Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna ensimmäinen työpäivä uudessa työpaikassa pitkän sairasloman jälkeen

Vierailija
01.04.2015 |

Huomenna aloitan työt puolen vuoden sairasloman jälkeen uudessa työpaikassa. Jännittää ihan pirusti eikä meinaa uni tulla. Osa-aikaisena onneksi aloitan, työaika arkisin 10-15, niin pää ehtii kaikkeen mukaan. Tuntuu kivalta olla vihdoin henkisesti siinä kunnossa että voin palata normaaliimpaan arkeen, vaikka koulu jäikin nyt tauolle ja ammattiin valmistuminen tulee venymään entisestään. Jos jollain on vielä viime hetken vinkkejä ensimmäiseen työpäivään, niin niitä otan mielelläni vastaan! Töissä olen viimeksi pllut 2013, ja ala oli todella eri. Ja siis menen tarjoilijaksi erääseen ravintolaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Hyvin se menee :)

Vierailija
2/5 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile, niin hyvin menee! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 00:20"]Tsemppiä! Hyvin se menee :)
[/quote]

Kiitos! :) Niin minäkin uskon. Työhaastattelussa työympäristö ja pomo vaikuttivat todella mukavilta. Vaikka varmasti riittää totuttelemista palata normaaliin arkirytmiin näin pitkän tauon jälkeen, niin hyvillä mielin silti aloitan työt. AP

Vierailija
4/5 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kovasti! Varmasti jännittää... Kysy aina heti kun jotain epäselvää on minun "vinkkini".

Vierailija
5/5 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 00:33"]Tsemppiä kovasti! Varmasti jännittää... Kysy aina heti kun jotain epäselvää on minun "vinkkini".
[/quote]

Kiitos! Tuota samaa äitinikin muistutteli. Minulla meinaa vaan olla vaikeuksia "myöntää virheeni", ja sanoa etten osaa/etten tajua jotain. Yritän kuitenkin rohkeasti pyytää apua, varsinkin kun kassajärjestelmä on minulle täysin tuntematon! AP