Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas naiset miksi ootte ikisinkkuja?

Vierailija
20.12.2021 |

No niin kertokaas miksette kelpaa ollenkaa miehille?

Kommentit (171)

Vierailija
81/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako miehille liiankin hyvin mutta miehet ei kelpaa mulle. En ottaisi edes rahasta miestä riesoiksi.

Vierailija
82/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että en kestä naisia.. parempi pysyä kaikista eroissa.. kyllä mallimies sporttinen kelpaa.. ainaski seksiseuraa heti semmonen mies saa.. tällänen ei kelpaa kaljamaha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako miehille liiankin hyvin mutta miehet ei kelpaa mulle. En ottaisi edes rahasta miestä riesoiksi.

Hyvä toivottavasti olet todellakin ikisinkku

Vierailija
84/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska en pidä ihmisistä kovinkaan paljoa, enkä mielelläni vietä aikaa heidän kanssaan.

N31

Sama. Onneksi opinnot ja opiskelijabileet on jo taakse jäänyttä elämää ja nykyinen työni on valitettavasti sen verran sosiaalista, että vapaa-ajalla haluan olla ihan yksin.

N27

yksin.. miksi et kaipaa seksiä miehen kosketusta? ootko sekasin?

Itse kaipaan seksiä välillä, mutta se että joutuisin katselemaan toisen pärstää päivästä toiseen ja kuuntelemaan sitä... ei kiitos.

N31

No niinpä miksei kerro hyvä syy? Mä olisin onnellinen jos saisin parisuhteen ja kumppanin.. no naiset nyt heti saa seksiä.. se on selvää.. mies ei saa seksiä mistään.

Miksi miehen pitäisi väkisin saada käyttää kenenkään naisen kehoa pakkoseksiin, jos nainen ei sitä halua?

Vierailija
85/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nirso.

Vaadin mahdottomia = miestä, jolla ei ole alkoholiongelmaa, joka haluaa tasa-arvoisen ja tasapainoisen parisuhteen, joka on aikuinen kaikin tavoin (ei kiukutteleva pikkupoika luonteeltaan), jota voi kunnioittaa, arvostaa ja rakastaa.

Mission impossible.

Vierailija
86/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap kyselee muiden yksityisasioita kun ne eivät hänelle kuulu, eikä hänen tilannettaan auta tai muuta?

Jokaisella on omat _yksilölliset syynsä_, ne eivät ole verrattavissa tai ennusta ap:n elämää millään tavalla.

Vierailija
87/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä nainen oikeasti suhteesta saisi? Treffeilla voi käydä ja nauttia hetkistä, mutta siis säännöllisesti? Omalla pitkä suhde takana, lapsi ei ole eikä tulee eli kiitos, mutta ei. Olen kaunis ja nirso, lisäksi introvertti.

Vierailija
88/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä nainen oikeasti suhteesta saisi? Treffeilla voi käydä ja nauttia hetkistä, mutta siis säännöllisesti? Omalla pitkä suhde takana, lapsi ei ole eikä tulee eli kiitos, mutta ei. Olen kaunis ja nirso, lisäksi introvertti.

Ap kykenee ajattelemaan kaiken vain itsensä kautta, mitä minäminäminä haluan ja että kun tavispullukka on ap:n tyyppiä, olisi jokaikinen ap:n uliskannerin mukaan tavispullukka velvoitettu heti pakkoalistumaan ap:lle.

Vierailija
89/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nirso.

Vaadin mahdottomia = miestä, jolla ei ole alkoholiongelmaa, joka haluaa tasa-arvoisen ja tasapainoisen parisuhteen, joka on aikuinen kaikin tavoin (ei kiukutteleva pikkupoika luonteeltaan), jota voi kunnioittaa, arvostaa ja rakastaa.

Mission impossible.

On se varmasti vaikeaa, kun on itse niin erinomainen. Yhtään et kuulosta itserakkaalta. 

Vierailija
90/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkunaiset ovat mt ongelmallisia ja RUMIA akkoja.

Sinä olet katkera ja vahingoitat sillä vain itseäsi. Olen saanut kuulla rumuudestani jo sen verran monta vuosikymmentä, että se asia loukkaa minua ihan yhtä paljon kuin kommentti siitä että pidän mediumpihvistä. Sulla voisi olla parempi olo jos loisit ympärillesi hyvää sensijaan että yrität kiskoa muita ihmisiä kanssasi samaan rotkoon.

Vierailija
91/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuus on helpompaa. Ei kompromisseja, säätöjä. Mun ikäisillä monesti on sitä jälkikasvuakin, enkä enää jaksaisi uudestaan uusperhearkea kun sitä elämää tuli elettyä 13 vuotta. Hyvät ja seesteiset tuntuu olevan varattuja ja jäljellä joko itsetunto-ongelmien kanssa painiskelevat tai pelimiehet. Ja vaikka joskus suhteeseen vielä päätyisinkin niin tuskin enää yhteisen katon alle muuttaisin.

Juuri näin, täysin kuin suustani tämä tekstisi. Vain mt ongelmaiset, pleijerit jäljellä

Vierailija
92/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska en pidä ihmisistä kovinkaan paljoa, enkä mielelläni vietä aikaa heidän kanssaan.

N31

Sama. Onneksi opinnot ja opiskelijabileet on jo taakse jäänyttä elämää ja nykyinen työni on valitettavasti sen verran sosiaalista, että vapaa-ajalla haluan olla ihan yksin.

N27

Itse kaipaan seksiä välillä, mutta se että joutuisin katselemaan toisen pärstää päivästä toiseen ja kuuntelemaan sitä... ei kiitos.

N31

No niinpä miksei kerro hyvä syy? Mä olisin onnellinen jos saisin parisuhteen ja kumppanin.. no naiset nyt heti saa seksiä.. se on selvää.. mies ei saa seksiä mistään.

Itse olen 40v enkä ole koskaan saanut seksiä. Ihan nainen olen. Totuus on toista kuin oma toksinen ajattelusi.

Vierailija
93/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan miehet ei kelpaa mulle.

Varmaan ihan yleinen syy, ettei haluta parisuhdetta. Se on naiselle pääsääntöisesti kuluttavampaa kun sinkkuna oleminen.

Nykyään vanhapiika on muuttunut saavutukseksi, josta ylpeillään.

Totta, aivan samoin kuin sivistymättömyys ja tietämättömyys, ylipaino ja huono maku. Elämme masentavia aikoja.

Vierailija
94/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen eristäytyminen, jos se on tarkoituksellista, saattaa kertoa jostain psykiatrisesta diagnoosista. Näin olen ymmärtänyt, kannattaa selvittää asiaa.

Vierailija
95/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kohtaan miehen, joka on miellyttävää seuraa ja jonka kanssa juttu luistaa, sieltä paljastuu aina jokin iso syy miksi mies on sinkku. Päihdeongelmia ja vaikeita mt-ongelmia. Minulla on luultavasti taipumus tulla juttuun ihmisten kanssa, jotka ovat alttiita näille. En kuitenkaan haluaisi näitä asioita suhteeseen vaan kaipaan vakautta ja turvallisuutta.

Tuskin sulle kelpaa heikkolahjainen mies... taidat olla ikisinkku vaan.

No ei tietenkään kelpaa mikään heikkolahjainen? Mitä ihmettä sinä sekoilet? 

Kenenkään ei ole pakko olla toisen ihmisen kanssa. Vaikka se olisi tosi hyväkin, niin sittenkin on vapaus valita yksinolo. 

Koska yksin on helpompaa. Ja kyllä sitä kosketusta saa kun haluaa. 

Niin koska olet nainen ja tietenkin saat sormia napsauttamalla. Minä en kyllä saa ollenkaa kuin maksamalla.

Kyllä miehetkin saa seuraa koska vaan, netti on täynnä homomiehiä jotka etsivät myös heteroista seuraa.

Ai eikö se kiinnosta? No yhtä vähän naista kiinnostaa random miehen seura "sormia napsauttamalla".

Vierailija
96/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkunaiset ovat mt ongelmallisia ja RUMIA akkoja.

Sinä olet katkera ja vahingoitat sillä vain itseäsi. Olen saanut kuulla rumuudestani jo sen verran monta vuosikymmentä, että se asia loukkaa minua ihan yhtä paljon kuin kommentti siitä että pidän mediumpihvistä. Sulla voisi olla parempi olo jos loisit ympärillesi hyvää sensijaan että yrität kiskoa muita ihmisiä kanssasi samaan rotkoon.

Jos ap olisi aidosti rakastava ja välittävä, saattaisi se jotain kompensoida. Nyt paljastunut häijyksi ja toksiseksi.

Vierailija
97/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

N27

N31

Aina kun heteronainen saa seksiä, myös heteromies saa seksiä. Ylivoimaisesti suurin osa ihmisistä saa sitä seksiä ja pariutuu. Niin miehet kuin naisetkin. Se on faktaa jonka kanssa pitää elää, niidenkin jotka ei sitä seksiä saa.

Vierailija
98/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että naiset ovat ainakin rehellisiä sen osalta, että kertovat, mitä mieheltä vaativat.

Tunnistan, että täytän vaatimuksista joko suuren osan tai käytännössä kaikki.

Osaan olla parisuhteessa tasapuolinen ja tasavertainen. Osaan hoitaa kodin ja kaikki kotityöt, ja ymmärrän, että ne jaetaan puoliksi. 

Osaan ottaa toisen osapuolen huomioon, osaan kuunnella, kysellä kuulumiset, ilmaista tunteeni ja hyväksyä toisen heikkoudet. 

Olen elämäntavoiltani normaali. Ei addiktioita, ei mielenterveysongelmia, ei talousongelmia. Käyn töissä ja hallitsen elämäni. En käytä alkoholia. En polta. En ole poliittisesti äkkiväärä oikeistolainen (vaan enemmän kallellaan vasemmalle), en rasisti, en suvaitsematon juntti.

Sen sijaan lukiessa naisten listauksista tajuan kuitenkin, että en uskalla etsiä naista parisuhteeseen. Lukiessa näitä listoja pelottaa jo valmiiksi se, että en pystyisi kuitenkaan kaikkia vaatimuksia täyttämään. Treffeillä käyminen ja naisten tapaaminen, saati parisuhteessa oleminen olisi varmasti yhtä kananmunankuorilla kävelyä.

Enhän tee mitään väärin? Enhän kävele miinaan?

Enhän sano tai tee mitään tyhmää/harkitsematonta/väärin tulkittavissa olevaa asiaa?

Osaanko olla oikein, ovatko kasvonilmeeni sopivat, osaanko hymyillä oikein, osaanko puhua oikein, osaanko katsoa oikein, kuulostaako ääneni oikealta?

Osaanko muistaa oikein, osaanko kertoa oikeista asioista, osaanko viihdyttää oikein, osaanko tehdä oikeanlaisen aloitteen oikealla hetkellä?

Osaanko suudella, hyväillä, rakastella oikein?

Vierailija
99/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

N27

N31

Miksi miehen pitäisi väkisin saada käyttää kenenkään naisen kehoa pakkoseksiin, jos nainen ei sitä halua?

Miksi ei pitäisi saada? Jumala on luonut naisen tyydyttämään miehen eläimellisimmätkin ja  alhaisimmatkin tarpeet. Näin sanotaan Raamatussa, Koraanissa ja Toorassa.

Vierailija
100/171 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nirso.

Mission impossible.

On se varmasti vaikeaa, kun on itse niin erinomainen. Yhtään et kuulosta itserakkaalta. 

Ei ole itserakas vaan pitää arvostaa ja rakastaa ensin terveesti itseään, kannattaisi myös ap:n hoidattaa/hoitaa itsensä tuohon normitasapainoiseen jamaan, eikä vain nälviä ympäriinsä myrkkyjään kylväen ja katkeruuksissaan velloen. Silloin saattaisi parisuhdekin olla mahdollinen, mutta ei yhtään ennen.