Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanska ja Norja sulkee koulut. Miksi Suomi vielä odottaa?

Vierailija
18.12.2021 |

Krista Kiuru olisi valmis tiukempiin toimiin, Sanna Marin haluaa vielä jarrutella.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat juoksevat harrastuksissa, pikkujouluissa ja maskitta jouluruuhkassa. Lapset tässä on pienin ongelma.

Vierailija
22/53 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska opittiin, että lapset jäivät opetuksen suhteen sivuraiteille, osa ääliövanhemmista antoi lastensa olla vapaana ja kaikki koulutehtävät jäi. Joillekin on niin kauheaa kun pitäisi omista lapsistaan huolehtia ja olla niitten kanssa. Muistelkaapa vaan mikä saakelinmoinen kätinä oli kun lapset olivat etäopetuksessa, vanhemmilla oli niin hemmetin raskasta.

Ei toki kaikki vanhemmat ole sellaisia.

Ja vaadittiin vielä ruoat koulusta, kun oli niin ylivoimaista ruokkia omat lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voittehan ilman käskyjäkin rajata elämänne turvalliseksi. Miksi jonkun pitää käskyttää? Itse olen jo rajannut jouluviikon niin ettei lapset mene kouluun, itse jään etään ja kaikki ylimääräinen meno on karsittu. Avutonta touhua.

Minä työskentelen koulussa ja niin kauan, kuin koulut on auki, niin minun pitää mennä töihin.

Meillä on koronaan sairastuneita oppilaita, mutta enää ei laiteta koko luokkaa karanteeniin.

Ap

Eli aloittajan todellinen motiivi tuli sieltä: huvittaisi mieluummin jäädä jouluviikolla kotiin.

Vierailija
24/53 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei suljeta kouluja. Tällä tulee joka tapauksessa 3 viikon joululoma

Vierailija
25/53 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha. Raha edellä mennään. Mitä siitä, jos vanhat ja sairaat kuolee. Onpahan yhteiskunnalla vähemmän elätettäviä.

Näin kokee 70- vuotias isäni. Olen samaa mieltä.

Vierailija
26/53 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voittehan ilman käskyjäkin rajata elämänne turvalliseksi. Miksi jonkun pitää käskyttää? Itse olen jo rajannut jouluviikon niin ettei lapset mene kouluun, itse jään etään ja kaikki ylimääräinen meno on karsittu. Avutonta touhua.

Minä työskentelen koulussa ja niin kauan, kuin koulut on auki, niin minun pitää mennä töihin.

Meillä on koronaan sairastuneita oppilaita, mutta enää ei laiteta koko luokkaa karanteeniin.

Ap

Eli aloittajan todellinen motiivi tuli sieltä: huvittaisi mieluummin jäädä jouluviikolla kotiin.

Ei edelleenkään ole puhe jouluviikosta. Minulla on vain parin tunnin päiviä. Etäopetus on paljon rankempaa, kuin lähiopetus. Silti olen sitä mieltä, että koulut voisi sulkea.

Ap

Vierailija
27/53 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paljon parempi koronatilanne kuin Tanskalla ja Norjalla.

Vierailija
28/53 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on paljon parempi koronatilanne kuin Tanskalla ja Norjalla.

Tätä menoa ei ole kauaa.

Vierailija
29/53 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/53 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa sulkeminen on punainen vaate ja sitä pitää välttää kuin ruttoa.

Onneksi korona ei sentään ole rutto, koska silloin meistä olisi kuollut jo 30-50%

Kuitenkin koko juttu olisi vältetty, jos sitä ei olisi alunperin vähätelty joka puolella maailmaa. Ensin Kiinassa jopa kielletty, että ei tästä saa edes puhua (asiasta ensimmäisenä tiedottanutta sankarilääkäriä, joka myöhemmin kuoli itse koronaan, kiellettiin puhumasta, että sellaista tautia edes on).

Suomessa hallituksen jäsenet puhuivat suurinpiirtein, että "on meillä näitä flunssia ollut". Sitten, kun Italiassakin alkoi kuolemaan läjäpäin ihmisiä, täälläkin alettiin pitkin hampain antamaan käsienpesuohjeita, mutta rajoja ei saatu kiinni.. Ei edes minkään sortin tarkastuksia rajoille, koska se on "laitonta". S-tanan tunarit eivät ottaneet vastuuta mistään vaan vetosivat vain lakiin tai muihin tahoihin, joille sitä vastuuta sälyttivät.

Vierailija
31/53 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävallassa suljettiin jo kuukausi sitten.

Vierailija
32/53 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna ei voi enää perääntyä, kun menettäisi kasvonsa. Kovin vähällä järjellä tätä maata hallitaan.

Vierailija
33/53 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi sulkea koulut? Jatkuvilla sulkutoimilla ja rajoituksilla vain pitkitämme tätä koronavitsausta eikä virus häviä mihinkään. Nyt sen pitää antaa pyyhkäistä läpi väestön ja pääsemme siitä eroon ainakin vähäksi aikaa.

Vierailija
34/53 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/53 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi aluevaalien tulos heikentyä jos sellasen menee tekemään, vaikka fiksua toki olisikin

Vierailija
37/53 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei etäkoulua, kiitos! Arvosanani laskivat viime lukuvuonna etäkoulun myötä ja laskevat taas tänäkin lukuvuonna, jos kotona pitää istua tietokoneen kanssa, joka ei aina toimi, kun sen pitäisi.

Vierailija
38/53 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei anneta koronan vain levitä? Ei ihmiset lopu sillä tavalla.

Vierailija
39/53 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei etäkoulua, kiitos! Arvosanani laskivat viime lukuvuonna etäkoulun myötä ja laskevat taas tänäkin lukuvuonna, jos kotona pitää istua tietokoneen kanssa, joka ei aina toimi, kun sen pitäisi.

Opiskele, niin ei arvosanat laske

Vierailija
40/53 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska opittiin, että lapset jäivät opetuksen suhteen sivuraiteille, osa ääliövanhemmista antoi lastensa olla vapaana ja kaikki koulutehtävät jäi. Joillekin on niin kauheaa kun pitäisi omista lapsistaan huolehtia ja olla niitten kanssa. Muistelkaapa vaan mikä saakelinmoinen kätinä oli kun lapset olivat etäopetuksessa, vanhemmilla oli niin hemmetin raskasta.

Ei toki kaikki vanhemmat ole sellaisia.

Ja vaadittiin vielä ruoat koulusta, kun oli niin ylivoimaista ruokkia omat lapset.

Suuri osa ei kyllä hakenut mitään ruokia…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi