Köyhät älkää avatko virpojille ovea
Kun lapseni tuli päivällä virpomasta, hän oli ihan pettynyt, koska oli saanut vain muutaman suklaamunan, karkkeja ja rahaa yhteensä 15 euroa. Eräskin oli antanut hänelle vain yhden suklaamunan ja tyttöni oli tietenkin joutunut antamaan hänelle vitsan, vaikka hän olisi paljon mielummin antanut sen jollekkin jolta saa kunnon palkan.
Köyhät olkaa avaamatta sitä ovea virpojille, saitte todella pahan mielen tytölleni! :(
Kommentit (102)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:02"]Siis olen ihan järkyttynyt että miten joku edes kehtaa. Itse peiempänä kun kävin virpomassa olin niin onnellinen ihan pienestäkin palkkiosta enkä edes olettanut että kukaan rahaa antaisi. Mihin tämä nykymaailma on mennyt kun pennuille ei mikään riitä ja muita ihmisiä kohtaan saa käyttäytyä ihan miten sattuun ?
[/quote]
Ja minä en ees virponut palkan vaan niiden pirun hienojen noitanaamioleikkien takia :)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:55"]
Meillä oli poika ensimmäistä kertaa virpomassa ja opetettu lapselle että hymy on suurin kiitos. Niinpä poikani sanoi naapurin mummolle joka pahoittteli kamalasti että karkit oli loppu että hymy ja hali riittää.. poikani oli niin ylpeä kun sai mummolle hymyn aikaan eikä muusta puhunut loppu illan aikana. Tänään aamulla ovikellomme soi ja menin ovea avaamaan. Naapurin mummo toi pojallemme ison karkkipussin ja kertoi kuinka hieno poika meillä on. Joten te jotka vaaditte enemmän rahallista arvoa niin tässä teille tarina. Minä olen onnellinen siitä että poikani haluaa antaa muille hymyn huulille mieluummin kuin pahoittaisi mielensä rahan tai karkin takia!!
[/quote]
Aivan ihana pikkumies! Lämpimät terveiseni hänelle!