Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Ghislane Maxwell kateellisten viaton uhri, Epsteinin sijaissyytetty?

Vierailija
18.12.2021 |

No ei hän tietenkään viaton ole, mutta tullut tunne että hieman liioiteltu tämä ajojahti häntä kohtaan on ollut. Eihän hän mikään lesbo edes ole. Miksi nuo naiset ois kiinnostanu häntä.Koski tissiin kun hieroi 30 v sitten? No on muakin joku vahingossa koskenut 80 luvulla, mistä voin noutaa mun 5 miljoonaa nyt?
Köyhät on vihaisia rikkaalle naisrlle, siitä tämä tuntuu johtuvan. Jos ne 2 ois ollu köyhiä trailer trasheja, ei ketään kiinnostais koko vanha juttu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, sosiopaatin hyysääjä ja vastuussa teoista siinä missä mieskin. Hän on tiennyt tasan tarkkaan mitä tapahtuu ja edesauttanut uusien uhrien saamisessa.

Vierailija
2/8 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tiennyt asioista niin on todellakin syyllinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo akkahan on ollut houkutuslintu. Teinit luulleet, ettei mitään pahaa voi sattua kun paikalla on nainen.

Veikkaan kyllä, että painetaan villaisella eikä mediakaan tästä tuu mitään juttuja tekemään.

Vierailija
4/8 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo akkahan on ollut houkutuslintu. Teinit luulleet, ettei mitään pahaa voi sattua kun paikalla on nainen.

Veikkaan kyllä, että painetaan villaisella eikä mediakaan tästä tuu mitään juttuja tekemään.

En siis tarkoita, että akka olisi itse tahdoton perässävedettävä vaan ihan samoin syyllinen kuin ukkonsa.

Vierailija
5/8 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, sosiopaatin hyysääjä ja vastuussa teoista siinä missä mieskin. Hän on tiennyt tasan tarkkaan mitä tapahtuu ja edesauttanut uusien uhrien saamisessa.

Ei ole. No miks sinä et samoin ole sitten syyllinen jos sun mies on kouraissut nuorta naista 30v. sitten? Montako vuotta haluaisit että sulle annettais vankilaa siitä nyt? Käviskö vaikka elinkautinen?

Niinpä niin... te haluatte vaan nähdä rikkaan naisen kärsivän kun oma elämänne on köyhää ja tylsää, olette vaan kateellisia. Jeffrey kuului telkien taakse, mutta ennen Ghislainea, teinien äidit ja idät ennemminkin vankilaan!

Vierailija
6/8 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään voi tuomita toisen rikoksista vankilaan. Hänen teot on olleet vastenmielisiä muttei kuitenkaan mitään isoja rikoksia. Sakkoa.

Vierailija
7/8 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole vastuussa Epsteinin teoista siinä missä Epstein itse.

Maxwell ollut avunantaja, mutta ei missään nimessä siinä määrin syyllinen kuin tekijä itse (eli Epstein).

Vierailija
8/8 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sillä korkeimmalla eliitillä on uhrattavat, jotta pahimmat siat selviää kuin koirat veräjästä.