Mistä löytää mies joka haluaa muutakin kuin pillua
Näitä seksiseikkailijoita eron jälkeen tullu esille. Edes tutustua ei saa kehenkään kun vaan seksiä. Erosin huonosta suhteesta ja vuoden jälkeen ois ees kiva tutustua johonkin. Mutta vaan pillu kelpaisi. Ei muu.
Kommentit (726)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella harva nainen tarjoaa muuta kuin henkistä väkivaltaa seksin lisäksi. Parisuhdekeskeiselle miehelle täyttä helvettiä markkinoilla.
Jos oikeasti haluat elää onnellisena ja hyvässä parisuhteessa, jossa nainen on uskollinen ja kunnioittaa sinua, niin etsi itsellesi filippiiniläinen nainen. Suomessa on heitä myös sinkkuina, mutta jos etsit suoraan Filippiineiltä, niin on enemmän valinnanvaraa.
Heidät siis kasvatetaan emännän muottiin ja kuinka monta kertaa se pitää sanoa että länsimainen nainen on kouluja käynyt joka haluaa luoda myös uraa perhe-elämän rinnalle.
Tämähän se ikiaikainen kiista on kun suomalainen ei suostu kotiorjaksi kuin taas filippiiniläinen "suostuu" kun ei se raukka tiedä että täällä joutuu kodinhoidon lisäksi töihin.Noh, kuten kirjoitin, että jos haluaa elää onnellisena, niin länsimainen nainen on siinä mielessä erittäin huono vaihtoehto. Huonosti näyttää uranaisilla ja oikeastaan lähes kaikilla naisilla sujuvan se työn ja perhe-elämän yhdistäminen, josta kertoo karut erotilastot.
On myös rasistista ja naisia loukkaavaa kutsuä heitä kotiorjiksi. Kyse on oikeasti siitä, että länsimaisesta naisesta ja varsinkin suomalaisista naisista on tullut niin laiskoja ja heiltä puuttuu vielä lisäksi taidot hoitaa kotia, lapsiaan ja miestään. Kokkailutaidotkin ovat pelkkää einesten lämmitystä mikrossa.
Toista se on filippiinojen kanssa. Osa on täysin kotirouvina, mutta osa käy myös töissä. Kertaakaan en ole nähnyt yhtäkään naama norsunveellä. Päin vastoin, meilläkin on hyvä porukka, johon kuuluu yli 20 henkilöä ja pikku partyja on tämän tästä. Me miehet saamme seurustella keskenämme ja naiset nauru raikuen häärivät keittiössä.
Minulla on kokemuksia suhteista suomalaisten naisten kanssa ja vaikka monenlaista on osunut kohdalla, niin esim. asuntoni oli aina siisti kun olin sinkkuna. Sitten kun seurana oli suomalainen nainen, nämä tahtoivat laittaa huushollin aivan sekaisin ja koska oikein kukaan ei osannut tehdä ruokaa, enkä minäkään aina jaksanut olla palvelijana, tuli ulkona syöminen tietysti hintoihinsa ja minä tietenkin maksumiehenä. Nyt kun on filippiiniläinen vaimo, koti on aina kunnossa, koska kumpikin siivoa ja kumpikin tekee ruokaa, niin ruokavaliossakin on mukavaa vaihtelua. Nyt tuntuu jopa siltä, että lapsiakin voisi jo hankkia.
Kummallisen kiinnostunut olet viettämään aikaa meidän suomalaisten naisten kanssa siihen nähden, miten kauheita olemme ja miten ihana filippiiniläinen vaimo olisi siellä kotona vaihtoehtona. Eikö teillä ole mitään juteltavaa keskenänne vai eikö ole yhteistä kieltä?
Keskustelusivustot on juuri sitä varten, että jokainen voi halutessaan kertoa omista kokemuksistaan. Sinulle ne nähtävästi ovat vain sitä varten, että saat mainostaa miten kauhea nainen olet. Ketä luulet sen kiinnostavan miten kauhea olet? Meillä puhutaan paljon, kiitos vaimon kulttuurin ja keskustelukielenä on vaihtelevasti enkku ja suomi. Oliko vielä muuta kysyttävää?
Mitä mieltä vaimosi on siitä, että roikut päivät päästään netissä kiukuttelemassa naisille?
Tuo ei ollut kysymys, vaan syytös, jonka keksit itse. Tee joku oikea kysymys ja yritä saada edes hitunen positiivista asennetta mukaan.
Olihan siinä ihan selkeä kysymys. Mitä vaimosi tykkää tästä harrastuksestasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei tässä tainnut tarkoittaa mitään seksitöntä suhdetta vaan sitä ettei juosta jokaisen piparin perässä. Parisuhteeseen kykenevä vapaa mies on kyllä suht harvinainen.
Ainakin sellainen jolla on valinnanvaraa. Jos miehellä on sitoutumiskyvyn lisäksi ulkonäköä ja elämä kaikin puolin kunnossa, ei kyllä kauaa sinkkuna pysy.
Vaikea pysyä parisuhteessa, kun hyvännäköstä tyrkkyä on niin perkeleesti?
Itse etsin lähtökohtaisesti henkistä yhteyttä naisesta, mutta tietenkin naisen pitäisi olla myös seksuaalisesti haluttava. Vaikka itselle riittää kerran, pari seksiä viikossa oikein hyvin. Jotenkin ei vain löydy henkisesti sopivaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisesta haluaako mies muutakin kuin vain seksiä. Jos nainen on kaunis, älykäs ja mukava luonne, niin silloin mies muutakin kuin seksiä.
Väärin. Tässä tapauksessa mies haluaa tavata todella usein seksin merkeissä,siltikään ei haluta sitoutua koska sittenhän ei voi vikitellä muita naisia. Joillekin ei vaan riitä mikään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulla olisi annettavaa seksittömään suhteeseen? Itseä ei seksi kiinnosta mutta en ryhdy suhteeseen jossa naisella ei ole muuta annettavaa kuin vaatimukset ja nalkutus
Itse aion jatkossa parisuhdetta harkitessa kiinnittää paljon huomiota siihen, onko miehellä kotonaan sama siisteystaso kuin minulla, ja onko muissakin asioissa arvot samat.
En nimittäin enää halua tilanteeseen, jossa täyspäivätyöni lisäksi hoidan 99% kotitöistä, toisen kuitatessa "nalkutukseksi" toistuvat pyyntöni siitä, että kotityöt jaettaisiin tasaisesti.
Eikö tuon pitäisi olla itsestäänselvyys, että seurusteluaikana selvitetään tuollaiset asiat? En ihan oikeasti lakkaa hämmästelemästä sitä, kuinka moni nainen "yllättyy" ja katkeroituu siitä, että kotityöt jäävät hänen harteilleen. Kun kysyy, kuinka pitkään he seurustelivat ennen yhteen muuttamista, ei saa vastausta tai vastaus on että joitakin kuukausia, koska "eihän sitä opi tuntemaan toista ellei asu yhdessä". Kyllä minä ainakin opin tuntemaan puolisoni seurusteluaikana. Vietimme yhdessä lähes kaikki viikonloput ja suurimman osan lomista. Kyllä siinä näki, miten hän hoitaa kotinsa ja itsensä. Ja samalla tuli tutuksi myös muu arvomaailma.
Vierailija kirjoitti:
Minä tapaan ihan koko ajan miehiä, jotka haluavat muitakin asioita. Seksin perässä juoksijat eivät vaivaudu luokseni. Minulle kelpaisi joissain tapauksissa pelkkä seksikin, mutta sellaiset miehet eivät vain kiinnostu.
Täällä toinen, joka painii saman ongelman kanssa. Etsin miestä fwb-suhteeseen. Viimeistään toisilla treffeillä alkavat tunnustella mun halukkuutta sitoutumiseen, lastenhankintaan jne. Kovasti ovat myös kiinnostuneita tapailenko muita. Luulin, että Tinderissä ihmiset olisivat kevyin mielin liikenteessä. Olen siis tavannut kymmeniä miehiä. N38
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehelle käy ihmissuhdekin naisen kanssa mutta TODELLA harva nainen pystyy sellaista henkistä yhteyttä tarjoamaan joka korvaisi seksin. Itselleni on vastaan tullut yksi sellainen tapaus ja olen pannut kymmeniä.
Näin naisena, todella harva mies pystyy sellaisen henkisen yhteyden tarjoamaan, että edes haluaisin seksiä. En ikinä voisi paneskella ilman henkistä yhteyttä, yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehelle käy ihmissuhdekin naisen kanssa mutta TODELLA harva nainen pystyy sellaista henkistä yhteyttä tarjoamaan joka korvaisi seksin. Itselleni on vastaan tullut yksi sellainen tapaus ja olen pannut kymmeniä.
Näin naisena, todella harva mies pystyy sellaisen henkisen yhteyden tarjoamaan, että edes haluaisin seksiä. En ikinä voisi paneskella ilman henkistä yhteyttä, yök.
Miehet ei tarvitse henkistä yhteyttä seksiin, kai tiesit sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä miestä edes pelkkä pillu kiinnostaa?
Tämä. Eihän nykyään pillu ole mitään. Kakkareikää pitää antaa ja suuseksiä.
Onneksi ei ole pakko.
Miehistä näkökulmaa nyt ainakin tähän sen verran että olen jonkinverran impotentti joten en kuvittelekaan seurustelevani. Oman kokemukseni mukaan suhde ei pitemmän päälle toimi ilman seksiä. Aluksi voi mennä hyvin ja on kivaa mutta kun alkaa arki puuduttamaan nainen ennen pitkää kyllästyy seksinpuutteeseen ja pettää. Ihan turhaa muuta väittää.
Vierailija kirjoitti:
Kivoja miehiä on olemassa ja heitä löytää tuolta live-elämästä.
Älä anna treffipalstojen tarjonnan tai AV:n kommentoijien masentaa itseäsi: Tinderissä ovat seksihullut ja täällä miesten muualla kelpaamaton, katkera kuona.
Mä kyllä uskon, että on olemassa ihan oikeasti kilttejä ja asiallisia miehiä. Mutta vaikeaa heitä on löytää. Eivätkä ilmeisesti itse tee aloitteita yhtä paljon kuin kaikki törkytyypit. Kyllä se niin vaan on, että ei netistä kannata etsiä, siellä on kaikki surkimukset. Pitää yrittää aktivoitua live-elämän puolella. Tietysti jos on kotona viihtyvää sorttia, se tuntuu pakkopullalta. Mutta vaihtoehdot ovat vähissä.
Oon jo alkanu luovuttaa miesten suhteen. Ei niistä jutuista ikinä mitään tuu. Ei vaan enää jaksa. Uskon olevani lemmikin kanssa onnellisempi..
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nettideittailua harrastat niin suosittaisin kiinnittämään huomiota hyvin täytettyyn profiilitekstiin ja sellaisiin enemmän ensitreffit alttarilla Miika kaltaisiin tyyppeihin kuin jännäsupliikkityyppeihin kuten ensitreffit alttarilla Lari.
On tärkeää muistaa, että moni mies kyllä suostuu panemaan itseään matalatasoisempaa joten pidä huomiota että olette ulkoisesti samalla tasolla jotta mies voi kiinnostua vakavasti. Tämä on lähes kaikille naisille haasteellinen juttu koska naiset ovat pinnallisesti niin nirsoja esim naaman ja pituuden suhteen että nainen jää kuviossa aina matalatasoisemmaksi.
Raah, juuri tämä raastaa nettideittailussa. En ole uimapukumalli, enkä hae vierelleni mitään Keniä. Ulkonäkö ei merkkaa minulle paljoakaan, kunhan ilman paperipussia pystyy heräämään vierestä, eikä ole mitään hygienia- tai terveysongelmia (haiseva suu, rasvaiset hiukset, röhnäkarvoitus, tokmannivaatteet).
Jotain ulkonäön ja ihmisten tasojen luokitteluja muistan viimeksi nähneeni oikeassa elämässä joskus yläasteella sen 15 vuotta sitten. En tajua miksi nettideiteillä typistyisin vain ulkonäökseni, eikä mies edes voisi "kiinnostua vakavasti" ilman noita yläastekriteerejä. En ole ulkonäköni, ja ulkonäköni ei ole minä. Jos hankkisin suhteen, niin haluaisin viettää miehen kanssa yhteistä aikaa, tehdä kivoja asioita, keskustella, nauraa, ihmetellä, unelmoida, suunnitella, saavuttaa yhteisiä tavoitteita, meloa, ratsastaa, vaeltaa, kokata, syödä ja tuhat muuta asiaa. En raahata mukanani jotain "sopivan tasoista" ja sopivan näköistä pökkelöä jonka valitsin vain ulkomuodon perusteella.
Haluan kumppanin jolla on mielipiteitä, kiinnostuksenkohteita, intohimoja, ajatuksia, unelmia ja tavoitteita. Koska minullakin on. Nettideittailu pakkaa ihmiset irvokkaisiin muovipakkauksiin joissa pakkauksen ainoasta ikkunasta näkyy pelkkä naama ja ulkomuoto. Ja siitä sitten naaman perusteella valitaan ketä halutaan panna. Ei pelkkä naama ja paneminen ole mikään suhde. Miten tuollaisesta lähtökohdasta voi edes ikinä edetä tuntemaan toisensa ja rakentamaan suhteen?
Olen aika pettynyt nykydeittimaailmaan, enkä jaksa edes osallistua moiseen ihmisten arvotuskaruselliin.
t. 7 vuoden suhteesta eronnut, nykydeittimaailmasta vieraantunut
No sinunkaltaisia ei kyllä vaikuta kovin montaa noissa deittipalveluissa pyöriä. Itse hyvin samoilla linjoilla, vaikka tosin kehoni ihan hyvässä kunnossa ja naamakaan ei variksia pelota, niin aika laihat mahikset on päästä edes jutulle. Joku minussa vaikuttaa karkoittavan naiset, luultavasti se "tasoni" ei ole muiden kilpailijoiden tasolla, vaan olen lähinnä keskinkertainen, enkä erotu joukosta. Naiselle tuolla on sentään valinnanvaraa, miehellä pitää käydä tuuri, että pääsee edes jutulle. Toki valikoima voi olla aika huono, kuulopuheiden perusteella, mutta mieti sitä miesten valikoimaa, ei naisistakaan suurin osa mitään helmiä ole ja valinnanvaraa ei tosiaan ole. Joten miehenä joudut tyytymään, jos ei tuuri käy tai et ole erittäin suosittu. Ihan naurettavaa touhua, jossa monet vakavaa seuraa hakevat taitaa jäädä nuolemaan näppejään, mutta seksiseuranhakijat menestyy. Ja siihen joukkoon aion lähiaikoina itsekin siirtyä, kun ei näköjään löydy vakavaa seuraa, turha tässä on tutkainta vastaan potkia. Jos ei sekään onnaa, niin taitaa olla ne meikän nettideittaillut deittailtu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivoja miehiä on olemassa ja heitä löytää tuolta live-elämästä.
Älä anna treffipalstojen tarjonnan tai AV:n kommentoijien masentaa itseäsi: Tinderissä ovat seksihullut ja täällä miesten muualla kelpaamaton, katkera kuona.
Mä kyllä uskon, että on olemassa ihan oikeasti kilttejä ja asiallisia miehiä. Mutta vaikeaa heitä on löytää. Eivätkä ilmeisesti itse tee aloitteita yhtä paljon kuin kaikki törkytyypit. Kyllä se niin vaan on, että ei netistä kannata etsiä, siellä on kaikki surkimukset. Pitää yrittää aktivoitua live-elämän puolella. Tietysti jos on kotona viihtyvää sorttia, se tuntuu pakkopullalta. Mutta vaihtoehdot ovat vähissä.
No etpä se sinäkään miltään kovin saaliilta vaikuta, kun leimaat nettiseuraa hakevat surkimuksiksi. Sitäpaitsi, olethan itsekin osa sitä halventamaasi surkimusporukkaa, joten eiköhän se vika löydy hyvin pitkälti peilistä, jos seuraa ei löydy, koska te naisena valitsette ne miehet joiden kanssa olette tekemisissä ja jostain syystä valitsette aina niitä halveksumianne surkimuksia, joten kukahan se onkaan todellinen surkimus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä. En mä ainakaan jaksa seksiä naisen kanssa, jonka kanssa ei ole mitään muuta. Kyllä mä haluan kaiken ja nimenomaan yhdestä naisesta. Rakastajattaren, parhaan ystävän ja kumppanin.
Yksi tapailu just lakkasi alkuunsa, kun ei löydetty muuta yhteistä. Sitä edellinen suhde katkesi, kun alussa ollut yhteinen tekeminen loppui ja nainen halusi taannuttaa suhteen seksin ympärille. Sanoin, että mulle ei riitä, että tuntuu siltä, että harrastan seksiä vieraantuneen ihmisen kanssa, joka ei tunnu muuten olevan kiinnostunut minusta. Sen pelkän seksin hyvyys ja kiinnostavuus lakkaa melko nopeasti, jos kokee muuten olevansa yhdentekevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse monet naisetkaan. Useimmille naisille riittää se, että mies vaikuttaa luotettavalta ja rennolta.
Mistä olette etsineet? Olisiko kunnon miehet torstaisin marketin hevi-osastola?
Mulle tuli kerran mies baarissa selittämään ihan ensi näkemältä, että hänestä parisuhteessa seksi ei ole tärkeää, ihan oletti että tuo mielipide sytyttää minut heti. Yäk, olen saanut tarpeekseni seksihaluttomista miehistä. Mieluummin mies joka kaipaa jatkuvasti sänkyyn :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse monet naisetkaan. Useimmille naisille riittää se, että mies vaikuttaa luotettavalta ja rennolta.
Käytännössä kuitenkin ennemmin tai myöhemmin nainen rakastuu. Tämä on koettu jo monta kertaa.
Väitätkö, että filippiinojen miehet istuskelevat päivänsä räkälöissä? Sielläkö sinäkin aikaasi vietät?