Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion mennä huomenna kauppaan

Vierailija
05.05.2015 |

ja ärsyttää ihmisiä kaikilla niillä tavoilla, jotka tiedän: Matelen kärryjen kanssa hirvittävän hitaasti ja mahdollisimman leveästi, parkkeeraan ostoskärryn pitkittäin hyllyn eteen, jotta kukaan ei saa otettua hyllystä mitään ennen kuin minä olen ottanut osyokseni. Annan lapsien lähmiä tuotteita irtokarkki-, hedelmä-, ja paistotuotepisteillä sydämensä kyllyydestä enkä katso heidän peräänsä kuin nimellisesti. Jos vielä satun törmäämään tuttuun kaupassa niin pidän huolen, että levittäydyn niin leveälle, että kukaan ei siinä hylkyvälikössä mahdu minua ja keskustelukumppaniani ohittamaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa sattuu kaikkea, eikö niin ap.

Vierailija
2/13 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista täyttää se kärry eineksillä, herkuilla ja alkoholilla. Älä unohda röökejä!
Voit käydä myös hedelmäosastolla kuopsuttamassa pyllyvakoa ja sormeilemassa tuotteita,mutta älä vaan osta sieltä mitään.

Vierailija
4/13 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillävälin me muut palstalaiset hypimme sinun sängylläsi. Mitä pidempään olet kaupassa, sen huonommaksi patjasi menee.

Vierailija
5/13 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu, kunhan uhoot.

Vierailija
6/13 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista myös olla erityisen hidas kassalla.

Vierailija
7/13 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:05"]Muista myös olla erityisen hidas kassalla.
[/quote]

ai niin. Jospa maksaisi ostokset hiluilla? Ap

Vierailija
8/13 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan ap samassa kaupassa, lupaan tunkea sut niihin kärryihin

9/13 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:05"]Muista myös olla erityisen hidas kassalla.
[/quote]

ai niin. Jospa maksaisi ostokset hiluilla? Ap
[/quote]

Maksa ostokset tasarahalla. Lopuksi ala ihmetellä jonkin tuotteen hintaa.

Vierailija
10/13 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista myös lukea kuitti tarkkaan (ENNENKÖ ALAT EDES PAKATA). 3

Vierailija
11/13 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskokaa kaikki myös housuihinne niin että lahkeesta tippuu.

Vierailija
12/13 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista asetella kapula ostosten etupuolelle ja taakse, muista 45 asteen kulma. Lisäksi  asettele tavarat hihnalle viivakoodit samoin päin.  Näin saat ajan hauskasti kulumaan.

Jos lapsesi söi jo kaupassa jäätelön, niin sen paperin voi kuitenkin rutata ja anna jätskin vapaasti valua. Kyllä se koodi sieltä pienen pyörittelyn jälkeen löytyy.

Vierailija
13/13 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:01"]

ja ärsyttää ihmisiä kaikilla niillä tavoilla, jotka tiedän: Matelen kärryjen kanssa hirvittävän hitaasti ja mahdollisimman leveästi, parkkeeraan ostoskärryn pitkittäin hyllyn eteen, jotta kukaan ei saa otettua hyllystä mitään ennen kuin minä olen ottanut osyokseni. Annan lapsien lähmiä tuotteita irtokarkki-, hedelmä-, ja paistotuotepisteillä sydämensä kyllyydestä enkä katso heidän peräänsä kuin nimellisesti. Jos vielä satun törmäämään tuttuun kaupassa niin pidän huolen, että levittäydyn niin leveälle, että kukaan ei siinä hylkyvälikössä mahdu minua ja keskustelukumppaniani ohittamaan.

[/quote]

Onpa huono suunnitelma, aion törmätä sinuun ostoskärryillä, vahingossa tietysti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi