Miehen outo käytös - vai olenko vainoharhainen?
Ennen en ole kiinnittämyt huomiota, joten en osaa sanoa kauanko jatkunut. Kaikki alkoi kuukausi sitten, kun siskoni oli auto-onnettomuudesta. Sain veljeltä puhelun onnettomuudesta ja kerroin sen heti miehelleni. Mies oli todella huolissaan, sairaalassa melkein raivosi hoitajille, että miksi meille ei kerrota mitään. Mieheni ei ole ennen (tietääkseni) ollut noin läheisissä väleissä, että onnettomuus koskettaisi noin paljon. Siskolleni ei onneksi käynyt pahasti. Mieheni oli jopa öitä sairaalassa, kun siskoni oli vielä tarkkailussa ja käski minua lähtemään kotiin, lupaili soitella jos jotain muutoksia tulee. Mies vei siskoni sairaalasta kotiin, auttoi häntä kotona. Pari viikkoa sitten soitin miehelle, että missä on, kun ruoka on valmis. Mies sanoi menneensä suoraan töistä siskolleni katsomaan hänen vointia, söivöt jo eikä tarvitse odottaa koska meinaa tulla myöhään kotiin. Minusta tämä on jo liian outoa, ovat ennen olleet tekemisissä muttei näin. Viime viikonloppuna mies oli yhden yön siskoni lapsen vahtina, kun siskoni oli kuulemma viihteellä. Tarjouduin tulemaan seuraksi, jolloin mies sanoi ettei tarvitse. En tiedä oliko siskoni viihteellä. Asumme avoliitossa ja olemme kihloissa miehen kanssa, siskoni on yksinhuoltaja. Onko outoa vai kuvittelenko vaan?
Kommentit (43)
No jos siskon miehellä on tosi iso niin saattaisi minua kiinnostaa.
Mukavan tarinan kehitit, vielä kun lisäsit, että et usko pettämiseen ja ihan sitä odotat kuulevan, voi sinua hupsua tarinatätiä.
Mieti, se sisko (mielikuvitus) on raskaana ja isä on sun miehesi, siksi huoli on kova.
Jotain on menossa. Ja jos pettävät, on kyseessä jo vakavampi juttu, kun on noin "sielunkumppanit" nää kaksi. Pelkkää panopatjaa ei tuolla lailla hyysätä. Mietipä taaksepäin asioita, voi tulla yllärinä joitain kummallisuuksia mieleen, mitlä aiemmin eivät ihmetyttäneet...
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:37"]
Mukavan tarinan kehitit, vielä kun lisäsit, että et usko pettämiseen ja ihan sitä odotat kuulevan, voi sinua hupsua tarinatätiä.
Mieti, se sisko (mielikuvitus) on raskaana ja isä on sun miehesi, siksi huoli on kova.
[/quote]
Niinpä. Meninkin innoissani vastaamaan. Tunteita herättävä aihe kieltämättä! :D On vaan liian paksua ollakseen totta. Jos on noin sinisilmäinen ihminen niin se ei sit tajua enää edes kysellä palstoilla.
t. 19
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:33"]Kuulostaa oudolle jos eivät ennen ole olleet läheisiä. Mikset sinä hakenut sairaalasta? Mikset ollut yötä siellä? Miksi miehesi??? Näen esim. oman siskoni miestä kuukausittain suvun juhlissa kuten lasten synttäreillä jne. Mutta en tiedä mitä pitäisi tapahtua että päätyisin yöksi sairaalaan tai hakemaan sairaalasta jne. Ennemmin päätyisin vahtimaan siskoni lapsia, että hän pääsisi sinne.
[/quote]
Minulla ei ole autoa ja siskoni oli kysynyt miestäni eikä minua, mikä on myös outoa. En edelleenkään usko, että on edes pieni pettämisen mahdollisuus. Luotan molempiin! Ap
Missä siskon lasten isä on? Montako lasta heillä? Sinä ja miehesikö olette lapsettomia?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:37"]
[/quote]
Niinpä. Meninkin innoissani vastaamaan. Tunteita herättävä aihe kieltämättä! :D On vaan liian paksua ollakseen totta. Jos on noin sinisilmäinen ihminen niin se ei sit tajua enää edes kysellä palstoilla.
t. 19
[/quote]
Voi 19, ei sinun tarvitse kommentoida jos et usko. Minun ex-mies petti minua toisen miehen kanssa, paksua mutta totta. Asioita tapahtuu, ihmisiä tässä vaan ollaan. Jos sinulle kaikki on provoa, voit vaihtaa ketjua.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:42"]Missä siskon lasten isä on? Montako lasta heillä? Sinä ja miehesikö olette lapsettomia?
[/quote]
Meillä ei ole lapsia. Siskoni on eronnut lapsen isästä eikä hän ole koskaan ollut tekemisissä lapsen kanssa. Ap
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:42"]Missä siskon lasten isä on? Montako lasta heillä? Sinä ja miehesikö olette lapsettomia?
[/quote]
Meillä ei ole lapsia. Siskoni on eronnut lapsen isästä eikä hän ole koskaan ollut tekemisissä lapsen kanssa. Ap
[/quote]
Ja lapsia 1. Ap
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:42"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:37"] Mukavan tarinan kehitit, vielä kun lisäsit, että et usko pettämiseen ja ihan sitä odotat kuulevan, voi sinua hupsua tarinatätiä. Mieti, se sisko (mielikuvitus) on raskaana ja isä on sun miehesi, siksi huoli on kova. [/quote] Niinpä. Meninkin innoissani vastaamaan. Tunteita herättävä aihe kieltämättä! :D On vaan liian paksua ollakseen totta. Jos on noin sinisilmäinen ihminen niin se ei sit tajua enää edes kysellä palstoilla. t. 19 [/quote] Voi 19, ei sinun tarvitse kommentoida jos et usko. Minun ex-mies petti minua toisen miehen kanssa, paksua mutta totta. Asioita tapahtuu, ihmisiä tässä vaan ollaan. Jos sinulle kaikki on provoa, voit vaihtaa ketjua.
[/quote]
Anteeksi, ei tarvitsekaan. Hetken aikaa uskoinkin, kunnes luin järkikommentin x) Ei muuta kuin hyviä jatkoja siskon ja miehen kanssa! :D
Hanky panky vaan ja mitä väliä ? Try to get use to it ! Just friends with benefits that's all =D
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:37"] Mukavan tarinan kehitit, vielä kun lisäsit, että et usko pettämiseen ja ihan sitä odotat kuulevan, voi sinua hupsua tarinatätiä. Mieti, se sisko (mielikuvitus) on raskaana ja isä on sun miehesi, siksi huoli on kova. [/quote] Niinpä. Meninkin innoissani vastaamaan. Tunteita herättävä aihe kieltämättä! :D On vaan liian paksua ollakseen totta. Jos on noin sinisilmäinen ihminen niin se ei sit tajua enää edes kysellä palstoilla. t. 19 [/quote] Voi 19, ei sinun tarvitse kommentoida jos et usko. Minun ex-mies petti minua toisen miehen kanssa, paksua mutta totta. Asioita tapahtuu, ihmisiä tässä vaan ollaan. Jos sinulle kaikki on provoa, voit vaihtaa ketjua.
[/quote]
Et sitten yhtään viisastunut tuosta :/
[/quote]
En ole tuo 19, mutta se, että sinun miehesi on pettänyt miehen kanssa ei muuta sitä tosiasiaa, että jos joku on noin tyhmä, ei kyllä tajua tulla edes palstalle sitä ihmettelemään. Tämä on se sama provo joka joskus aikaisemmin oli liikkeellä samanlaisen siskojutun kanssa, sisko oli vaan paljon nuorempi, oliko jotain 19 ja hoitamassa silloin lasta mies apuna.
Silloinkaan aloittaja ei uskonut pettämiseen, ei vaikka antoi kaikkensa sen ymmärtämiseksi.
Onko sisko kauniimpi tai hoikempi kuin sinä? Miksi mies muuten on kanssasi?
Mitäpä jos puhuisit miehesi kanssa suoraan? Kerrot samat asiat mitkä mieltäsi painavat jotka kerroit täälläkin. Jos et halua miehellesi puhua, puhu siskollesi. Jos olette läheisiä, uskon että ymmärtää huolesi. Turha tilannetta on täällä valitella!
Ei mies petä jos se panee vaimon siskoa. Ne on niin läheistä sukua, että ne lasketaan samaksi henkilöksi. Onhan se hyvä että yh sisko saa kans jotain ilon aiheita elämään.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:18"]
Kuvittelet vain, olet ihme kyylä. Kai miehelläsi saa olla ystäviä ja muitakin elämässään kuin sinä! Mitä sitten jos se läheinen ystävä on siskosi? Omakin mieheni käy pari kertaa vuodessa Lapissa ja joskus etelänmatkallakin siskoni kanssa, ja mitä sitten? Luotan sataprosenttisesti molempiin. Kerran kun tulin työmatkalta, löysin siskoni samasta sängystä nukkumasta mieheni kanssa. Olivat kuulemma jutelleet myöhään yöhön, ja nukahtaneet siihen vahingossa, hupsut! :-)
[/quote]
Käykö miehesi myös mummosi kanssa kalareissuilla ja auttamassa puutarhatöissä? Kerroit joskus näistäkin palstalla..
Jos et usko pettämiseen, mikä tuossa kuviossa sitten on outoa?
No pamahda siinne siskon työ, tai jos miehes menossa sinne niin sano että tulet mukaan, ihan sama vaikka mies yrittäis sanoa ettei tarvii tulla. Voit aina sanoa että haluat nähdä siskosi tai haluat olla miehen seurassa mielummin kuin jäädä yksin kotiin.
Ja on outo että oikein yöpyi sairaalassa kun on kyse sun siskosta eikä hänen. Mikset passittanut kotiin nukkumaan? :D Taitaa olla provo..