Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää mies joka haluaa muutakin kuin pillua

Vierailija
19.12.2021 |

Näitä seksiseikkailijoita eron jälkeen tullu esille. Edes tutustua ei saa kehenkään kun vaan seksiä. Erosin huonosta suhteesta ja vuoden jälkeen ois ees kiva tutustua johonkin. Mutta vaan pillu kelpaisi. Ei muu.

Kommentit (726)

Vierailija
161/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en myöskään enää taida haluta miestä elämääni. En harrasta pikaseksiä, ja parisuhteeseen pojat yleensä ovat halunneetkin. Mutta ei ne tasavertaista kumppania kuitenkaan halua vaan etsivät äitiä, kokkia, kodinhoitajaa ja elättäjää, jolta saa kaupan päälle säännöllistä seksiä. Mä en vaan enää jaksa edes yrittää, kolmesti olen kokeillut ja joka kerta poika/mies on taantunut muutamassa kuukaudessa isoksi vauvaksi. Helpompi elää yksin.

N26

Jos oot normaalipainoinen, mukava ja korkeasti koulutettu niin voit yrittää vielä neljännen kerran mun kaa;)

M27

Muodollisesti pätevä sanan kaikissa merkityksissä. Ei mulla ole ongelma elättää itseäni eikä löytää miestä, niitä kyllä olis tulollaan enemmän kuin tarpeen. Mutta kun kaikkein fiksuinkin taantuu isoksi lapseksi heti, kun suhde yhtään vakiintuu, niin jaksa enää edes yrittää.

Tuskin mies oikeasti mihinkään muuttuu, vaan sinä alat pomottaa ja niinpä sinä alat pitää itseäsi miesystävän äitinä. Ethän vaan ole aloittanut seksielämääsi pikkuveljesi kanssa?

Sulla ei taida olla kaikki ihan hyvin?

Vierailija
162/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä M36, joka etsii kumppania. Olen eronnut, ja exän kanssa liitto kariutui siihen, että seksielämä kuoli. Nyt "uudella kierroksella" en todellakaan aio tehdä samaa virhettä, eli odottaa, että alun keskinkertainen seksi muuttuisi ajan myötä paremmaksi, jos yhteyttä ei kertakaikkiaan sillä puolella ole. Ei muutu, jos toisella ei ole kykyä tai halua kommunikoida, ja kerta kuukauteen tai kahteen on toiselle riittävä.

Tämä voi nyt kuulostaa tylyltä, mutta minun tärkeimmät kriteerini on, että tullaan juttuun, ja että seksissä on molemminpuoleista intohimoa ja nautintoa. Haluan selvittää tämän mahdollisimman pian, en ala enää tuhlaamaan siihen kuukausia tai vuosia. Siksi haluan seksiä mieluummin aiemmin kuin myöhemmin, ja jos se ei toimi, niin takaisin swaippailemaan. Varmasti tämä näyttäytyy joillekin sellaisena, että olin "vain" seksin perässä. Mutta koska se "vain seksi" on asia, johon parisuhde voi kaatua, niin en ota sitä riskiä enää toista kertaa.

Jos kolmannella tai viimeistään neljännellä tapaamisella seksiä ei ole, tarkoittaa se sitä, että joko välillämme ei ole kemiaa, tai että naiselle seksi ei näyttele niin suurta osaa parisuhteessa kuin minulle. Oli niin tai näin, niin tällöin on molemmille parempi, että haetaan parempaa osumaa.

Onnea etsintään! Minulle kuulostat painajaiselta. Seksi ei kiinnosta tipan tippaa enää. Keksin miljoona mielekkämpää tapaa viettää aikaani.

Nyt korkki kiinni! Ei sinusta kukaan ole kiinnostunut.

Menikö tunteisiin, kun joku ei haluakaan seksiä? Mikä siinä on ongelma?

Ei mennyt. Olet vain todella naurettava, kun kuvittelet itsesi joksikin maailman ainoaksi kuningattareksi, joka valitsee miehen eikä päinvastoin. Ulosantisi on sitä luokkaa, että vaikka haluaisitkin seksiä, niin vastapuolella tuskin seisoisi edes pillereiden avustamana.

Tuo viimeinen lauseesi kertoo, että vastoin väittämääsi taisi sittenkin kolahtaa. Jos kuvittelet, että miehen seisokki olisi jotenkin itsetuntoani hivelevä "palaute" tai päin vastoin lerpahdus jotenkin suuri loukkaus, niin joudun tuottamaan pettymyksen. Ei voisi vähempää kiinnostaa kumpikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä M36, joka etsii kumppania. Olen eronnut, ja exän kanssa liitto kariutui siihen, että seksielämä kuoli. Nyt "uudella kierroksella" en todellakaan aio tehdä samaa virhettä, eli odottaa, että alun keskinkertainen seksi muuttuisi ajan myötä paremmaksi, jos yhteyttä ei kertakaikkiaan sillä puolella ole. Ei muutu, jos toisella ei ole kykyä tai halua kommunikoida, ja kerta kuukauteen tai kahteen on toiselle riittävä.

Tämä voi nyt kuulostaa tylyltä, mutta minun tärkeimmät kriteerini on, että tullaan juttuun, ja että seksissä on molemminpuoleista intohimoa ja nautintoa. Haluan selvittää tämän mahdollisimman pian, en ala enää tuhlaamaan siihen kuukausia tai vuosia. Siksi haluan seksiä mieluummin aiemmin kuin myöhemmin, ja jos se ei toimi, niin takaisin swaippailemaan. Varmasti tämä näyttäytyy joillekin sellaisena, että olin "vain" seksin perässä. Mutta koska se "vain seksi" on asia, johon parisuhde voi kaatua, niin en ota sitä riskiä enää toista kertaa.

Jos kolmannella tai viimeistään neljännellä tapaamisella seksiä ei ole, tarkoittaa se sitä, että joko välillämme ei ole kemiaa, tai että naiselle seksi ei näyttele niin suurta osaa parisuhteessa kuin minulle. Oli niin tai näin, niin tällöin on molemmille parempi, että haetaan parempaa osumaa.

Muistathan kertoa niille kumppaneillesi ennen sänkyyn menoa, että kyseessä on ihan puhdas koeajo? Etkä ennen sitä ainakaan väitä etsiväsi mitään vakavaa.

Kuka lähtee sitoutumaan pennin vertaa ennen kuin on ollut sängyssä?

Jos ei ole kemiaa, niin sitten ei tokikaan, mutta muuten...

Sänkyyn pitäis mennä heti mutta neitsyt pitäis olla. On se miehillä tosiaankin vaikeeta tuon naisasian kanssa.

Ei vaan tuollaisille miehille on kauhistus jos nainen onkin neitsyt eikä osaa mitään. Äkkiä heitetään menemään ekan kerran jälkeen ja huikataan hyvää loppuelämää.

Eipä niillä sitten kuitenkaan itsetunto kestä kokenutta naista. Miehen ego on hauraampi kuin hippiäisen muna.

Vierailija
164/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota 50+ ukkomies. Se on jo tottunut, että seksiä ei ole.

Vierailija
165/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistathan kertoa niille kumppaneillesi ennen sänkyyn menoa, että kyseessä on ihan puhdas koeajo? Etkä ennen sitä ainakaan väitä etsiväsi mitään vakavaa.

Kuka lähtee sitoutumaan pennin vertaa ennen kuin on ollut sängyssä?

Jos ei ole kemiaa, niin sitten ei tokikaan, mutta muuten...

Sänkyyn pitäis mennä heti mutta neitsyt pitäis olla. On se miehillä tosiaankin vaikeeta tuon naisasian kanssa.

Ei vaan tuollaisille miehille on kauhistus jos nainen onkin neitsyt eikä osaa mitään. Äkkiä heitetään menemään ekan kerran jälkeen ja huikataan hyvää loppuelämää.

Eipä niillä sitten kuitenkaan itsetunto kestä kokenutta naista. Miehen ego on hauraampi kuin hippiäisen muna.

Kyllä kestää. Mielellään sellainen jolla on kaikki temput hallussa kuin olisi ammattilainen ja heti kaikki on täydellistä. Sellaisten kanssa löytyy kemiaa.

Vierailija
166/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä vain seksi liittyy myös tarmokkuuteen ja toimintakykyyn sekä reippauteen.Taas niitä joita touhu niin nappaisi ei kyllä moni nainen koskisi pitkällä tikullakaan?

Vierailija
167/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsista.

Vierailija
168/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä palstalla on näköjään naisia , joiden mielestä mies saa haluta pildeä vasta sen jälkeen kun pappi on sanonut Amen kirkossa. eiiiiiiissss........

Vierailija
169/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on päinvastainen tilanne. Eksäni kanssa oli 5 treffit ennen seksiä. Sen jälkeen meillä oli kuumaa menoa 3,5 vuotta. Mitään yhteistä meillä ei henkisellä puolella loppua kohden ollut enkä olisi voinut luonnehtia häntä ystäväkseni tai sanoa arvostavani häntä ihmisenä. Minulle toimiva seksi suhteessa on tärkeää, mutta ei vetovoiman varaan kannata pelkästään rakentaa. Jatkossa aion tutustua kunnolla luonteeseen, arvomaailmaan, elämäntapaan jne. ennen kuin vien suhdetta pidemmälle.

Vierailija
170/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti. Miettikää kaikkia tuntemianne naisia ja omaa itseänne. Kuinka monen kanssa haluaisit viettää aikaasi ja kuunnella sen juttuja? Itselläni luku on melko nollassa, suurin osa naisista on ihan hirveitä tylsimyksiä ja päällepäsmäreitä. Kuinka monen miehen kanssa vastaavasti haluaisi viettää aikaa ja kuunnella sen juttuja? Sekin luku lähenee nollaa - ei vain jaksa miesten juttuja ja lapsellisuuksia.

Kyllä se ainoa kimmoke mihinkään tiiviimpään ihmissuhteeseen on seksi. Jos seksiä ei halua, niin kyllä motivaatio sille, että sietäisi toista ihmistä muuten kuin satunnaisesti, on minimissä. Itse ainakin viihdyn kaikkein parhaiten yksikseni. En usko myöskään, että olisin itse suurpiirteisyydessäni ja kotityölaiskuudessani mikään ihannepuolisko kellekään. Ja varmaan hirmu tylsäkin, kun tykkään kissa ja koira kainalossa vain lukea tai katsoa leffoja.

Vierailija
171/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisi Tinderistäkin löytyvän. Kävin tänään pitkästä aikaa treffeillä miehen kanssa joka ehdotti suoraan treffejä kahvilaan, ei niin kuin suurin osa muista että ehdotetaan suoraan tapaamista jomman kumman kotona (tietää heti mitä miehellä on mielessään vaikka sanookin mukamas etsivänsä parisuhdetta). Mies käyttäytyi treffeillä normaalisti eikä tehnyt mitään kaksimielisiä vihjailuja (iso osa miehistä tekee). Oli oikein mukavan ja kunnollisen oloinen töissäkäyvä ja itsestään huoltapitävä keskustelutaitoinen kolmikymppinen mies. Olin positiivisesti yllättynyt ja pitkästä aikaa sovin toisetkin treffit.

Mikä harvinaisuus! Olen itsekin Tinderissä ajautunut tuohon samaan tilanteeseen, ettei mitään treffejä ikinä tule vaan mennään suoraan asiaan eli jonmankumman kotiin. Toisaalta seksi kyllä kelpaa, mutta jos etsisin parisuhdetta tosissaan, niin tuolta sitä ei löydy.

Vierailija
172/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täällä palstalla on näköjään naisia , joiden mielestä mies saa haluta pildeä vasta sen jälkeen kun pappi on sanonut Amen kirkossa. eiiiiiiissss........

Siellä on nyt vedetty omia tulkintoja rankalla kädellä.

Vierailija
173/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti. Miettikää kaikkia tuntemianne naisia ja omaa itseänne. Kuinka monen kanssa haluaisit viettää aikaasi ja kuunnella sen juttuja? Itselläni luku on melko nollassa, suurin osa naisista on ihan hirveitä tylsimyksiä ja päällepäsmäreitä. Kuinka monen miehen kanssa vastaavasti haluaisi viettää aikaa ja kuunnella sen juttuja? Sekin luku lähenee nollaa - ei vain jaksa miesten juttuja ja lapsellisuuksia.

Kyllä se ainoa kimmoke mihinkään tiiviimpään ihmissuhteeseen on seksi. Jos seksiä ei halua, niin kyllä motivaatio sille, että sietäisi toista ihmistä muuten kuin satunnaisesti, on minimissä. Itse ainakin viihdyn kaikkein parhaiten yksikseni. En usko myöskään, että olisin itse suurpiirteisyydessäni ja kotityölaiskuudessani mikään ihannepuolisko kellekään. Ja varmaan hirmu tylsäkin, kun tykkään kissa ja koira kainalossa vain lukea tai katsoa leffoja.

Jepulis, harvassa on naiset joiden kanssa on mukavaa jutella ja olla. Itse tiedän vain yhden jonka kanssa voisi olla parisuhteessa, muut naiset ovat vain ihan mukavia jne, muttei kiinnosta. Seksi tietenkin kiinnostaa, mutta harva nainen mitään fwb-säätöjä hakee.

Vierailija
174/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

grinderistä löytyy miehiä, jotk haluaa muuta kuin otsikon mukaista tavaraa…

Vierailija
175/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisi Tinderistäkin löytyvän. Kävin tänään pitkästä aikaa treffeillä miehen kanssa joka ehdotti suoraan treffejä kahvilaan, ei niin kuin suurin osa muista että ehdotetaan suoraan tapaamista jomman kumman kotona (tietää heti mitä miehellä on mielessään vaikka sanookin mukamas etsivänsä parisuhdetta). Mies käyttäytyi treffeillä normaalisti eikä tehnyt mitään kaksimielisiä vihjailuja (iso osa miehistä tekee). Oli oikein mukavan ja kunnollisen oloinen töissäkäyvä ja itsestään huoltapitävä keskustelutaitoinen kolmikymppinen mies. Olin positiivisesti yllättynyt ja pitkästä aikaa sovin toisetkin treffit.

Jaa, onko tämä muka jotain harvinaista?

Itse olen aina ehdottanut 1. treffejä jonnekin muualle kuin kotiin ja yleensä myös 2.treffejä muualle kuin kotiin.

Aina sieltä on lopulta pakit tulleet kuitenkin kun ei mukamas ole kipinää.

Vierailija
176/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löysin :)

Vierailija
177/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta minähän etsin vakavaa suhdetta. Ja pidän tärkeänä, että siinä parisuhteessa on myös molemminpuolista nautintoa ja intohimoa, ettei romanttinen parisuhde muutu pelkäksi platoniseksi kumppanuudeksi. Kokeilin sellaista jo kerran, eikä toiminut. En näe miksi on jotenkin vähempiarvoista asettaa vakavan parisuhteen yhdeksi osaksi yhteinen toimiva seksielämä. Kyllähän jotkut ihmiset lopettavat tapailun vaikka sen vuoksi, että toinen haluaa tai ei halua lapsia. Ja tämä on ihan ok. Miksi seksiä ei saisi pitää yhtä merkittävänä?

Vierailija
178/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on muutamakin vaikeus.

Minä kyynikkona väitän että yksi ongelma saattaa olla että vanhempana miesten p*llunhimo laantuu.

Seksi kiinnostaa, mutta ei niin paljoa että sietäisi (nuoren, kauniin) naisen vähän hankalia puolia, sitä että naisella on tavoitteensa lapsista taloon ja sisustusremppaan. Siksi tavoitellaan realistisesti naisia jotka eivät kiinnosta paljoa, muta koska tarjolla on seksiä ja mukavaa seuraa naisen toivoessa enemmän, sitä jaksetaan hetki tavoitella pelaamalla soidinmenot läpi.

Suurin osa 18-28v naisista ei saisi miesystävää ilman nuoruuden vetovoimaa. Vanhempana on pakko opetella mukavammaksi, halusi sitä tai ei.

Jos katson tuttavapiiriäni, harva oman ikäinen nainen sytyttää kunnolla. Nuorena helposti 80% olisi sytyttänyt, ja 5-10% kanssa olisin seurustellut.

Nyt koko tuttavapiiristäni yksi on sellainen jonka kanssa voisin seurustella. Tässä ihmisessä yhdistyy hauskuus, mielenkiintoisuus ja mukavuus. Se mikä ei yhdisty on seksuaalis-romanttinen puoli. En ole isokokoinen jörrikkä, ja inhoan sitä kun aikuinen nainen käyttäytyy kissanpentumaisesti ja tuijottelee ylöspäin kuin iskän tytär.

Sitten on pari mielenkiintoista, mutta ovat hankalia (se naisellisuuden varjopuoli x2, kunnianhimoinen ja kilpailuhenkinen suorittaja x1, tuuliviiri x1).

Ihan sama pätee ei-tuttuihin. Todella harvan kanssa haluaisi seurustella. Naisten viehätysvoima on pitkälti kadonnut, ja nyt kumppanin pitäisi olla todella sopiva. Sellaisia ei helpolla löydy.

Mutta jos saa seksiä ja kivaa seuraa ilman velvoitteita...se kiinnostaa aina :)

Vierailija
179/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan Tinderistä tai baareista.

Vierailija
180/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, onko tämä muka jotain harvinaista?

Itse olen aina ehdottanut 1. treffejä jonnekin muualle kuin kotiin ja yleensä myös 2.treffejä muualle kuin kotiin.

Aina sieltä on lopulta pakit tulleet kuitenkin kun ei mukamas ole kipinää.

Jep, tindermiehistäkin lähes kaikki ehdottivat ekaa tapaamista jonnekin muualle kuin kotiin. Vain muutama ehdotti kotitreffejä, mutta näistä ketään en lopulta tavannutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi