Mistä löytää mies joka haluaa muutakin kuin pillua
Näitä seksiseikkailijoita eron jälkeen tullu esille. Edes tutustua ei saa kehenkään kun vaan seksiä. Erosin huonosta suhteesta ja vuoden jälkeen ois ees kiva tutustua johonkin. Mutta vaan pillu kelpaisi. Ei muu.
Kommentit (726)
Vierailija kirjoitti:
Jos nettideittailua harrastat niin suosittaisin kiinnittämään huomiota hyvin täytettyyn profiilitekstiin ja sellaisiin enemmän ensitreffit alttarilla Miika kaltaisiin tyyppeihin kuin jännäsupliikkityyppeihin kuten ensitreffit alttarilla Lari.
On tärkeää muistaa, että moni mies kyllä suostuu panemaan itseään matalatasoisempaa joten pidä huomiota että olette ulkoisesti samalla tasolla jotta mies voi kiinnostua vakavasti. Tämä on lähes kaikille naisille haasteellinen juttu koska naiset ovat pinnallisesti niin nirsoja esim naaman ja pituuden suhteen että nainen jää kuviossa aina matalatasoisemmaksi.
Tai ehkä kannattais ettiä semmosta kuin Sami, jos haluaa rakkautta ja parisuhteen, eikä raskasta uhriutujaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet haluavat muutakin. Nimittäin siivoojan, kokin, sihteerin, orjan, lapsenvahdin, kännikuskin, omaishoitajan, jotkut jopa elättäjän.
Kaikki miehet? Älä puhu paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulla olisi annettavaa seksittömään suhteeseen? Itseä ei seksi kiinnosta mutta en ryhdy suhteeseen jossa naisella ei ole muuta annettavaa kuin vaatimukset ja nalkutus
Seksitön suhde olisi mahtava juttu jos sen lisäksi ei olisi pakko asua yhdessä. Miehet vain yleensä haluaa asua yhdessä. Minulla taas on mennyt hoivaikä ohi ja minun puolestani jokainen saa elää miten haluaa kunhan ei tee sitä minun kodissani. Minun kodissa on minun säännöt ja muualla kunnioitan muiden sääntöjä.
Olet todella vinoutunut
Sinä olet vinoutunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet haluavat muutakin. Nimittäin siivoojan, kokin, sihteerin, orjan, lapsenvahdin, kännikuskin, omaishoitajan, jotkut jopa elättäjän.
Kaikki miehet? Älä puhu paskaa.
Hän tarkoittaa suuri osa miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia Tinderistä:
99% teistä antaisi nykyiselle aviomiehellenne ruksia jos näkisitte tämän Tinderissä.
Vähänkään rehellisesti rakennettu tavismiehen Tinder-profiili nyt vain ei ole sellainen joka herättää Harlekiinifantasiat välittömästi.
Miksi sitten olet Tinderissä? Pska paikka, joka ei toimi, jossa vaan pskoja nirppanokkaämmiä, jotka luulee itsedtään liikoja. Ai, niin kun sinä ja muutkin urpåt uskotte myös lottovoittoon, joulupukkiin, yksisarvisiin ja siihen, että teistäkin olisi tullut NHL- kiekkoilija, jos vaan olisitte halunneet. Kyllä se joku/ karma/ kohtalo/ naapurin reiska tuo myös sen pitkähiuksisen himokkaan neitsytmissin kotiin, kunhan vaan uskon riittävästi👍
Minun ex löysi tinderistä oikein hyvän naisen, mutta hän ei olekaan naisten vihaaja.
Vierailija kirjoitti:
"Tuu paneen sunnuntain ratoksi? Mä enemmän kuin mielelläni upotan naamani sun jalkoväliin", kilahti inboxiin avausrepliikkinä eräältä helsinkiläiseltä Pasilta tänä aamuna. Profiilin tiedoilla suht helpolla googlettelulla selvisi herran lisätietoja ja työpaikkakin. Kappas näyttäähän meillä olevan Linkkarissa yhteisiä kontaktejakin.
Eikö nuo miehet yhtään järkeile ennenkuin noita vonkausviestejä laittavat? Otin kuvakaappauksen talteen ja varmasti kerron yhteisille tuttaville kun seuraavan kerran nähdään. Saapahan sika opetuksen
Tuohan oli todella kaunis, romanttinen viesti. Naisellekin luvattiin tyydytystä.
Kun mikään ei kelpaa..🙄
Minulla on miespuolisia ystäviä ollut vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella harva nainen tarjoaa muuta kuin henkistä väkivaltaa seksin lisäksi. Parisuhdekeskeiselle miehelle täyttä helvettiä markkinoilla.
Jos oikeasti haluat elää onnellisena ja hyvässä parisuhteessa, jossa nainen on uskollinen ja kunnioittaa sinua, niin etsi itsellesi filippiiniläinen nainen. Suomessa on heitä myös sinkkuina, mutta jos etsit suoraan Filippiineiltä, niin on enemmän valinnanvaraa.
Heidät siis kasvatetaan emännän muottiin ja kuinka monta kertaa se pitää sanoa että länsimainen nainen on kouluja käynyt joka haluaa luoda myös uraa perhe-elämän rinnalle.
Tämähän se ikiaikainen kiista on kun suomalainen ei suostu kotiorjaksi kuin taas filippiiniläinen "suostuu" kun ei se raukka tiedä että täällä joutuu kodinhoidon lisäksi töihin.
Olet muutenkin aivan selvästi aivan eri planeetalta kuin suomalaiset miehet ja aasialaiset naiset. Suomalaiset miehet ovat hemmetti soikoon tehneet itselleen pakollisen asevelvollisuuden. Itsekäs suomalainen nainen ei voi koskaan ymmärtää tällaista. Onneksi tämä yhteiskunta on kuihtumassa, niin kuin luonnollisesti tällaiset tuppaavat aina kuihtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nettideittailua harrastat niin suosittaisin kiinnittämään huomiota hyvin täytettyyn profiilitekstiin ja sellaisiin enemmän ensitreffit alttarilla Miika kaltaisiin tyyppeihin kuin jännäsupliikkityyppeihin kuten ensitreffit alttarilla Lari.
On tärkeää muistaa, että moni mies kyllä suostuu panemaan itseään matalatasoisempaa joten pidä huomiota että olette ulkoisesti samalla tasolla jotta mies voi kiinnostua vakavasti. Tämä on lähes kaikille naisille haasteellinen juttu koska naiset ovat pinnallisesti niin nirsoja esim naaman ja pituuden suhteen että nainen jää kuviossa aina matalatasoisemmaksi.
Tai ehkä kannattais ettiä semmosta kuin Sami, jos haluaa rakkautta ja parisuhteen, eikä raskasta uhriutujaa.
Uskon, että moni etsiikin, mutta harva löytää.
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia Tinderistä:
99% teistä antaisi nykyiselle aviomiehellenne ruksia jos näkisitte tämän Tinderissä.
Vähänkään rehellisesti rakennettu tavismiehen Tinder-profiili nyt vain ei ole sellainen joka herättää Harlekiinifantasiat välittömästi.
Harlekiini-autisti jälleen linjoilla. 👸🤴
Minä olisin tuollainen mies....Tykkään myös seksistä, mutta kaikkein eniten kaipaan sitä läheisyyttä, halailua, pusuttelua, kädestä pitämistä sekä kumppania jakamaan arkea. Vielä en ole löytänyt sopivaa naisystävää.
M25
Vierailija kirjoitti:
Oon jo alkanu luovuttaa miesten suhteen. Ei niistä jutuista ikinä mitään tuu. Ei vaan enää jaksa. Uskon olevani lemmikin kanssa onnellisempi..
N25
Älä vielä luovuta. Vasta sitten kun oot ehkä 45 tai 55 ja jos oot edelleen samaa mieltä. Toivotan onnea ja menestystä miesjahtiin!
Outoa,että ap:lle tulee tarjolle vain sellaisia miehiä jotka haluavat vaan xxx.Itse olen netissä tutustunut vain asiallisiin miehiin, joita kiinnostaa parisuhde.Ja matchit ovat olleet vain fiksuilta miehiltä..mistä johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Mä kelpuutan jatkossa vain miehen, joka ei halua seksiä enää ollenkaan. Läheisyys, halailu ja suutelu ok, mutta ei mitään kusivehkeiden lutkutusta enää käsin, suulla eikä vastakkain eikä sisäkkäin Unema elää.... vielä joskus löydän hänet.
Miksi olet aseksuaalina kelpuuttanut aiemmin normaaliseksuaalisia miehiä?
Mä en myöskään enää taida haluta miestä elämääni. En harrasta pikaseksiä, ja parisuhteeseen pojat yleensä ovat halunneetkin. Mutta ei ne tasavertaista kumppania kuitenkaan halua vaan etsivät äitiä, kokkia, kodinhoitajaa ja elättäjää, jolta saa kaupan päälle säännöllistä seksiä. Mä en vaan enää jaksa edes yrittää, kolmesti olen kokeillut ja joka kerta poika/mies on taantunut muutamassa kuukaudessa isoksi vauvaksi. Helpompi elää yksin.
N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia Tinderistä:
Miksi sitten olet Tinderissä? Pska paikka, joka ei toimi, jossa vaan pskoja nirppanokkaämmiä, jotka luulee itsedtään liikoja. Ai, niin kun sinä ja muutkin urpåt uskotte myös lottovoittoon, joulupukkiin, yksisarvisiin ja siihen, että teistäkin olisi tullut NHL- kiekkoilija, jos vaan olisitte halunneet. Kyllä se joku/ karma/ kohtalo/ naapurin reiska tuo myös sen pitkähiuksisen himokkaan neitsytmissin kotiin, kunhan vaan uskon riittävästi👍
Oiskohan sinulla nyt hyvä aika lämmittää lasillinen maitoa, ottaa iltalääkkeet ja mennä peiton alle rauhoittumaan. Huomenna sitten taas uusi päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kelpuutan jatkossa vain miehen, joka ei halua seksiä enää ollenkaan. Läheisyys, halailu ja suutelu ok, mutta ei mitään kusivehkeiden lutkutusta enää käsin, suulla eikä vastakkain eikä sisäkkäin Unema elää.... vielä joskus löydän hänet.
Miksi olet aseksuaalina kelpuuttanut aiemmin normaaliseksuaalisia miehiä?
Ei sitä nuorempana tajunnut paremmasta. Vanhemmiten viisastuu.
Vierailija kirjoitti:
Mä en myöskään enää taida haluta miestä elämääni. En harrasta pikaseksiä, ja parisuhteeseen pojat yleensä ovat halunneetkin. Mutta ei ne tasavertaista kumppania kuitenkaan halua vaan etsivät äitiä, kokkia, kodinhoitajaa ja elättäjää, jolta saa kaupan päälle säännöllistä seksiä. Mä en vaan enää jaksa edes yrittää, kolmesti olen kokeillut ja joka kerta poika/mies on taantunut muutamassa kuukaudessa isoksi vauvaksi. Helpompi elää yksin.
N26
Jos oot normaalipainoinen, mukava ja korkeasti koulutettu niin voit yrittää vielä neljännen kerran mun kaa;)
M27
Kammottavan ruma sana tuo p...u. V...u myös. Miksi puhutaan noin alatyylisesti?
Eivätkö kaikki ukot juokse vain seksin perässä? Sitä saatuaan naiset ovat h...ia heille.
Olisiko juurisyy sitten kuitenkin se että
"ne laadukkaammat yksilöt löytävät kumppanin muutenkin" eli leimataan näkemättä ja itse kokematta kaikki nettideittaajat surkeaksi sakiksi vaikka näinhän ei ole.
Tiedän muutamankin järkyttävän upean miehen jotka ovat sinkkuja eivätkä ole etsinnöistä huolimatta naista löytäneet. Ei se niin mene että vain surkeat palloilee sinkkuna, vaikka palstauli näin haluaa mantrallaan toitottaa.
Se on se kemia joka syntyy tai on syntymättä.
Ja jossain tarvitsee ensin tavata. Netissä koska livenä ei enää voi.