muihin syihin.
Tilastokeskuksen tilasto:
https://www.tilastokeskus.fi/ajk/koronavirus/koronavirus-ajankohtaista-…@JukkaLepikko https://twitter.com/JukkaLepikko/status/1472558898456449024
Kaikki on ylimitoiteltua näissä koronatoimissa.
Miten ratkaistaan tehohoitopaikkojen ja terveydenhuollon ylikuormitus?
Missä ne luvatut 1000 tehohoitopaikkaa?
Miksi terveydenhoitajia on kokoajan vähennetty 2000 luvun alusta asti?
Miksi heitä pidetään enemmän töissä kuin vapaalla?
Miksi heille ei anneta tarpeeksi lepoaikaa vuorojen välillä?
Miten heidän oma elämä työn ulkopuolella, nukkuessako koko aika vai puoliunessa vetämättömänä ärtyneenä hereillä?
Miksi heille maksetaan erittäin huonosti?
Jätkä on varmaan suht terve ja melko nuorikin vielä. Tyhmä pariskunta. Kehtaavat näyttää vielä naamansa ja kehua rokottamattomuuttaan. Noloja.
Vierailija kirjoitti:
He ottavat jotka haluavat ja he eivät ota jotka eivät halua. Mitä väliä sillä on? Jokainen tehkööt päätöksen itse ja eläkööt sen kanssa. Eikä tarvitse muiden elämään puuttua.
Kyseessä on tarttuva tauti, joka vaatii toisinaan sairaalahoitoa tai tehohoitoa. Tätä tautia vastaan taistellaan yhteiskunnan varoin. Jolloin kyse ei ole vain yksilön terveydestä, vaan kaikki vaikutamme toisiimme. Esim. jos et ota rokotetta, altistut vakavammalle tautimuodolle ja voit tarvita tehohoitoa. Tehohoitopaikkoja on rajatusti, niiden perustaminen maksaa ja tehohoito rahoitetaan julkisen terveydenhuollon piirissä. Jokainen meistä maksaa veroja....jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä ei voi tuijottaa vain kuolleisuuslukuja. Kyllä minua ainakin huolettaa myös se, että koronaan sairastuneita on niin paljon tehohoitopaikoilla, ettei leikkauksia pystytä suorittamaan. Yksi lääkäriystäväni kertoi, että kyllä suuri osa heidän sairaalassaan on näitä rokottamattomia, jotka siellä sairaalassa ovat. Ja toki vaativat parasta mahdollista hoitoa - itse olisin kyllä tuossa vaiheessa kiitollinen, että minua hoidetaan.
Valtaosa kuolleista oli rokotettuja viime Suomen tilastossa.
Ja lähes 90% yli 70-vuotiaita. Pointti rokottamisessa on mm. se, että tehohoitoon pääsisi muutkin kuin koronapotilaat. Myös sinä rokottamaton tai läheisesi kuten lapsesi voi tarvita tehohoitoa joko koronan takia tai muun syyn takia. Mitäpä ajattelet siitä, että rokottamattomat koronapotilaat vievät tehohoitopaikkoja ja sairaanhoidon kapasiteettia? Kun rokotus kuitenkin suojaa tehohoidolta 30 kertaa paremmin kuin ei-rokottaminen.
Mistä tilasto 30% paremmin? kaikki kyseenalaisuuteen nykyisin.
Ei 30% vaan 30 kertaa todennäköisempää päätyä teholle ilman koronarokotetta, jos korona iskee. Lähde THL. Suomen teho-osastot raportoivat koronapotilaista tehohoidon kansalliseen koordinoivaan toimistoon.
Tähän on helppo ratkaisu: tee omakantaan elvytyskielto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä ei voi tuijottaa vain kuolleisuuslukuja. Kyllä minua ainakin huolettaa myös se, että koronaan sairastuneita on niin paljon tehohoitopaikoilla, ettei leikkauksia pystytä suorittamaan. Yksi lääkäriystäväni kertoi, että kyllä suuri osa heidän sairaalassaan on näitä rokottamattomia, jotka siellä sairaalassa ovat. Ja toki vaativat parasta mahdollista hoitoa - itse olisin kyllä tuossa vaiheessa kiitollinen, että minua hoidetaan.
Valtaosa kuolleista oli rokotettuja viime Suomen tilastossa.
Ja lähes 90% yli 70-vuotiaita. Pointti rokottamisessa on mm. se, että tehohoitoon pääsisi muutkin kuin koronapotilaat. Myös sinä rokottamaton tai läheisesi kuten lapsesi voi tarvita tehohoitoa joko koronan takia tai muun syyn takia. Mitäpä ajattelet siitä, että rokottamattomat koronapotilaat vievät tehohoitopaikkoja ja sairaanhoidon kapasiteettia? Kun rokotus kuitenkin suojaa tehohoidolta 30 kertaa paremmin kuin ei-rokottaminen.
Mistä tilasto 30% paremmin? kaikki kyseenalaisuuteen nykyisin.
Aivan: Eli minkä riippumattoman tutkimuksen mukaan? Älä vaan sano Pfizerin rahoittama tai vielä vähemmän -tekemä. Sama kun tupakkayhtiöiden tutkimukset keuhkosyövästä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulette tänne valehtelemaan näistä muka koronaan kuolleista ja teholle joutuneista tutuistanne. Jostain kumman syystä juuri teidän tutuillanne korona on ollut aivan kauhea kokemus, vaikka yli 99 prosentille tartunnan saaneista tauti on täysin oireeton tai korkeintaan lieväoireinen.
Fakta, jonka kuka tahansa on pystynyt julkaistuja virallisia tilastoja tutkimalla toteamaan, on, että esimerkiksi kolmikymppisten ikäluokassa tartunnan todetusti saaneista rokottamattomista sairaalahoitoon on joutunut muutama prosentti ja teholle n. 0,5 %, mikä on mielestäni melko vähän. Kotona sairastaneesta valtaenemmistöstä osalla korona on toki ollut ikävä tauti ja saattanut jättää pitkäkestoisia oireita, mutta suuri osa on ollut myös oireettomia tai hyvin lieväoireisia.
BMW kirjoitti:
Aika hyvä tuuri on ollut, jos oikeasti oli koronaa ,eikä sitä nuhaa
Tehohoitoon/sairaalaan ei ketään oteta nuhan takia.
Vierailija kirjoitti:
Meneillään oleva pandemia ei ole yksilön tauti.
Eilen julkisuuden henkilö kertoi että koronataudissa rokottamattomana teholla.
Kaveri vieressä samoin ,2 kertaa rokotettu.
Eka selvisi hyvin ,toisesta ei tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tuttavapiirissä tähän menessä n. 50 tiedossa olevaa koronapositiivista. Niistä 2 potenut sairauden miesflunssana, yhdeltä meni maku-/hajuaisti, viidellä kurkkukipu/nuha/päänsärky, loput oireettomia. Nyt sit ei tarvii (saa?) mennä testiin jos ei oireita.
Ihmeen iso tuttavapiiri, keuhkoissa kukaan ei tuntenut mitään, kenelläkään ei sydänvaivoja, ei ripulia, ei yhtäkään pitkää koronaa, vain yhdeltä meni hajuaisti, suuri määrä oireettomia testattu.
Jepjep, varmaan on tosi juttu.
Enkä minä tunne edes sairastuneita tai altistuneita! Joka päivä käyn töissä, julkisilla liikun ja tapaan paljon ihmisiä eikä edes harrastekavereista yksikään ole sairastunut koronaan. Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO multa on kuollut 3 tuttavaa koronaan. Kaikki sairastuneet ovat sanoneet, että erittäin ikävä tauti. Vaikka olisi ollut lievänä....
Niin varmaan. Mulla oli korona puolitoista kuukautta sitten. Lieviä nuhan oireita 4 päivää ja yhtenä iltana aivastutti muutaman kerran. Siinä se.
M 54.
Ps. Ei ole rokotuksia.
Mun hieman yksinkertainen kolleega kertoi sairastaneesa koronan syksyllä. Ei ollut edes käynyt testeissä. Oli muutaman päivän nuha ja pääkipeä. 🤦🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siksi me tarvitsemme ne kuolleet, koska rokotukset tappavat enemmän kuin itse tauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siksi me tarvitsemme ne kuolleet, koska rokotukset tappavat enemmän kuin itse tauti.
Älä nyt. Viime vuonna goronaan kuoli nelisenkymmentä alle 65-vuotiasta. Montako kuoli rokotteeseen? Aivan. Gorona > Rogote :DDDdd
30-kymppisellä kävi tuuri eikä saanut pahaa tautimuotoa. Toki levitti koronaa ympäristöönsä ja pahimmassa tapauksessa aiheutti jonkun kuoleman. Kuten jutussa sanotaan usein kouluja käymättömät herkkäuskoiset ihmiset toimivat näin.
Vierailija kirjoitti:
30-kymppisellä kävi tuuri eikä saanut pahaa tautimuotoa. Toki levitti koronaa ympäristöönsä ja pahimmassa tapauksessa aiheutti jonkun kuoleman. Kuten jutussa sanotaan usein kouluja käymättömät herkkäuskoiset ihmiset toimivat näin.
Miten nämä koulut liittyy tähän? Siellä opitaan auktoriteettiuskovaisiksi?
Miten teillä on oikeesti 50 tai 60 koronapositiivista tuttua, itse en edes tunne noin montaa ihmistä. :D No ehkä jos laskisin kaikki kaukaisetkin sukulaiseni ja puolitutut niin saisin ehkä just ja just ton määrän kasaan, mut suurin osa siitä sakista olisi sellaisia, ettei heidän mahdollinen koronansa päätyisi mun tietoon edes.
Tunnen yhden perheen, jossa on ollut korona, se oli ennen kuin rokotuksia oli saatavilla. Kaikki sairastivat lievänä, jotain kuumetta ja maku- ja hajuaistin häiriöitä heillä oli. Ihan lähipiirissä ei ole koronaa ollut eikä kellään sukulaisellanikaan, vaikka suurin osa heistä asuu pk-seudulla (itse muualla).
Niin varmaan. Mulla oli korona puolitoista kuukautta sitten. Lieviä nuhan oireita 4 päivää ja yhtenä iltana aivastutti muutaman kerran. Siinä se.
M 54.
Ps. Ei ole rokotuksia.