Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ARGH! Taloyhtiössä alkoi putkiremontti ja pitäisi saada luettua pääsykokeisiin!

Vierailija
01.04.2015 |

Vuokrasin pari kuukautta rauhalliselta alueelta kivan yksiön itselleni, jotta voin keskittyä kevään pääsykoelukemisiin. No, nyt tulee ilmoitus että putkiremppa alkaa ja kestää kesään asti! Poraamista ja seinän hakkaamista, kolistelua, ukkojen ravaamista yleisavaimilla asunnoissa... Päivisin 7-16. En kuule edes omaa puhettani. Alkaa ainoastaan itkettää kun yritän tavata vaikeaselkoisia pääsykoekirjoja. Kirjasto on kaukana eikä minulla ole autoa, on lisäksi vain muutaman tunnin päivässä auki. Onko mulla oikeutta valittaa mihinkään, taikka pyytää vuokranalennusta tai poismuuttoa tai jotain. Olen panostanut tähän niin paljon, etten kestä enää välivuosia.. Suututtaa niin kauheasti.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä ap pääse mihinkään kouluun. Mene suoraan sinne Siwan kassalle tai soskuun. Ps ime parsaa läski. -mies 29v-

Vierailija
42/42 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:15"]

Vuokrasin pari kuukautta rauhalliselta alueelta kivan yksiön itselleni, jotta voin keskittyä kevään pääsykoelukemisiin. No, nyt tulee ilmoitus että putkiremppa alkaa ja kestää kesään asti! Poraamista ja seinän hakkaamista, kolistelua, ukkojen ravaamista yleisavaimilla asunnoissa... Päivisin 7-16. En kuule edes omaa puhettani. Alkaa ainoastaan itkettää kun yritän tavata vaikeaselkoisia pääsykoekirjoja. Kirjasto on kaukana eikä minulla ole autoa, on lisäksi vain muutaman tunnin päivässä auki. Onko mulla oikeutta valittaa mihinkään, taikka pyytää vuokranalennusta tai poismuuttoa tai jotain. Olen panostanut tähän niin paljon, etten kestä enää välivuosia.. Suututtaa niin kauheasti.

[/quote] mene kirjastoon jos on siedettävän matkan päässä. Tiedän mitä hvettiä on kun on putkiremppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme