Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herääkö teillä koskaan äidillisiä tunteita muiden lapsia kohtaan?

Vierailija
31.03.2015 |

Vai onko tämä aivan epätavallista...

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
42/58 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. Mutta sitten on myös lapsia joita en voi sietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän yhtä lasta melkein kuin omanani ja tunteen voimakkuus tuntuu kummalliselta. Ap

Vierailija
44/58 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Inhoan muiden ihmisten kakaroita

Vierailija
45/58 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeestaan

Vierailija
46/58 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
47/58 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. En voi sietää muitten pentuja.

Vierailija
48/58 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään teinin kanssa olen hyvin läheinen eli joissakin tapauksissa kyllä.

Vierailija
49/58 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:04"]Minä pidän yhtä lasta melkein kuin omanani ja tunteen voimakkuus tuntuu kummalliselta. Ap
[/quote]
On mullakin lähipiirissä lapsia, joista pidän valtavasti ja haluaisin ottaa syliin mutta emme ole niin läheisiä että lapsi ei ehkä tykkäisi. Yhdellä pikkutytöllä on välillä vaikeaa äitinsä kanssa ja joskus on mieleni läpi kulkenut ajatus että tykkäänköhän lapsesta enemmän kuin hänen äitinsä... mutta tuskinpa oikeasti.

Nro 2

Vierailija
50/58 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi sulle jotain sukua? Miten olet tullut niin läheiseksi tämän lapsen kanssa? Onko sulla omia lapsia?

Vierailija
51/58 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä. Itse kiinnyin hoitolapsiini kovaa taannoin.  Miten muiden lapset voivatkaan herättää niin voimakkaita äidillisiä tuntemuksia! :') 

Vierailija
52/58 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kolmelapsisessa perheessä on yksi ihana ja suloinen lapsi ja kaksi hermoille käyvää metelöitsijää. Tosin ne on kaikki aika huonosti kasvatettuja... mutta se yks osaa olla söpö kun sille päälle sattuu.

Vierailija
53/58 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:11"]Onko lapsi sulle jotain sukua? Miten olet tullut niin läheiseksi tämän lapsen kanssa? Onko sulla omia lapsia?
[/quote]
Mulla on omiakin. Sukulaislapsiin en ole erityisen kiintynyt. Ne joihin olen, ovat ystävien tai tuttavien lapsia.

Nro 2

Vierailija
54/58 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni hoitaa mielestäni lastaan vähän sinnepäin. Aina räkää nenässä, ruokaa tukassa tms.. aina. Tekisi mieli viedä lapsi pesulle..

Vierailija
55/58 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Omia ei ole, eikä ole tarkoitus saadakaan. Suurin osa lapsista on kuitenkin mukavia ja tunnen helposti empatiaa sellaisia lapsia kohtaan, joiden kanssa olen jatkuvasti tekemisissä. Nimim. tuleva opettaja.

Vierailija
56/58 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla useinkin. Itselläni kaksi omaa lasta.

Vierailija
57/58 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme omaa rakasta lasta. Tunnen voimakkaita, sydäntä riipaisevia, äidillisiä tunteita myös sellaisia vieraita lapsia kohtaan, jotka näyttävät jotenkin kaltoin kohdelluilta.
Viimeksi näin kaupungilla n.3-vuotiaan, joka makasi rattaissa klo 23 aikaan väsyneenä. Alkoholisoituneen näköinen äiti ja isä röökasivat vieressä, Viron tuliaisina oli täysi kaljalasti mukana, odottelivat bussia. Kun lapsi itkeskeli, hänen päälleen (siis kasvoillekin) heitettiin peitto. Tämä nauratti vanhempia kovasti. En saa sen pienen kasvoja pois mielestäni. Hyvä etten mennyt ja napannut syliini. Tuli sellainen olo, että minulla olisi enemmän rakkautta, turvallisuutta ja huolenpitoa antaa sille lapselle, kuin vanhemmillaan ikinä :(

Vierailija
58/58 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni lasta kohtaan kyllä, mutta ei muita vaikka lapsista tykkäänkin. Ei ole omia lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä