Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää mies joka haluaa muutakin kuin pillua

Vierailija
19.12.2021 |

Näitä seksiseikkailijoita eron jälkeen tullu esille. Edes tutustua ei saa kehenkään kun vaan seksiä. Erosin huonosta suhteesta ja vuoden jälkeen ois ees kiva tutustua johonkin. Mutta vaan pillu kelpaisi. Ei muu.

Kommentit (726)

Vierailija
81/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli kerran mies baarissa selittämään ihan ensi näkemältä, että hänestä parisuhteessa seksi ei ole tärkeää, ihan oletti että tuo mielipide sytyttää minut heti. Yäk, olen saanut tarpeekseni seksihaluttomista miehistä. Mieluummin mies joka kaipaa jatkuvasti sänkyyn :)

On varmaan käyttänyt tuota repliikkiä paljon ja laskenut excelissä, että yli 50% kiinnostuu sen perusteella.

Vierailija
82/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on oikea paikka etsiä, monikin täällä on sanonut että kakkonen on ykkönen joten eivät ole pilden perässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kaipaisin miestä joka ei halua muuta kuin pllua 

Olen itsekin taipumassa tuolle kannalle. Kun koko elämäni olen odottanut sitä oikeaa kintut ristissä eikä sitä koskaan tullut, niin mitä väliä millään enää on? Ei ketään kiinnosta kuitenkaan minä joten miksen voisi vain ruveta lortoksi? Mitä mulla on menetettävää? Todennäköisemmin löytyy se mieskin sillä tavalla, koska ei se tällä pihtarityylillä ainakaan löydy. Anteliaat naiset eivät yleensä jää ikisinkuiksi.

Vierailija
84/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkumies. Treffiprofiili monella deittisovelluksessa.

Monesti ihmettelen, miten naisten taso voi olla noin huono?

Esim itse etsin lapsetonta, suht normaalivartaloista, terveelliset elämäntavat omaavaa naista, jolla olisi elämässä perusasiat kunnossa jne...Haluaisin ehkä lapsia, joten naisenkin tulisi olla äidiksi sopiva ihminen.

Edellä mainituilla kriteereillä netistä ei löydy yhtäkään naista!!!!

Kaikkea muuta on kyllä tarjolla. Lesboja, maksullisia,mt-ongelmaisia sekä muita elämäntapaintiaaneja.

Yh-äitejä on aivan uskomattoman paljon.

Ihmettelen miksi pariskunnat hankkivat lapsia jos suhde ei kestä lapsiarkea?

Toisin sanoen, useimmissa netin naisissa ei ole mitään muuta kiinnostavaa, kuin "se".

Vierailija
85/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei seksi voisi vähempää kiinnostaa naisessa, koska fleshlight on keksitty.

Itse tosin olen kuin ilmaa naisille, koska olen lyhyt, työtön ja ujo.

Vierailija
86/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim itse etsin lapsetonta, suht normaalivartaloista, terveelliset elämäntavat omaavaa naista, jolla olisi elämässä perusasiat kunnossa jne...Haluaisin ehkä lapsia, joten naisenkin tulisi olla äidiksi sopiva ihminen.

Kaikkea muuta on kyllä tarjolla. Lesboja, maksullisia,mt-ongelmaisia sekä muita elämäntapaintiaaneja.

Toisin sanoen, useimmissa netin naisissa ei ole mitään muuta kiinnostavaa, kuin "se".

Hep, täällä yksi. Mutta ehkä mä sit olen vähintäänkin elämäntapaintiaani kun en koe mitään painetta sitoutumiseen.

Vierailija
87/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojuu, parisuhde naisen kanssa kyllä kiinnostaisi, mutta minkäs teet kun kukaan ei kiinnostu minusta. Ihastuvatkohan naiset koskaan...

Vierailija
88/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuollainen nainen kuin etsit ja viihdyin tinderissä muutaman kuukauden. Tai siis en viihtynyt, koska ei siellä ollut mitään tarjolla minulle, vaikka kiinnostuneita oli tietenkin todella paljon. Eli ei se miestenkään taso päätä huimannut. Sen verran kuitenkin itseäni arvostan että ihan mitä tahansa en ole valmis huolimaan. Luultavasti olisin ohittanut sinutkin nopeasti.

Vierailija
89/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla sama kuin miehilläkin, että ne vähänkin laadukkaammat yksilöt löytää helposti kumppanin muutenkin. Ei tarvitse mennä epätoivoisena seuraa etsimään deittipalstoilta kun se jono on tosielämässä.

Eikä yleensä ihmiset halua mennä niihin nolaamaan itsensä. Vähän sama kuin että on näitä ihan typeriä parinhaku tv-ohjelmia. Ihmetyttää mistä ne edes löytää porukkaa sinne julkisesti omalla naamalla kuolaamaan muiden perseitä ja meisseleitä.

Vierailija
90/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ei seksi voisi vähempää kiinnostaa naisessa, koska fleshlight on keksitty.

Itse tosin olen kuin ilmaa naisille, koska olen lyhyt, työtön ja ujo.

No sittenhän on ihan hirveän kiva, että olet keksinyt keinon pärjätä ilman naisia.

Vierailija
91/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta annettavaa sinulla on?

Tämä. Hyvin oleellinen kysymys.

Jos saa vain vonkausviestejä niin kertoo siitä ettei miehet näe sinussa muuta kiinnostavaa. Kokeile panostaa esim ulkonäön hoitoon, pukeutumiseen, liikuntaan/laihdutukseen niin alat kiinnostaa muussakin mielessä.

Öö, eli jos nainen saa pelkästään seksuaalista kiinnostusta, kannattaa kaunistautua enemmän niin se loppuu?

Vierailija
92/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei tässä tainnut tarkoittaa mitään seksitöntä suhdetta vaan sitä ettei juosta jokaisen piparin perässä. Parisuhteeseen kykenevä vapaa mies on kyllä suht harvinainen.

Niin kait olen. Pysyn mielummin kotona vapaa ajalla.

Vierailija
93/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta haluaako mies muutakin kuin vain seksiä. Jos nainen on kaunis, älykäs ja mukava luonne, niin silloin mies muutakin kuin seksiä.

Väärin. Tässä tapauksessa mies haluaa tavata todella usein seksin merkeissä,siltikään ei haluta sitoutua koska sittenhän ei voi vikitellä muita naisia. Joillekin ei vaan riitä mikään!

Parisuhdemateriaalia olevia naisia on todella vähän, mutta vähän aikaa voi seksiä harrastaa paljon laajemman naisjoukon kanssa.

Vierailija
94/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta haluaako mies muutakin kuin vain seksiä. Jos nainen on kaunis, älykäs ja mukava luonne, niin silloin mies muutakin kuin seksiä.

Väärin. Tässä tapauksessa mies haluaa tavata todella usein seksin merkeissä,siltikään ei haluta sitoutua koska sittenhän ei voi vikitellä muita naisia. Joillekin ei vaan riitä mikään!

Parisuhdemateriaalia olevia naisia on todella vähän, mutta vähän aikaa voi seksiä harrastaa paljon laajemman naisjoukon kanssa.

Miehet täällä kyllä oikein kilvan kusevat omiin ja lajitovereidensa muroihin. Sitten itketään ja ihmetellään kun ei ole naisia nettideittipalveluissa.

Vierailija
95/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

+30 vuotta suhdetta takana ja vuosi vuodelta suhde on muuttunut enemmän muuksi, kun seksiksi...

Ongelman ratkaisu sinulle, hanki kaveri ja nauti seksittömästä suhteesta, niin toimivat normi ihmiset.

Parisuhteeseen kuuluu seksi oleellisena osana sitä, muutenhan se on kaverisuhde...

Vierailija
96/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö että juuri toimimalla päinvastoin, eli ei ainakaan antamalla sitä. Näin löytää miehiä jotka eivät halua vain reikää. Ei luulisi olevan vaikeaa, eikä myöskään vaikea päätellä.

Vierailija
97/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä kilttejä on ja paljon. Nuorena miehenä yritin lähestyä tyttöjä olemalla oma itseni, eli fiksu ja asiallinen, siististi pukeutuva ja kohteliaasti käyttäytyvä ihan hyvännäköinen ja miehekäs nuorimies. Aika harvat tytöt kiinnostuivat ja osa sanoikin, että olet liian kiltti. Noh, sitten muutin tyylini erilaiseksi, eli olin vähän kylmempi ja jopa töykeämpi, niin johan alkoi naista roikkua lahkeissa. Käytännössä siis miehen kuin miehen kannattaa ennemmin vaikka esittää hiukan j ä n n ä m i e s t ä, niin suosio on taattu.

Vierailija
98/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä kilttejä on ja paljon. Nuorena miehenä yritin lähestyä tyttöjä olemalla oma itseni, eli fiksu ja asiallinen, siististi pukeutuva ja kohteliaasti käyttäytyvä ihan hyvännäköinen ja miehekäs nuorimies. Aika harvat tytöt kiinnostuivat ja osa sanoikin, että olet liian kiltti. Noh, sitten muutin tyylini erilaiseksi, eli olin vähän kylmempi ja jopa töykeämpi, niin johan alkoi naista roikkua lahkeissa. Käytännössä siis miehen kuin miehen kannattaa ennemmin vaikka esittää hiukan j ä n n ä m i e s t ä, niin suosio on taattu.

Niin..jos haluaa löytää tyttöjä….minua kiinnostaa vain se yksi joka on kiinnostunut minusta sellaisena kuin olen….muut menköön xxxxx

Vierailija
99/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulla olisi annettavaa seksittömään suhteeseen? Itseä ei seksi kiinnosta mutta en ryhdy suhteeseen jossa naisella ei ole muuta annettavaa kuin vaatimukset ja nalkutus

Seksitön suhde olisi mahtava juttu jos sen lisäksi ei olisi pakko asua yhdessä. Miehet vain yleensä haluaa asua yhdessä. Minulla taas on mennyt hoivaikä ohi ja minun puolestani jokainen saa elää miten haluaa kunhan ei tee sitä minun kodissani. Minun kodissa on minun säännöt ja muualla kunnioitan muiden sääntöjä.

Vierailija
100/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuvittelisin, että sellaisia miehiä voi löytää ihan kaikkialta. Minut vaimoni löysi työpaikalta ja pyysi kahville. En olisi koskaan hakenut seuraa, sillä olin melko onnellinen yksinhuoltaja, mutta nyt olen pian kymmenen vuotta ollut vielä onnellisempi parisuhteessa. Kaltaisiani markkinoilta omasta toiveestaan poistuneita on varmaan melko paljon: elämä on mukavasti uomassa, arjessa on mielekästä tekemistä ja vapaa-ajalle riittää asioita jonoksi saakka. Tuntuu, ettei suhdetta varsinaisesti tarvitse.

Tämä on tietty vaikeaa, jos toista ei tunne lainkaan, ja voin vain kuvitella millaista naisten pääasiallisesti saama huomio on. Jos pitää luottaa tuuriin, voi tosiaan mennä aika pitkään ennen kuin lykästää. Sama koskee kuitenkin varmaan ihan kaikkia sukupuoleen katsomatta. Toivottavasti kuitenkin löydät etsimäsi.

M41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi