Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko käytätte vessapaperia?

Vierailija
31.03.2015 |

Nyt on ihan pakko kysyä teiltä naisilta että kuinka monta arkkia vessapaperia käytätte pissalla käydessä? :D Itse käytän kai ihan hirveästi, en siksi että tarvisin vaan se on jäänyt tavaksi. Haluaisin vain tietää paljonko "normaalit" ihmiset sitä paperia käyttävät...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon. Kerralla 5-6 arkkia ja saatan kaksikin sellaista käyttää pikkuhädän pyyhkimiseen. Wc- paprua menee, mutta vähentämään en lähde.

Vierailija
2/10 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vessapaperin ylikuluttaja. Jotenkin tuntuu, että jää likainen olo jos ei käytä tarpeeksi :D Mutta itse ainakin huomaan pissatessani, että epäsymmetristen häpyhuulten vuoksi pissa menee vähän vinossa ja joskus jos istun huonosti niin saattaa jopa valua ns häpyhuulia pitkin. Toinen sisempi häpyhuuli on siis n. sentin ulkoneva ja toinen ei ulkone yhtään. Enkä todellakaan voi pestä alapäätäni jokaisen pissan jälkeen, kun alapääni alkoi haista kun tätä kokeilin.

Mutta vastauksena kysymykseesi, käytän yleensä ainakin 8 palaa pissan jälkeen. Joskus varmasti tuplaten tämän. Ja se on varmasti ihan liikaa. Muistan kun joskus ihmettelin kimppakämpässä asuessani, kun kämppikseni käytti pissan jälkeen yhden palan. En tätä muuten tietäisi, kuin että hoksasin kämppiksen mennessä vessaan, että en laittanut hollille uutta rullaa kun edellisessä oli esim. 2 palaa jäljellä. Sitten kun asiaa pahoittelin kämppikselle, niin hän oli aivan ihmeissään että kyllähän se riitti hyvin ja kun menin uutta rullaa laittamaan, niin jäljellä oli vielä yksi pala. En ikinä pystyisi samaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun käytän 13 arkkia... En tiedä miten pääsen tästä tavasta eroon :(

Ap

Vierailija
4/10 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ! Pesen joka kusen jälkeen "pidee suihkulla". Eikä ole vaivoja. Naiset jotka pyyhkivät pillunsa paperilla, ovat kusipilluja ! Virtsa haisee ällölle ja ukot nuoleskelee näitä kusipilluja !!! Sikoja ! Ämmät...

Vierailija
5/10 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa, miesystävän mukaan. Täytyy ostaa omat paperit siellä käydessään.

Vierailija
6/10 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 arkkia

Vierailija
7/10 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykköshätään 4 arkkia. Kuukautisten aikana enemmän, jos ei ole kuukuppi käytössä.

Kakkoshätään 4 arkkia kaksi tai kolme kertaa, eli keskimäärin 10 arkkia.

Kaikkea sitä voi päätyäkin laskemaan... :D

Vierailija
8/10 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapääsuihkutus kehiin ja voi kotona kulkea alaosa paljaana että kuivuu. 

Vierailija
9/10 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:21"]

alapääsuihkutus kehiin ja voi kotona kulkea alaosa paljaana että kuivuu. 

[/quote] tää toimii vaan yksin ollessa, mikäli lapsia niin älkää ihmeessä etteivät raumatisoidu. 

Vierailija
10/10 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lambia riittää pari arkkia. Muita joutuu käyttää useamman

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi