vihaan koiraihmisiä
Meinasin ensin kirjoittaa, että koiria, mutta tajusin ettei niissä mitään pahaa ole. Koiraihmiset on vaan typeriä ja ärsyttäviä. Mua ei kiinnosta hyppiikö koira innosta vai vihasta, mä en vaan tahdo haisevaa karvakasaa päälleni hyppimään. En myöskään tahdo astua koiranpaskaan, tai kärrätä rattailla niiden päältä. Jos olet vastuullinen koiranomistaja, keräät paskasi etkä anna rakin hyppiä. Jos et ole, vihaan sinua, olet mulkku.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:07"]On sullaki murheet.. Voi sua onko rankkaa? Potkiiko elämä päähän? Tommoset heikkolahjaset on mulkkuja
[/quote]
mistä sä mun lahjoista tai murheista mitään tiedät? Nautitko itse koiranpaskassa kävelystä?
Ei sen koiran paskan päällä ole pakko kävellä! 3
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:07"]On sullaki murheet.. Voi sua onko rankkaa? Potkiiko elämä päähän? Tommoset heikkolahjaset on mulkkuja [/quote] mistä sä mun lahjoista tai murheista mitään tiedät? Nautitko itse koiranpaskassa kävelystä?
[/quote]
Ei nauti, mutta hänellä on hyppivä koira.
t. akateeminen asiantuntija
Mää vihaan yleistäviä ihmisiä, joilla on kapea-alainen näkemys asiaan, josta he paasaavat omaa mielipidettään suu vaahdossa. Ensin otsikossa sanot vihaavasi koiraihmisiä ja loppuviestissä kuitenkin vedät siimaa takaisinpäin.
En katso maahan kävellessäni, ja rattaiden kanssa se on vaikeaa. Jos näen jonkun vielä paskovan etupihamme viereen, lupaan että heitän sitä paskalla! Ap
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:12"]
Mää vihaan yleistäviä ihmisiä, joilla on kapea-alainen näkemys asiaan, josta he paasaavat omaa mielipidettään suu vaahdossa. Ensin otsikossa sanot vihaavasi koiraihmisiä ja loppuviestissä kuitenkin vedät siimaa takaisinpäin.
[/quote]
Pahoitteluni vahinkoyläpeukusta!
Et sinä ihmisen tavatessasi tiedä onko silla koiraa vai ei joten ...
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:15"]Et sinä ihmisen tavatessasi tiedä onko silla koiraa vai ei joten ...
[/quote]
Sori mutta kyllä tietää.
Siinäpähän heittelet sitä paskaa ihmisten päälle. Älä sit itke ku oot vittuillu väärälle tyypille ja sinä ja rattaas lennätte komeessa kaaressa..
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:13"]En katso maahan kävellessäni, ja rattaiden kanssa se on vaikeaa. Jos näen jonkun vielä paskovan etupihamme viereen, lupaan että heitän sitä paskalla! Ap
[/quote]
Kannattais opetella katsomaan. Se paska ei välttämättä ole se isoin murhe. Siellä voi olla vaikka lasia tai nauloja. Kesällä jalkaani telonut kyseisiin esineisiin ja voin kertoo että se paska on pikkujuttu.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:15"]Et sinä ihmisen tavatessasi tiedä onko silla koiraa vai ei joten ...
[/quote]
en niin, kun yleensä en tunne ensimmäisen tapaamiskerran jälkeen. En silloin voisi muutenkaan kertoa vihaavani
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:17"]Siinäpähän heittelet sitä paskaa ihmisten päälle. Älä sit itke ku oot vittuillu väärälle tyypille ja sinä ja rattaas lennätte komeessa kaaressa..
[/quote] tai entä jos itse annat koirasi paskantaa väärän ihmisen pihalle? Älä sitten itke jos olet yltä päältä paskassa sen jälkeen
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:13"]En katso maahan kävellessäni, ja rattaiden kanssa se on vaikeaa. Jos näen jonkun vielä paskovan etupihamme viereen, lupaan että heitän sitä paskalla! Ap
[/quote]
Kannattais opetella katsomaan. Se paska ei välttämättä ole se isoin murhe. Siellä voi olla vaikka lasia tai nauloja. Kesällä jalkaani telonut kyseisiin esineisiin ja voin kertoo että se paska on pikkujuttu.
[/quote]
totta onhan sekin vittumaista jos joku jättää teräviä esineitä, mutta käytän kenkiä. Ja vaikka olisi piikkimatto siinä, niin koiranomistajalla ei ole oikeutta jättää koiranpaskaa siihen!
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:13"]
En katso maahan kävellessäni, ja rattaiden kanssa se on vaikeaa. Jos näen jonkun vielä paskovan etupihamme viereen, lupaan että heitän sitä paskalla! Ap
[/quote]
Kun kerta yleistit koskemaan meitä kaikkia niin kysynpä, että miksi hitossa sä tunget rattainesi tonne umpimetsään? Joo, en kerää sieltä paskoja (ei muuten kerää karhut eikä hirvetkään), mutta en oo koskaan edes kävelijää siellä nähnyt. Saati että joku kaltaisesi taliaivo kärräis penikkansa sinne rattailla. Ja vielä katsomatta maahan. Ihmekkään, jos nuttura kiristää, kun pitää mitä mahdottomimpiin paikkoihin päästä niiden karjavankkureiden kanssa.
KOiran paskan hajua ei pysty väistämään ja pyykkipoika nenässä en ala kulkemaan. kerätkää elukoittenne jätökset
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:30"]
Rankkaa on elämä. Tsemppiä!
[/quote]
kiitos! ja tsemppiä sulle että jaksat täällä päivitellä palstan tapahtumia.
Nyyhnyyh, vihasi on niin musertavaa. Miten kestän vihaasi!