Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä näillä oudoilla Kuusamon festareilla oikein tapahtui kun KAIKKI meni pieleen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisellä asenteella soitellen sotaan jonnekin aivan mörön persaukseen. Kyllä tässä oli kaikki epäonnistumisen merkit nähtävillä. Hienoa että festarikansa pystyi nauttimaan siitä mitä saatiin aikaiseksi, mutta ei tuota onnistuneena tai kiitoksen arvoisena voi pitää millään tavalla. Tuo Levon vaikuttaa siltä, että omien pierujen haistelu on ollut tärkeintä koko projektissa.

Vierailija
2/11 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Levon-pomo vielä kehu, että on ihan oma Vietnami! Mikäs siinä, ens kesänä Oma Ukrainan sota -festari!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei ollu mitkään perusasiat edes hoidettuna. Ihme touhua, mutta jengillä ilmeisen hyvä fiilis.

Vaikuttaa kuitenkin siltä, että artistit ja tekniikan toimittajat ei välttis tule koskaan näkemään palkkioitaan...

Vierailija
4/11 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäjällä ollut enemmän intoa kuin tietoa ja taitoa tuon kokoluokan tapahtuman järjestämisestä.

Vierailija
5/11 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestäjällä ollut enemmän intoa kuin tietoa ja taitoa tuon kokoluokan tapahtuman järjestämisestä.

Eikö siellä ollut järjestäjä, jolla oli kokemusta? Olen itse käynyt niillä festareilla. Tosin infra oli erilainen, esim. Ruissalon telakka. Ei suota keskellä korpea.

Vierailija
6/11 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siellä ollut järjestäjä, jolla oli kokemusta? Olen itse käynyt niillä festareilla. Tosin infra oli erilainen, esim. Ruissalon telakka. Ei suota keskellä korpea.

Onhan se ihan eri asia järjestää festari suureen kaupunkiin vs. perämetsä jossa lähin kauppakin on jossain 20 km päässä ja jonne julkiset ei kulje. Jotain muutakin tuossa on ollut pahasti pielessä, kun lavojen rakentaminen oli festareiden alettua aivan kesken ja paikalle ei saatu alkuun edes vesipisteitä.

Vierailija
7/11 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatöörit asialla.

Vierailija
8/11 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/11 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaiset on semmoisia hetkessä eläjiä ja niiden aikakäsitys poikkeaa normaalista. Välillä ne näkee jossain jotain kiinnostavaa ja tiputtaa rukkaset santaan

Vierailija
10/11 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäjä oli kokenut, mutta työvoima ei. Ja sää oli vaikea, sorarekat uppos suohon, "hylättyyn golf-kenttään".

Eivät oo sikäläiset tottuneet työntekoon ja aikatauluihin.

Vierailija
11/11 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että tuo saattaa saada jossain muodossa jatkoa vielä. Selkeästi jengi on kaivannut nyt muutakin kuin näitä kliinisiä kaupunkifestareita, joissa on kaikissa kaikki samat artistit ja vip-tilat jne muuta kermaperseilyä. Näissä tölkki 0,33 bisseä tai lonkeroa maksaa 8€ + pantti päälle.

Epiksillä ei ollu niin justiinsa oliko lippua olemassa tai omia viinoja mukana :)