iHerb tilaus, miksen voi maksaa kortilla?
The credit card is declined.
This can be caused by, but not limited to one of the following reasons:
Incorrect digit entered or numbers transposed when entering the card information
Insufficient funds in the account.
Issuing bank is offline or unavailable to authorize the charge.
Card is not authorized for Internet transactions.
Card has been disable by the issuing bank due to fraudulent activity on the card.
Please try to re-enter the card information or contact your bank for more details
??? Kyllä on nettiostot ja kaikki sallittu ja rahaa tilillä...
Kommentit (55)
Kiitos viestistä. Visa Electron kortilla voi tehdä verkko-ostoksia vain verkkokaupoissa, joissa Verified by Visa-palvelu. Oliko kyseisessä kaupassa? Oliko summa enemmän kuin 500, joka on vuorokautinen ostorajasi? Verkkokauppaostokset olit sallinut aiemmin tänään, joten siitä ei ongelma ole kiinni.
Noin vastattiin pankista... Ja sanomattakin selvää, etten mitään yli 500e tilausta ollut tekemässä. Ap
Veikkaisin että kyse on kuitenkin jostain yksityiskohdasta tiedoissasi, joka on väärin tai väärässä muodossa. Ne tiedot pitää täsmätä niiden tietojen kanssa, jotka olet antanut korttia rekisteröitäessä. Ettet olisi vaihtanut osoitetta ja kortin tiedoissa on edelleen vanha osoite? Niin ja eikös siellä kysytty puhelinnumeroakin, senkin voi laittaa niin monella tapaa. Esim. nro 050-1234567 voi olla
+358501234567
358501234567
501234567
0501234567
Iherb ei ole verified by visa, joten siinä syy.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:05"]Iherb ei ole verified by visa, joten siinä syy.
[/quote]
Ilmeisesti. Harmittaa :(( ilmeisesti muiden pankkien visa Electronicit toimii... Ap
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:05"]
[/quote]
Olen maksanut Visa Electronilla iHerbissä aina.
T: 13&16
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:17"]
[/quote]
[/quote]
Sinulla on varmaankin eri pankki kuin ap:lla.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:17"]
[/quote]
[/quote]
Sinulla on varmaankin eri pankki kuin ap:lla.
[/quote]
Pitikin vaihtaa pankkia :D :( ap
Nordean kortilla olen maksanut. Muistan kuinka vitutti kun ei meinannut ekalla maksukerralla toimia ja säädin niitä tietoja ainakin tunnin ennenkuin loksahti kohdalleen.
T: 13&16&19
Mitä siellä iherbissä on, mitä ei Suomesta saa?
Oletko varautunut siihen, että jos ostoksesi postikuluineen ylittävät 22 eur, maksat 24% alvia ostosten ja postikulujen hinnasta ja mahdollisesti joudut tullaamaan lähetyksen?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:35"]
Oletko varautunut siihen, että jos ostoksesi postikuluineen ylittävät 22 eur, maksat 24% alvia ostosten ja postikulujen hinnasta ja mahdollisesti joudut tullaamaan lähetyksen?
[/quote]
Nettitullaus on erittäin helppo tehdä ja veron voi maksaa heti verkkopankissa, jonka jälkeen paketti tulee normaalisti kotiin.
T. iherbin käyttäjä vuodesta 2011
Hei 25!
Mitä ostat iHetbistä? Eikö niitä tuotteita saa Suomesta?
T: utelias
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:33"]Mitä siellä iherbissä on, mitä ei Suomesta saa?
[/quote]
Vitamiinineja yritin tilata, veikkaan että olivat hieman halvempia kuin Suomessa. Olin varautunut alveihin. Ap
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:33"]Mitä siellä iherbissä on, mitä ei Suomesta saa?
[/quote]
Vitamiinineja yritin tilata, veikkaan että olivat hieman halvempia kuin Suomessa. Olin varautunut alveihin. Ap
[/quote]
Tai vitamiineja jopa...
Tarkista 'expiration', voi olla etta skannari ei ymmarra jos se on suomalaiseen tyyliin 23/3 eika toisinpain.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:41"]
Hei 25!
Mitä ostat iHetbistä? Eikö niitä tuotteita saa Suomesta?
T: utelias
[/quote]
Lisäravinteita, joitain vitamiineja, maitohappobakteereita, erilaisia shampoita ja muita hygieniatuotteita, ihorasvoja, ruokia... Olen vuosien saatossa ostanut vaikka mitä. Osa on jäänyt vakikäyttöön ja välillä toki sattunut mukaan huonompiakin. Monia tuotteita löytyisi varmasti suomestakin (eri merkeiltä) mutta hinta, laatu ja pitoisuudet ovat usein paremmassa balanssissa iherbissä.
Minulla kinnasi joskus siitä kun laiton vahingossa väärän päivämäärän siihen kohtaan. Visa electron.
Kannattaa ennemmin tilata useassa erässä niin että ei tarvitse tullata eikä maksella mitään. Mulla meni yksi lähetys jotenkin vahingossa yli sen rajan ja luulin selvinneeni sillä pienellä maksulla, kunnes tuli erillinen parin kympin lasku niiltä kuriiripalvelun kusipäiltä jotka ystävällisesti hoitivat sen tullauksen puolestani.
Olikohan se ostosten raja 35.22 euroa jonka alle ostosten hinnan on jäätävä että välttyy maksuilta, kun käyttää sitä halvinta lähetysmuotoa. Sitä postimaksua ei sisällytetä tuohon 35 euron rajaan, mutta se saattoi tulla sisällytetyksi siinä kalliimmassa pikalähetysmuodossa, jonka takia tuli ne extralaskut.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:57"]
Kannattaa ennemmin tilata useassa erässä niin että ei tarvitse tullata eikä maksella mitään. Mulla meni yksi lähetys jotenkin vahingossa yli sen rajan ja luulin selvinneeni sillä pienellä maksulla, kunnes tuli erillinen parin kympin lasku niiltä kuriiripalvelun kusipäiltä jotka ystävällisesti hoitivat sen tullauksen puolestani.
Olikohan se ostosten raja 35.22 euroa jonka alle ostosten hinnan on jäätävä että välttyy maksuilta, kun käyttää sitä halvinta lähetysmuotoa. Sitä postimaksua ei sisällytetä tuohon 35 euron rajaan, mutta se saattoi tulla sisällytetyksi siinä kalliimmassa pikalähetysmuodossa, jonka takia tuli ne extralaskut.
[/quote]
Summa riippuu dollarin kurssista, mutta on jotain 22-25 euroa yleensä ja siihen lasketaan myös postikulut. Ravintolisillä ja ruokatuotteilla on pienempi alv, jolloin tuo raja on myös suurempi. Jos alvia tulee maksettavaksi yli 5 euroa niin se peritään. Tullauksesta ei tule kuluja kun hoitaa sen itse eikä valtuuta kuriiria tai postia tekemään.
Kiitos avusta, yritin vaikka kuinka monella tavalla syöttää tietoni ja juuri niin kuin kortissa.... En tajua, miksei vaan onnistu. Ikinä ei ole mitään ongelmia ollut, kun netistä tilaan, en tiedä johtuuko sitten kortista? Ap