Ja niin löytyi miesystäväni seksitreffi-ilmoitus netistä...
Minulla oli syntynyt epäilyksiä jo jokin aika sitten, että kaikki ei ole kohdillaan. Muutaman tunnin tutkimisen jälkeen todisteet ovat nyt auki eri välilehdillä: miehen seksinhakuilmoituksia eri nettisivuilta, kuvien kera. Ei tunnistettavia kasvokuvia, mutta kyllä minä mieheni tunnistan... Ja kuvien taustoista hänen asuntonsa. Emme luojan kiitos asu yhdessä, ja näyttää siltä että ne suunnitelmat jäivät tähän. Mies on viime viikkoina puhunut minulle erityisen kauniisti, kertonut rakkaudestaan ja arvostuksestaan ja toiveistaan yhteisen tulevaisuuden suhteen. Silti minusta vain tuntui, että jokin on pielessä. Viimeisimmän ilmoituksensa hän on jättänyt viime viikolla.
Miten osasin tutkia asiaa netistä? Kerran aiemmin olen törmännyt hänen deitti-ilmoitukseensa (silloin ei ollut seksin vonkaus kyseessä), ja silloin hän selitti ilmoituksen olevan ajalta ennen seurusteluamme. Siinä ilmoituksessa ei näkynyt päivämääriä. Uskoin, mutta epäilys kai sitten jäi.
Olemme olleet yhdessä vuoden, joten mitään kymmenien vuosien avioliittoa tässä ei olla pistämässä maan tasalle. Siitä huolimatta tiedän, että tästä tulee olemaan vaikea päästä yli. Nyt kun tätä kirjoitan, en tunne oikeastaan mitään, sillä erilaiset tuntemukset vilahtavat sydämeen ja sieltä pois nanosekunnissa. En ole itkenyt, vielä. Voin silti jo sanoa, että valehtelu ja selän takana toimiminen on se pahin asia. Ei näinkin lyhyestä suhteesta toipuminen olisi varmaan minulta kauaa kestänyt, jos hän olisi jättänyt minut. Mutta tämä? Miksi, miksi, miksi loukata minua näin.
Seuraavaksi on pohdittava, millaisen viestin laitan hänelle aamulla aiheesta. Jostain syystä pelkään, että hän onnistuu selittämään asian parhain päin, mutta miten voisi, kun ilmoituksen jättämispäivämäärä on oikeasti viime viikolla? Eihän se voi olla väärä? Olisi kamalaa syyttää toista, ja kuulla että on itse väärässä. Vaikka en aio syyttää ja riehua, haluan vain sanoa että tämä oli tässä, ja olisin arvostanut rehellisyyttä.
Olen 27-vuotias, mies 32, jos se nyt mitenkään mihinkään liittyy. Aamulla olisi herättävä aikaisin töihin, mutta ei ole ihan sellainen olo että saisin unta... Pakko mennä yrittämään kuitenkin.
Näin sitten minuakin petettiin, en olisi uskonut... Mielestäni olen hyvä tyttöystävä, kiltti ja rehellinen. Ei se sitten riittänyt.
Kommentit (188)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:49"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:21"]
Sitä bottia on muuten pakko itse ylläpitää, ei se itsestään siellä pyöri.
[/quote]
Joku tuolla kirjoitti, että vaatisi serverin pyöriäkseen. No, miehellä on tällainen. Paljonko aktiivisuutta ja ylläpitoa se sitten vaatisi sen lisäksi että serveri on olemassa?
En ole keräämässä tässä todisteita miestä puolustamaan, vaan häntä vastaan. Älkää olko siis huolissanne...
ap
[/quote]
Vaikka serveri olisikin käytössä, niin harvemmin mikään serveri pyörii vuotta ilman boottausta. Ja kun kone uudelleenkäynnistetään, pitää myös sen ajamat palvelut uudelleenkäynnistää. Tietysti mies voi väittää että on ohjelmoinut bottinsa käynnistymään automaattisesti, mutta camoooooon. Miksi kukaan näkisi sellaista vaivaa.
Ja kuten jo todettu, niin jokaikinen ilmoitus saa vastauksia, vähintään maksullisilta sekä huijareilta. Hän olisi huomannut automaatin jääneen päälle viimeistään noin kuukauden päästä. Lisäksi tuollaisen botin, joka suorittaa toimintoja eikä vain hae dataa jostain sivulta, tekeminen ei ole kovin helppoa. Kohdesivun suojauksesta riippuu mitä se on välillä hankalaa - mahdotonta.
Jos haluat sen itseäsikiduttavan varmuuden - laita mies näyttämään koodinsa ja näyttämään myös sen toiminta livenä. Pyydä koodinpätkä vaikka meilillä, ja laita tänne - kyllä me muut it-alan ihmiset osataan katsoa onko se lähelläkään sellaista joka voisi toimia.
Ps: etsikö mies ilmoituksessaan seuraa sinkkuna, vai salaseuraa varattuna? Yleensä varattujen miesten ilmoitukset ovat hyvin erityylisiä vrt sinkkumiesten ilmoituksiin. Sinkuilla on usein ihan tunnistettavat kuvat jne.
[/quote]
Kiitos kun selvensit asiaa, ja suuri kiitos avuntarjouksesta! Ihanaa, että näin kilttejä ihmisiä on :-)
Mies ilmoitti olevansa sinkku. Sehän olisi aivan eri asia jo, jos olisi vielä kirjoittanut olevansa varattu. Tunnistettavia kuvia ei tosiaan ollut, paitsi sellaisia joista minä pystyin helposti tunnistamaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:49"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:21"]
Sitä bottia on muuten pakko itse ylläpitää, ei se itsestään siellä pyöri.
[/quote]
Joku tuolla kirjoitti, että vaatisi serverin pyöriäkseen. No, miehellä on tällainen. Paljonko aktiivisuutta ja ylläpitoa se sitten vaatisi sen lisäksi että serveri on olemassa?
En ole keräämässä tässä todisteita miestä puolustamaan, vaan häntä vastaan. Älkää olko siis huolissanne...
ap
[/quote]
Vaikka serveri olisikin käytössä, niin harvemmin mikään serveri pyörii vuotta ilman boottausta. Ja kun kone uudelleenkäynnistetään, pitää myös sen ajamat palvelut uudelleenkäynnistää. Tietysti mies voi väittää että on ohjelmoinut bottinsa käynnistymään automaattisesti, mutta camoooooon. Miksi kukaan näkisi sellaista vaivaa.
Ja kuten jo todettu, niin jokaikinen ilmoitus saa vastauksia, vähintään maksullisilta sekä huijareilta. Hän olisi huomannut automaatin jääneen päälle viimeistään noin kuukauden päästä. Lisäksi tuollaisen botin, joka suorittaa toimintoja eikä vain hae dataa jostain sivulta, tekeminen ei ole kovin helppoa. Kohdesivun suojauksesta riippuu mitä se on välillä hankalaa - mahdotonta.
Jos haluat sen itseäsikiduttavan varmuuden - laita mies näyttämään koodinsa ja näyttämään myös sen toiminta livenä. Pyydä koodinpätkä vaikka meilillä, ja laita tänne - kyllä me muut it-alan ihmiset osataan katsoa onko se lähelläkään sellaista joka voisi toimia.
Ps: etsikö mies ilmoituksessaan seuraa sinkkuna, vai salaseuraa varattuna? Yleensä varattujen miesten ilmoitukset ovat hyvin erityylisiä vrt sinkkumiesten ilmoituksiin. Sinkuilla on usein ihan tunnistettavat kuvat jne.
[/quote]
Sinkku voi esittää varattua ja varattu sinkkua se ei kerro mitään. Jotkut sinkut ajattelee, että varattuna saa seuraa paremmin kuin sinkkuna (taudit, roikkuminen, seksi toimii, järki päässä) ja varatut luulee, että sinkkuna naise kiinnostuu enemmän ja varsinkin ne, jotka hakee itselleen miestä seksin kautta. Mitään ei voi yleistää. Oliko miehellä useita ilmoituksia samoillakin sivuilla. Sekin hyvin mahdollista. Mistä voit tieetää, ettei ole jo monen kanssa köyrinyt?
Mites muutes ne muut ilmoitukset? Poistiko mies ne kaikki samalla? Jos ei, niin voit vielä vastata sellaiseen... Ihan joku kepeä "moi, kiinnostaisiko ;)" viesti ja katsot tuleeko vastausta.
Eli "tarvitseeko sinun tietää".
Vaikka ilmoitus olisikin botti( jota on kyllä kuten todettu pakko päivittää), niin miehen olisi pitänyt poistaa se, kun aloitte seurustelemaan. Anna kun arvaan, hän väittää, ettei muistanut koko ilmoitusta?
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 08:55"]Voi ei. Nyt miehesi luultavasti väittää, ettei mitään ilmoitusta olekaan. Pidä pääsi ja unohda tuollainen paska!
[/quote] kuvakaappaukset.
Mutta OIKEIN KUNNON LOPPUPLÄJÄYKSENÄ kehtaan nyt esittää seuraavan:
Joillekin miehille riittää ilmeisesti vain se ilmo siellä jossain ja siitä omaan elämään saatava lisäjännitys. Sen näkeminen, että joku/jotkut naiset sentään miehestä vielä kiinnostuvat. Eikä haussa ole mitään sen kummempaa. Olen siis todella pahoillani, kun joudun tällä tavoin sekoittamaan pakkaa ja saattamaan sinut epävarmuuden tilaan siitä, mikä on miehesi todellinen aikomus. Ehkä hän haki vain jännitystä elämäänsä ja olisi peruuttanut heti tosipaikan tullen. Tiedätkö voiko asia olla niin? Miksi se ei voisi olla niin?
Sitten voit kysyä itseltäsi myös, että tavitseeko sinun tietää. Ja mikä riittää.
[/quote]
Tuo on totta. Yleensä kuitenkin miehellä on ajatuksena muukin ja kun aikansa on tuota kokeillut kasvaa nälkä ja haluaa kokeilla ihan fyysisestikin kun oikenlainen nainen tulee kehiin. Harvalla jää vain pelkkään kirjoitteluun aikaa myöten.
Mutta tiedätkö siis oikeasti, ja aivan stavarmasti, ettei miehesi ollut ladannut ilmoituksia ko. saiteille ihan vain kokeilumielessä?
Omaa viehätysvoimaansa testatakseen?
Näitä kun on sattunut minunkin kohdalleni. Pohjimmiltaan suunnattomasti itsestään epävarmoja miehenketaleita. Ainaisia itsensä testaajia. Ja tunnenpa muuten naisiakin, jotka tätä harrastavat.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 15:01"]
Vaikka ilmoitus olisikin botti( jota on kyllä kuten todettu pakko päivittää), niin miehen olisi pitänyt poistaa se, kun aloitte seurustelemaan. Anna kun arvaan, hän väittää, ettei muistanut koko ilmoitusta?
[/quote]
Väittää ettei muistanut tätä ilmoitusta, eikä niitä muitakaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 15:03"]
[/quote]
ap
[/quote]
Valehtelee. Joku yksi ilmoitus voisi unohtua, mutta moni ja vielä kuulemma automaattisesti päivittyvät. Kuinka paljon jaksaa suoltaa potaskaa.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 15:03"]
[/quote]
ap
[/quote]
..JUUUST. Tehnyt monta profiilia nettiin ja yhtäkkiä muisti katoaa ja unohtaa ne kaikki. Hirveän uskottavaa varsinkin ATK alan ammattilaiselta.
Pyydäppä piruuttas se koodin pätkä jolla tuon rakensi ja laita tänne meidän ihmeteltäväksi. Kerron kyllä heti vaikuttaako mitenkään toimivalta.
Nyt olisi kyllä pakko nähdä se koodi! Vaikka tietysti tyyppi väittää jo tuhonneensa sen.
Soitin ja kylmän asiallisesti kysyin, saisinko nähdä sen koodin! Mies kyseenalaisti ensin että mitä minä muka siitä saan irti, ja sanoin näyttäväni muutamalle ystävälle. Siihen ärähti, että kukaan ulkopuolinen ei hänen työtään tule nuuskimaan. Jos koko juttu ei kuvottaisi niin kovasti, niin naurattaisi, miten loukatulta mies onnistuu kuulostamaan... Varmasti harmittaa kun kiinni jäi, mutta minulla kylmää sydäntä kyllä pahasti. En tiedä mitä tekisin tai miten päin olisin, ahdistaa todella paljon.
ap
Annat kenkää ja uusi mies tilalle, sillä se ahdistus lähtee.
Jätä nyt vain kylmästi se ukko! Ota itseäsi niskasta kiinni. Oma exäni, kun petti niin kävin tavarat pakkaamasta hänen asunnostaan, kun hän oli töissä. Sitten, kun tuli kotiin niin otin oman asuntoni avaimen häneltä ja ilmoitin, et tiedän kaiken ja nyt tuli ero. Ikinä en antanut enää tilaisuutta manipuloida valheillaan minua ja hyvä niin. Kyllä ne osaa todella taitavasti selitellä kaiken parhain päin, jos sitä jäät kuunteleen.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:49"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:17"]Tuskinpa se pvm on väärin. Oon pahoillani puolestasi, ap. Onneksi miehen paskamaisuus selvisi nyt eikä vasta niiden 10 avioliittovuoden, kolmen lapsen ja ison asuntolainan jälkeen [/quote] Taidat pihdata häneltä seksiä? Mies joka on tyytyväinen seksielämäänsä, EI tee noin. Minäkin petin avovaimoani, kun hän ei vain ymmärtänyt sitä pientä seikkaa että olen huonolla tuulella ja ahdistunut, ellen saa riittävästi seksiä. Luonnollisesti sitten lopulta tuli eteen sellainen nainen johon rakastuin, joten luonnollisesti vaihdoin häneen. Nyt 4v asuttu yhdessä ja elämä sujuu erittäin hyvin; Ei tarvitse aina olla se joka vonkaa seksiä ja torjutuksi tulemisen jälkeen olla pahalla tuulella. On elämässä toki muutakin kuin seksiä, mutta monelle ihmiselle se on silti niin tärkeä asia, että ei tule toimeen ilman [/quote] Silloin kun häiritsee liian vähä seksi parisuhteessa ei petetä! Jos ei pysty elämään asian kanssa niin silloin erotaan, mikä vittu siinä on niin vaikea ymmärtää? Itse pystyn elämään liian vähällä seksillä pettämättä ja jättämättä, koska rakastan.
[/quote]
Ihmiset ovat erilaisia ja toimivat eri tavalla. Ei kaikki koe eroa vaihtoehtona.
[/quote]
Piti tulla alapeukku. Pettäminen on aina väärin! Itse olen useampaa pettänyt ja nykyisen kohdalla tunnen kauheaa syyllisyyttä loppuelämäni enkä voisi ikinä enää pettää, kun olen lopettanut juomisenkin. Miksi et kunnioita parisuhdetta, olet jollain tavalla sairas?
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 15:19"]Soitin ja kylmän asiallisesti kysyin, saisinko nähdä sen koodin! Mies kyseenalaisti ensin että mitä minä muka siitä saan irti, ja sanoin näyttäväni muutamalle ystävälle. Siihen ärähti, että kukaan ulkopuolinen ei hänen työtään tule nuuskimaan. Jos koko juttu ei kuvottaisi niin kovasti, niin naurattaisi, miten loukatulta mies onnistuu kuulostamaan... Varmasti harmittaa kun kiinni jäi, mutta minulla kylmää sydäntä kyllä pahasti. En tiedä mitä tekisin tai miten päin olisin, ahdistaa todella paljon.
ap
[/quote]
Kuulostaa tyypilliseltä ylimieliseltä nörtiltä. Tiedät hyvin mitä tehdä.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 08:22"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:20"]
Hei.. miehet on AINA miehiä. Luonnon sanelema juttu, että siementä on saatava kylvää ilman esteitä. Kyllä hän sinusta varmasti välittää eikä halua sinulle pahaa, mutta ei varmaan niille muillekaan naisille. Miehet on miehiä ja niillä on mielessä seksi ihan koko ajan. Tunteet kulkevat sitten eri reittejä, ja juuri sinä olet sattunut sille reitille. Mies ei ole yksiavioinen otus, vaikka nainen on. Suosittelisin keskustelemaan hänen kanssa asiasta. Lätkäise kaikki löytämäsi todisteet "pöytään" kerralla niin, että hänelle ei jää sopivaa rakosta keksiä tekosyytä. Anna ymmärtää, että tiedät jo asian oikean laidan. Käsket valita joko rehellisyyden ja sinut, tai epärehellisyyden ja vapaan sinkkuelämän. T. Monta kertaa samat miesten temput nähnyt N26v.
[/quote]
N26v, älä yleistä miehistä tuollaista! Et näköjään ole lukenut kauaa tätä palstaa, sillä jo täälläkin on usein oikeita miehiä, joille tuollainen siemenlinko on kaikkea muuta kuin mies! Häpeä miessukupuolelle!
Mies ja nainen ovat seksuaalisuudeltaan melkolailla samanlaisia, samat halut on molemmilla, samat pettämisen mahdollisuudet myös. Ongelma on vain siinä, että joillakin miehillä itsekkyys, moraalisen selkärangan puute, oman egon pönkittämisen tarve, ja jopa suoranainen naisviha teetättää vaikka minkälaisia naisia loukkaavia temppuja, esim pettämistä. Miehellä ei ole yhtään sen enemmän pakottavaa tarvetta saada seksiä kuin naisellakaan. Näitä asioita olen tutkinut koko aikuisikäni, monta vuosikymmentä.
Nykyihmisille näkyy tulleen tuollainen käsitys (paljon vaahdottamisen seurauksena), ettei mies ole yksiavioinen. Puppua! Mies ja nainen ovat tässä samanlaiset. Miehet vain käyttävät (väki)valtaansa naisia kohtaan hyppimällä vieraissa, eivätkä tajua, että vaikka naiset tahtovat olla kilttejä ja uskollisia, he "seuraavat johtajaa", eli sitä perheen päätä tai yleistä mieskuvaa (juuri sitä siemenlinkoa!!!), ja tekevät samoin. Näistä pahuuksista on jo pitkä lista: tupakointi, alkoholin käyttö, umpikänniin juominen, rötöstelyt, väkivallan käyttö, pettämiset. Näissä kaikissa mies on ollut se edelläkävijä, ja naiset pistäneet paremmaksi, mallin mukaan. Kauan silmät ja korvat auki eläneenä on nähnyt ja kuullut paljon.
[/quote]
Sä olet varmaan tutkinut asiaa yhteiskuntatieteellisestä tms näkökulmasta sanavalintojesi perusteella. Biologisesti nainen on jonkun verran enemmän yksiavioinen kuin mies. Parisuhteessa jossa molemmat emot huolehtivat yhteisistä jälkeläisistä, naaraas ei hirveästi hyödy paritellessaan kolmannen osapuolen kanssa. Jos toisella uroksella on oletettavasti paremmat perintötekijät, naaras saattaa jonkun verran hyötyä. Mutta uros hyötyy selkeästi enemmän koska voi kasvattaa sekä omassa suhteessaan syntyneitä jälkeläisiä, että pääsee mahdollisesti siittämään ylimääräisen jälkeläisen jonkun toisen kanssa jonka kasvattaa toinen naaras yksin tai yhdessä oman kumppaninsa kanssa. Naaras voi synnyttää vain tietyn määrän poikasia, parittelu lukemattomien koiraiden kanssa ei lisää jälkeläisten määrää (laatuun se voi hieman vaikuttaa), mutta uros voi kasvattaa jälkeläisten määrää lähes loputtomasti eikä se maksa kuin muutaman millin spermaa. Tähän liittyy vielä toinenkin aspekti. Yhteiseltä perheeltä on vähemmän pois jos uros käy vieraissa. Nainen tietää aina olevansa jälkeläistensä vanhempi. Jos molemmat emot osallistuvat kasvatukseen niin kuin ihmisillä useimmiten asian laita on, on miehen oltava kohtuu varma vanhemmuudestaan. Muuten ei kannata haaskata resursseja toisen uroksen jälkeläisiin. Eli tässä suhteessa uroksen kannattaa vahdata naaraan uskollisuutta paljon tarkemmin. Naaraalle ei ole paljon pois jos uros käy siittäämässä pari muutakin jälkeläistä niin kauan kuin tämä omistaa muut resurssinsa yhteisten jälkeläisten kasvatukseen.
Missään nimessä en sano, että pettäminen on oikein, tai että yllä oleva olisi minkäänlainen peruste sille, että miehen pettäminen olisi vähemmän väärin kuin naisenkaan. Se olisi naturalistinen virhepäätelmä. Mutta biologisesti ihmisenkaltaisen lajin (pysyvähkö parisuhde, jälkeläiset kasvatetaan yhdessä), ollessa kyseessä, naaras kostuu vähemmän pettämisestä kuin uros, ja naaras myös kärsii vähemmän uroksen pettämisestä kuin toisin päin. Eli insentiivit pettämiseen ovat korkeammat uroksella.
[/quote]
Nämä evoluutiopellet uskoo aina selityksen löytyvän luonnosta ja evoluutiosta tajuamatta että heidän aivoituksensa ovat tulkintaa evoluutiokehityksestä, ei faktaa. Tää menee aina iltapäivälehdissä sun muissa yhtä tasokkaissa julkaisuissa ihmisiin kuin häkä. Kun sittenhän ei tarvitse olla vastuussa omista toimista koska luonto on määrännyt meidät näin toimimaan. Tosiasiassa evoluutiokehityksellä voidaan perusteella ihan vastakkaisia käsityksiäkin, kaikki on vain siitä kiinni miten asiansa perustelee. Tieteen kanssa asialla ei ole mitään tekemistä, mutta onhan se hauskaa viihdettä aina toisinaan.
Onko mies siis tehnyt jotakin konkreettista? Muutakin kuin tehtailut ilmoituksia? Tiedätkö? Onko mitään osviittaa antavaa?
Onhan tuokin tietysti p*maista, kun nyt selittelee minkä kerkeää, kun voisi vaihtoehtoisesti vaikkapa yksinkertaisesti pyytää oikein rehdisti kunnolla anteeksi. Mutta totta kai totuutta on yritettävä venyttää niin pitkälle kuin mahdollista.
Ehkä se onkin olennaisin pointti. Ei siis se onko mies pettänyt vaiko ei, vaan voitko yhtään sen puheisiin tai tekoihin enää luottaa.
Mutta jos se sinusta eroon haluaisi oikeasti, niin ei se siinä tapauksessa valehtelisi, ei tarvitsisi. Eli olet miehelle yhä varsin arvokas.
Mullakin oli mies, jonka ilmon löysin match.comista useampi kk suhteemme alun jälkeen. Tsekkasin palvelun omaan mieheen sopivat profiilit jossain vaiheessa läpi jotenkin "puoliksi huvin vuoksi", kun mies kovin dramaattisesti ilmoitti poistuneensa ko. palvelusta juuri tietyllä kellonlyömällä tiettynä päivänä (eli juuri kun ehdin nähdä hänen meilissään palvelusta saapuvia viestejä)
Ja siellä se profiili keikkui (lähes samalla nimimerkillä, kuin sillä nettifoorumilla jossa tapasimme) statuksella "paikalla viimeisen 24 h aikana".
Odotin viikon, että josko jotain selitystä tippuisi ja seurasin samalla, että profiilissa vierailtiin joka päivä (aina tuon sama "viim. 24 h aikana paikalla" -teksti).
Ilmoituksesta selvisi myös, että tämä 45 v mies haki 20-32 v naista (minä oli tuolloin 39 v) tositarkoituksella elämäänsä sulostuttamaan.
Ei tippunut selityksiä, joten annoin palaa: Siellä se on, sun profiilis, ja joka päivä visiteeraat? Että ihanko huvin vuoks? Vahinkoa en antanut edes vaihtoehdoksi. Eikä tarvinnut luoda edes sitä salaprofiilia itselleni,kun miehen kaikki henkilötiedot iän, pituuden, ammatin ym. kera olivat siin ilmossa esillä ja vieläpä se lähes sama nimimerkki.
Mutta ei kun oli kuulemma ihan vaan puhdas vahinko! Tietysti. Ja vaikka miten tivasin, että mites ne vahingot ja muistamatta jääneet ilmot nyt itekseen päivittyilee joka päivä, niin äijä otti ja syytti sivuston ylläpitoa huijauksesta. Vietiin kuulemma hänen rahansakin samalla. Ja ilmo kuulemma päivittyi ihan vaan siksi, että siihen tuli vastauksia naisilta ja mies sen kun kävi vaan aina klikkaamassa & katsomassa, että minkäs oloinen + näköinen typy siellä tällä kertaa onkaan tarjolla. Kuulemma vain venäläisiä trolleja. Puhui siis täysin itsensä pussiin koko mies, eikä edes huomannut sitä ;)
Näitä selityksiä on siis varmaan yhtä monta kuin on miehiäkin tässä nykypäivän helppodeittailu-maailmassa.
Mutta OIKEIN KUNNON LOPPUPLÄJÄYKSENÄ kehtaan nyt esittää seuraavan:
Joillekin miehille riittää ilmeisesti vain se ilmo siellä jossain ja siitä omaan elämään saatava lisäjännitys. Sen näkeminen, että joku/jotkut naiset sentään miehestä vielä kiinnostuvat. Eikä haussa ole mitään sen kummempaa. Olen siis todella pahoillani, kun joudun tällä tavoin sekoittamaan pakkaa ja saattamaan sinut epävarmuuden tilaan siitä, mikä on miehesi todellinen aikomus. Ehkä hän haki vain jännitystä elämäänsä ja olisi peruuttanut heti tosipaikan tullen. Tiedätkö voiko asia olla niin? Miksi se ei voisi olla niin?
Sitten voit kysyä itseltäsi myös, että tavitseeko sinun tietää. Ja mikä riittää.