Olenko liian jyrkkä kun en varsinaisesti suostu matkustamaan tindernaisten perään?
Minulla on auto mutta en käytä sitä deittailuun. Tinderdeitit voi siis tapahtua lähinnä kävely- tai pyöräilymatkan päässä kotoani. Tullut liikaa ohareita että käyttäisin rahaa ensitapaamisiin.
Kommentit (26)
Tindernainen on aika moukkamainen nimitys, kai kutsut itseäsi sitten tindermieheksi?
Ei taida olla naisille mikään menetys.
Jos asut jo valmiiksi kaupungissa niin ei ole ongelma. Pikkupaikkakunnalla saat jatkossakin tumputtaa yksiksesi.
Se on ihan hyvä niin.Mä oon maalta ja tottunut pitkiin välimatkoihin.Ei kiinnosta miehet,joille välimatka on ongelma.
Laitatko naiset pyöräilemään tai kävelemään kotiisi treffeille ? Voi olla aika hiljaista .
Saattaa olla, et jää noilla periaatteilla treffit aika vähiin.
Riippuu ihan tuosta sinun kysynnästä, oletko liian tiukka tehdessäsi rajauksen. Onko sinulla ollut paljon deittejä?
Senkun, itse löysin tyypin kävelymatkan päästä
Rajaa sun haku max 5 tai 10 km. Problem solved.
Mun mies nihkeili sinkkuna 10 vuotta, sitten bongas mut, toisella puolella maata asuvan naisen, netissä ja ajeli tapaamaan. Päiväseltään. Muita ei ollu viittiny lähtee kattelee.
Nyt ollaan naimisissa ja kaksi lasta.
Eli niin. Ehkä kannattaa sunki nihkeillä ja sit jos joskus tulee se fiilis, et nyt on mentävä, niin sit ajelee. Vaikka sinne toiselle puolen Suomea.
Ketä ovat tindernaiset? Missä he ovat?
Vierailija kirjoitti:
Rajaa sun haku max 5 tai 10 km. Problem solved.
Talvella 15 ja kesällä 30 kilometriä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies nihkeili sinkkuna 10 vuotta, sitten bongas mut, toisella puolella maata asuvan naisen, netissä ja ajeli tapaamaan. Päiväseltään. Muita ei ollu viittiny lähtee kattelee.
Nyt ollaan naimisissa ja kaksi lasta.
Eli niin. Ehkä kannattaa sunki nihkeillä ja sit jos joskus tulee se fiilis, et nyt on mentävä, niin sit ajelee. Vaikka sinne toiselle puolen Suomea.
Matkustelen paljon ja matcheja tulee välillä myös oman alueen ulkopuolelta. Profiilissa on kuitenkin maininta että en missään tapauksessa lähde yli 30 kilometrin päähän tapaamaan. Pitäisi olla selvää sillä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hyvä pyöräilykunto sulla on? Vai pitääkö rakkauden löytyä naapurista?
Rakkaus voi myös nähdä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus voi myös nähdä vaivaa.
Ilman muuta. Mutta ensin pitää rakastua. Ja jos asenne on tuo mikä aloituksessa ilmenee niin se rakastuminen saattaa olla haaste.
Siis jokainenhan saa ihan itse päättää mihin on valmis deittaillessa ja mitkä kriteerit. Mutta jos tulosta ei synny, kannattaa olla valmis muuttamaan toimintatapojaan edes vähäksi aikaa ja katsoa onko muutoksella vaikutusta. Sinun kohdallasi miettisin myös millaisista profiileista tykkäät ja millaista viestittelynne on, jos ongelma on nimenomaan oharit.
Vierailija kirjoitti:
Tindernainen on aika moukkamainen nimitys, kai kutsut itseäsi sitten tindermieheksi?
Kyllä me kaikki tiedetään millaisia ne tindernaiset ovat. Ihan hyvä vaan että on sana niille.
Kokeile videopuhelua eka.
En kyllä itse menisi kauas tindertreffeille.
Mikä on lähellä? Autolla pääsee 5-7km. Jos tykkää muutenkin ajella. Edestakaisin matka voi olla kyllä pitempi. Makuasioita. Suomen sää on hankala, ehkä osa pääsee keskustaan.