Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joskus kannattaa vastata tuntemattomaan numeroon

Vierailija
31.03.2015 |

Olen töissä paikassa, missä järjestetään paljon erilaisia arvontoja ja sitten soitellaan asiakkaille näistä voitoista tuntemattomasta numerosta (turvallisuussyistä).

Tällä viikolla olen yrittänyt saada iPad voittajaa kiinni tuloksetta, joten arvomme uuden voittajan. :( Näin käy yllättävän usein. Eräskin Las Vegas reissu sai uuden voittajan, koska alkuperäistä voittajaa ei koskaan saatu kiinni.

Voittajaa ei voi tiedottaa maililla, koska siinä on aina se riski ettei voittaja seuraa mailiansa aktiivisesti ja sitten tulee vaatimaan uutta reissua monen kuukauden kuluttua.

Eli välillä kannattaa myös tuntemattomaan vastata :)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tekstaria tai viestiä vastaajaan ei voi jättää koska...? Ja perinteinen posti ei käy koska...?

Vierailija
2/25 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi laittaa tekstiviestiä, että alkuperäisen voittajan tavoittaa? Ja voihan sitä sähköpostiin laittaa deadlinen, johon mennessä vastattava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jätät puhelinvastaajaan jonkun viestin?

Vierailija
4/25 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 18:36"]

Olen töissä paikassa, missä järjestetään paljon erilaisia arvontoja ja sitten soitellaan asiakkaille näistä voitoista tuntemattomasta numerosta (turvallisuussyistä).

Tällä viikolla olen yrittänyt saada iPad voittajaa kiinni tuloksetta, joten arvomme uuden voittajan. :( Näin käy yllättävän usein. Eräskin Las Vegas reissu sai uuden voittajan, koska alkuperäistä voittajaa ei koskaan saatu kiinni.

Voittajaa ei voi tiedottaa maililla, koska siinä on aina se riski ettei voittaja seuraa mailiansa aktiivisesti ja sitten tulee vaatimaan uutta reissua monen kuukauden kuluttua.

Eli välillä kannattaa myös tuntemattomaan vastata :)

[/quote]

Kilpailun sääntöihin voi kirjata että sähköpostiin vastattava tietyn ajan kuluessa tai muuten voitto mitätöityy.

Vierailija
5/25 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaan aina. :)

Vierailija
6/25 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko firman nimi Toteemi? Sieltä on yritetty soittaa monesti, mutta eiköhän ne vain jotain tyhjänpäiväistä myy...

Vierailija
7/25 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska voittaja pitää puhelimessa saada kiinni jotta voi vahvistaa vastaanottavansa palkinnon.

Tekstarissa / vastaajassakin sama riski kuin emailissa. 

Voittaja voi aina väittää, ettei ole viestiä saanut ja sitten vaatia uutta matkaa uudella ajankohdalla.

Vierailija
8/25 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä vastaan aina kaikkiin puheluihin. En ymmärrä ihmisiä jotka eivät vastaa tuntemattomiin. Pitänee alkaa osallistua arvontoihin, tämähän nostaa omia mahdollisuuksiani.

Vierailija
9/25 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Toteemi eikä muutenkaan soittamalla myydä mitään.

Soittamalla ilmoitetaan aina vaan näistä voitosta. 

Ehkä vastaisivat enemmän jos numero näkyisi? 

Voisi olla vaikka sellainen numero mihin ei voi soittaa takaisin.

Mutta onneksi suurinosa voittajista vastaa.

AP

Vierailija
10/25 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 18:40"]Minä vastaan aina. :)
[/quote]

Jaha, myös esim.: vessassa, suihkussa, (elokuva)teatterissa, palaverissa, sänkypuuhissa, töissä (esim. itse kaupakassana ollessani klo 8-16 arkisin oli puhelin äänettömällä) jne.? :P

Vierailija
11/25 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa typerät säännöt. Minä oletan saavani viestin sähköpostiin, jos olen tiedot antanut osallistuessani.
Puhelin minulla on usein kiinnikin, esim. sähköttömällä mökillä oleillessa, välillä kuitenkin tarkistan s-postin.

Vierailija
12/25 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 18:41"]

Siksi, koska voittaja pitää puhelimessa saada kiinni jotta voi vahvistaa vastaanottavansa palkinnon.

Voittaja voi aina väittää, ettei ole viestiä saanut ja sitten vaatia uutta matkaa uudella ajankohdalla.

[/quote]

Ei voi vaatia jos viesti on todistetusti lähetetty. On voittajan oma ongelma jos ei ole jostain syystä saanut viestiä. Ihan sama juttuhan tuossa puhelussakin on, voittaja voisi väittää että puhelin ei soinut ja ei näin voinut vastata.

Ihan samalla tavalla sen palkinnon voi vahvistaa ottavansa sähköpostillakin. Tai sitten laittaa siihen sähköpostiin puhelinnumeron mihin pitää soittaa jos haluaa palkinnon.

Minä olen voittanut niin kotimaisista kuin ulkomaisistakin kilpailuista/arvonnoista ja aina on kaikki asiat hoitunut sähköpostilla.

Vierailija
13/25 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huom, yritän aina saada alkuperäistä voittajaa kiinni yleensä noin viikon ajan soittamalla 1-2 krt päivässä.

AP

Vierailija
14/25 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ennen käytössä sähköpostilla tiedottaminen jos voittajaa ei saatu kiinni mutta ei se vaan toiminut.

Suomalaiset on sellasta porukkaa asiakaskuntana, että heti aletaan uhkaamaan kuluttajansuojalla/viranomaisilla vaikka deadline olisikin ilmoitettu sähköpostissa/kilpailun säännöissä ja ehdoissa.

Monet tappelut silloin kyllä väännettiin näistä.. 

Helpompaa vaan arpoa uusi voittaja ja toivoa, että vastaa.

AP

Vierailija
15/25 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rupee vastaileen ihan niiden "puhelukaappaajien" takia. On hyvin epätodennäköistä että mulle joku soittaisi että "olet voittanut ipadin!!"

Vierailija
16/25 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 18:41"]

[/quote]

Miten niin voi vaatia? Tekstarista ja sähköpostista jää sentään mustaa valkoiselle, mitä voittajalle on luvattu ja sanottu. Vastaajaan jätetyssä viestistäkin jää ääninauha. Puhelusta ei nimenomaan jää mitään muuta kuin soittajan ja vastaajan muistot mitä on luvattu ja milloin: silloinhan asiakas vasta voikin väittää, että hänelle kyllä ihan selvästi sanottiin sitä ja tätä ja vaatia uutta voittoa.

Vierailija
17/25 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 18:50"]

Meillä oli ennen käytössä sähköpostilla tiedottaminen jos voittajaa ei saatu kiinni mutta ei se vaan toiminut.

Suomalaiset on sellasta porukkaa asiakaskuntana, että heti aletaan uhkaamaan kuluttajansuojalla/viranomaisilla vaikka deadline olisikin ilmoitettu sähköpostissa/kilpailun säännöissä ja ehdoissa.

Monet tappelut silloin kyllä väännettiin näistä.. 

Helpompaa vaan arpoa uusi voittaja ja toivoa, että vastaa.

AP

[/quote]

Eli teidän heikkohermoisuuden takiako siiryttiin pelkästään soittoihin? Ihan turhaan vedotaan kuluttaja-asiamiehiin ynna muihin, jos ehdot on ilmoitettu voittoviestissä selkeästi. 

Vierailija
18/25 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä varmaan osallistuisi kilpailuun, jonka voitosta tiedotetaan vain tuntemattomasta numerosta soittamalla. Työni puolesta on puhelin äänettömällä sen 8h päivässä ja kun tuntemattomasta soittelette, niin eihän siinä pysty takaisinkaan soittamaan. Laittakaa nyt ainakin kilpailuun osallistumisen ohessa selkeä tieto, että voitosta kerrotaan voittajalle tuntemattomasta nrosta tulevalla puhelulla.

Vierailija
19/25 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vastaa yhteenkään tuntemattomaan numeroon, koskaan, ikinä, never. Siellä voi olla Petri Sn työntekijä huijausvalmiudessa.

Vierailija
20/25 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleeko ap, että kaikki voivat töissä ollessaan päivystää HENKILÖKOHTAISTA puhelintaan jatkuvasti  ja vahtia jos joku vaikka soittaisi ja siltä istumalta hypätä puhumaan???

Kyllä varmaan jollain toimistotyötä tekevällä paperinpyörittäjällä tai palkintotoimistossa istuvalla työntekijällä, mutta miten esim. lääkärit, sairaanhoitajat, bussikuskit, opettajat....   Tauolla voisi soittaa takaisin jos numero ei olisi tuntematon. Miksi muuten käytette tuntematonta numeroa?