Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen outo käytös - vai olenko vainoharhainen?

Vierailija
31.03.2015 |

Ennen en ole kiinnittämyt huomiota, joten en osaa sanoa kauanko jatkunut. Kaikki alkoi kuukausi sitten, kun siskoni oli auto-onnettomuudesta. Sain veljeltä puhelun onnettomuudesta ja kerroin sen heti miehelleni. Mies oli todella huolissaan, sairaalassa melkein raivosi hoitajille, että miksi meille ei kerrota mitään. Mieheni ei ole ennen (tietääkseni) ollut noin läheisissä väleissä, että onnettomuus koskettaisi noin paljon. Siskolleni ei onneksi käynyt pahasti. Mieheni oli jopa öitä sairaalassa, kun siskoni oli vielä tarkkailussa ja käski minua lähtemään kotiin, lupaili soitella jos jotain muutoksia tulee. Mies vei siskoni sairaalasta kotiin, auttoi häntä kotona. Pari viikkoa sitten soitin miehelle, että missä on, kun ruoka on valmis. Mies sanoi menneensä suoraan töistä siskolleni katsomaan hänen vointia, söivöt jo eikä tarvitse odottaa koska meinaa tulla myöhään kotiin. Minusta tämä on jo liian outoa, ovat ennen olleet tekemisissä muttei näin. Viime viikonloppuna mies oli yhden yön siskoni lapsen vahtina, kun siskoni oli kuulemma viihteellä. Tarjouduin tulemaan seuraksi, jolloin mies sanoi ettei tarvitse. En tiedä oliko siskoni viihteellä. Asumme avoliitossa ja olemme kihloissa miehen kanssa, siskoni on yksinhuoltaja. Onko outoa vai kuvittelenko vaan?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on mun mielestä outoa!

Vierailija
2/43 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool story bro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:07"]No on mun mielestä outoa!
[/quote]
No niin on minustakin! En usko pettämistä mutta joku juttu tässä on. Ap

Vierailija
4/43 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet vain, olet ihme kyylä. Kai miehelläsi saa olla ystäviä ja muitakin elämässään kuin sinä! Mitä sitten jos se läheinen ystävä on siskosi? Omakin mieheni käy pari kertaa vuodessa Lapissa ja joskus etelänmatkallakin siskoni kanssa, ja mitä sitten? Luotan sataprosenttisesti molempiin. Kerran kun tulin työmatkalta, löysin siskoni samasta sängystä nukkumasta mieheni kanssa. Olivat kuulemma jutelleet myöhään yöhön, ja nukahtaneet siihen vahingossa, hupsut! :-)

Vierailija
5/43 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:07"]No on mun mielestä outoa!
[/quote]
[/quote]

Miksi et usko pettämiseen? Minkä ikäisiä te kaikki olette?

Vierailija
6/43 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:18"]Kuvittelet vain, olet ihme kyylä. Kai miehelläsi saa olla ystäviä ja muitakin elämässään kuin sinä! Mitä sitten jos se läheinen ystävä on siskosi? Omakin mieheni käy pari kertaa vuodessa Lapissa ja joskus etelänmatkallakin siskoni kanssa, ja mitä sitten? Luotan sataprosenttisesti molempiin. Kerran kun tulin työmatkalta, löysin siskoni samasta sängystä nukkumasta mieheni kanssa. Olivat kuulemma jutelleet myöhään yöhön, ja nukahtaneet siihen vahingossa, hupsut! :-)
[/quote]
No just niin :D

Vierailija
7/43 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:16"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:07"]No on mun mielestä outoa! [/quote] No niin on minustakin! En usko pettämistä mutta joku juttu tässä on. Ap

[/quote]En mäkään pettämiseen usko, mutta pimppaa hän varmasti saa siskoltasi.

Vierailija
8/43 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali reaktio. Varsinkin jos sisko on vähän nuorempi ja kauniinpi, niin kyllähän siinä huolestuu.

Vierailija
9/43 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin, jos ois miehen sisko, muta en käsitä tätä yhtälöä, koska on sun sisko. Mietipä itseäsi yöpymässä miehesi veljen luona ja sairaalassa?

Vierailija
10/43 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:07"]No on mun mielestä outoa!
[/quote]
[/quote]

[/quote]
Siskoni ei ikinä tekisi minulle niin enkä usko miehestänikään. Olen 28, mieheni 26 ja siskoni 25.

Vierailija
11/43 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:18"]Kuvittelet vain, olet ihme kyylä. Kai miehelläsi saa olla ystäviä ja muitakin elämässään kuin sinä! Mitä sitten jos se läheinen ystävä on siskosi? Omakin mieheni käy pari kertaa vuodessa Lapissa ja joskus etelänmatkallakin siskoni kanssa, ja mitä sitten? Luotan sataprosenttisesti molempiin. Kerran kun tulin työmatkalta, löysin siskoni samasta sängystä nukkumasta mieheni kanssa. Olivat kuulemma jutelleet myöhään yöhön, ja nukahtaneet siihen vahingossa, hupsut! :-)
[/quote]

Niin voi niitä hupsuliineja! Höpönassut nukkuivat vielä varmaan alasti, kun vaatteet hupsuilta vallan unohtuivat :) Silti mitä ihanempia hupsuliineja.

Vierailija
12/43 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori. Sisko vei...

Vierailija
13/43 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:07"]No on mun mielestä outoa!
[/quote]
[/quote]

[/quote]
Siskoni ei ikinä tekisi minulle niin enkä usko miehestänikään. Olen 28, mieheni 26 ja siskoni 25.
[/quote]

Siis olet aikuinen nainen ja et näe totuutta nenäsi edessä?!

Vierailija
14/43 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:18"]Kuvittelet vain, olet ihme kyylä. Kai miehelläsi saa olla ystäviä ja muitakin elämässään kuin sinä! Mitä sitten jos se läheinen ystävä on siskosi? Omakin mieheni käy pari kertaa vuodessa Lapissa ja joskus etelänmatkallakin siskoni kanssa, ja mitä sitten? Luotan sataprosenttisesti molempiin. Kerran kun tulin työmatkalta, löysin siskoni samasta sängystä nukkumasta mieheni kanssa. Olivat kuulemma jutelleet myöhään yöhön, ja nukahtaneet siihen vahingossa, hupsut! :-)
[/quote]

Niin voi niitä hupsuliineja! Höpönassut nukkuivat vielä varmaan alasti, kun vaatteet hupsuilta vallan unohtuivat :) Silti mitä ihanempia hupsuliineja.
[/quote]
XD aivan

Vierailija
15/43 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:07"]No on mun mielestä outoa!
[/quote]
[/quote]

[/quote]
[/quote]

Siis olet aikuinen nainen ja et näe totuutta nenäsi edessä?!
[/quote]
Ei kaikki ole niin musta-valkoista. Ap

Vierailija
16/43 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:23"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:18"]Kuvittelet vain, olet ihme kyylä. Kai miehelläsi saa olla ystäviä ja muitakin elämässään kuin sinä! Mitä sitten jos se läheinen ystävä on siskosi? Omakin mieheni käy pari kertaa vuodessa Lapissa ja joskus etelänmatkallakin siskoni kanssa, ja mitä sitten? Luotan sataprosenttisesti molempiin. Kerran kun tulin työmatkalta, löysin siskoni samasta sängystä nukkumasta mieheni kanssa. Olivat kuulemma jutelleet myöhään yöhön, ja nukahtaneet siihen vahingossa, hupsut! :-) [/quote] Niin voi niitä hupsuliineja! Höpönassut nukkuivat vielä varmaan alasti, kun vaatteet hupsuilta vallan unohtuivat :) Silti mitä ihanempia hupsuliineja.

[/quote]

Hassunhauskaa :D Niiin ihkua höpsöttelyä että :) Ja nakupellenä on jänskää, kun sitten yhtäkkiä nolottaa, kun näkyy pikkuruinen pimpula ja sitten jo hämmästyttää kun lakanoista nouseekin sellainen hupsu ja mielenkiintoinen pampula. Mitähän me sitten hassuteltais?

Vierailija
17/43 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoa mustaa ja valkoista!

Vierailija
18/43 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään yöpymisissä menee raja. Loukkaantuneelle järjestetään yöapua, mutta yöseura ei ole sisaren mies/vaimo, ellei se ole kaikkien yhteisesti päättämä järjestely. En sinuna sietäisi mitään verukkeita tuossa asiassa.   

Vierailija
19/43 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa käyttää kumia! Menee muuten kauniiksi ja rohkeiksi!

Vierailija
20/43 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolle jos eivät ennen ole olleet läheisiä. Mikset sinä hakenut sairaalasta? Mikset ollut yötä siellä? Miksi miehesi??? Näen esim. oman siskoni miestä kuukausittain suvun juhlissa kuten lasten synttäreillä jne. Mutta en tiedä mitä pitäisi tapahtua että päätyisin yöksi sairaalaan tai hakemaan sairaalasta jne. Ennemmin päätyisin vahtimaan siskoni lapsia, että hän pääsisi sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi