Joskus kannattaa vastata tuntemattomaan numeroon
Olen töissä paikassa, missä järjestetään paljon erilaisia arvontoja ja sitten soitellaan asiakkaille näistä voitoista tuntemattomasta numerosta (turvallisuussyistä).
Tällä viikolla olen yrittänyt saada iPad voittajaa kiinni tuloksetta, joten arvomme uuden voittajan. :( Näin käy yllättävän usein. Eräskin Las Vegas reissu sai uuden voittajan, koska alkuperäistä voittajaa ei koskaan saatu kiinni.
Voittajaa ei voi tiedottaa maililla, koska siinä on aina se riski ettei voittaja seuraa mailiansa aktiivisesti ja sitten tulee vaatimaan uutta reissua monen kuukauden kuluttua.
Eli välillä kannattaa myös tuntemattomaan vastata :)
Kommentit (25)
En minäkään pidä omaa puhelinta työpisteellä, vaikka en asiakaspalvelua teekään. Tarkistan sen tauoilla.
Kuka älyjooseppi enää nykypäivänä osallistuu mihinkään kilpailuun, koska "arvontojen" päätarkoitus on saada idioottien "arvontoihin" osallistojen tiedot, jotta ne voidaan liästä postituslistalle.
Mullakaan ei ole töissä puhelinta. Pomo ei salli puhelimia pukuhuonetta ja taukotilaa pidemmälle myymälään ellei ole joku tiedossa oleva tärkeä puhelu johon on pakko vastata.
23 lisää, että mulla saattaa työpuhelut toisinaan olla tosi pitkiä. Kolme kertaa olen saanut tuon hintaluokan voiton, kerran sain ilmoituksen postilla ja kahdesti sähköpostilla. Kahdessa tapauksessa voitto tuli ilmoituksen jälkeen suoraan, ei sitä edes kyselty. kolmannessa kyseessä oli arvokas vaate ja kysyttiin kokonumeroa. Muutama voitto on tullut ihan vaan ylläripostipakettina, sellaisia pienempiä. Yhteen aikaan osallistuin aika paljon nettiarvontoihin, mutta viime aikoina en ole enää viitsinyt. Ap, moni muu toimiin näin, te ette, miksi? En usko sinua, olet joku kaupustelijahuijari kuitenkin.
Miksi numero tosiaan on tuntematon, jos ei kerran minkäänlaista kirjallista ilmoitusta asiasta tule? Etkä vastannut vielä tuohonkaan, että miksi ilmoitusta voitosta ei voi lähettää postitse?