Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIksi sen oman pikku kullannupun pitäisi päästä virpomaan?

Vierailija
29.03.2015 |

Nyt, kun seuraa keskusteluja virpomisesta, niin miksi sen oman pikku kullannupun pitäisi ihan välttämmättä päästä virpomaan, vaikka moni ei sitä halua? Tämä kuulostaa jo oikeuksien julistamiselta äitien puolelta. Eikö voisi ymmärtää, että kaikki ei halua ja on myös näin päin oikeus olla haluamatta?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:51"] [quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:20"]Kysymys taitaa olla nyt siitä, että miksi MINUN lapseni tätyy saada  haluta tätä,viis muiden mielepiteistä ja tahdosta, kunha MINUN lapseni saa toteuttaa kaikki tahtonsa. Mikäli ymmärsin oikein [/quote] Niin siis kenelle ulkopuoliselle pitäisi antaa valta päättää, meneekö minun lapseni virpomaan vai ei? Pitäisikö järjestää kysely naapurustossa etukäteen? Pääseekö teidän mielestä "meidän tommi ja lotta" virpomaan vai ei? Ruksi ruutuun ja VP viimeistään lauantaina? [/quote] Mielellään kiitos [/quote] Älä unta nää :D Oletsä vähän väsynyt? Mee nukkumaan :)

[/quote]

Opettele sinä vähän käytöstapoja ja kunniota naapureitasi seuraavalla kerralla tekemällä oikeasti tämä kysely

Vierailija
62/66 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askartelin ulko-oveeni kyltin "Tervetuloa virpomaan!", laitoin muutaman koristellun oksan siihen myös. Askartelin pieniä herkku pussukoita virpojjille. Kukaan ei tullut. 

No, onneksi askarreltiin viime viikolla lasten kanssa oksia ja huomenna (toivottavasti) saan kuulla lapsosilta kun he ovat käyneet virpomassa.

T: Lapseton pk-täti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:15"]

Olen ihan järkyttynyt tästä keskustelusta! Mulla ei itselläni ole lapsia ja en ole mitenkään erityisen lapsirakas, mutta en pysty mitenkään ymmärtämään tätä virpojien lynkkausta. Ne on kuitenkin vaan lapsia ja tämä on yksi ainoa päivä vuodessa. Muistan omasta lapsuudesta kuinka kiva päivä se aina oli :) Ei lapsia pidä minunkaan mielestä aina hyysätä ja antaa niille kaikkea mahdollista, mutta kai nekin nyt joskus saa jotain kivaa tehdä. Ihmisiä ne lapsetkin on.

[/quote]

Jep, nämä jotka vaahtoavat, antavat omien kusipääkakaroidensa häiriköitä muita ihmisiä joka päivä, mutta yhtenä päivänä vuodessa tunnetaan suurta ylemmyyttä, kun lapset eivät kerjää! 

Wt-porukkaa, jostain pitää tuntea ylemmyyttä, kuria ei haluta pitää eikä omalta lellipenikalta kieltää muiden häiriköintiä 374 päivänä vuodessa niin yhtenä päivänä kusipää kuljetetaa autolla kerjäämään sukulaisille sen sijaan että se saisi mennä asuinalueelle. Ja avot! Me ollaan parempia!

Vierailija
64/66 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:44"]

Ihmisillä on OIKEUS olla myös haluamatta virpojia ovellan

[/quote]

Miksi noin paljon alapeukkuja? Eikö siis ole oikeutta tähän, ainostaan lapsillanne on oikeuksia, niinkö?

[/quote]

sinun ilkeällä paskiaisella on oikeuksia vain pelkästään 375 päivänä vuodessa häiriköidä muita. sitten kun sen paskiaisesi laitat kuriin niin tule urputtamaan 1 päivästä! Sitä paitsi ovellasi ei edes käynyt ketään.

Vierailija
65/66 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten monta päivää teillä vuodessa on? 375 vai 376? Mulla kun ei ole ihan noin paljon...

Vierailija
66/66 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:46"]

Miten monta päivää teillä vuodessa on? 375 vai 376? Mulla kun ei ole ihan noin paljon...

[/quote]

365...hups

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä