Kertokaas naiset miksi ootte ikisinkkuja?
No niin kertokaas miksette kelpaa ollenkaa miehille?
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan etsinyt tai halunnut kumppanuusrakkautta. Olen romantikko ja nautin vain suhteen ensihuumasta, siksi parisuhteeni loppuvat vuoden parin sisällä, alkaa ahdistaa ja ikävystyn arjessa liian tutuksi käyneen ihmisen kanssa. Jos täytyy itsensä määritellä, olen ennemmin sinkku kuin parisuhdeihminen.
En ole sitoutumiskammoinen, minua vain ei kiinnosta suunnitella tulevaisuutta kovin pitkälle kulloisenkin parin kanssa. Varon myös lupaamasta asioita joihin en kuitenkaan voi sitoutua. En harrasta irtosuhteita, en usko saavani sellaisista sitä mitä kaipaan.
Olen saanut kokea järisyttävän voimakkaita rakkaudentunteita, jännitystä ja riuduttavaa kaipaustakin.
Jonkun mielestä tämä ei ehkä ole sitä ainoaa oikeaa rakkauslajia, mutta en olekaan turvallisuushakuinen
nainen, ainakaan en hae sitä turvaa parista.
Mun mielestä romantikko tarkoittaa nimenomaan sitä pitkässä suhteessa viihtyvää pienistäkin asioista kipinää yllä pitävää runosielua. Ei sellaista, että on pelkkä alkuhuuma pupupanoineen ja sen jälkeen kaikki taika on ohi, se liittyy lähinnä seksiin, ei niinkään romantiikkaan. Romanttisuus on paljon syvällisempää kuin pelkkä fyysisyys.
Pettynyt joskus miehen kanssa niin paljon ja tullut kusetetuksi ettei halua enää laittaa itseään alttiiksi vastaavalle.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena olin erittäin epävarma ja ujo. En osannut toimia, jos joku mies tuli esim. juttelemaan. Olin kaunis nuorena, joten sain paljon lähestymisiä miehiltä. En vain osannut jutella heidän kanssaan. Jäin ujouteni vuoksi yksin, mutta nyt keski- iässä, kun itsevarmuutta löytyy,mutta ei ulkönäköä , niin kukaan ei enää lähesty. 😂
Mulla sama. Muistan kuinka kaverit pakottivat minut johonkin tansseihinkin, mutta kun joku mies edes katsoi mua ja saati jos lähti kävelemään mua kohti, minä kirjaimellisesti pakenin paikalta. Joskus annoin jonkun miehen istua viereeni ja olin ihan jääpökkelö. Ja jälleen vain pakenin paikalta, ellei mies tajunnut paeta ensin. Nyt vanhana mulla on jo vähän parempi itseluottamus, mutta ketään ei se enää tässä vaiheessa kiinnosta.
Koska olen lesbo ja haluan pysyä kaapissa.
M32 kirjoitti:
Naiset ovat sinkkuja koska miehet on perseestä ja miehet ovat sinkkuja koska ovat perseestä :D aikamoista logiikkaa monilla.
No onhan täällä moni nainen myöntänyt vian olevan itsessään.
Olen ihan oikeasti ikisinkku. Siis en ole koskaan seurustellut. Mulla kesti kauan löytää halu seurustelukumppanin etsimiseen. Vasta 24 vuotiaana aloin aktiivisesti etsimään miestä. Kuitenkin kiinnostun hirveän harvoista ja silloinkin en ole ihan saanut vastakaikua. Olen kuulemma nätti/kaunis, joten ei ole kiinni ulkonäöstä. Minusta usein kiinnostuu miehet, mutta he ovat vässyköitä, epäviehättäviä, alkoholiongelmaisia, liian vanhoja jne. Minulla on ollut aina myös liian vähän kavereita, mikä on vaikeuttanut miehiin tutustumista sosiaalisissa tilanteissa. Baareista on aika turha etsiä miehiä koska useimmat vaikuttavat aika pinnallisilta. Olen tullut siihen loppupäätökseen, että useimmat miehet eivät ole seurustelun arvoisia ja hyvät on jo varattuja. Hyvin pärjää yksinkin vaikka kaipaankin läheisyyttä. N32
Minua ei kukaan huoli
En kyllä käykään missään.
Töissä on enimmäkseen naisia.
Koska haluan syödä ruokaa, en suostu elämään nälässä.
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan syödä ruokaa, en suostu elämään nälässä.
Eipähän ole ruokapoliisi kyttäämässä syömisiä ja vahtimassa ettet liho. Tuo on kyllä yksi todella hyvä syy.
EI muakaan ketään huoli kun en kelpaa naisille.. onhan se tullut jo huomattua.. naiset haluaa vain komeita sporttisia nuoria miehiä.
Baareissa naiset on nuoria ja pinnallisia.. niin jotenki koen ei mun juttu... olen niin tavallinen mies.. vaikka omasta miestä ruma en olekkaa.. mutta ei se riitä teille naisille.. ja olen pitkä mies
Parempi sitten kai olla vaan yksin.
Joo olisihan se kiva jos naiset joskus kiinnostuisi.
Tää oli siis NAISTEN ketju...... NAISTEN.
Jaahas, pääsikös Allu töistä ja aloittaa taas ruikuttamisen täällä?
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan miehet ei kelpaa mulle.
Varmaan ihan yleinen syy, ettei haluta parisuhdetta. Se on naiselle pääsääntöisesti kuluttavampaa kun sinkkuna oleminen.
Onko ikisinkun vaikea olla itsenäinen parisuhteessa? Pyrkivätkö he miellyttämään miestä parisuhteessa, jolloin tulee ahdistusta itsenäisyyden menettämisestä?
Parisuhde on kuin pallo jalassa. Kompromisseja kompromissien perään, ja siihen päälle vielä kuunnella valitusta nalkutuksesta koska kuulemma ei tarvitse sanoa samasta asiasta kymmentä kertaa.
En tarvitse miestä kuin seksiin, joten pidän salarakasta.
No sen verran voi etten halua olla missään tekemisissä ihmisen kanssa, jonka mielestä trollaus on
hyvä tapa viettää aikaa…
Se jo itsessään riittää.