Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin virpomassa

Vierailija
29.03.2015 |

Muutin vuosi sitten kerrostalolähiöön. Tapanani on ollut askarrella pulleista pajunoksista kauniit hitaat ja käydä toivottamassa tuttavilleni onnea ja terveyttä pienen korun kera. Jatkoin perinnettä tänäkin vuonna, mutta olin yllättänyt siitä kuinka aggressiivisesti jotkut saman talonkin asukkaat tähän suhtautuivat. Enkä todellakaan ollut liikkeellä aamuvarhaisella vaan vasta yhdeksän aikaan. Mistään pelottavuudestakaan ei ollut kyse, vaan olin tehnyt muutamia pisamia poskeen ja minulla oli musta viitta mukana. Eräs pelkässä aamutakissa avannut rouva ymmärsi asian vielä selvästi väärin ja kutsui minut vihjaillen sisään virpomaan. Poistuin tilanteesta, koska itse olen kolmekymppinen mies ja hän oli varmaan jo viisissäkymmenissä eli äitini ikäinen, ja koin tilanteen muutenkin ahdistavana. Muutama ystävällinen vanhempi ihminen antoi Kinder-munia ja niitä täällä nyt herkuttelen. Onko teillä hyviä vinkkejä ensi vuoden virvontaan?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi aamu, huomenta kaikille! Laitan viitan olkapäille, piirrän näppyjä naamaan ja lähden virpomaan. Askartelin kolme pajunoksaa, kuka onnellinen ne saa. Terveisin aloitusviestin kirjoittaja.

Vierailija
2/35 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, kylläpä oli mukava päivä tänään. Sain taas jakaa kevätloruja kera vitsojen. Eräs varsin epämiellyttävä herra yritti huitaista minua nyrkillä, mutta hän horjahti itse mätkähtäen maahan. Hän kävi minua niin sääliksi, että päätin virpoa virpomiseni loppuun ja näin tuoda hänenkin elämäänsä kevätiloa. Terveisin aloitusviestin kirjoittaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensivuonna olet jo niin leipääntynyt koko hommaan, että perinteisesti väännät paskat niiden talojen pihoille, joiden omistajat eivät osanneet varautua kunnollisilla palkkioilla.

Sellaista se on. :/

Vierailija
4/35 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vierailija, tuo on kyllä varsin epätodennäköinen ajatuskulku. Mutta koskaanhan ei voi tietää miten elämä heittelee. Kiitos vastauksestasi. Terveisin aloitusviestin kirjoittaja.

Vierailija
5/35 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:19"]Enkä todellakaan ollut liikkeellä aamuvarhaisella vaan vasta yhdeksän aikaan. [/quote]

Kelloja siirrettiin yöllä, joten olit periaatteessa jo klo 8 liikkeellä, tosin trullihan tämä aloitus on.

Vierailija
6/35 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vierailija. Voi turkasen turaus! En muistanut siirtää kelloa. Nyt ymmärrän eräänkin herran ärtymyksen. Kiitos vastauksesta! Terveisin aloitusviestin kirjoittaja.

Vierailija
7/35 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 16:27"]Noh, minkäslaisia loruja kävit loitsimassa? Miten on viikko mennyt?
Terveisin hymyhuuli
[/quote]

Asiat eivät menneet ihan odotetulla tavalla. En haluaisi kertoa kaikkea, mutta lyhyesti sanottuna kohtasin vastoinkäymisiä. Nyt olen taas kotona ja kaikki on ns. "hyvin". Minua on kielletty enää virpomasta, joten en valitettavasti tuota enää kevätiloa kera oksien ja lorujen.

Vierailija
8/35 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkasen turkanen, edellinen viesti oli siis aloitusviestin kirjoittajalta. Terveisin aloitusviestin kirjoittaja.

Vierailija
9/35 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Runosmäessä?

Vierailija
10/35 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kertoa. Mutta kiitos kysymyksestä. Terveisin aloitusviestin kirjoittaja.

Vierailija
11/35 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ja täällä ei saa esittää tuollaisia nimeämisiä. Jouduin valitettavasti ilmoittamaan viestisi asiattomaksi, joten en tällä kertaa kiitä kysymyksestä. Terveisin aloitusviestin kirjoittaja.

Vierailija
12/35 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitkät ajat menin varhain nukkumaan", enkä siis ollenkaan jonkun ajan kuluttua enää tarkastanut tätä sivustoa, kunnes nyt muistin odotukseni taas.

Harmillista kuulla, että kohtasit vastoinkäymisiä. Kuitenkin toukokuun viestistä huomaan, että olet jatkanut pulppuavan iloista rallatteluasi ja ilon levittämistä, ihana juttu. Taidan rakastaa sinua, ainakin viesteistäsi välittyvää olemusta.

Terveisin hymyhuuli

Vierailija
13/35 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tuu meille.

Vierailija
14/35 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä väliin. Käy kaupassa hakemassa suklaamunia.

Vierailija
15/35 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kirjoitusvirheet: hitaat = vitsat ja korut = lorut. Voi turkanen. Terveisin aloitusviestin kirjoittaja.

Vierailija
16/35 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kolmannesta Kinderistä paljastui puutuva Angry Birds -avaimenperä! Jes!

Vierailija
17/35 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis puutuva = puuttuva. Ei pitäisi tehdä kahta asiaa samaan aikaan. Terveisin aloitusviestin kirjoittaja.

Vierailija
18/35 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä.

Vierailija
19/35 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaisia virpojia tänään paljon liikkeellä. Keksi parempi, ei näitä virpomisaloituksia jaksa.

Vierailija
20/35 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisestä sisuuntuneena lähdin uudelleen liikkeellä tänä aamuna. Ilkeimmät ihmiset jätin väliin, mutta virvoin onnea kera ihanan kevätrunon alakerran lapsiperheelle. He vaikuttivat oikein yllättyneiltä kun kävin heidän eteisessään kesken aamutohinan. Voin arvata kuinka hankalia aamuherätykset ovat etenkin kellojen siirtämisen jälkeen ja olen ylpeä siitä että pystyin auttamaan. Terveisin aloitusviestin kirjoittaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan