Maria Nordinilla ei ole yhtään miespuolista maksavaa asiakasta
Kommentit (23)
Siis joku oikeasti maksaa sille jotain? Mistä siinä maksetaan?
Sukupuolesta riippumatta ihmettelen kuka tuonkin hömppäkursseihin rahansa lykkää. Mulla meni totaalisesti maku tuohon tyyppiin niiden syöpäpuheiden jälkeen. Syöpä ei katso mielialaa hyökätessään ihmiseen. Mun anoppi oli aina iloinen, auttavainen ja positiivinen ihminen. Niin vaan ärhäkkä syöpä vei hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä tieto on peräisin?
Hän twiitistään.
Vierailija kirjoitti:
On siellä muutama homo
Ei noita lasketa miehiksi.
Mitä Reino hänessä näkee? Reino on aidosti lahjakas, menestynyt työssään ja tekee sentään rehellistä työtä. Rouva kusettaa ihmisiä koko rahan edestä. En mä olisi liitossa mun puolison kanssa jos hän työkseen huijais hyväuskoisia ihmisiä.
Mistä tämä tieto on peräisin? Mun exä ainakin on ihan Nordin-fani ja on ainakin ollut sen maksava asiakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä tieto on peräisin?
Hän twiitistään.
Voitko vaikka linkittää sen? Ei pikaselauksella osunut silmään.
Yllätys on lähinnä, että hänellä on maksavia asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Reino hänessä näkee? Reino on aidosti lahjakas, menestynyt työssään ja tekee sentään rehellistä työtä. Rouva kusettaa ihmisiä koko rahan edestä. En mä olisi liitossa mun puolison kanssa jos hän työkseen huijais hyväuskoisia ihmisiä.
Reino varmaan itsekin uskoo samoihin asioihin, vaikkei niistä niin pidäkään meteliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siellä muutama homo
Ei jaksais näitä ihmisiä, joilla on näitä sukupuoliuskovaisia. Sukupuoli on biologinen, synnynnäinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolesta riippumatta ihmettelen kuka tuonkin hömppäkursseihin rahansa lykkää. Mulla meni totaalisesti maku tuohon tyyppiin niiden syöpäpuheiden jälkeen. Syöpä ei katso mielialaa hyökätessään ihmiseen. Mun anoppi oli aina iloinen, auttavainen ja positiivinen ihminen. Niin vaan ärhäkkä syöpä vei hautaan.
Kyllä siinä on perää koska mieliala vaikuttaa immuunijärjestelmään ja sitä kautta syövän ja muitten sairauksien todennäköisyyksiin. Toki siinä vaiheessa kun ihmisellä on syöpä niin on jo myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siellä muutama homo
Eikä sinua, persulisijat on julistettu omaksi sukupuoleksi. Määrittelyissä mainitaan mm. autoseksuaalisuus ja epämiellyttävä ulkonäkö ja haju.
En ole persu. Korkeamoraalinen uskovainen (hindu uskonto) mies kylläkin ja naimisissa kauniin naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siellä muutama homo
Eikä sinua, persulisijat on julistettu omaksi sukupuoleksi. Määrittelyissä mainitaan mm. autoseksuaalisuus ja epämiellyttävä ulkonäkö ja haju.
En ole persu. Korkeamoraalinen uskovainen (hindu uskonto) mies kylläkin ja naimisissa kauniin naisen kanssa.
Kuulostat siltä, että himoitset salaa kikkeliä.
Vierailija kirjoitti:
Yllätys on lähinnä, että hänellä on maksavia asiakkaita.
Ihanko totta sulle on yllätys että suomessa tyhmiä herkkäuskoisia riittää?
Luulisi nyt että jokuinen miespuolinen antivakseri salaliittohörhö urpo olisi tilannut sen kurssin.
Olen miettinyt, onko Nordin keksinyt vain nerokkaan tavan huijata ihmisiä vai uskooko itse tosiaan juttuihinsa.
Mä taas luulen että KuntoPotensMaxia tilaavat vain miehet. Setämiehet. Sattumaako?
Vierailija kirjoitti:
Reino EI ole lahjakas. Reino on narsisti.
On siellä muutama homo