Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täytin 50 - toivoin rillimukia

Vierailija
31.03.2015 |

Kerrankos sitä 50 täytetään. Eläessäni en ole synttäreitä pitänyt, mutta nyt päätin sellaiset järjestää. Minulla on isot ystäväpiirit, ja lähetin ihan paperiset kortit. Painatin ne valokuvaliikkeessä ja kantta koristi härnäävästi kiva kuva muumimukista, jossa ne rillit näkyi selvästi. Netistä nappasin sen kuvan. Monet minulle soitteli ja jossain vaiheessa kysyivät että mitä lahjaksi. Kaikille sanoin että sellainen rillimuki olisi kiva.

Suuri päivä koitti ja vieraita tuli yli 50. Mutta yhdelläkään ei ollut tätä rillimukia paketissa. Oli kaikenlaista tyhjänpäiväistä kippoa ja kuppia, osa jopa muovia nöhdäkseni! Miksei yhtään rillimukia! Olenko niin huono ihminen! Eivät taida ihmiset tietää miten paljon vaivaa synttäreiden järjestämisestä on! Eivätkä tiedä mitä voileipäkakun kilohinta kylillä on! En kyllä koskaan enää järjestämyhtään mitään ja aina vien lahjaksi ikean tavaraa!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä niitä rillimukeja saa?

Vierailija
2/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori löysin rillimukin sulle mutta katoin ebaystä ja tajusin että liian arvokas sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä saa enää mistään enkä kyllä luovu omastani!

Vierailija
4/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta saat sellaisen tilattua itsellesi. Tilaa vaikka kaksi, kun eivät maksa paljoa.

https://www.etsy.com/fr/listing/188887437/personalized-personnalise-ordonne-de?ref=market

Vierailija
5/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saanut kavereiltani kovin erikoisia lahjoja.

Vierailija
6/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs niistä nykyään joutuu maksamaan, 100-150e? En olisi kyllä lähtenyt huutonetistä lahjaksi hankkimaan, ensin odotella huutokaupan päättymistä, rahojen siirtymistä, tuotteen toimitusta (jos olisi edes tullut). Sitten jos muki olisikin rikki jne... Osta itse mukisi.

Vierailija
7/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä huoli, mä täytin 50 jo aikaa sitten. Vaimo ei saanut lahjaa ostettua, kun "ei keksinyt mitään". Että kiitos vaan. 

Vierailija
8/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:18"]

No älä huoli, mä täytin 50 jo aikaa sitten. Vaimo ei saanut lahjaa ostettua, kun "ei keksinyt mitään". Että kiitos vaan. 

[/quote]

Jätä se sika!

Vierailija
9/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä nokkamuki on jo oikeampi lahja.

Vierailija
10/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, kyllä mun mielestä vieraat olisivat voineet vaikka kasata lahjakassan ja ostaa sinulle sen mukin yhteistuumin. Parempi se, kun miljoona turhaa tavaraa jota et edes halunnut. :(

Vierailija
11/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:23"]Tuossa iässä nokkamuki on jo oikeampi lahja.
[/quote]

Ja vaippoja kannattaa valmiiksi hankkia.

Vierailija
12/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, tässäkin tapauksessa olisi ollut parempi se vaihtoehto, että kutsussa olisi ollut reilusti tilinumero. Ap olisi säästynyt turhalta krääsältä ja voinut ostaa itselleen sen mukin.

Älkää viekö kenellekään roinaa lahjaksi. Mieluummin vaikka ei mitään kuin joku random koriste-esine.

Vierailija
13/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi arvannut, että vielä 50 vuotiaana voi olla noin lapsellinen :D vai että ihan muumimuki ja minä haluan!!

Vierailija
14/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä mukia saa mistään? Vai miksi sitä ei ostettu?

Jos muki on kallis niin luulisi vieraiden ostavan sitten kimpassa sen mukin.

Vierailija
15/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei toiveet toteudu.

Vierailija
16/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyään juhlien ainut tarkoitus saada lahjoja??

Vierailija
17/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 10:58"]

En olisi arvannut, että vielä 50 vuotiaana voi olla noin lapsellinen :D vai että ihan muumimuki ja minä haluan!!

[/quote]

Mielestäni ei nyt ollut kyse pelkästään muumimukista vaan siitä, että lahjatoivetta ei noudatettu. Ihan sama, mikä se lahjatoive olisi ollut, mutta jostain syystä vieraat eivät halunneet sitä noudattaa. (kimppalahja olisi olllut hyvä idea... )

Vierailija
18/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha hauska provo :D

Vierailija
19/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin halunnut saada 30-vuotis synttärilahjaksi Elviksen munakarvan, mutta mun kauheat ystävät eivät sen vertaa viitsineet panostaa!! Tarkosin jopa Lidlin kakkua!

Vierailija
20/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan itse osta sitä rillimukiasi?