Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täytin 50 - toivoin rillimukia

Vierailija
31.03.2015 |

Kerrankos sitä 50 täytetään. Eläessäni en ole synttäreitä pitänyt, mutta nyt päätin sellaiset järjestää. Minulla on isot ystäväpiirit, ja lähetin ihan paperiset kortit. Painatin ne valokuvaliikkeessä ja kantta koristi härnäävästi kiva kuva muumimukista, jossa ne rillit näkyi selvästi. Netistä nappasin sen kuvan. Monet minulle soitteli ja jossain vaiheessa kysyivät että mitä lahjaksi. Kaikille sanoin että sellainen rillimuki olisi kiva.

Suuri päivä koitti ja vieraita tuli yli 50. Mutta yhdelläkään ei ollut tätä rillimukia paketissa. Oli kaikenlaista tyhjänpäiväistä kippoa ja kuppia, osa jopa muovia nöhdäkseni! Miksei yhtään rillimukia! Olenko niin huono ihminen! Eivät taida ihmiset tietää miten paljon vaivaa synttäreiden järjestämisestä on! Eivätkä tiedä mitä voileipäkakun kilohinta kylillä on! En kyllä koskaan enää järjestämyhtään mitään ja aina vien lahjaksi ikean tavaraa!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos niitä rillimukeja jostakin saa niin mikseivät vieraat kimpassa ostaneet sellaista ( jos ne kerran ovat niin kalliita? ) kun ap kerran juuri sitä toivoi?! Typeriä kavereita sulla ap. Harmillista!

Jopa mulla työkavereina oli parempia. Kysyivät mitä toivon häälahjaksi kun menin naimisiin ja sanoin, että chippendalea niin ne meni ja osti porukalla mulle lusikoita. Muistan sitä vieläkin ilolla ja lämmöllä!

Vierailija
22/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sellaisen löytää? Mä haluaisin myös rillimukin, mutta en todellakaan ala maksamaan mukien hamstraajille siitä, että tyhjensivät hyllyt rahanhimossaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ihmiset ovat nykyään naurettavia :D

Vierailija
24/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset eivät ole kiinnostuneita ylihinnoitelluista posliinikipoista eivätkä tiedä edes mikä on rillimuki. Jos minä esimerkiksi pyytäisin sellaista omilta + 50 v. vanhemmiltani, he kävisivät kysymässä jostakin liikkeestä ja kun siellä myytäisiin ei oota, he kysyisivät toisen toiveen..eivät he edes tajuaisi, että jotain nettihuutokauppoja on olemassa. Ehkä tässä kävi näin?

Vierailija
25/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy ne lahjat jollain nettikirppiksellä ja osta rahoilla se kuppi.

Vierailija
26/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aina sanota, että ajatus on tärkein, oli siellä paketissa nyt mitä sitten hyvänsä.

Vierailija
27/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki vieraat ajattelivat, että se on varmaan jo hankittu..eivät vieraat välttämättä tunne toisiaan ja näin ollen pysty sopimaan kuka ostaa ja mitäkin.

Vierailija
28/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:16"]

Mitäs niistä nykyään joutuu maksamaan, 100-150e? En olisi kyllä lähtenyt huutonetistä lahjaksi hankkimaan, ensin odotella huutokaupan päättymistä, rahojen siirtymistä, tuotteen toimitusta (jos olisi edes tullut). Sitten jos muki olisikin rikki jne... Osta itse mukisi.

[/quote]

Alle 80 eurollakin saa

Vierailija
29/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jutun aloittaja ja olen kyllä niin niin katkera että. Ihan vihreäksi vetää. En todellakaan ala ostamaan itse sitä rillimukia, sillä sellainen kuuluu saada. Sen verran tulistuin siitä, että kiersin 42 prismaa rillin rilliä löytämättä!