Kysykää ihmiseltä joka on ollut vankimielisairaalassa.
Kysykää jotain. On tylsää joten vastaan mielelläni kysymyksiin.
Kommentit (68)
No miks oot ollu siellä? Ja puhutko niuvanniemestä? Oletko mies vai nainen?
T: N25
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:02"]Miksi?
[/quote] Koska minulla on tylsää.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:03"]No miks oot ollu siellä? Ja puhutko niuvanniemestä? Oletko mies vai nainen?
T: N25
[/quote] Kyllä niuvassa olin. Syy miksi sinne jouduin oli rikos minkä tein ja minut todettiin syyntakeettomaksi. Ja olen mies.
miksi sinut todettiin syyntakeettomaksi? Minkälaista porukkaa siellä oli? minkä tyyppisiä rikoksia muut olivat tehneet?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:06"]Eli tapoit jonkun,vai?
-N25
[/quote] Oikeessa olet.
Mitä sinulle tänä päivänä kuuluu? Miten voit? Onko sinulla perhettä? Oletko työelämässä?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:06"]miksi sinut todettiin syyntakeettomaksi? Minkälaista porukkaa siellä oli? minkä tyyppisiä rikoksia muut olivat tehneet?
[/quote] Koska minulla on paranoidinen skitsofrenia. Osa potilaista vaikutti suht koht normaaleilta mutta oli siellä myös ns. Seinähulluja. Pedofiilejä, raiskareita, murhaajia joilla oli tekojen taustalla pahoja mt ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:10"]Kadutko tekoasi?
[/quote] Kyllä kadun, enkä itselleni ikinä anna sitä anteeksi.
Eilen täällä oli psykopaattinainen, joka oli ollut kans vankimielisairaalassa. Oletko sama henkilö?
Ei tunnu kiinnostavan kysymyksiin vastaaminen niin miks teit alotuksen tänne?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:08"]Mitä sinulle tänä päivänä kuuluu? Miten voit? Onko sinulla perhettä? Oletko työelämässä?
[/quote] Minulle kuuluu ihan hyvää, on kunnon lääkitys minkä ansiosta elän lähes normaalia elämää. Olen eronnut. Työ elämässä en ole, vaan olen eläkkeellä.
Kuka se uhri oli? Kaveri? Sukulainen? Perheenjäsen? Tuntematon? Ex? Ja mitkä oli sen viimeiset sanat?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:12"]Eilen täällä oli psykopaattinainen, joka oli ollut kans vankimielisairaalassa. Oletko sama henkilö?
[/quote] En ole.
Minkä ikäisenä rikos tapahtui, kaunko olit siellä vankimielisairaalassa ja minkä ikäinen olet nyt?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:14"]Mitä harrastat?
[/quote] Käyn salilla ja lenkkeilen.
Miksi?