iHerb tilaus, miksen voi maksaa kortilla?
The credit card is declined.
This can be caused by, but not limited to one of the following reasons:
Incorrect digit entered or numbers transposed when entering the card information
Insufficient funds in the account.
Issuing bank is offline or unavailable to authorize the charge.
Card is not authorized for Internet transactions.
Card has been disable by the issuing bank due to fraudulent activity on the card.
Please try to re-enter the card information or contact your bank for more details
??? Kyllä on nettiostot ja kaikki sallittu ja rahaa tilillä...
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:57"]
Kannattaa ennemmin tilata useassa erässä niin että ei tarvitse tullata eikä maksella mitään. Mulla meni yksi lähetys jotenkin vahingossa yli sen rajan ja luulin selvinneeni sillä pienellä maksulla, kunnes tuli erillinen parin kympin lasku niiltä kuriiripalvelun kusipäiltä jotka ystävällisesti hoitivat sen tullauksen puolestani.
Olikohan se ostosten raja 35.22 euroa jonka alle ostosten hinnan on jäätävä että välttyy maksuilta, kun käyttää sitä halvinta lähetysmuotoa. Sitä postimaksua ei sisällytetä tuohon 35 euron rajaan, mutta se saattoi tulla sisällytetyksi siinä kalliimmassa pikalähetysmuodossa, jonka takia tuli ne extralaskut.
[/quote]
Summa riippuu dollarin kurssista, mutta on jotain 22-25 euroa yleensä ja siihen lasketaan myös postikulut. Ravintolisillä ja ruokatuotteilla on pienempi alv, jolloin tuo raja on myös suurempi. Jos alvia tulee maksettavaksi yli 5 euroa niin se peritään. Tullauksesta ei tule kuluja kun hoitaa sen itse eikä valtuuta kuriiria tai postia tekemään.
[/quote]
Mä tilaan Vitacostista, USA, ja viimeksi mun tilaus oli postikuluineen n.37e, itse tilaus n. 30e ja ilman mitään ylimääräisiä alveja tuli perille. Aiemminkin tilannut postikuluineen n. 42e, eikä alveja ole peritty ja posti toi kotiin paketin. Olenko poikkeus?
Onpa kumma, jos vaan tämän pop pankin kortti ei sitten toimi... Tuo voimassaoloaikakin on kk/vuosi niin, ettei siinäkään voi mokata (esim 3/2018) Ap
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:00"]
Summa riippuu dollarin kurssista, mutta on jotain 22-25 euroa yleensä ja siihen lasketaan myös postikulut. Ravintolisillä ja ruokatuotteilla on pienempi alv, jolloin tuo raja on myös suurempi. Jos alvia tulee maksettavaksi yli 5 euroa niin se peritään. Tullauksesta ei tule kuluja kun hoitaa sen itse eikä valtuuta kuriiria tai postia tekemään.
[/quote]
Ei se riipu dollarin kurssista ja olen aina saanut alle 35 euron ostokset iherbistä ilman maksuja. Sitäpaitsi paketin kannessa ei eritellä mitä siinä on, vain sisällön arvo ja "natural products for personal use".
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:08"]
Onpa kumma, jos vaan tämän pop pankin kortti ei sitten toimi... Tuo voimassaoloaikakin on kk/vuosi niin, ettei siinäkään voi mokata (esim 3/2018) Ap
[/quote]
Eikös se kuukausi pidä silloin laittaa muodossa 03?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:10"]
Minkä pankin kortti sulla ap on?
[/quote]
Mulla on Pop pankin kortti... Ap
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:12"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:08"]
[/quote]
Eikös se kuukausi pidä silloin laittaa muodossa 03?
[/quote]
Äh, huonosti selitetty. Tai siis että tuossa valitaan "luettelosta" kk ja vuosi, ei edes itse tarvitse kirjoittaa ja näin ollen sekään ei voi mennä väärinpäin.Ap
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:07"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:57"] Kannattaa ennemmin tilata useassa erässä niin että ei tarvitse tullata eikä maksella mitään. Mulla meni yksi lähetys jotenkin vahingossa yli sen rajan ja luulin selvinneeni sillä pienellä maksulla, kunnes tuli erillinen parin kympin lasku niiltä kuriiripalvelun kusipäiltä jotka ystävällisesti hoitivat sen tullauksen puolestani. Olikohan se ostosten raja 35.22 euroa jonka alle ostosten hinnan on jäätävä että välttyy maksuilta, kun käyttää sitä halvinta lähetysmuotoa. Sitä postimaksua ei sisällytetä tuohon 35 euron rajaan, mutta se saattoi tulla sisällytetyksi siinä kalliimmassa pikalähetysmuodossa, jonka takia tuli ne extralaskut. [/quote] Summa riippuu dollarin kurssista, mutta on jotain 22-25 euroa yleensä ja siihen lasketaan myös postikulut. Ravintolisillä ja ruokatuotteilla on pienempi alv, jolloin tuo raja on myös suurempi. Jos alvia tulee maksettavaksi yli 5 euroa niin se peritään. Tullauksesta ei tule kuluja kun hoitaa sen itse eikä valtuuta kuriiria tai postia tekemään. [/quote] Mä tilaan Vitacostista, USA, ja viimeksi mun tilaus oli postikuluineen n.37e, itse tilaus n. 30e ja ilman mitään ylimääräisiä alveja tuli perille. Aiemminkin tilannut postikuluineen n. 42e, eikä alveja ole peritty ja posti toi kotiin paketin. Olenko poikkeus?
[/quote]
Ei niistä läheskään aina joudu maksamaan. Tulli ei kovin tarkkaan kyttää noita, joten helposti livahtavat suoraan kotiin. Todella harvoin olen joutunut niitä makselemaan.
Ainakaan ennen ei Pop pankin electroneilla voinut maksaa muissa kuin Verified by Visa nettikaupoissa, mutta luulin että nykyään voisi.
https://www.poppankki.fi/pop-visa-electron
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:10"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:00"]
[/quote]
Ei se riipu dollarin kurssista ja olen aina saanut alle 35 euron ostokset iherbistä ilman maksuja. Sitäpaitsi paketin kannessa ei eritellä mitä siinä on, vain sisällön arvo ja "natural products for personal use".
[/quote]
Alvin kantoraja on 5 euroa ja iherbin tilaukset ovat dollareissa, joten kurssi vaikuttaa. Jos tullaamaan joutuu niin pitää itse lähettää lähetyslistasta kopio tullille sähköpostilla ja siitä näkyy tuotteet. Se paketin päällä olevan arvon perusteella tulli niitä paketteja ottaa syyniin. On minulla käynyt niinkin, että olen joutunut tullaamaan paketin, mutta maksettavaa ei ole tullut koska sisältönä oli lisäravinteita, joiden alv on pienempi. Kantoraja ei siis ylittynyt.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:20"]Ainakaan ennen ei Pop pankin electroneilla voinut maksaa muissa kuin Verified by Visa nettikaupoissa, mutta luulin että nykyään voisi.
[/quote]
Jep :( ilmeisesti pitää "maksattaa" jollain toisella tai hankkia toinen kortti / toisen pankin kortti. Ap
Mä olen tykännyt Elisa lompakon nettimaksukortista, ennakkoon laitetaan rahaa sinne tilille ja toimii mastercardina, kun ei halua oman pankkikortin tietoja laitella kaikkialle.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:59"]Mä olen tykännyt Elisa lompakon nettimaksukortista, ennakkoon laitetaan rahaa sinne tilille ja toimii mastercardina, kun ei halua oman pankkikortin tietoja laitella kaikkialle.
[/quote]
Pitää perehtyä asiaan :)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:20"]Ainakaan ennen ei Pop pankin electroneilla voinut maksaa muissa kuin Verified by Visa nettikaupoissa, mutta luulin että nykyään voisi.
[/quote]
Jep :( ilmeisesti pitää "maksattaa" jollain toisella tai hankkia toinen kortti / toisen pankin kortti. Ap
[/quote]
Onko sulla Paypal-tili? Vitacost, samantyyppinen kuin iHerb, niin siellä voi maksaa Paypalin kautta. Itse tykkään käyttää Paypalia nettiostoksissa, varsinkin, kun sinne liittää electronin, niin on maailman yksinkertaisin tapa maksaa ja turvallinen.
Mulla toiminut ainakin danske Bankin ve kortti.