Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Strictly Stylen sunnuntaisesta postauksesta...

Vierailija
30.03.2015 |

http://www.olivialehti.fi/strictly-style/files/2015/03/posh-tattoos-8915.jpg

mistäköhän tollaiset "tatuoinnit" saisi, miksi niitä kutsutaan, tuntuu kaikilla bloggaajilla olevan nyt noita?
Ja mun mielestä UPEA kuva <3

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ajatus on hyvä, ymmärrän mikä ajatus tässä on takana mutta kuvat ovat huonoja ja mallit siinä jäykän oloisia. Ei ihan nappiin mennyt. 

Vierailija
2/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen oma identiteetti ja yksityisyys myyty. Melko suuri rikos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se taas raskaana? Vatsan kohdalta aika löysiä vaatteita ja aina sopivasta kuvakulmasta?

Vierailija
4/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:00"]Tosi söpö kuva, mutta mielestäni varsinkin tollaset peppu paljaana kuvat kuuluvat vain perhealbumiin eikä blogiin.
[/quote]

No voi hemmetti, vauvan peppu. En minä ainakaan sitä mitenkään seksuaalisena näe. Jos sinä näet niin kannattaa katsoa syvälle peiliin.

Vierailija
5/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski perse

Vierailija
6/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan toi bloggaajan kiire sitä, ettei enää kiinnosta blogata Jenkeistä pieneen Suomeen? Aina vähän teennäiseltä ja nuoleskelevalta hänen kiinnostuksensa on tunutunutkin. Nyt vois tulkita, että piilovittuilee suomen säästä ja jätttää ylimielisesti vastaamatta edes kommentteihin. Mihin rouva herttaisuus on jäänyt? 

Vierailija
7/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä mä just näin...

Vierailija
8/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi söpö kuva, mutta mielestäni varsinkin tollaset peppu paljaana kuvat kuuluvat vain perhealbumiin eikä blogiin.

Vierailija
9/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni toi kuva ei ole hyvän maun rajoissa enää, näyttää siltä kuin äiti ja poika olisivat alasti, en jakaisi neitssä tuollaisia kuvia, mutta varmasti ajatus kuvan takana on kaunis.

Noit tatuointeja löytää kun googlettaa flash tattoo ja netistä voi tilata. Jenkeissä noi oli muotia jo viime kesänä.

Vierailija
10/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellystä. Löytyy "posh tattoo" -nimellä. Siellä maksaa toki aika paljon.

Vierailija
11/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:06"]

Mitähän Hanna itse tykkäisi, jos hänen paljaasta pepustaan julkaistaisiin lupaa kysymättä kuva kymmenille tuhansille lukijoille?

[/quote]

Eikö tämä keskustelu jo käyty? Minusta on ainakin ihan eri asia laittaa kuva vauvasta kuin aikuisesta. En pahastuisi jos itsestäni laitettaisiin vastaava vauvakuva nettiin.

Vierailija
12/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tulee vaan vauvakuume tollasista kuvista :((( 
en ymmärrä mitä pahaa, jos pikkuvauvan peppu vilahtaa! mikä teitäkin nyt vaivaa?

Vierailija
13/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:06"]

Mitähän Hanna itse tykkäisi, jos hänen paljaasta pepustaan julkaistaisiin lupaa kysymättä kuva kymmenille tuhansille lukijoille?

[/quote]

Eikö tämä keskustelu jo käyty? Minusta on ainakin ihan eri asia laittaa kuva vauvasta kuin aikuisesta. En pahastuisi jos itsestäni laitettaisiin vastaava vauvakuva nettiin.

[/quote]

Siitä vauvasta kasvaa joskus isompi lapsi, joka ei ehkä halua alastonkuviaan levitettävän netissä.

Vierailija
14/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti joku teistä pahoittaisi mielensä, jos itsestä laitettaisiin vastaava vauvakuva nettiin?

Tai kaikestahan täällä vedetään herne nenään, mutta ihan oikeasti.

Vierailija
15/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian yksityisiä kuvia, jättäisin kotialbumiin. Tämä vaan mun mielipide.

Vierailija
16/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:16"]

Ihanko oikeasti joku teistä pahoittaisi mielensä, jos itsestä laitettaisiin vastaava vauvakuva nettiin?

Tai kaikestahan täällä vedetään herne nenään, mutta ihan oikeasti.

[/quote]

Aikuisen silmissä se on ehkä vain suloista, mutta koululaisen mielestä voi olla todella noloa, että koulukaverit löytävät netistä kuvia hänen paljaasta takapuolestaan.

Vierailija
17/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululaisten ja teinien mielestä kaikki on noloa.

Vierailija
18/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin ihan kummallinen tuo yksi kuva, ihan kuin se yrittäisi purra sitä lasta tai syödä sen? Epätoivoisen nälkäinen ihmissyöjä jostain viidakosta, siksi ei vaatteita.

Se oli vain eka mielikuva, joka mulla tuli.

Vierailija
19/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:00"]Tosi söpö kuva, mutta mielestäni varsinkin tollaset peppu paljaana kuvat kuuluvat vain perhealbumiin eikä blogiin. [/quote] No voi hemmetti, vauvan peppu. En minä ainakaan sitä mitenkään seksuaalisena näe. Jos sinä näet niin kannattaa katsoa syvälle peiliin.

[/quote]

Onneksi mun vanhemmat eivät ole kuvanneet mua pentuna, että persevako näkyy ja laittaneet nettiin kaikkien nähtäväksi. Mutta vanhempia on nyt moneen junaan, jotkut eivät ilmeisesti ajattele kuin itseään ja itkevät, kun ei ole omaa aikaa...

[/quote]

Tuota oman ajan puutteesta ja kiireestä valittamista ihmettelen itsekin. Kotirouvana hänen ei tarvitse huolehtia siitä työ-päiväkoti-koti-rumbasta ja kaiken huipuksi heillä tuntuu vuoroviikoin olevan joko bloggaajan isä, äiti tai jompikumpi siskoista apukäsinä. 

Vierailija
20/24 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:23"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:00"]Tosi söpö kuva, mutta mielestäni varsinkin tollaset peppu paljaana kuvat kuuluvat vain perhealbumiin eikä blogiin. [/quote] No voi hemmetti, vauvan peppu. En minä ainakaan sitä mitenkään seksuaalisena näe. Jos sinä näet niin kannattaa katsoa syvälle peiliin.

[/quote]

Onneksi mun vanhemmat eivät ole kuvanneet mua pentuna, että persevako näkyy ja laittaneet nettiin kaikkien nähtäväksi. Mutta vanhempia on nyt moneen junaan, jotkut eivät ilmeisesti ajattele kuin itseään ja itkevät, kun ei ole omaa aikaa...

[/quote]

Tuota oman ajan puutteesta ja kiireestä valittamista ihmettelen itsekin. Kotirouvana hänen ei tarvitse huolehtia siitä työ-päiväkoti-koti-rumbasta ja kaiken huipuksi heillä tuntuu vuoroviikoin olevan joko bloggaajan isä, äiti tai jompikumpi siskoista apukäsinä. 

[/quote]

Sama juttu. Ehkä se sitten tuntuu kiireeltä, jos ei ole tottunut tekemään töitä, vaan kiertelemään vaatekaupoissa? Yleensä laiskat ihmiset valittaa kiirettä. Ihmettelen myöskin miten kauan yksi yksinkertainen blogipostauksen teko voi viedä? Mieskin taitaa olla loukkaantuneena, joten mikä ihmeen kiire?