Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaas naiset miksi ootte ikisinkkuja?

Vierailija
20.12.2021 |

No niin kertokaas miksette kelpaa ollenkaa miehille?

Kommentit (171)

Vierailija
101/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska en pidä ihmisistä kovinkaan paljoa, enkä mielelläni vietä aikaa heidän kanssaan.

N31

Sama. Onneksi opinnot ja opiskelijabileet on jo taakse jäänyttä elämää ja nykyinen työni on valitettavasti sen verran sosiaalista, että vapaa-ajalla haluan olla ihan yksin.

N27

yksin.. miksi et kaipaa seksiä miehen kosketusta? ootko sekasin?

Olen eri, mutta en kaipaa seksiä, koska olen niin estynyt ja kavahdan kosketusta traumojen vuoksi. Kukaan ei koske minuun enää niin kauan kun henki pihisee.

Tarkoituksellinen sosiaalinen eristäytyminen voi kertoa jostain psykiatrisesta jutusta, johon voi saada diagnoosin ja apua.

Traumoihin kannattaa hakea apua esim. terapiasta.

Vierailija
102/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että naiset ovat ainakin rehellisiä sen osalta, että kertovat, mitä mieheltä vaativat.

Tunnistan, että täytän vaatimuksista joko suuren osan tai käytännössä kaikki.

Osaan olla parisuhteessa tasapuolinen ja tasavertainen. Osaan hoitaa kodin ja kaikki kotityöt, ja ymmärrän, että ne jaetaan puoliksi. 

Osaan ottaa toisen osapuolen huomioon, osaan kuunnella, kysellä kuulumiset, ilmaista tunteeni ja hyväksyä toisen heikkoudet. 

Olen elämäntavoiltani normaali. Ei addiktioita, ei mielenterveysongelmia, ei talousongelmia. Käyn töissä ja hallitsen elämäni. En käytä alkoholia. En polta. En ole poliittisesti äkkiväärä oikeistolainen (vaan enemmän kallellaan vasemmalle), en rasisti, en suvaitsematon juntti.

Sen sijaan lukiessa naisten listauksista tajuan kuitenkin, että en uskalla etsiä naista parisuhteeseen. Lukiessa näitä listoja pelottaa jo valmiiksi se, että en pystyisi kuitenkaan kaikkia vaatimuksia täyttämään. Treffeillä käyminen ja naisten tapaaminen, saati parisuhteessa oleminen olisi varmasti yhtä kananmunankuorilla kävelyä.

Enhän tee mitään väärin? Enhän kävele miinaan?

Enhän sano tai tee mitään tyhmää/harkitsematonta/väärin tulkittavissa olevaa asiaa?

Osaanko olla oikein, ovatko kasvonilmeeni sopivat, osaanko hymyillä oikein, osaanko puhua oikein, osaanko katsoa oikein, kuulostaako ääneni oikealta?

Osaanko muistaa oikein, osaanko kertoa oikeista asioista, osaanko viihdyttää oikein, osaanko tehdä oikeanlaisen aloitteen oikealla hetkellä?

Osaanko suudella, hyväillä, rakastella oikein?

Ja sama toisinpäin. Tutustumisvaiheessa naisena minulla on kauheat paineet - enhän nyt vaan sano mitään liikaa, lähetä yhtä viestiä liikaa, ilmaise jotain mielipidettäni liian pontevasti, ehdota jotain suunnitelmaa tulevaisuuteen, tai millään tavalla ilmaise että mies kiinnostaa pidemmälläkin tähtäimellä (koska se on takuuvarma karkottaja, vaikka en tarkoittaisi mitään hääkutsujen lähettämistä).

Olenhan tarpeeksi kaunis, laiha, naisellinen? Eihän näy makkaroita ja mites nää tissit jotka jo vähän roikkuvat? Osaanko lukea ajatuksensa sängyssä ja tehdä juuri ne temput mitä juuri hän haluaa (koska jos en tee, minä olen hänen mielestään huono sängyssä)?

"Ole vaan oma itsesi" - kaunis ajatus mutta kun on aina tullut torjutuksi alkaa ne syyt pyöriä väkisinkin mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska en pidä ihmisistä kovinkaan paljoa, enkä mielelläni vietä aikaa heidän kanssaan.

N31

Sama. Onneksi opinnot ja opiskelijabileet on jo taakse jäänyttä elämää ja nykyinen työni on valitettavasti sen verran sosiaalista, että vapaa-ajalla haluan olla ihan yksin.

N27

Itse kaipaan seksiä välillä, mutta se että joutuisin katselemaan toisen pärstää päivästä toiseen ja kuuntelemaan sitä... ei kiitos.

N31

No niinpä miksei kerro hyvä syy? Mä olisin onnellinen jos saisin parisuhteen ja kumppanin.. no naiset nyt heti saa seksiä.. se on selvää.. mies ei saa seksiä mistään.

Miksi miehen pitäisi väkisin saada käyttää kenenkään naisen kehoa pakkoseksiin, jos nainen ei sitä halua?

Miksi ei pitäisi saada? Jumala on luonut naisen tyydyttämään miehen eläimellisimmätkin ja  alhaisimmatkin tarpeet. Näin sanotaan Raamatussa, Koraanissa ja Toorassa.

Siksi, että jokaisella ihmisellä on vapaassa sivistyneessä länsimaassa kehollinen itsemääräämisoikeus.

Suomeksi se tarkoittaa sitä, että kehon omistaja päättää mitä sillä tehdään/kenen kanssa/mitä ei tehdä, muutoin toimiessa ollaankin jo rikollisella polulla termistöineen ja silloin ei auta satuolentoloilässytykset.

Vierailija
104/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On toki.. mielellää tavallinen.. kiltti. mukava.. sosiaalinen.. rehellinen.. mielellää pyöree muodokas.. en ole kiinnostunut laihoista. En halua ketä vaan ei missää nimessä

Aika laaja haku sinulla eli sanoisin sinulle kelpaavan liki kenen vaan. Miten itse erotut massasta? 

Ei todellakaa kelpaa kuka vain.. en osaa sanoa.. tässä on se että minä en kelpaa naisille.. ja kyselen miksei naiset kelpaa

Eli kohtaamasi naiset eivät kelpaa sinulle ja vastaavasti sinä et kelpaa kohtaamillesi naisille. Aika normaalilta tuo kuulostaa.

Kelpaa toki mutta suurin osa minulle kelpaisi ja kiinnostun mutta he ei ole kiinnostuneita musta...

Jos kiinnostut suurimmasta osasta kohtaamiaisi naisia, niin kovin nirsolta et vaikuta tai että sinulla olisi henkilöllä merkitystä. 

No kiinnostun kyl helposti ja katon ulkonäköö onko mun tyyppiä.. ja mua kiinnostaa tavis pullukat

Piinallisen yksinkertainen jankkaaja ja tavispullukaksi nimittelijä ei ole kenenkään tyyppiä.

Ulkonäössä(si) ei tarvitse olla vikaa, mutta sekään ei silti pakota ketään kiinnostumaan kenestäkään.

Ei tavispullukka oo mitään nimittelyä!!! Ihan ok termi.

Vierailija
105/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma naama ja pienet tissit :(

Vierailija
106/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

N27

Olen eri, mutta en kaipaa seksiä, koska olen niin estynyt ja kavahdan kosketusta traumojen vuoksi. Kukaan ei koske minuun enää niin kauan kun henki pihisee.

Tarkoituksellinen sosiaalinen eristäytyminen voi kertoa jostain psykiatrisesta jutusta, johon voi saada diagnoosin ja apua.

Ei kerro mistään muusta kuin, että syystä tai toisesta ko. hlö viihtyy yksin ja siihen hänellä on täysi oikeus.

Kirjoittajalle apua kun kuulostaa itse läheisriippuvaisuuteen taipuvaiselta epävakaalta tuppaajatyrkyltä.

Vierailija
107/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

N27

Hei. Käyn kyllä terapiassa, mutta en aio haaskata arvokkaita tunteja käsittelemällä asiaa joka tekisi minusta ehkä yhteiskunnan silmissä "normaalin", koska minulla ei ole mitään intressiä tulla kosketetuksi tai harrastaa seksiä - eikä se onneksi ole pakollistakaan.

Vierailija
108/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On toki.. mielellää tavallinen.. kiltti. mukava.. sosiaalinen.. rehellinen.. mielellää pyöree muodokas.. en ole kiinnostunut laihoista. En halua ketä vaan ei missää nimessä

Aika laaja haku sinulla eli sanoisin sinulle kelpaavan liki kenen vaan. Miten itse erotut massasta? 

Ei todellakaa kelpaa kuka vain.. en osaa sanoa.. tässä on se että minä en kelpaa naisille.. ja kyselen miksei naiset kelpaa

Eli kohtaamasi naiset eivät kelpaa sinulle ja vastaavasti sinä et kelpaa kohtaamillesi naisille. Aika normaalilta tuo kuulostaa.

Kelpaa toki mutta suurin osa minulle kelpaisi ja kiinnostun mutta he ei ole kiinnostuneita musta...

Jos kiinnostut suurimmasta osasta kohtaamiaisi naisia, niin kovin nirsolta et vaikuta tai että sinulla olisi henkilöllä merkitystä. 

No kiinnostun kyl helposti ja katon ulkonäköö onko mun tyyppiä.. ja mua kiinnostaa tavis pullukat

Piinallisen yksinkertainen jankkaaja ja tavispullukaksi nimittelijä ei ole kenenkään tyyppiä.

Ulkonäössä(si) ei tarvitse olla vikaa, mutta sekään ei silti pakota ketään kiinnostumaan kenestäkään.

Ei tavispullukka oo mitään nimittelyä!!! Ihan ok termi.

Siitä päätellen, että olet itse mielenterveydellisesti haastettu ja yliyksinkertainen itseriittoinen kaljamaha, etkä ole sitä pakkomiellenimittelyhimotustasikaan saanut kiinnostumaan sinusta parisuhteeseen asti ei ok.

Vierailija
109/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vain huonoja kokemuksia miehistä, en jaksa enää. Sitä paitsi en voi lisääntyä, joten parinmuodostuksella ei ole merkitystä minulle.

Miten lisääntyminen asiaan liittyy? Minä en ole koskaan tahtonut lapsia, miehen tahtoisin.

Vierailija
110/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

N27

Itse kaipaan seksiä välillä, mutta se että joutuisin katselemaan toisen pärstää päivästä toiseen ja kuuntelemaan sitä... ei kiitos.

N31

No niinpä miksei kerro hyvä syy? Mä olisin onnellinen jos saisin parisuhteen ja kumppanin.. no naiset nyt heti saa seksiä.. se on selvää.. mies ei saa seksiä mistään.

Miksi miehen pitäisi väkisin saada käyttää kenenkään naisen kehoa pakkoseksiin, jos nainen ei sitä halua?

Miksi ei pitäisi saada? Jumala on luonut naisen tyydyttämään miehen eläimellisimmätkin ja  alhaisimmatkin tarpeet. Näin sanotaan Raamatussa, Koraanissa ja Toorassa.

Nainen ei halua miestä, mutta mies haluaa naisen? Kumman halu/haluamattomuus toteutuu ja miksi?

Vierailija
111/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että naiset ovat ainakin rehellisiä sen osalta, että kertovat, mitä mieheltä vaativat.

Tunnistan, että täytän vaatimuksista joko suuren osan tai käytännössä kaikki.

Osaan olla parisuhteessa tasapuolinen ja tasavertainen. Osaan hoitaa kodin ja kaikki kotityöt, ja ymmärrän, että ne jaetaan puoliksi. 

Osaan ottaa toisen osapuolen huomioon, osaan kuunnella, kysellä kuulumiset, ilmaista tunteeni ja hyväksyä toisen heikkoudet. 

Olen elämäntavoiltani normaali. Ei addiktioita, ei mielenterveysongelmia, ei talousongelmia. Käyn töissä ja hallitsen elämäni. En käytä alkoholia. En polta. En ole poliittisesti äkkiväärä oikeistolainen (vaan enemmän kallellaan vasemmalle), en rasisti, en suvaitsematon juntti.

Sen sijaan lukiessa naisten listauksista tajuan kuitenkin, että en uskalla etsiä naista parisuhteeseen. Lukiessa näitä listoja pelottaa jo valmiiksi se, että en pystyisi kuitenkaan kaikkia vaatimuksia täyttämään. Treffeillä käyminen ja naisten tapaaminen, saati parisuhteessa oleminen olisi varmasti yhtä kananmunankuorilla kävelyä.

Enhän tee mitään väärin? Enhän kävele miinaan?

Enhän sano tai tee mitään tyhmää/harkitsematonta/väärin tulkittavissa olevaa asiaa?

Osaanko olla oikein, ovatko kasvonilmeeni sopivat, osaanko hymyillä oikein, osaanko puhua oikein, osaanko katsoa oikein, kuulostaako ääneni oikealta?

Osaanko muistaa oikein, osaanko kertoa oikeista asioista, osaanko viihdyttää oikein, osaanko tehdä oikeanlaisen aloitteen oikealla hetkellä?

Osaanko suudella, hyväillä, rakastella oikein?

Miten viestin lukeminen netissä voi alkaa ahdistaa näin paljon? Ihan pakko onnitella onnistuneesta tekstistä.

Vierailija
112/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun tosi harvoin enkä näe mitään järkeä suhteessa ilman sitä. Sitten kun ihastun, täytyy olla mieletön tuuri, että just se sama ihminen sattuu ihastumaan minuun. Tosi paljon on ollut kiinnostuneita, mutta koskaan en ole kiinnostunut takaisin.

En kyllä edes yritä etsiä suhdetta enää. En usko että pystyisin mihinkään, vaikka kohtaisinkin aivan täydellisen miehen. Viimeisin kokemukseni rikkoi niin pahasti, etten ehkä koskaan pääse siitä yli. En enää ota riskiä saman toistumisesta.

Vierailija
113/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

N27

N31

Aina kun heteronainen saa seksiä, myös heteromies saa seksiä. Ylivoimaisesti suurin osa ihmisistä saa sitä seksiä ja pariutuu. Niin miehet kuin naisetkin. Se on faktaa jonka kanssa pitää elää, niidenkin jotka ei sitä seksiä saa.

Näin on närhen ne.

Vierailija
114/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole prinssi  Uljas saapunut noutamaan reimalla valkoisella orhillaan, joten se siitä

Vierailija
115/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa. Pätee lisäksi jotakuinkin kaikenlaisiin suhteisiin. 

Vierailija
116/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kohtaan miehen, joka on miellyttävää seuraa ja jonka kanssa juttu luistaa, sieltä paljastuu aina jokin iso syy miksi mies on sinkku. Päihdeongelmia ja vaikeita mt-ongelmia. Minulla on luultavasti taipumus tulla juttuun ihmisten kanssa, jotka ovat alttiita näille. En kuitenkaan haluaisi näitä asioita suhteeseen vaan kaipaan vakautta ja turvallisuutta.

Tuskin sulle kelpaa heikkolahjainen mies... taidat olla ikisinkku vaan.

No ei tietenkään kelpaa mikään heikkolahjainen? Mitä ihmettä sinä sekoilet? 

Kenenkään ei ole pakko olla toisen ihmisen kanssa. Vaikka se olisi tosi hyväkin, niin sittenkin on vapaus valita yksinolo. 

Koska yksin on helpompaa. Ja kyllä sitä kosketusta saa kun haluaa. 

Mitä ihmettä. mä olen heikkolahjainen ja sillehän en voi mitää.. elän hyvää elämää käyn töissä ja saan hyvää palkkaa.. en vaa kelpaa naisille tälläsenä ja sille en voi mitää.. no ei mullekkaa kelpaa tommonen jos minä olen sun mielestä roskaa.. et kelpaa

Ei se kuule riitä että olet töissä ja saat siitä palkkaa. 

Ihminen ei ole auto millä on käyttöarvo pelkästään. Ihmisessä pitää olla jotain sisältöäkin, ei riitä ratti ja neljä rengasta.  Jotain mikä saa muut kiinnostumaan just susta. 

117/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen ja tylsää seuraa.

Vierailija
118/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä en halua seksiä.

Vierailija
119/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

N27

N31

Kaikkivaltias kaikkivoipa Jumala ei sitten luonut ja luovuttanut naisia (mon) jokaisen *lin haaremin ovelle? 

Miksi Pyhissä Opuksissa valehdellaan, suorastaan julmaa pilaa?

Vierailija
120/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9 vuotta koulukiusaamista. Tuli selväksi että minussa ei ole muuta kun vikoja niin nyt saa minun puolestani peräkammarin pojat vetää käteen. Ei kiinnostä yksinäisten miesten itkut.

Tämä näin! Itselläni tosin vähän pidempään, mutta sama juttu. Ei kiinnosta sitten niin pätkääkään jonkun random tyypin naisensaanti, eikä siitä aiheesta ulina. Runkatkaa keskenänne pösilöt.

Samaa mieltä!

Ei todellakaan kiinnosta kenenkään ulina siitä miten elämä on hankalaa ja ahdistaa. Jokainen on vastuussa vain itsestään ja jos elämässä on ongelmia niin se on pelkästään oma syy. Ne jotka menestyvät ja ovat onnellisia ovat tehneet sen eteen työtä ja ansaitsevat sen. Ne joilla menee huonosti ovat ansainneet sen. Ei kiinnosta pätkääkään! Uliskoon komeroissaan!