Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää mies joka haluaa muutakin kuin pillua

Vierailija
19.12.2021 |

Näitä seksiseikkailijoita eron jälkeen tullu esille. Edes tutustua ei saa kehenkään kun vaan seksiä. Erosin huonosta suhteesta ja vuoden jälkeen ois ees kiva tutustua johonkin. Mutta vaan pillu kelpaisi. Ei muu.

Kommentit (726)

Vierailija
101/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulla olisi annettavaa seksittömään suhteeseen? Itseä ei seksi kiinnosta mutta en ryhdy suhteeseen jossa naisella ei ole muuta annettavaa kuin vaatimukset ja nalkutus

Seksitön suhde olisi mahtava juttu jos sen lisäksi ei olisi pakko asua yhdessä. Miehet vain yleensä haluaa asua yhdessä. Minulla taas on mennyt hoivaikä ohi ja minun puolestani jokainen saa elää miten haluaa kunhan ei tee sitä minun kodissani. Minun kodissa on minun säännöt ja muualla kunnioitan muiden sääntöjä.

Olet todella vinoutunut

Vierailija
102/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No useimmat tuntemani miehet haluavat suhteelta muutakin ( siis paljon muutakin ) kuin piparia.

En kyllä ymmärrä missä Ap: n tapaiset naiset valkkaavat herrojaan. Tai millä kriteereillä. Tuntuu menevän ns vituiks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No useimmat tuntemani miehet haluavat suhteelta muutakin ( siis paljon muutakin ) kuin piparia.

En kyllä ymmärrä missä Ap: n tapaiset naiset valkkaavat herrojaan. Tai millä kriteereillä. Tuntuu menevän ns vituiks.

Jotenkin luulen että vaikka minun kohdalleni osuisi kaikin puolin täydellisen oloinen mies, joka oikeasti etsisi paljon muutakin kuin pelkkää seksiä, minun kohdallani muuttaisi mielensä. Sitten parin hetken jälkeen jatkaisi sen vakavan jutun etsimistä toisaalta.

Vierailija
104/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksi demonisoidaan?

Olen elämäni aikana ollut kahdessa seurustelusuhteessa ikävuosina 16-39.

Viimeksi olin sinkkuna kuukauden verran, 18 vuotiaana.

Toinen suhde kesti vajaat 2v, toinen kestänyt 20v ja jatkuu yhä.

Kumpakin suhde alkanut puhtaasti genitaalikosketuksesta, eikä silloin ollut puhettakaan seurustelusta ennen sitä.

Mielestäni se, että heti kärkeen (jopa ennen ensitapaamista) seksiä pidetään pelinappulana ja vallankäytönvälineenä, on väärä lähtökohta jos etsii kestävää parisuhdetta.

Vierailija
105/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin luulen että vaikka minun kohdalleni osuisi kaikin puolin täydellisen oloinen mies, joka oikeasti etsisi paljon muutakin kuin pelkkää seksiä, minun kohdallani muuttaisi mielensä. Sitten parin hetken jälkeen jatkaisi sen vakavan jutun etsimistä toisaalta.

Eli olet lähtökohtaisesti pilalla (omasta mielestäsi).

Nyt kannattaisi alkaa tutkimaan omia asenteitaan.

Vierailija
106/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjolla ois huonolla hygienialla varustettu varakas nörtti, leskimies ja kolme lasta. Alkoa menee, ja pleikalla paljon aikaa. Pipari kiinnostaa. Ei harrastuksia. Ylipainoakin on. Oikeistopolitiikka kiinnostaa.

Treffit?

Vierailija
107/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monelle tuntuu suikkari ja kakkonenkin kelpaavan.

Vierailija
108/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet lähtökohtaisesti pilalla (omasta mielestäsi).

Nyt kannattaisi alkaa tutkimaan omia asenteitaan.

Ehkä niin. Johtunee siitä etten ole koskaan kokenut miltä tuntuu kun joku oikeasti haluaa minut kokonaan, eikä vain sitä yhtä asiaa. Jos ei ole muuhun kelvannut, kai siinä alkaa tietynlaisia johtopäätöksiä tekemään. Ja ei, näitä kokemuksia ei ole paljon, yksikin riittää.

Vierailija
109/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta haluaako mies muutakin kuin vain seksiä. Jos nainen on kaunis, älykäs ja mukava luonne, niin silloin mies muutakin kuin seksiä.

Väärin. Tässä tapauksessa mies haluaa tavata todella usein seksin merkeissä,siltikään ei haluta sitoutua koska sittenhän ei voi vikitellä muita naisia. Joillekin ei vaan riitä mikään!

Parisuhdemateriaalia olevia naisia on todella vähän, mutta vähän aikaa voi seksiä harrastaa paljon laajemman naisjoukon kanssa.

Miehet täällä kyllä oikein kilvan kusevat omiin ja lajitovereidensa muroihin. Sitten itketään ja ihmetellään kun ei ole naisia nettideittipalveluissa.

Jokainen vain ajattelee miten itse pärjää markkinoilla. Ei mua kiinnosta mitä ongelmia muilla on.

Vierailija
110/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kokonaan?

Vierailija
111/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden miesten joukosta jotka eivät kiinnosta sinua koska eivät ole riittävän komeita ja itsevarmoja.

Ne komeat ja itsevarmat saavat parempaakin kuin sinä, siksi kelpaat vain helpoksi panoksi.

Et ole enää samassa asemassa kuin nuorempana ja hehkeämpänä.

Vierailija
112/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia Tinderistä:

99% teistä antaisi nykyiselle aviomiehellenne ruksia jos  näkisitte tämän Tinderissä.

Vähänkään rehellisesti rakennettu tavismiehen Tinder-profiili nyt vain ei ole sellainen joka herättää Harlekiinifantasiat välittömästi.

Vierailija
113/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehelle käy ihmissuhdekin naisen kanssa mutta TODELLA harva nainen pystyy sellaista henkistä yhteyttä tarjoamaan joka korvaisi seksin. Itselleni on vastaan tullut yksi sellainen tapaus ja olen pannut kymmeniä.

Todella harva nainen haluaa ihmissuhteen korvaavan seksin.

Eikä jokainen sovi jokaiselle. Ne kymmenet sopivat yhteen jonkun toisen kanssa.

Meinaatko, että sinkkunaisella ei voi olla miespuolisia ystäviä?

Vierailija
114/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkkumies. Treffiprofiili monella deittisovelluksessa.

Monesti ihmettelen, miten naisten taso voi olla noin huono?

Esim itse etsin lapsetonta, suht normaalivartaloista, terveelliset elämäntavat omaavaa naista, jolla olisi elämässä perusasiat kunnossa jne...Haluaisin ehkä lapsia, joten naisenkin tulisi olla äidiksi sopiva ihminen.

Edellä mainituilla kriteereillä netistä ei löydy yhtäkään naista!!!!

Kaikkea muuta on kyllä tarjolla. Lesboja, maksullisia,mt-ongelmaisia sekä muita elämäntapaintiaaneja.

Yh-äitejä on aivan uskomattoman paljon.

Ihmettelen miksi pariskunnat hankkivat lapsia jos suhde ei kestä lapsiarkea?

Toisin sanoen, useimmissa netin naisissa ei ole mitään muuta kiinnostavaa, kuin "se".

Taitaa olla sama kuin miehilläkin, että ne vähänkin laadukkaammat yksilöt löytää helposti kumppanin muutenkin. Ei tarvitse mennä epätoivoisena seuraa etsimään deittipalstoilta kun se jono on tosielämässä.

Eikä yleensä ihmiset halua mennä niihin nolaamaan itsensä. Vähän sama kuin että on näitä ihan typeriä parinhaku tv-ohjelmia. Ihmetyttää mistä ne edes löytää porukkaa sinne julkisesti omalla naamalla kuolaamaan muiden perseitä ja meisseleitä.

Uskomatonta että 25 vuotta nettideittailun synnyn jälkeen ihmisillä on edelleen tämä käsitys siitä - tai siis niistä nettideittailevista ihmisistä. Olen lukemattomia syitä miksi kaikin puolin normaali, hyvännäköinen, fiksu, mukava ihminen ei löydä koko ajan tosielämässä seuraa. Kukaan kavereistani ei ole epätoivoinen eikä "laaduton" - kaikki ovat löytäneet nykyisen kumppaninsa netistä.

Vierailija
115/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia Tinderistä:

99% teistä antaisi nykyiselle aviomiehellenne ruksia jos  näkisitte tämän Tinderissä.

Vähänkään rehellisesti rakennettu tavismiehen Tinder-profiili nyt vain ei ole sellainen joka herättää Harlekiinifantasiat välittömästi.

Ja sun mielestä jokainen nainen haluaa Harlekiini-fantasiaa?

On kyllä kummallista kuinka usein mullekin on elämäni aikana miehet tulleet selittämään mitä haluan elämässä. Yleensä sanon aha ja kiitän tiedosta. Onneksi näillä jutuilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa, missä me tavikset pariudutaan jatkuvasti.

Ps. Löysin perunanenäisen ja äärettömän hyväsydämisen ja huumorintajuisen aviomieheni Tinderistä. En siis painanut ruksia.

Vierailija
116/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain homoklubilta varmaan.

Vierailija
117/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia Tinderistä:

Ei pidä paikkaansa. Mieheni on hyvännäköinen vieläkin. Harlekiinifantasioihin nyt ei usko kukaan yli 15 v.

Vierailija
118/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia Tinderistä:

Niin? Millaista reaktiota odotat tuohon kommenttiisi? Olen monta kertaa ajatellut, että jos olisin nähnyt puolisoni profiilin Tinderissä, niin olisin luultavasti pyyhkäissyt vasemmalle. Ei hän osaa ottaa hyviä kuvia itsestään eikä muutenkaan "markkinoida" itseään. Mutta onneksi meistä kumpikaan ei ollut Tinderissä.

Ajoit luultavasti takaa sitä, että naisten kannattaisi Tinderissä antaa mahdollisuuksia paljon isommalle joukolle miehiä. Kuinkahan se toimisi käytännössä? Miltä sinusta tuntuisi, jos joku nainen ilmoittaisi sinulle, että tottakai haluaa tavata sinutkin, mutta seuraava "vapaa aika" on tammikuun puolivälissä? Ja ensitapaamisen jälkeen kertoisi, että oli ihan kivaa, mutta sinulla on useita muita tapaamisia ennen kuin voitte tavata uudestaan tai ennen kuin hän tietää, haluaako ylipäänsä tavata juuri sinua uudestaan?

Eikö sen nyt sano järkikin, että jos vahvuudet eivät sovi Tinderiin, niin silloin ei kannata olla Tinderissä?

Vierailija
119/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia Tinderistä:

Rehellinen " tavismiehen" profiili.

Ikähaarukka 18-35, ikää miehellä itsellä. 45. Käy töissä, harrastaa kuntosalia. Omasta mielestään tasoa 8 ulkonäöltä= sama, kuin omasta muilestään keskivertonainen(= 25 vuotias IG pyllistelijä, julkkisbimbo), " kelpuuttaa" eli tyytyy alemman tason naiseen (= yli 35- vuotias, normaalipainoinen) koska pllua pitää saada. Mankuu pllua jos ei muuta saa.

Vierailija
120/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia Tinderistä:

Miksi sitten olet Tinderissä? Pska paikka, joka ei toimi, jossa vaan pskoja nirppanokkaämmiä, jotka luulee itsedtään liikoja. Ai, niin kun sinä ja muutkin urpåt uskotte myös lottovoittoon, joulupukkiin, yksisarvisiin ja siihen, että teistäkin olisi tullut NHL- kiekkoilija, jos vaan olisitte halunneet. Kyllä se joku/ karma/ kohtalo/ naapurin reiska tuo myös sen pitkähiuksisen himokkaan neitsytmissin kotiin, kunhan vaan uskon riittävästi👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan